-
Пошук
Спритний у місті, маневрений на сільських дорогах, незворушний на автомагістралях - новий Audi Q3 поєднує спортивну керованість зі значно поліпшеним комфортом. У цьому йому допомагає, зокрема, збільшена колісна база. А завдяки приводу quattro він продовжує рух навіть там, де асфальт закінчується. Дорожній просвіт розміром 14 см, передній кут прохідності 19° та задній кут прохідності 16° забезпечують компактному позашляховику можливість подолання нескладного бездоріжжя.
Спортивний дизайн: система рульового управління та осі.
Навіть наявна у базовій комплектації система рульового управління нового Audi Q3 забезпечує спортивну керованість і чутливість завдяки передатному числу 14,8:1. У разі вибору системи прогресивного рульового управління це передатне число застосовується у центральному положенні, і чим сильніше водій повертає рульове колесо, тим більш чутливим стає кермо. У крайньому положенні передатне число становить 11,4:1. У результаті покращується керованість при маневруванні та в крутих поворотах. Автомобілем можна керувати динамічніше і точніше, витрачаючи менше зусиль. Як стандартне рульове управління, так і система прогресивного рульового управління оснащені електромеханічним підсилювачем, ступінь допоміжного зусилля якого зростає по мірі зменшення швидкості задля полегшення маневрування.
Ширина колії передніх коліс компактного позашляховика становить 1584 мм, на передній осі використовується підвіска типу McPherson з низько розташованими поперечними важелями. Ззаду встановлена чотириважільна підвіска, а ширина колії задніх коліс становить 1576 мм. Розташований на кожному колесі поздовжній важіль поглинає тягові і гальмівні зусилля, а втулка важеля виконана з дещо м'якшого матеріалу задля плавності ходу. На противагу цьому кожен з трьох поперечних важелів жорстко з'єднаний з поперечиною задля динамічної керованості. Ці важелі відповідають за протидію поперечним силам. Пружини та амортизатори відокремлені один від одного, що дозволило збільшити об'єм багажного відділення.
Адаптивність: підвіска з регульованою жорсткістю.
У якості альтернативи до стандартної підвіски компанія Audi пропонує спортивну підвіску з жорсткішими налаштуваннями пружин та амортизаторів: вона входить у перелік стандартного оснащення пакета стилізації екстер'єру S line. У поєднанні з динамічною системою керування Audi drive select доступна також підвіска з регульованою жорсткістю. Її датчики вимірюють переміщення кузова автомобіля. На підставі цих даних жорсткість амортизаторів регулюється з урахуванням стану дорожнього покриття та ситуації на дорозі. Підвіска забезпечує оптимальну амортизацію кожного амортизатора протягом мілісекунд: у разі сильних ударів використовуються м'якші налаштування, а при швидкісному проходженні поворотів чи гальмуванні для утримання кузова використовуються жорсткіші налаштування. Це сприяє додатковому поліпшенню ходових якостей Audi Q3 і забезпечує покращену динаміку руху в поєднанні з підвищеним комфортом.
Вся справа у налаштуваннях: Audi drive select та електронна система підтримання курсової стійкості.
Для адаптації характеристик Audi Q3 до потреб клієнтів доступна у якості опції динамічна система керування Audi drive select. Ця система дозволяє водієві перемикатися між режимами auto, comfort, dynamic, efficiency, offroad та individual. У кожному Audi Q3 вона впливає на характеристики підсилювача рульового управління та двигуна. Крім того, передбачена можливість контролю інших технічних компонентів, що пропонуються у якості опції, таких як семиступенева трансмісія S tronic та система регулювання жорсткості амортизаторів.
У режимі offroad системи Audi drive select, коли використовуються м'якші налаштування адаптивних амортизаторів, система допомоги при спуску Hill Descent Control може надавати підтримку (див. ілюстрацію). Ця система активується одним натисканням кнопки і постійно підтримує встановлену водієм швидкість (аж до максимального значення 30 км/год) під час руху крутим схилом з ухилом понад шість відсотків шляхом автоматичного застосування гальм. Водій задає бажану швидкість за допомогою педалі акселератора або гальма. Завдяки цьому водій може повністю зосередитися на ділянці, яку слід подолати. Крім того, на екрані MMI відображається кут ухилу.
За допомогою електронної системи підтримання курсової стійкості (ESC) водій може додатково керувати зчепленням з поверхнею та контролювати положення автомобіля на різних типах поверхонь. Система працює з високою точністю і на додачу до стандартного режиму, у якому положення коліс обирається для досягнення максимального прискорення з дуже незначним пробуксовуванням, пропонує режим offroad. У цьому режимі система допускає більш значне пробуксовування, полегшуючи відновлення зчеплення на дорогах без твердого покриття. Система Hill Hold Assist входить до базової комплектації: якщо під час стоянки автомобіля водій деякий час утримує педаль гальма, а потім відпускає її, тиск у контурах гальмівної системи зберігається протягом деякого часу. У разі потреби водій може повністю відключити систему ESC простим натисканням кнопки.
На крок попереду: колеса і гальма.
Усі колісні диски, які компанія Audi постачає для нового Audi Q3 на ринок Німеччини, виготовляються зі сплавів легких металів. У базову комплектацію входять диски діаметром 17 дюймів, а для пакетів стилізації екстер'єру advanced та S line передбачені диски діаметром 18 дюймів. Доступні як опція 19‑дюймові диски, деякі з яких є диски від підрозділу Audi Sport, комплектуються шинами розміром 235/50 або 255/45. У якості ексклюзивної пропозиції від Audi Sport доступні 20-дюймові колісні диски кольору матового титану з 5 V-подібними спицями у формі зірки. Ці диски комплектуються шинами розміру 255/40. У разі потреби водій може замовити запасне колесо меншого розміру, яке дозволяє зекономити місце. За великими колесами приховуються потужні гальма. Залежно від типу двигуна на передній осі використовуються вентильовані дискові гальма діаметром до 340 мм, а на задній - дискові гальма діаметром до 310 мм.