-
Пошук
Запитання й відповіді
На цій сторінці ви знайдете запитання й відповіді щодо дизельних двигунів EA 189.
Як я можу записатися на сеанс обслуговування для внесення необхідних технічних змін?
Компанія Audi розробила рішення для всіх автомобілів, що підпадають під умови акції. Про можливість проведення сервісного обслуговування вашого автомобіля ви будете негайно поінформовані поштою.
Мій автомобіль підпадає під умови акції, чи можу я продовжувати його експлуатацію?
Так, усі автомобілі, на які поширюються умови акції, є безпечними з технічної точки зору, будь-які обмеження щодо їх експлуатації відсутні.
Мій автомобіль підпадає під умови акції, хто поінформує мене про подальші кроки?
Компанія Audi якомога швидше зв'яжеться з вами, щоб повідомити про необхідні заходи. Якщо у вас немає даних контактної особи Audi, скористайтеся переліком контактів на цьому веб-сайті.
Мій автомобіль підпадає під умови акції, чи потребує це додаткових витрат з мого боку?
Компанія Audi наполегливо працює над усуненням недоліків за допомогою відповідних заходів технічного характеру, що є безкоштовними для наших клієнтів.
Коли я отримаю детальнішу інформацію?
Компанія Audi поінформує вас про необхідні заходи технічного характеру.
Які показники згідно з висновком органів влади відрізняються від граничного рівня викидів?
Згідно з висновком органів влади у тестовому циклі на роликовому стенді, рівень викидів оксиду азоту під час експлуатації (оптимізований для циклу випробувань на роликовому стенді) не відповідає вимогам законодавства.
Чи підпадають під умови акції двигуни стандарту Євро-6?
Нові автомобілі виробництва концерну Volkswagen із дизельними двигунами стандарту Євро-6 відповідають всім вимогам законодавства та екологічних стандартів.
Чи стосуються проблеми з системою випуску відпрацьованих газів бензинових двигунів Audi?
Ні. Бензинових двигунів це не стосується, оскільки в дизельних і бензинових двигунах використовуються абсолютно різні системи очищення відпрацьованих газів. З огляду на це для бензинових двигунів проблема з внесенням технічних змін, що має місце у випадку з дизельними агрегатами, неактуальна.
Як покупці автомобілів із пробігом зможуть у майбутньому перевірити, чи були здійснені відповідні модифікації автомобіля? Чи передбачене спеціальне маркування таких автомобілів?
Інформація про внесені зміни фіксується в електронній сервісній історії автомобіля, доступ до якої мають всі компанії-партнери. Крім того, дані про вжиті технічні заходи вносяться в сервісну книжку автомобіля.
Чи можна провести необхідну модифікацію в будь-якого партнера Audi в усьому світі?
Так, про це поінформовані всі партнери Audi в країні та на території Європи.
Виконання модифікації безкоштовне?
Так, витрати бере на себе Audi.
Чи поширюються умови сервісної акції на всі автомобілі із зазначеною проблемою?
Так, щоправда, перелік заходів залежить від моделі та двигуна.
Що являє собою цей захід зі зміцнення довіри від Audi?
За допомогою заходу зі зміцнення довіри компанія Audi прагне донести до своїх
клієнтів, що вона бере на себе вирішення всіх можливих проблем, пов'язаних зі
здійсненням заходів технічного характеру на автомобілях із дизельними двигунами
EA189, що стосуються певних компонентів двигуна та системи нейтралізації
відпрацьованих газів. Захід зі зміцнення довіри проводиться протягом 24 місяців з
моменту здійснення технічних заходів або до досягнення пробігу 250 000 км
(залежно від того, що настане раніше).
Компанія Audi завжди заявляла, що технічні заходи, пов'язані з витратою палива,
рівнем викидів СО2, потужністю і крутним моментом двигуна та рівнем
акустичного шуму, а також строком служби двигуна і його компонентів, не призводять
до жодних погіршень експлуатаційних характеристик, а всі параметри автомобіля, що
стосуються схвалення типу транспортного засобу, залишаються незмінними. Регуляторні
органи прямо підтвердили, що при цьому виконуються всі вимоги законодавства. Це
підтвердження стосується також строку служби системи контролю токсичності
відпрацьованих газів.
У цьому контексті захід зі зміцнення довіри не змінює нічого. За допомогою заходу
зі зміцнення довіри компанія Audi дає черговий чіткий сигнал про те, що оновлення
не має жодних негативних наслідків для строку служби автомобіля. Мета цього заходу
- посилити впевненість усіх клієнтів у надійності технічних заходів та додатково
заохотити їх до необхідних дій щодо належного обслуговування автомобілів.
Детальну інформацію про передумови заходу зі зміцнення довіри та необхідний обсяг
робіт клієнти зможуть вже незабаром отримати в усіх підприємствах-партнерах
відповідних брендів.
Які бренди пропонують участь у заході зі зміцнення довіри й на які моделі поширюються його умови?
Умови заходу зі зміцнення довіри є чинними для всіх автомобілів із дизельним двигуном EA189 брендів Volkswagen, Audi, SEAT, Skoda та Volkswagen Комерційні автомобілі, щодо яких були проведені відповідні технічні заходи.
На які категорії клієнтів поширюються умови заходу зі зміцнення довіри?
