-
Пошук
Кузов
Інтелектуальне поєднання: конструкція ASF у комбінації з кількох матеріалів.
В основі кузова Audi Q8 лежить конструкція ASF у комбінації з кількох матеріалів. Вона являє собою добре продумане поєднання різних матеріалів: багато частин виготовлені з алюмінію і сталі гарячого штампування. Споряджена маса Audi Q8 50 TDI становить 2145 кг, в яку входить устаткування технології MHEV включно з літій-іонною батареєю.
14,4 % від маси нефарбованого кузова становлять компоненти зі сталі гарячого штампування, з яких складається надміцний каркас пасажирського відсіку. Ці елементи використовуються у нижній частині передньої перегородки, на порогах, задніх поздовжніх елементах, середніх стійках та передній частині рами даху. У деяких зонах компанія Audi використовує листові елементи ретельно підібраної змінної товщини, що становить від 1 до 2 мм. Ці індивідуально підібрані листові елементи легкі і водночас міцні.
Литі алюмінієві елементи, такі як опори стійок у моторному відсіку, та точки з'єднання порогів і поздовжніх елементів становлять 15,0 %. 2,4 % припадає на алюмінієві профілі, розташовані у передніх частинах поздовжніх елементів. Бокові панелі та елементи підлоги великого розміру, задні колісні арки і дах, як і безрамочні двері, передні крила та кришка багажного відсіку, виготовлені з листового алюмінію. Їх сукупна частка від маси автомобіля становить 23,7 %.
Збалансованість: жорсткість та аероакустика.
Кузов Audi Q8 вирізняється високою жорсткістю, що стало можливим, зокрема, завдяки новій концепції торсіонних кілець. Інтегровані у передню і задню частини автомобіля, ці кільця відіграють ключову роль у забезпеченні точної керованості позашляховика-купе і швидкої та маневреної їзди по дорогах з твердим покриттям та руху бездоріжжям. Оптимізована конструкція розташованих у задній частині кузова кілець дозволила відмовитися від задньої стійки без шкоди для комфорту чи безпеки. Під час лобового зіткнення три пластини зосередження напружень забезпечують поглинання енергії. Силові елементи поздовжніх елементів мають змінну товщину стінок, що дозволяє забезпечити контрольовану деформацію.
Салон позашляховика-купе надзвичайно тихий завдяки продуманій звукоізоляції та досконалій аероакустиці. У стандартну комплектацію входить двошарове вітрове скло. Крім того, на замовлення Audi пропонує можливість встановлення акустичних стекол у бокові вікна. Завдяки площі передньої частини 2,84 м2 та коефіцієнту Cd, що становить 0,34, автомобіль вирізняється відносно низьким аеродинамічним опором. За цим показником Audi Q8 перебуває на одному рівні з конкурентами, а коефіцієнт опору цієї моделі практично однаковий з Audi Q7.