-
Пошук
Спортивні враження від керування
В Audi Q8 ви завжди будете подорожувати в автомобілі спортивного стилю з поєднанням динаміки та економічності: механічний міжосьовий диференціал автомобіля у стандартному режимі роботи розподіляє тягове зусилля між передньою і задньою осями у співвідношенні 40:60. У разі потреби більша частина крутного моменту передається на вісь із кращим зчепленням. Поряд зі стандартною системою прогресивного керування, передатне число якої змінюється зі збільшенням кута повороту керма, в якості опції Audi також пропонує систему рульового управління всіма колесами. Вона забезпечує поворот задніх коліс на кут до 5 градусів: на малій швидкості задля покращення маневреності задні колеса повертаються у протилежному до передніх напрямку, тоді як на високій швидкості з метою покращення стабільності всі колеса повертаються в одному напрямку. У свою чергу нова технологія середнього гібриду (MHEV) забезпечує підвищену економічність.
За вашими вимогами: quattro
У стандартному режимі роботи механічний міжосьовий диференціал Audi Q8 розподіляє тягове зусилля між передньою і задньою осями у співвідношенні 40:60. При потребі більша частина крутного моменту передається на вісь із кращим зчепленням. У поєднанні з кліренсом, що може сягати до 254 мм, короткими звисами та асистентом руху на спуску, Audi Q8 здатен продовжувати рух, навіть якщо дорога з твердим покриттям закінчилась. Підвіска з системою регулювання жорсткості амортизаторів входить до стандартного оснащення. На замовлення Audi пропонує можливість встановлення адаптивної пневматичної підвіски з регульованою жорсткістю та двома варіантами налаштувань - більш комфортними чи більш спортивними. Ця підвіска залежно від ситуації на дорозі та бажання водія дозволяє регулювати кліренс у межах 90 мм.
Підвищена маневреність: динамічна система рульового управління всіма колесами
Поряд із стандартною системою прогресивного керування, передатне число якої змінюється зі збільшенням кута повороту керма, у якості опції доступна система рульового управління всіма колесами. Згадана система забезпечує можливість повороту задніх коліс на кут до п'яти градусів. При цьому поворот коліс Audi Q8 можливий у двох режимах, що залежать від швидкості: під час руху на малій швидкості колеса на передній і задній осях автоматично повертаються у протилежних напрямках, підвищуючи тим самим маневреність автомобіля. У результаті полегшується маневрування при вирівнюванні та паркуванні. На вищій швидкості всі колеса повертаються в одному напрямку, що позитивно впливає на курсову стійкість.
Зверніть, будь ласка, увагу, що інформація на сайті наведена лише для ознайомлення. Функції та їх наявність в автомобілі можуть відрізнятися в залежності від їх доступності в країні та/або технічних характеристик (конфігурації) автомобіля. За детальною інформацією звертайтесь до найближчого авторизованого дилера Audi. Дана інформація по автомобілю не є публічною пропозицією щодо придбання товару. Дана інформація по автомобілю також не є рекламою та не зобовязує жодну зі сторін до продажу чи придбання автомобіля. Точна комплектація та перелік опцій вказуються у договорах купівлі-продажу автомобіля, які підписані з офіційним дилером в Україні. Будь ласка, перед підписанням договору купівлі-продажу автомобіля з офіційним дилером в Україні детально ознайомтесь з точною ціною та комплектацією автомобіля.