-
Пошук
Враження від керування.
Потужний, досконалий, економічний: 3.0 TDI
На момент виходу на ринки Європи Audi Q8 буде доступний у версії Audi Q8 50 TDI з двигуном 3.0 TDI. Шестициліндровий V-подібний дизельний двигун видає потужність 210 кВт і розвиває крутний момент 600 Нм. З ним великий позашляховик прискорюється від 0 до 100 км/год за 6,3 с і розвиває максимальну швидкість 245 км/год. На початку наступного року у продаж надійдуть ще дві версії з іншими двигунами.
Двигун 3.0 TDI, яким оснащується версія Audi Q8 50 TDI, вирізняється численними високотехнологічними рішеннями у багатьох сферах. Завдяки картеру, виготовленому з легкого чавуну з вермикулярним графітом, цей потужний дизельний двигун важить усього 190 кг. Розподільчі вали двигуна - порожнисті. Картер та головка блока циліндрів мають окремі контури охолодження, що дозволяє встановлювати оптимальний температурний режим для будь-якої ситуації на дорозі. Головка блока циліндрів оснащена рідинним теплообмінником, який складається з двох частин. Вилиті у блоці циліндрів канали забезпечують масляне охолодження поршнів. Конструкція кілець та поршневих пальців сприяє зведенню тертя до мінімуму, а параметри масляного насоса регулюються системою управління у широкому діапазоні. Турбонагнітачі генерують тиск наддуву до 2,0 бар.
З'єднання 3.0 TDI з переднім підрамником забезпечують регульовані гідравлічні опори. У режимі холостого ходу вони зводять до мінімуму вібрації, що характеризуються плавною кривою, а під час руху забезпечують підвищену жорсткість для пригнічення вібрацій двигуна. Потужний двигун TDI являє собою надзвичайно досконалий та високопродуктивний агрегат. За результатами тесту NEDC рівень витрати пального базової версії Audi Q8 50 TDI становить 6,6 л на 100 км, що відповідає викидам CO2 на рівні 172 г на кілометр. Стандартна ємність бака системи SCR становить 24 л.
Літій-іонна батарея та стартер-генератор з ремінним приводом: технологія середнього гібриду.
Ключовим чинником для забезпечення економічності є технологія середнього гібриду від Audi. У реальних умовах експлуатації вона здатна забезпечити зниження витрати пального приблизно на 0,7 л на 100 км. До складу головної електричної системи Audi Q8 з напругою 48 В входять два важливі технологічні модулі: літій-іонна батарея, розташована під підлогою багажного відсіку, та стартер-генератор з ремінним приводом з напругою 48 В, під'єднаний до колінчастого валу. Під час гальмування технологія забезпечує рекуперацію до 12 кВт електроенергії та її накопичення в акумуляторній батареї.
У діапазоні швидкостей від 55 до 160 км/год позашляховик-купе може рухатися накатом протягом 40 секунд: двигун деактивується, коли водій знімає ногу з педалі акселератора. Після цього стартер-генератор швидко і дуже плавно перезапускає двигун. Система «старт-стоп» працює на швидкостях від 22 км/год.
Надзвичайно плавна і стрімка: трансмісія.
Двигун 3.0 TDI стандартно поєднується з 8-ступеневою трансмісією tiptronic, яка забезпечує швидке і плавне перемикання передач. Демпфер крутильних коливань, параметри якого змінюються залежно від частоти обертів, значною мірою компенсує небажані вібрації двигуна, завдяки чому економічне водіння можливе вже у нижньому діапазоні обертів (від 1000 об/хв). Під час руху накатом муфта центрального диференціала вимикається і розриває потік потужності. Масляний насос з електроприводом, яким оснащена трансмісія tiptronic, забезпечує вмикання потрібної передачі після завершення етапу руху накатом з вимкненим двигуном. Спеціальна конструкція системи вентиляції забезпечує можливість руху бездоріжжям.
Audi - це синонім quattro, а quattro - це синонім Audi. Модель Audi Q8, що є топовим позашляховиком бренду, оснащена постійним повним приводом. У стандартному режимі механічний міжосьовий диференціал, що конструктивно являє собою планетарну передачу, розподіляє тягове зусилля між передньою і задньою осями у співвідношенні 40:60. Якщо одне з коліс починає пробуксовувати, більша частина крутного моменту автоматично спрямовується на вісь із кращим зчепленням. На передню вісь може бути спрямовано до 70 % крутного моменту, а на задні колеса - до 85 %. Під час руху у спортивному стилі функція селективного розподілу крутного моменту, що являє собою інтелектуальне програмне доповнення електронної системи підтримання курсової стійкості (ESC), застосовує у поворотах мінімальне гальмівне зусилля до внутрішніх коліс. Завдяки цьому автомобіль надзвичайно плавно входить у повороти. У такий спосіб довше компенсується тенденція до надмірного повертання, а поведінка автомобіля стає більш керованою, маневреною та стабільною.
Спортивна і надійна: підвіска.
Чутливість на вузьких сільських дорогах, збалансованість на автомагістралях і надійність на бездоріжжі: підвіска Audi Q8 також поєднує кращі характеристики з різних світів. Спереду і ззаду використовується п'ятиважільна підвіска, що дозволяє окремо протидіяти поздовжнім та поперечним силам. У конструкції важелів та підрамників широко використовується алюміній. Ширина колії позашляховика-купе становить 1679 мм спереду та 1691 мм ззаду.
