Audi Logo

Прості поради для подовження терміну служби акумуляторної батареї

Наші високовольтні батареї являють собою ключовий компонент електромобіля, вирізняються преміальним рівнем якості і безпеки та розраховані на весь строк експлуатації автомобіля. Однак з часом нормальні процеси старіння зменшують ємність батареї — кількість енергії, яку вона може зберігати. Хороші новини: те, як ви заряджаєте й використовуєте акумуляторну батарею, впливає на термін її служби, і дотримання кількох простих правил щоденного використання допоможе вам зберегти ємність батареї надовго. Початковий запас ходу зберігатиметься протягом тривалого часу, а ви вживатиметеактивних заходів, щоб ваш електромобіль не втратив початкову вартість.

Три основних правила

Для довшого терміну служби акумуляторної батареї.

  1. Ви переважно їздите на короткі відстані? Audi рекомендує заряджати батарею до 80 % для щоденного використання.
  2. Хочете поїхати у тривалу подорож? Щоб досягти максимального запасу ходу, зарядіть свій Audi на 100 % і відправляйтеся якомога швидше. Однак, якщо ви регулярно заряджаєте свій Audi до 100 % усупереч правилу 1, процес старіння акумуляторної батареї прискориться, а її корисна ємність зменшиться порівняно швидше.
  3. Ви тривалий час не використовуєте автомобіль? Якщо ви ставите автомобіль на тривалу стоянку, переконайтеся, що рівень заряду становить від 30 % до 80 %.

    Ваш автомобіль допоможе вам у догляді за акумуляторною батареєю

    Короткі поїздки: (наприклад, щоденні поїздки на роботу, за покупками) Тривалі поїздки: (наприклад, поїздки у відпустку, відрядження, поїздки на великі відстані)
    Налаштування цільового рівня заряду: ви можете легко встановити обмеження максимального заряду акумуляторної батареї в додатку myAudi та у своєму автомобілі. Тож вам більше ні про що не потрібно турбуватися. Конфігурація до 80 %Перед поїздкою на великі відстані Audi рекомендує встановити цільове значення заряду на рівні 100 %, щоб досягти максимально можливого запасу ходу.
    Таймер заряджання: за допомогою таймера заряджання ви визначаєте точний час відправлення. Безпосередньо з автомобіля або зручно через додаток myAudi. Таким чином автоматизований процес заряджання до попередньо встановленого рівня заряду буде завершено якомога ближче до часу відправлення. Крім того, система попереднього кондиціонування виконає кондиціонування салону автомобіля до досягнення бажаної температури перед відправленням.Попереднє кондиціонування для більшого комфортуВстановіть час відправлення, щоб уникнути простою автомобіля з повністю зарядженою акумуляторною батареєю.
    Планування маршруту: сплануйте свій маршрут за допомогою планувальника маршрутів e-tron перед початком подорожі — маршрут буде прокладено з урахуванням індивідуального запасу ходу через відповідні зарядні станції.За потреби скористайтеся планувальником маршрутів e-tron Рекомендовано використовувати планувальник маршрутів e-tron
    Режим рухуРежим руху «Efficiency» сприяє зниженню споживання енергії завдяки енергоефективному стилю водіння. При цьому зменшується електричне й теплове навантаження на акумуляторну батарею. Таким чином забезпечується збереження ємності акумуляторної батареї. Режим руху «Efficiency» сприяє зниженню споживання енергії завдяки енергоефективному стилю водіння. При цьому зменшується електричне й теплове навантаження на акумуляторну батарею. Таким чином забезпечується збереження ємності акумуляторної батареї.

    Поради щодо заряджання

    • Швидке заряджання (заряджання з високою потужністю > 100 кВт) переважно рекомендоване для поїздок на великі відстані, а не для щоденного використання.
    • Під час заряджання з високою потужністю швидкість заряджання сповільнюється, оскільки рівень заряду високовольтної акумуляторної батареї зростає. Таким чином, повне заряджання високовольтної батареї може збільшити загальний час у дорозі. Планувальник маршрутів e-tron допоможе вам оптимально спланувати процес заряджання.

      • Щоб скоротити час заряджання під час тривалих подорожей, планувальник маршрутів e-tron за потреби використовує повну ємність акумуляторної батареї та рекомендує заряджати її до рівня понад 80 %. Після тривалої поїздки встановіть цільовий рівень заряду на рівні 80 % для щоденних поїздок.
      • У разі використання планувальника маршрутів e-tron для Audi e-tron GT система попередньо доводить температуру високовольтної акумуляторної батареї до певного рівня, необхідного для швидкого заряджання, щоб досягти максимальної швидкості заряджання.

        Захищайте акумуляторну батарею від впливу низьких температур

        Оптимальна температура акумуляторної батареї становить 20 градусів і вище, за такої температури вона швидко накопичує енергію під час заряджання чи рекуперації. Цю температуру можна регулювати за допомогою функції так званого кондиціонування батареї, під час якого відбувається прогрівання автомобіля перед рушанням за допомогою стандартної системи клімат-контролю. Таке прогрівання також рекомендується проводити перед початком швидкого заряджання.

          Гарантія та термін служби акумуляторної батареї

          Усі високовольтні акумуляторні батареї для гібридних автомобілів Audi та повністю електричних моделей розраховані на тривалий термін служби, і гарантія Audi на них становить 8 років після першої поставки або перші 160 000 кілометрів пробігу, залежно від того, що настане раніше.

            Захист акумуляторної батареї

            Два буфери додатково захищають високовольтну акумуляторну батарею від ненавмисного шкідливого надмірного заряджання та глибокого розряджання

            1. Загальна ємність (брутто)
            2. Корисна ємність (нетто)
            3. Захист від надмірного заряджання
            4. Захист від глибокого розряджання

            Зображення лише для ілюстрації.

              Ємність акумуляторної батареї

              Ємність високовольтної акумуляторної батареї автомобіля з електроприводом поділяється на брутто- і нетто-ємність. Загальна ємність означає повну фізичну ємність високовольтної акумуляторної батареї. Для захисту від саморозряджання, з метою збільшення строку служби та для забезпечення аварійного запуску за рахунок резерву теоретично доступна енергоємність обмежується за допомогою технічних засобів. Цю енергоємність, доступну для фактичного використання, називають нетто-ємність.

              Зображення лише для ілюстрації. Ємність акумулятора показано на прикладі Q4 e-tron 40.