-
Пошук
Концепція управління та відображення сімейного позашляховика зазнали цілковитого оновлення: компанія Audi повністю відмовилась від використання поворотно-натискних регуляторів, що використовувались у попередній моделі, та аналогових приладів. Навіть у поєднанні зі стандартною медіасистемою MMI замість них використовується цифрова панель приладів з діагоналлю екрана 10,25 дюйма, для керування якою водій використовує багатофункціональне рульове колесо.
Перший варіант: MMI radio plus.
Перша конфігурація називається MMI radio plus: тут клієнт має можливість удосконалити цифрову панель приладів до рівня Audi virtual cockpit з широкими можливостями для персоналізації. На додачу до стандартних параметрів, таких як швидкість і діапазон обертів двигуна, вона також відображає інформацію про музичні композиції і дані сервісів Audi connect. При замовленні навігаційної системи на дисплеї також виводиться навігаційна карта. До складу MMI radio plus також входить дисплей MMI touch з діагоналлю 8,8 дюйма. Він елегантно інтегрований у глянцево-чорну скляну поверхню у центрі передньої панелі.
Найвищий рівень: MMI navigation plus.
Найбільш комплексним мультимедійним рішенням є медіасистема MMI navigation plus. Тут діагональ дисплея MMI touch становить 10,1 дюйма. Крім цього, як опція пропонується цифрова панель приладів Audi virtual cockpit у версії plus з екраном діагоналлю 12,3 дюйма. Водієві доступні три режими відображення, у тому числі режим dynamic. Тут інформація щодо діапазону обертів двигуна і швидкості руху відображається за допомогою прямокутних шкал з червоними графічними елементами, що мають підкреслено спортивний вигляд. Усі дисплеї мають максимально простий графічний інтерфейс користувача, який забезпечує можливість миттєвого зчитування інформації. Структура меню спрощена, легка для розуміння і нагадує меню смартфонів.
Медіасистема MMI navigation plus, якою оснащується Audi Q3, пропонує ті ж самі функції, що й оснащення для вищих сегментів. За цим параметром позашляховик також встановлює новий стандарт у компактному класі. Наприклад, система навігації розпізнає уподобання водія, спираючись на інформацію про попередні поїздки. Завдяки цьому вона може надавати водієві підходящі пропозиції з урахуванням тривалості та завантаженості доріг. Розрахунок маршруту здійснюється у режимі онлайн на серверах постачальника карт і навігаційних даних HERE з використанням даних про загальну ситуацію на дорогах, що отримуються у реальному часі. У разі втрати з'єднання система переходить в автономний режим, який працює паралельно з розрахунком маршруту онлайн. Клієнт може безкоштовно оновлювати навігаційну мапу чотири рази на рік через платформу myAudi та встановлювати оновлення у пам'ять Audi Q3 за допомогою карти пам'яті SD. У поєднанні з сервісами Audi connect водій також може завантажувати оновлення безпосередньо в автомобіль з використанням бездротових каналів зв'язку.
Швидко і просто: пошук довільного тексту і голосове управління.
Як і функція введення пункту призначення у навігаційну систему, пошук MMI спирається на введення довільного тексту, яке здійснюється за допомогою віртуальної клавіатури або шляхом розпізнавання рукописних символів, коли автомобіль стоїть нерухомо. Якщо водій шукає, наприклад, ресторан, список закладів, що підходять за параметрами пошуку, відображається вже після введення кількох перших літер. Нова система голосового управління з функцією розпізнавання природної мови, яка дозволяє подавати команди довільними словами, пропонує ще більшу зручність у користуванні. Вона може розпізнавати фрази на зразок «Я голодний» і у відповідь пропонувати розташовані неподалік відповідні заклади харчування. Діалоговий менеджер у разі потреби ставить запитання, дає можливість робити виправлення, пропонує варіанти вибору та робить паузи у разі переривання мовлення. Можливості діалогу не обмежуються стандартною структурою меню. Наприклад, користувач може набрати номер контакту з телефонної книги та додати адресу у якості пункту призначення.