Наявна у стандартній комплектації система прогресивного керування Audi Q8 вирізняється спортивним та порівняно низьким передатним числом, що становить 14,6:1 у центральному положенні, і стає ще більш чутливою зі збільшенням кута повороту рульового колеса. Система рульового керування з електромеханічним приводом забезпечує диференційований зворотний зв'язок із дорогою. Вона реагує миттєво і надзвичайно точно.
Крім того, як опція пропонується система рульового управління всіма колесами. У такій системі за повертання задніх коліс відповідає шпиндельний електропривод з високим крутним моментом та дві рульові тяги. На низькій швидкості задні колеса повертаються на кут до 5 градусів у протилежному до передніх коліс напрямку. Це дозволяє зменшити радіус розвороту позашляховика майже на один метр і додатково покращити його маневреність. На високій швидкості задні колеса повертаються в одному напрямку з передніми колесами на кут до 1,5 градуса, забезпечуючи підвищену стабільність під час зміни смуги руху.
Audi Q8 сходить з конвеєра на дисках діаметром 19 дюймів з поліпшеними аеродинамічними якостями, що оснащуються шинами розмірністю 265/55. Як опція доступні також колісні диски діаметром 20, 21 та 22 дюйми; останні оснащуються шинами розміром 285/40. Усі колеса на 20 мм ширші порівняно з моделлю Audi Q7. Колеса з дисками діаметром 21 та 22 дюйми оснащуються тороїдальними звукопоглинальними накладками з піноматеріалу, що розміщуються між біговою поверхнею та каркасом і сприяють мінімізації коливань небажаної частоти та шуму. На передній осі Audi Q8 встановлені гальма з фіксованими супортами, кожен з яких має по шість гальмових поршнів. Центральні частини дисків виготовлені з алюмінію, а фрикційні кільця з внутрішньою вентиляцією - з чавуну. Діаметр передніх дисків становить 375 мм, задніх - 350 мм.
Універсальна: адаптивна пневматична підвіска
Покупцям доступні три варіанти конструкції підвіски. Підвіска з регульованою жорсткістю входить у стандартну комплектацію. На замовлення пропонується адаптивна пневматична підвіска з можливістю регулювання жорсткості та двома режимами - комфортним і спортивним. Кузов Audi Q8 при цьому розташовується практично на 15 мм нижче порівняно з підвіскою зі сталевими пружинами, яка забезпечує кліренс 220 мм. Динамічна система керування Audi drive select дозволяє обирати з-поміж чотирьох режимів роботи пневматичної підвіски; при цьому висота кузова залежно від побажань водія та ситуації на дорозі змінюється у межах 90 мм. На швидкості до 30 км/год водій може збільшити кліренс на 50 мм. Зі збільшенням швидкості підвіска автоматично та покроково опускає кузов. Це призводить до зменшення аеродинамічного опору та покращення ходових характеристик.
На швидкості 160 км/год (99,4 милі/год) і вище або у разі вибору динамічного режиму системи Audi drive select кузов автомобіля опускається на 40 мм (1,6 дюйма) порівняно з нормальним положенням. Коли автомобіль припаркований, система також може опустити кузов для полегшення завантаження на 65 мм (2,6 дюйма) відносно нормального положення.
Тісний взаємозв'язок: система керування Audi drive select та електронна платформа управління шасі.
За допомогою системи Audi drive select водії можуть змінювати характеристики свого позашляховика, перемикаючись між сьома профілями - Comfort, Auto, Dynamic, Individual, Efficiency, Allroad та Offroad (останній доступний лише в поєднанні з пневматичною підвіскою). Динамічна система керування змінює налаштування двигуна і трансмісії, підсилювача рульового управління, а також керує, зокрема, режимами роботи автоматичної системи кондиціонування повітря та опціональної системи рульового управління всіма колесами.
За управління роботою всіх систем підвіски з можливістю регулювання відповідає платформа ECP. Ці системи працюють у тісному взаємозв'язку з високим рівнем координації та максимальною точністю. Наприклад, тривалість циклів активації амортизаторів становить тисячні частки секунди. У якості центрального контролера підвіски платформа ECP збирає всю ключову інформацію про рух автомобіля та дані відповідних систем. Після цього інтегрований динамічний контролер керування використовує ці дані для розрахунку оптимальних параметрів функціонування цих компонентів.
Залишаємо складний шлях позаду: система допомоги при русі на спуску Hill Descent Control.
На бездоріжжі Audi Q8 значно виграє завдяки приводу quattro, коротким звисам та великому кліренсу, що у версії з адаптивною пневматичною підвіскою становить до 25,4 см. У модифікації зі стандартною підвіскою кліренс становить 22 см. Коли водій обирає за допомогою системи Audi drive select режим Offroad, система ESC автоматично активує оптимізовані для руху бездоріжжям налаштування стійкості, розподілу тягового зусилля та гальмівної системи. Крім того, вмикається наявна у стандартній комплектації система допомоги при русі на спуску Hill Descent Control. На крутих схилах з нахилом понад 6 % ця функція забезпечує додаткову підтримку, автоматично застосовуючи гальма. Система підтримує незмінну швидкість аж до 30 км/год; значення швидкості задає водій за допомогою прискорення чи гальмування. Завдяки цьому водій може повністю зосередитися на ділянці, яку слід подолати. Електронна платформа управління шасі визначає кут нахилу автомобіля та відображає цю інформацію для водія на екрані системи MMI. Крім того, система ESC має спортивний режим, який забезпечує можливість більш динамічної їзди за рахунок коригування ступеня гальмування двигуном. У разі потреби водій може частково відключити систему ESC простим натисканням кнопки.