-
Пошук
Реагент AdBlue®
Вимоги щодо шкідливих викидів і витрати палива, що діють для автомобілів у всьому світі, стають все більш жорсткими. З вересня 2014 року у Європейському Союзі діють жорсткі гранично допустимі норми викидів, що встановлені на рівні стандарту Євро-6. Основним компонентом дизельної технології SCR є робоча рідина AdBlue®, синтетичний розчин сечовини, що впорскується у спеціальний каталізатор для зменшення рівня викидів оксиду азоту. Шкідливий для навколишнього середовища оксид азоту перетворюється завдяки рідині AdBlue® на азот та воду згідно державним вимогам. У якості бажаного побічного ефекту технологія AdBlue® може позитивно впливати на витрату палива.
AdBlue®
Що таке AdBlue®?
Реагент AdBlue® - це не присадка до пального, а додаткова експлуатаційна рідина для дизельних двигунів. Її необхідно регулярно заливати в окремий резервуар. Залежно від моделі автомобіля заправна горловина для реагенту може бути за лючком паливного бака, у багажнику або в моторному відсіку.
Як часто потрібно заправляти AdBlue®?
Витрата реагенту залежить від індивідуальної манери водіння, робочої температури
системи і температури повітря.
Автомобілі різних моделей у середньому споживають 1,5-2,5 л AdBlue® на 1000 км.
Де можна заправити AdBlue®?
Офіційні дилери Audi пропонують налагоджений сервіс із заправки реагенту AdBlue®. Та залити реагент у бак можна і самостійно.
Випускна система з технологією SCR
Як це працює: Вихлопні гази виводяться з дизельного двигуна спочатку через каталітичний нейтралізатор окислення, а потім через дизельний сажовий фільтр. Перед тим, як гарячі відпрацьовані гази досягнуть каталітичного нейтралізатора SCR, відбувається додавання AdBlue. Це ініціює теплову реакцію, що призводить до гідролізу (розривання хімічного зв'язку через застосування води) та виділення аміаку. До 90 відсотків шкідливого оксиду азоту тепер можна перетворити у каталітичному нейтралізаторі SCR на екологічно чисті складові компоненти - азот та воду.
Можливі проблеми з AdBlue®?
Реагент AdBlue® замерзає при температурі нижче -11,5 °C). Замерзлий реагент надходитиме до випускної системи, лише коли розтане. Затримка впорскування у разі замерзання реагенту не повинна перевищувати законодавчо встановлену межу. Упродовж цього часу система використовує реагент, що залишився в каталітичному нейтралізаторі. Вбудований нагрівач умикається тільки під час роботи двигуна. Двигун не запуститься, якщо запас ходу становить 0 км і в баку нема реагенту (потрібно заправити) або виявлено несправність системи (необхідно перевірити у дилера; заправка реагенту не допоможе).
Реагент AdBlue® може бути забруднений водою й іншими рідинами. Забруднення порушують протікання термічних і хімічних реакцій та можуть спричинити несправність бака для реагенту, двигуна і випускної системи.
Проблеми з неоригінальними продуктами:
Небезпека пошкодження нейтралізатора SCR. Використання підробленого чи неоригінального реагенту може призвести до несправності нейтралізатора SCR. Реагент AdBlue® відповідає стандарту ISO 22241-1.
Правила застосування …
… Реагент AdBlue® необхідно регулярно доливати в бак, принаймні мінімального заправного рівня. Про це нагадуватимуть повідомлення на дисплеї комбінації приладів і попередження від дилера.
… Під час заправки реагенту автомобіль із вимкненим запалюванням повинен
стояти на рівній поверхні.
… Заправивши автомобіль, слід увімкнути запалювання і почекати 30 секунд, перш ніж
запускати двигун. Інакше система може не одержати дані про заправку реагенту.
… Перед далекими поїздками неодмінно перевіряйте запас ходу, зумовлений запасом
реагенту.
… Не возіть в автомобілі довго ємності з реагентом. Коливання температур або
пошкодження ємності може призвести до витоку реагенту і, як наслідок, до
пошкодження внутрішніх елементів автомобіля. До того ж при температурі нижче -11,5
°C реагент замерзає.
AdBlue® є зареєстрованим товарним знаком Асоціації автомобільної промисловості Німеччини (VDA).