-
Пошук
Системи допомоги водієві.
Новий Audi Q5 піднімає планку на новий рівень в своєму сегменті. Це також стосується наявності широкого вибору систем допомоги водієві. Порівняно з попередньою моделлю вони або майже абсолютно нові, або екстенсивно доопрацьовані. Деякі системи стандартні; опціональні рішення доступні або індивідуально або як частина пакетів Parking, City чи Tour.
Більший рівень безпеки: стандартні системи.
Стандартна система безпеки Audi pre sense city стежить за дорогою на наявність транспортних засобів і пішоходів перед автомобілем у діапазоні швидкості до 85 км/год. Для спостереження система використовує камеру на лобовому склі, яка стежить за розвитком подій приблизно до 100 метрів попереду. Якщо система виявляє загрозу зіткнення, водій отримує серію попереджень, і, за необхідністю, ініціюється максимальне гальмування.
У межах системи і на швидкостях до 40 км/год, Audi pre sense city може уникнути нещасного випадку в багатьох випадках; на швидкостях до 85 км/год система може загальмувати при зіткненні і таким чином значно зменшити серйозність нещасного випадку. Якщо необхідно, система може також активувати захисні заходи Audi pre sense basic спереду і ззаду автомобіля. Ремені безпеки переднього сидіння попередньо натягнуті електроприводом, а вікна і зсувна панель у даху закриті. У випадку зіткнення стандартна система допомоги також запобігає гальмуванню з юзом, яке може призвести до вторинних зіткнень.
Система стеження за станом водія - інша стандартна функція в новому Audi Q5. Вона аналізує характер кермування і попереджає водіїв, якщо виявляє ознаки того, що вони починають втрачати концентрацію. Регульований обмежувач швидкості, також стандартний. Він обмежує швидкість транспортного засобу, встановлену водієм. Обмежувач активний при швидкості від 30 км/год.
Відстань до наступного автомобіля: адаптивний круїз-контроль.
Адаптивний круїз-контроль (ACC) - центральний компонент пакету системи допомоги Tour. Система утримує новий Audi Q5 на вказаній відстані до транспортного засобу попереду. Водій може керувати цією відстанню більше ніж у п'ять етапів.
Використовуючи систему Audi drive select, водій може також корегувати динаміку керування.
ACC, насамперед, використовує сигнали двох передніх радарних датчиків і камеру. У взаємодії з S tronic і tiptronic система покриває весь діапазон швидкості від 0 до 250 км/год.
Функція Stop&Go гальмує новий Audi Q5 до повної зупинки, і, на бажанням водія, автоматично відновлює рух автомобіля знову. Коли система деактивована, індикатор відстані показує відстань до автомобіля попереду і попереджає водіїв, коли інший транспорт знаходиться занадто близько.
Автономне керування: система автопілота для руху в заторах.
У діапазоні швидкості до 65 км/год система автопілота для руху в заторах може також прийняти на себе певні завдання керування на дорогах в хорошому стані, доки потік транспорту повільно переміщається. Система використовує дані з радарів, ультразвукових датчиків і фронтальної камери та направляє автомобіль за допомогою акуратного втручання в керування, щоб дозволити йому йти за лінією транспортних засобів попереду. Система працює з урахуванням маркування на шосе та розташування інших транспортних засобів на дорозі.
Коли система автопілота досягає своїх меж - наприклад, коли затор розсмоктався або попереду є різкий поворот - водій повинен знову взяти кермування в свої руки. Водію надходять поетапні попередження. Якщо він їх ігнорує, система незалежно уповільнює рух автомобіля до безпечної зупинки. На швидкостях понад 65 км/год, автомобіль автоматично активує асистент утримання смуги Audi.
Попередження про лобове зіткнення: Audi pre sense front.
Система безпеки Audi pre sense front доповнює роботу системи попередження зіткнення і автоматичну функцію гальмування системи Audi pre sense city щодо транспортних засобів, які їдуть попереду, на всьому діапазоні швидкості до 250 км/год. Система використовує два радарних датчика і фронтальну камеру та має завдання або уникнути лобових зіткнень, або зменшити тяжкість їх наслідків на більш високих швидкостях. У небезпечній ситуації система спонукає водія натиснути на гальма згідно з комплексною концепцією попереджень - візуальними та акустичними сигналами, а також гальмівними поштовхами.
Якщо водій не реагує на попереджувальні сигнали, система спочатку ініціює автономне часткове гальмування, одночасно закриваючи бічні вікна і зсувну панель даху. Останній крок - максимальне гальмування, якщо транспортний засіб попереду рухається; одночасно натягуються ремені безпеки. Audi pre sense front продовжує працювати, навіть коли ACC вимкнена.
Асистент прогнозування споживання палива для економічного кермування.
Інший основний момент в пакеті системи допомоги Tour - асистент прогнозування споживання палива (доступний у поєднанні з навігаційною системою). Коли адаптивний круїз-контроль активований, система адаптує швидкість руху до дорожньої ситуації, топографії маршруту, обмежень швидкості та дій водіїв, які їдуть попереду. На шосе система може таким чином оптимізувати економію палива до 10%.
Навіть якщо навігація неактивна, асистент прогнозування споживання палива використовує дані про маршрут, аби попередити водія про ситуації, в яких бажано сповільнитися. Система виявляє повороти, кільцеві транспортні розв'язки та перехрестя, спуски і підйоми, межі міста і знаки обмеження швидкості перш ніж вони стануть видимими. Схожі повідомлення відображаються на комплекті приладів або на віртуальній панелі приладів Audi virtual cockpit.