Учасниками заходу зі зміцнення довіри можуть стати всі клієнти Audi, автомобілі
яких оснащені дизельним двигуном EA189 та були модифіковані в рамках сервісної
акції 23Q7 з «дизельного питання», за умови, що пробіг не перевищує 250 000
км. Також повинна бути документально підтверджена участь у всіх рекомендованих
виробником сервісних акціях та заходах із технічного обслуговування (необхідна
наявність повної сервісної історії автомобіля).
Крім того, умови заходу зі зміцнення довіри поширюються на всі автомобілі,
відповідні технічні заходи щодо яких були проведені раніше. У такому разі початком
терміну дії заходу зі зміцнення довіри вважається дата проведення технічних заходів
(за умови виконання всіх інших передумов для участі). Захід зі зміцнення довіри
прив'язаний до VIN-коду, тому в разі продажу автомобіля протягом 24 місяців після
початку заходу новий власник теж матиме право на участь у ньому.
Захід зі зміцнення довіри проводиться в усьому світі. Виняток становлять ринки США,
Канади та Південної Кореї, оскільки в цих країнах діють інші вимоги.
На які компоненти поширюються умови заходу зі зміцнення довіри?
Умови заходу зі зміцнення довіри поширюються на 11 компонентів системи випуску
відпрацьованих газів, системи впорскування палива та системи очищення
відпрацьованих газів: лямбда-зонд, датчик температури, перемикаючий клапан системи
рециркуляції відпрацьованих газів, клапан системи рециркуляції відпрацьованих
газів, датчик перепаду тиску, паливні форсунки, паливний насос високого тиску,
паливну рампу, клапан регулювання тиску, датчик тиску, паливопровід високого
тиску.
Захід зі зміцнення довіри жодним чином не впливає на позицію Audi щодо того, що
технічні заходи не призводять до зменшення ресурсу двигуна та його компонентів.
Регуляторні органи підтвердили, що цей технічний захід відповідає всім вимогам
законодавства й не призводить до погіршення показників витрати палива, викидів
СО2, потужності та крутного моменту двигуна, а також рівня акустичного
шуму.
Які є передумови для участі в заході зі зміцнення довіри?
Крім наведених вище умов, слід враховувати наступне:
1) Захід зі зміцнення довіри
- оголошується, виконується та оцінюється виключно авторизованими сервісними партнерами;
- цей захід стосується лише дефектів матеріалів та робіт у таких компонентах автомобіля: лямбда-зонд, датчик температури, перемикаючий клапан системи рециркуляції відпрацьованих газів, клапан системи рециркуляції відпрацьованих газів, датчик перепаду тиску, паливні форсунки, паливний насос високого тиску, паливна рампа, клапан регулювання тиску, датчик тиску, паливопровід високого тиску;
-
цей захід не передбачає надання змінних автомобілів і відшкодування витрат, збитків тощо.
2) Даний захід передбачає:
- автомобіль із двигуном EA 189 пройшов обслуговування за умовами сервісної акції 23Q7;
-
обслуговування автомобіля проводилося згідно з графіком у сервісній книжці, програмами технічного обслуговування та умовами відкликання, визначених Audi.
3) Даний захід не поширюється на такі випадки:
- природне зношення (погіршення характеристик автомобіля і його компонентів внаслідок нормальної експлуатації);
-
ремонт, обслуговування або догляд за автомобілем, здійснені його власником чи неавторизованим сервісним партнером та/або продавцем із порушенням визначених вимог (наприклад, із використанням деталей, не схвалених виробником);
-
недотримання рекомендацій щодо експлуатації, користування автомобілем та догляду за ним, що містяться, наприклад, у керівництві користувача;
-
пошкодження автомобіля внаслідок дій третіх сторін чи впливу зовнішніх чинників (включаючи нещасні випадки, грозу/град, повінь тощо), що призвели до виникнення предмета скарги;
- будь-які скарги щодо сажового фільтра, пов'язані з накопиченням сажі;
-
встановлення на автомобіль деталей, не схвалених виробником, або внесення змін у конструкцію автомобіля в недозволений спосіб - наприклад, шляхом (чіп-)тюнінгу;
- неналежне використання автомобіля (наприклад, участь у гонках або перевантаження);
-
відсутність претензій із боку власника автомобіля протягом прийнятного терміну;
- відмова власника автомобіля надати компанії Audi можливість з'ясувати причину претензії протягом прийнятного терміну.
Чи застосовується захід зі зміцнення довіри, якщо мій автомобіль вже брав участь у технічному заході?
Так. Як зазначалося вище, захід зі зміцнення довіри також поширюється на всіх
клієнтів, чиї автомобілі, які підпадають під умови акції, вже отримали модифікацію
(за умови, що всі інші вимоги заходу зі зміцнення довіри були дотримані).
Якщо будь-який клієнт вже зазнав витрат на відповідну роботу, виконану на своєму
транспортному засобі, що виникли внаслідок впровадження необхідних модифікацій,
компанія Audi буде рада дослідити, чи будуть ці витрати покриватися за рахунок
Audi. Будь-які запити на таке покриття витрат повинні бути зроблені уповноваженому
сервісному партнеру Audi в тій самій країні, де була проведена робота до 31 грудня
2017 року.
Audi Україна
+38 (044) 492-97-27
Перевірка VIN-коду
Ви можете перевірити ваш Audi, ввівши номер кузову.