-
Пошук
Нове обличчя сімейства Audi Q: Audi Q8
Audi Q8 поєднує традиційні для позашляховика простір та ергономічність з елегантними лініями кузова чотиридверного купе. Завдяки масштабному оснащенню, широким комунікаційним можливостям та ходовим якостям, що дозволяють не боятись бездоріжжя, цей автомобіль - надійний супутник у ділових поїздках та під час відпочинку. Джерелом енергії нової моделі сімейства Audi Q слугує потужний і водночас надзвичайно економічний двигун 3.0 TDI потужністю 210 кВт.
Універсальний, спортивний, елегантний: концепція розмірності і простору.
Audi Q8 випромінює спортивну динаміку та престиж преміум-класу, випереджаючи за цими якостями інші позашляховики бренда з чотирма кільцями. Купе-позашляховик ширший, коротший і нижчий, ніж споріднена модель Audi Q7: довжина нової моделі становить 4,99 м, ширина - 2,0 м, висота - 1,71 м. Завдяки колісній базі розміром приблизно 3,0 м, цей автомобіль випереджає прямих конкурентів за більшістю важливих параметрів, у тому числі за довжиною салону та простором над головою. Положення заднього тримісного сидіння можна відрегулювати по довжині відповідно до власних уподобань. Зі складеними спинками сидінь корисний об'єм під потужною кришкою багажного відділення становить 1755 л.
Новий зовнішній вигляд сімейства Audi Q: дизайн екстер'єру.
Audi Q8 з імпозантною восьмикутною решіткою Singleframe є новим обличчям сімейства Audi Q. Розташована вертикально потужна решітка радіатора у поєднанні зі зміщеним вперед спойлером та великими, чітко окресленими повітрозабірниками підкреслює впевнений вигляд автомобіля. Елегантний дах плавно переходить у похилі задні стійки і спирається на характерні виступи у стилістиці quattro над колісними арками, які розраховані на колісні диски діаметром до 22 дюймів. Про дизайн першої моделі quattro нагадують численні деталі. Чіткі контури та атлетичні пружні поверхні викликають відчуття потужності і виступають свідченням досконалості та унікальної динаміки постійного повного привода. Спойлер, оздоблення колісних арок, декоративні смуги на дверях та дифузор пофарбовані в контрастний колір, що додатково підкреслює позашляхові якості моделі.
За освітлення дороги відповідають передбачені у стандартній комплектації світлодіодні фари, а на замовлення доступні світлодіодні фари HD Matrix. Ліхтарі денних ходових вогнів з унікальним тривимірним світловим малюнком та задні ліхтарі працюють на основі цифрових технологій. Модулі задніх ліхтарів з'єднує світлова смужка. Як і в оригінальній моделі Audi quattro, ця смужка розташована на поверхні чорного кольору. За допомогою додатка myAudi для смартфонів власники Audi Q8 можуть активувати різні функції освітлення та спостерігати за змінами ззовні автомобіля.
Спортивні ходові якості: підвіска і привод.
Кліренс, що становить 254 мм (10,0 дюймів), короткі звиси, постійний повний привод quattro та система допомоги при русі на спуску Hill Descent Control дозволяють Audi Q8 продовжувати рух на бездоріжжі. Підвіска з регульованою жорсткістю входить у стандартну комплектацію.
Крім того, на замовлення Audi пропонує адаптивну пневматичну підвіску з можливістю регулювання жорсткості та двома режимами - комфортним і спортивним. Залежно від ситуації на дорозі та уподобань водія ця підвіска дозволяє змінювати висоту кузова в межах 90 мм.
У якості альтернативи до стандартної системи прогресивного керування, передатне число якої змінюється зі збільшенням кута повороту керма, Audi також пропонує доступну додатково систему рульового управління всіма колесами. Остання забезпечує можливість повороту задніх коліс на кут до 5 градусів. При цьому задля покращення маневреності на малій швидкості задні колеса повертаються у протилежному до передніх напрямку, а під час руху з високою швидкістю і передні, і задні колеса повертаються в одному напрямку, що позитивно впливає на курсову стійкість.
На момент виходу на ринки Європи купе-позашляховик буде доступний у версії Audi Q8 50 TDI (витрата пального у змішаному циклі, л/100 км: 6,8-6,6; викиди CO2 у змішаному циклі, г/км: 179-172). Потужний 3.0 TDI видає 286 к.с. і розвиває крутний момент 600 Нм. Audi Q8 прискорюється від 0 до 100 км/год за 6,3 с і розвиває максимальну швидкість 245 км/год. 8-ступенева АКП tiptronic зі швидким і плавним перемиканням передає потужність на привод quattro. На початку наступного року у продаж надійдуть ще дві версії з іншими двигунами.
Підвищену ефективність усіх систем приводу забезпечує нова технологія середнього гібриду (MHEV). До складу головної електричної системи з напругою 48 В входять два важливі модулі цієї технології: літій-іонна акумуляторна батарея і стартер-генератор з ремінним приводом. Під час гальмування технологія забезпечує рекуперацію до 12 кВт електроенергії та її накопичення в акумуляторній батареї. Технологія MHEV робить можливим довгий рух накатом із вимкненим двигуном і забезпечує можливість функціонування системи «старт-стоп» на швидкості від 22 км/год. У реальних умовах експлуатації вона сприяє зниженню витрати пального приблизно на 0,7 л на 100 км.
