-
Пошук
Шасі.
Шасі ідеально гармонує з характером нового Audi Q5 - воно спортивне, зручне і ефективне. Шасі було модернізовано в багатьох місцях, і демонструє ще більше зниження ваги у порівнянні з попередньою моделлю. Конструкції з п'ятьма важелями, які слугують передніми і задніми підвісками, можуть окремо сприймати поперечні та осьові навантаження.
Новий позашляховик Audi може продовжити рух там, де закінчується асфальт. Осі шасі забезпечують хорошу артикуляцію, а їхній базовий кліренс (з стандартним шасі) становить 208 мм. Передній кут звису транспортного засобу - 25 градусів, а його задній кут - 27 градусів, у той час як кут рампи складає 17 градусів.
У передньої підвіски ширина колії 1616 мм. Важелі підвіски і поворотні підшипники виготовлені з кованого алюмінію. Шарніри амортизатора виготовлені згідно з інноваційними технологіями. Шарніри об'єднують лиття і ковку та забезпечують складну геометрію високої міцності. Маточина колеса з оптимізованим тертям виготовлена з кованої сталі, а нижня рама, виготовлена з алюмінію і листової сталі, також демонструє дуже легку конструкцію.
Високоефективне електромеханічне рульове керування з підсиленням.
Вага нової системи рульового керування з підсиленням, яка тісно співпрацює з деякими системами допомоги водієві, була також оптимізована. Вона зменшилася на 0,7 кг і заощадила багато енергії, тому що її електромеханічний двигун працює набагато ефективніше, ніж гідравлічна система, в якій постійно циркулює масло. Рульовий механізм, розташований на рівні центру колеса, передає навантаження безпосередньо на колеса.
Рульове керування в новому Audi Q5 забезпечує дорожній контакт і працює з високою точністю. Всі двигуни з автоматичною трансмісією мають додаткове динамічне керування, що використовує механізм підсумовування. За його допомогою варіюється передавальне співвідношення, перш за все, відповідно до швидкості руху та кута повороту. Більш пряме на більш повільних швидкостях і для великих кутів повороту та більш непряме для водіння по автомагістралі і незначних рухів кермом. При граничній швидкості руху на повороті система відповідає на рухи керма крихітними імпульсами, що підсилює динаміку і безпеку руху.
Ззаду нового Audi Q5 підвіска з п'ятьма важелями замінює підвіску з трапецієвидним важелем попередньої моделі. Підвіски коліс, які мають оптимізовану вагу, виготовлені зі сталі або алюмінію. Підвіски коліс виготовлені з алюмінію, а нижня рама з високоміцної сталі; еластомерні кріплення з точно визначеними демпфуючими властивостями з'єднують їх із кузовом. Як і на передній підвісці, легкий стабілізатор поперечної стійкості виготовлений у вигляді труби. Ширина задньої колії становить 1608 мм.
Новий Q5 пропонує вибір варіантів шасі.
Разом зі стандартним тюнінгом підвіски доступна також спортивна підвіска. Вона є частиною спортивного пакету S line, який також включає 19-дюймові легкосплавні колеса та численні спеціальні рішення для салону.
Для моделей двигуна з приводом quattro: підвіска із системою керування амортизаторами.
Особливо привабливе рішення - підвіска із системою керування амортизаторами, доступна для всіх версій двигуна з приводом quattro. Її конструкція ґрунтується на принципі CDC (CDC: безперервне керування демпфіруванням): електромагнітні клапани в поршні амортизатора змінюють площу поперечного перерізу потоку для гідравлічної рідини по мірі необхідності.
Керування амортизаторами CDC включено в електронну платформу шасі - нещодавно розроблений блок керування для різних систем шасі замінив окремі процесори попередньої моделі. Електронна платформа шасі обробляє великий об'єм інформації, щоб отримати точне уявлення про поточну ситуацію водіння і рівень тертя при контакті з дорожнім покриттям.
Це дозволяє керувати окремими системами з високою точністю, а цикл обробки даних - просто мілісекунди. При керуванні амортизатором розкид між зручним і динамічним водінням ще більший і їх можна випробувати на практиці ще краще, ніж з попередньою моделлю. Експлуатаційна швидкість збільшилася приблизно на 50 відсотків, а споживання енергії зменшилося.
Багато режимів водіння: Audi drive select.
