-
Пошук
Системи керування та дисплеї.
Панель приладів та Audi virtual cockpit
На стандартній панелі приладів в Audi Q5 знаходяться шкали аналогових приладів. Дисплей інформаційної системи водія розташований між великими круглими табло приладів. Він доступний у двох версіях - монохромний з 5-дюймовою або кольоровий з 7-дюймовою діагоналлю (останній є стандартом при виборі пакету «дизайн»). Ще більш привабливою є опціональна панель приладів Audi virtual cockpit, що має дисплей з діагоналлю 12,3 дюймів роздільною здатністю 1440x540 пікселів. Він відображає складну графіку.
Водій може перемикатися між двома варіантами відображення, натиснувши кнопку View на багатофункціональному кермі. В інформаційно-розважальному режимі центральне вікно є домінантним і має багато місця для відображення карт або списків із розділів "Телефон", "Радіо" та "Медіа". Тахометр і спідометр мають вигляд маленьких круглих приладів праворуч і ліворуч. У другому, класичному виді відображення вони показуються майже настільки ж великими, як аналогові прилади, а центральне вікно є меншим.
Audi virtual cockpit керується за допомогою багатофункціонального керма з розширеними можливостями. Використовуючи перемикачі на лівій спиці керма, водій гортає сторінки меню бортового комп'ютера, аудіосистеми і - залежно від встановлених компонентів - телефона і системи навігації. На правій стороні керма знаходяться ролик гучності, кнопка голосового керування, кнопка експрес-керування телефоном і елементи управління музикою, щоб швидко переключити радіостанцію або змінити пісню.
Універсальне, інтуїтивне, інтелектуальне: керування системою MMI.
Термінал керування системою MMI розташований на центральній консолі нового Audi Q5. Його дизайн і положення варіюються відповідно до встановленої інформаційно-розважальної системи та трансмісії. Керування знаходиться біля панелі приладів, а низьке розташування важеля перемикання автоматичної трансмісії забезпечує зручну опору для зап'ястя.
З автоматичною трансмісією взаємодіє велика сенсорна панель MMI all-in-touch з майже прямокутним робочим екраном розміром 110x80 мм. Водій може вводити символи або виконувати рухи пальцями, щоб, наприклад, збільшити масштаб карти. Кожне введення підтверджується акустичним та тактильним зворотним зв'язком - клацанням, яке також відчувається пальцем.
Інноваційний пошук MMI спрощує знаходження назв пісень, телефонних контактів або місця призначення. Для цього необхідно ввести лише декілька букв, щоб з'явилися перші співпадіння у списку результатів. При цьому система бере до уваги поточне розташування Q5 і недавні дії в MMI.
Усіма іншими функціями можна керувати кнопкою керування, що дозволяє прокручувати, клацати та переміщувати. Два 2-позиційні перемикачі на терміналі MMI безпосередньо викликають основні функції; у MMI all-in-touch є також вісім програмованих користувачем кнопок. Експлуатація системи MMI здійснюється за допомогою функціонального меню і меню опцій. Наприклад, у меню радіо водій може вибрати діапазон частот або отримати інформацію про інтенсивність руху в меню карти. У режимі навігації водію підказується маршрут до заданого місця, а також відображається інформація про можливості паркування неподалік місця призначення.
Інша особливість, яка продовжує інтенсивно розроблятися - це інтуїтивна функція голосового керування. Водій більше не повинен обмежуватися чітко визначеними голосовими командами - система розуміє фрази з повсякденного вжитку багатьма мовами. У меню Phone (телефон), наприклад, водій може викликати контакт, сказавши: «Я хочу зателефонувати Пітеру Міллеру» або «З'єднай мене з Пітером Міллером».
Дисплей MMI займає центральне місце на панелі приладів. Він виглядає як високотехнологічний планшетний комп'ютер завдяки чорному заокругленому склу. У топ-версії системи, MMI navigation plus, дисплей має сріблясту рамку, виготовлену з магнію.
Все важливе у полі зору: індикатор на лобовому склі.
На замовлення Audi може обладнати авто нещодавно розробленим проекційним індикатором. Він проектує актуальні дані на лобове скло, включаючи інформацію від систем допомоги водію у вигляді символів та чисел, які швидко сприймаються. TFT-екран генерує кольорове зображення, а два дзеркала його збільшують і перенаправляють. Так система нівелює спотворення, які інакше виникли б через геометрію скла.
Здається, що інформація зависає на відстані приблизно двох метрів перед водієм у вікні розміром 200x80 мм. Очі сприймають інформацію дуже швидко без жодної потреби перефокусовувати зір. Водій може використовувати систему MMI, щоб визначити, яку інформацію потрібно відображати на екрані; також можна встановити висоту та яскравість зображення.