Зрозумілість як нова концепція преміальності: інтер'єр.
Прості для сприйняття символи відображають цифрову точність від Audi та високий рівень інтеграції архітектури й функціональності. Центральним елементом виступає верхній дисплей системи MMI touch response. Він має вигляд чорної панелі і тому у вимкненому стані залишається практично непомітним на фоні великої чорної поверхні. Всі елементи - починаючи з пласкої смуги дефлектора системи вентиляції і закінчуючи широкою центральною консоллю з важелем селектора tiptronic - логічно пов'язані один з одним. У темряві контурне світло підкреслює вражаючі лінії дизайну салону та забезпечує фонову підсвітку виготовленого за допомогою лазера рельєфного логотипа quattro над відділенням для рукавичок, що виступає ще одним прикладом уваги до деталей в компанії Audi. Серед інших опцій варто згадати контурні сидіння з можливістю персоналізації налаштувань та функціями масажу і вентиляції, чотиризональну автоматичну систему кондиціонування повітря й пакет якості повітря з ароматизатором та іонізатором, які посилюють враження від елегантної атмосфери салону.
Чутливість і лаконічність: органи керування і дисплеї.
Концепція системи MMI touch response нового Audi Q8 забезпечує доступ практично до всіх функцій за допомогою двох великих дисплеїв. Верхній дисплей діагоналлю 10,1 дюйма використовується для керування мультимедійною і навігаційною системами. За допомогою нижнього дисплея діагоналлю 8,6 дюйма водій може керувати налаштуваннями обігріву й кондиціонування та функціями комфорту, а також вводити текст, зручно поклавши зап'ясток на важіль селектора.
Керування здійснюється просто і швидко: активація певної функції за допомогою пальця підтверджується тактильним зворотним зв'язком та звуковим сигналом (клацанням). Крім того, система голосового управління з функцією розпізнавання природної мови перетворює Audi Q8 на інтелектуального співрозмовника. Водії можуть віддавати команди довільними фразами. Система голосового управління здатна, наприклад, розпізнати фразу «Я голодний» і у відповідь запропонувати перелік розташованих поблизу ресторанів.
Прилади відображаються на повністю цифровій панелі Audi virtual cockpit. Перемикання між двома режимами 12,3-дюймового дисплея цієї панелі здійснюється за допомогою багатофункціонального керма. Доступна за доплату версія plus включає третій, більш спортивний, режим відображення. Крім цього, дисплей Head-up проектує важливу інформацію на вітрове скло. Зокрема, відображаються підказки системи навігації щодо вибору смуги руху.
Широкі комунікаційні можливості: Audi connect та системи допомоги водієві.
До переліку стандартного обладнання Audi Q8 для німецького ринку входить топова версія мультимедійної системи MMI navigation plus. Її оснащення включає модуль передачі даних Audi connect, який підтримує високошвидкісний стандарт зв'язку LTE Advanced, і точку доступу Wi-Fi. Система навігації розпізнає уподобання водія на основі даних про попередні поїздки і здатна надавати розумні пропозиції. Онлайн-сервіси Audi connect дозволяють доповнити процес планування маршруту за рахунок функцій прогнозування. Завдяки цьому два сервіси технології Car-to-X («Інформація про дорожні знаки» та «Інформація про потенційні небезпеки») можуть використовувати переваги «колективного інтелекту» парку автомобілів Audi. Ключ Audi connect (пропонується як опція) дозволяє водієві блокувати та розблоковувати автомобіль, а також запускати двигун за допомогою смартфона на базі Android. Індивідуальні профілі користувачів дають змогу зберігати до 400 налаштувань окремо для кожного водія. За допомогою додатка myAudi водії також можуть переносити інформацію про пункти призначення у навігаційну систему, прослуховувати потокову музику або передавати дані календаря смартфона у систему MMI.
Завдяки комплекту Audi phone box і підтримці протоколу Voice-over-LTE модель Audi Q8 забезпечує максимальну якість зв'язку та звуку. Те ж саме стосується й аудіосистеми Bang & Olufsen Advanced Sound System. Вона створює вражаючу тривимірну звукову сцену з відтворенням висоти джерела звуку, доступного на всіх п'яти місцях у салоні. Музика звучить точнісінько так, як у момент запису в концертній залі.
У процесі паркування, на вулицях міста чи в далеких поїздках - Audi Q8 підтримує водія в багатьох ситуаціях. До переліку систем, завдяки яким забезпечена така підтримка, належать асистент Adaptive Cruise Assist (ACA), асистент Efficiency Assist, асистент Crossing Assist, система попередження про зміну смуги Lane Change Warning, система попередження про наближення до бордюру Curb Warning та камери системи кругового огляду. Ще однією особливістю є асистент дистанційного керування паркуванням у гаражі Remote Garage Pilot, який буде доступний вже на початку 2019 року. Під контролем водія цей асистент в автономному режимі заводить позашляховик у гараж та виводить з нього. Для цього водій виходить з автомобіля та активує процес за допомогою додатка myAudi на своєму смартфоні. Автопілот для (дистанційного) паркування пропонує аналогічний рівень зручності. Всю згадану функціональність забезпечує центральний контролер систем допомоги водію. Він постійно розраховує диференційовану модель оточення та використовує її для управління системами допомоги. Необхідні дані збираються (залежно від комплектації) з використанням до п'яти радарних датчиків, шести камер, дванадцяти ультразвукових датчиків та лазерного сканера.