Водії нового Audi Q5 можуть точно налаштувати роботу системи керування амортизаторами згідно з їх власними вподобаннями. Так само, як для динамічного керування і спортивного диференціала, вона контролюється системою керування Audi drive select. Ця система є стандартною функцією всіх нових версій Q5 і вона робить досвід водіння ще більш всебічним.
У базовій конфігурації система Audi drive select втручається в роботу дроселя, автоматичної трансмісії, рульового керування та автоматичного кондиціонера. Водій може вибрати режими «комфорт», «автоматичний», «динамічний», «ефективний» і «бездоріжжя» натисканням кнопки. У поєднанні із системою MMI navigation є також окремий режим, який в основному конфігурується користувачем.
Якщо встановлена опціональна пневматична підвіска із системою керування амортизаторами та адаптивна пневматична підвіска з адаптивним демпфіруванням, додається режим allroad і режим offroad стає lift/offroad. Це дозволяє новому Q5 максимально адаптуватися для бездоріжжя.
Завжди ідеальна дорога: адаптивна пневматична підвіска.
Пневматична підвіска з керуванням амортизаторами дозволяє також контролювати висоту посадки. Система підвіски - нова розробка для Audi Q5. В розпірках передньої підвіски пневматичні амортизатори оточують ресори; ці два компоненти виконані окремо на задній підвісці. Компресор розташований між задніми колесами. Він наповнює напірний резервуар, це низький бак, розташований під сидінням водія. У більшості ситуацій напірний резервуар живить пневматичні амортизатори - він робить це набагато швидше, ніж компресор і його експлуатація майже беззвучна.
В цілому, адаптивна пневматична підвіска опускає кузов на 22 мм нижча у порівнянні зі сталевою підвіскою. Система встановлює ідеальне положення кузова для кожної ситуації водіння. У режимі lift/offroad системи Audi drive select (швидкість до 35 км/год), кузов на 45 мм вищий, ніж при нормальному рівні; в режимі allroad (до 80 км/год) він все ще на 25 мм вищий.
У динамічному режимі кузов знижений на 15 мм.
В інших режимах це зниження автоматично починається при швидкості водіння приблизно 120 км/год. Це збільшує стабільність водіння і поліпшує аеродинаміку. Для зручного завантаження задню частину кузова можна опустити на 55 мм, натиснувши на кнопку в багажному відділенні.
На твердій опорі: колеса і гальма.
У стандартній комплектації, новий Audi Q5 має 17-дюймові легкосплавні колеса, які особливо легкі - приблизно 9 кг. Дизайнерська і спортивна лінії пропонують 18-дюймові колеса різних конструкцій. У спортивному пакеті S line і при виборі Audi design, розмір коліс становить 19 дюймів. Програма опцій від Audi та Audi Sport стосується численних версій 18-, 19-і 20 дюймів у діаметрі. Для 17-дюймових коліс є версія з аеродизайном із низьким аеродинамічним опором.
Міцний легкий дизайн можна також помітити в гальмах колеса. У всіх версіях двигуна Audi Q5 передні колеса гальмують за допомогою дискових гальм з нерухомою скобою з дуже легкого алюмінію 16 або 17 дюймів у діаметрі, і в залежності від версії або з чотирма чи шістьма поршнями.
Передні колеса обладнані внутрішньою вентиляцією до 350 мм у діаметрі. Електромеханічне стоянкове гальмо інтегроване в задній міст і демонструє нові функції hold і drive-off. Багато аспектів електронного керування стабілізацією (ESC) були екстенсивно оновлені; вони тепер ще більш точні і чутливі, ніж у попередньої моделі. Вмикання спортивного режиму в основному деактивує втручання двигуна і дещо мінімізує втручання гальм.
Якщо Audi Q5 рухається в режимі offroad, система у більшій мірі дозволяє ковзати під час гальмування і прискорення з метою покращення тяги. Інша функція ESC - керування спуском з пагорба при спусканні в умовах бездоріжжя, система керує швидкістю транспортного засобу згідно бажаної швидкості водія в діапазоні між чотирма і 30 км/год. У поєднанні із системою MMI navigation встановлюється індикатор кута нахилу, якщо була замовлена адаптивна пневматична підвіска або система керування амортизаторами. Індикатор показує кути поздовжнього і поперечного крену транспортного засобу на великому моніторі MMI. Додаткові екрани показують іншу інформацію для бездоріжжя.