Якщо водій бажає, сама система буде керувати функцією вільного ходу трансмісії tiptronic у певних умовах так, щоб Audi Q5 котився на швидкості холостого ходу до зони повільного руху. Як тільки рух за інерцією завершився, автомобіль автоматично прискорюється до швидкості, заданої водієм, за умови, що ACC увімкнена.
Безпека і зручність: інші системи в пакеті системи допомоги Tour.
Починаючи зі швидкості 65 км/год, система контролю смуги руху допомагає водієві залишатися на смузі руху. Найважливішим джерелом сигналів системи, яка також доступна в якості окремої опції, є відеокамера, яка виявляє маркування смуги. Водієві допомагають акуратні втручання системи в електромеханічне рульове керування з підсилювачем. Якщо MMI налаштована для раннього втручання в керування, система утримує автомобіль посеред смуги. Вібрація рульового колеса, яку також можна встановити, попереджатиме водія, якщо автомобіль залишає смугу руху.
Система запобігання зіткнень - інша система пакету системи допомоги Tour; вона допомагає водіям, коли потрібно об'їхати перешкоду на дорозі для уникнення зіткнення. Використовуючи дані відеокамери і радарні датчики, система миттєво вичасляє оптимальну траєкторію ухилення, беручи до уваги відстань, ширину та зміщення транспортного засобу попереду.
У поєднанні з Audi pre sense front, система ініціює попереджувальні поштовхи в небезпечній ситуації. Якщо водій у цей час керує автомобілем, система допомагає певними втручаннями крутного моменту в роботу рульового управління.
Інші інновації в Audi Q5 - система допомоги при поворотах, яка контролює зустрічний рух під час повертання ліворуч на швидкості руху між двома і десятьма км/год. У критичній ситуації система гальмує позашляховик у відповідній смузі руху до повної зупинки. Система активується у фоновому режимі, як тільки водій вмикає сигнал повороту, щоб повернути через проїжджу частину.
Розпізнавання камерою дорожніх знаків (тільки з навігаційною системою) завершує пакет системи допомоги Tour. Дана система може розпізнавати декілька дорожніх знаків одночасно, включаючи цифрові дисплеї та додаткові знаки. Система передає інформацію водієві у графічному вигляді на проекційному дисплеї та на моніторі MMI. Окрім того, система може попередити водія про рух автомобіля у неправильному напрямку.
Пакет системи допомоги City для мешканців міста.
Пакет системи допомоги City включає асистента зміни смуги Audi, який доступний також окремо. На швидкості від 15 км/год система використовує два задніх радарних датчика з діапазоном охвату приблизно 70 метрів, щоб допомогти водіям при зміні смуги. Якщо транспортний засіб наближається швидко або знаходиться в мертвій зоні, світлодіод попередження в корпусі відповідного зовнішнього дзеркала починає світитися. Якщо водій все ще не вимкнув сигнал повороту, світлодіод яскраво спалахує декілька разів підряд.
Асистент зміни смуги співпрацює разом із системою Audi pre sense rear, яка починає такі ж профілактичні захисні заходи як і Audi pre sense basic у разі загрози заднього зіткнення. Система залишається увімкненою у фоновому режимі - на будь-якій швидкості - навіть якщо асистент зміни смуги Audi вимкнений і якщо не буксирується причіп. Audi pre sense rear має ті ж функціональні можливості, що і Audi pre sense basic, що виявляє нестабільний стан керування через датчики контролю за стабілізацією.
Повільно від'їжджаючи назад, система допомоги при виїзді заднім ходом, попереджає водія про транспортні засоби, наближення яких вважається критичним, наприклад, при виїзді під прямим кутом з місця паркування. Дані з заднього радарного датчика є базовою інформацією. Система вмикається, коли активується система паркування. Є різні рівні попередження: візуальний, акустичний і нарешті короткий поштовх гальм.
Система попередження при відкриванні дверей, яка також використовує задні радарні датчики, активується після того, як автомобіль зупинився. Якщо інші транспортні засоби або велосипеди наближаються ззаду, система попереджає водія і пасажирів не відкривати двері. Сигнал подається яскравими спалахами попереджувальних світлодіодів на всіх чотирьох ручках дверей. Система залишається в режимі готовності протягом приблизно трьох хвилин після того, як запалювання буде вимкнено.
Інші системи завершують пакет допомоги City. Це - акустична і візуальна система автоматичного паркування plus, яка активується щоразу, коли виявлено перешкоду при маневруванні, і камера заднього виду, яка має систему очищення. Обидва рішення також доступні опціонально.
Корисний у повсякденному водінні: пакет системи автоматичного паркування.
До пакету системи автоматичного паркування входять такі функції як автоматичне паркування, які також можна замовити окремо. На помірних швидкостях руху система здатна виявити паралельні та перпендикулярні місця для паркування уздовж дороги. Як тільки водій натискає кнопку паркування, Audi Q5 за допомогою дванадцяти ультразвукових датчиків направляється до місця, навіть якщо це включає складні маневри. Водій повинен увімкнути правильну передачу, прискоритися і загальмувати. Водій також може використовувати систему автоматичного паркування, виїжджаючи з паралельного місця паркування.
Камери кругового огляду, в другій частині пакета, були розроблені для складних ситуацій з маневруванням. Вони відображають різні види безпосереднього оточення автомобіля на моніторі MMI, включаючи віртуальний вид з висоти пташиного польоту і панорамний вид спереду і ззаду. Напрямні лінії відображаються на дисплеї, що полегшує маневрування заднім ходом.