-
Пошук
Успішна модель з новими виразними рисами: Audi Q3 другого покоління
Новий Audi Q3 є сімейним багатофункціональним позашляховиком, який вражатиме своїми можливостями. Модель другого покоління має не тільки більш впевнений вигляд: автомобіль став просторішим і більш універсальним. Як і в інших топових моделях Audi, тут використовується цифрова концепція відображення та управління, доступні численні версії мультимедійних систем та інноваційні системи допомоги водію. Все це разом з удосконаленою підвіскою забезпечує підвищений комфорт автомобіля. Новий Audi Q3 почне надходити у європейські дилерські центри наприкінці року.
Потужність і виразність: дизайн екстер'єру
Новий Audi Q3 виглядає ще більш спортивним за свого попередника. Це стало можливим,
зокрема, завдяки ефектній решітці радіатора Singleframe восьмикутної форми,
поділеній на частини вертикальними планками, та великим повітрозабірникам. Вони
підкреслюють своєрідність мужньої передньої частини з інтенсивною грою світла і
тіней. Клиноподібні фари звужуються досередини. Audi пропонує три версії фар;
найбільш досконала версія представляє світлодіодні фари Matrix, адаптивне дальнє
світло яких забезпечує інтелектуальне освітлення дороги. При погляді збоку
автомобіль вирізняється підкресленим балансом дизайну екстер'єру з симетричною
світловою графікою фар і задніх ліхтарів. Плечова лінія візуально поєднує їх
та разом з виразними виступами над колісними арками надає моделі атлетичного
вигляду. Джерелом натхнення для контурів цих елементів стала традиційна естетика
Audi quattro. З ними позашляховик видається ще ширшим, а контрастне оздоблення
колісних арок підкреслює позашляхову зовнішність моделі. У поєднанні з довгим
верхнім спойлером, який охоплює заднє вікно з боків, похилі задні стійки кузова
також створюють відчуття стрімкого руху вперед.
Орієнтований на водія та спортивний: інтер'єр
Пружні лінії, елементи з тривимірним дизайном - у салоні, що має багато спільного з повнорозмірними моделями бренду, продовжується тема динамічного дизайну екстер'єру. Архітектура гармонійно поєднується з новою концепцією управління. Її центральним елементом є сенсорний дисплей MMI, довкола якого розташована чорна глянцева поверхня, що нагадує скло. Разом з розташованими під ним кнопками управління системою кондиціонування повітря дисплей повернений у бік водія на кут 10°. Усі дисплеї, кнопки та органи управління вирізняються ергономічністю розташування. Зручні сидіння забезпечують спортивне положення, а рульове колесо розташоване з нахилом під відповідним кутом.
Місткість з можливістю адаптації: концепція простору
Порівняно зі своїм попередником новий Audi Q3 збільшився практично за всіма параметрами. Довжина автомобіля становить 4484 мм (176,5 дюйма), ширина - 1849 мм (72,8 дюйма) (з колесами діаметром 17 та 18 дюймів), а висота - 1585 мм (62,4 дюйма) без антени на даху (1616 мм (63,6 дюйма) з антеною). Колісна база автомобіля, яка зросла на 77 мм (3,0 дюйма), забезпечує простір і водночас широкі можливості для адаптації: у базовій комплектації задні сидіння можна переміщувати вперед/назад у межах 150 мм (5,9 дюйма).
Спинку заднього сидіння, що поділена на три частини у співвідношенні 40:20:40, можна нахиляти з фіксацією у семи положеннях. Залежно від положення заднього сидіння та окремих сегментів спинки сукупний об'єм багажного відділення може становити від 530 до 1525 л (18,7 і 53,9 куб. фута). Підлогу багажного відділення можна регулювати за висотою (всього доступні три рівні регулювання). Якщо багажна полиця непотрібна, її можна сховати під підлогою багажного відділення. Крім того, у якості опції доступна кришка багажного відділення з електроприводом, що відкривається і закривається рухом ноги під бампером.
Цифровий світ: органи управління і дисплеї
Концепція управління та відображення позашляховика зазнала цілковитого оновлення: компанія Audi повністю відмовилась від використання аналогових приладів. Навіть у базовій комплектації автомобіль оснащується цифровою панеллю приладів з діагоналлю екрана 10,25 дюйма, для керування якою застосовує багатофункціональне рульове колесо. У разі використання топової версії MMI navigation plus дані виводяться на дисплей цифрової панелі Audi virtual cockpit, яка пропонує численні додаткові функції. У центрі передньої панелі також розташований додатковий сенсорний дисплей діагоналлю 10,1 дюйма. У якості опції водій може обрати більшу панель Audi virtual cockpit plus, що пропонує три режими відображення, у тому числі новий, підкреслено спортивний режим. Інтуїтивно зрозуміла концепція управління з пласкою структурою меню доповнюється системою голосового управління з функцією розпізнавання природної мови. Остання забезпечує розпізнавання команд, поданих довільними словами. Інтелектуальний менеджер діалогів у разі потреби задає запитання, забезпечує можливість виправлення, пропонує варіанти вибору і робить паузи у разі переривання мовлення. Система голосового управління може оцінювати для реагування дані, що зберігаються в автомобілі, та детальну інформацію з хмари (пропонується як опція).
Інтелектуальний зв'язок: мультимедійні системи та Audi connect
Топова версія мультимедійної системи Audi Q3 пропонує ті ж самі технічні функції, що й версії для автомобілів вищих сегментів. Її модуль передачі даних підтримує стандарт LTE Advanced та оснащений інтегрованою точкою доступу Wi-Fi для підключення мобільних пристроїв пасажирів. Система навігації розпізнає уподобання водія на основі даних про попередні поїздки, що дозволяє їй надавати розумні пропозиції стосовно маршрутів. Пакет сервісів Audi connect забезпечує ідеальну підтримку ведення за маршрутом, використовуючи функцію отримання інформації про трафік у режимі реального часу, пошук визначних пам'яток (POI) та інформацію про місця для паркування і заправні станції, дані щодо яких відображаються безпосередньо на мапі навігаційної системи. Audi Q3 використовує «колективний інтелект» парку автомобілів Audi для прогнозування доступності місць при паркуванні уздовж вулиць, а також для надання інформації про небезпечні місця та поточні обмеження швидкості.
Audi Q3 ще тісніше інтегрований з додатком myAudi. Останній забезпечує ідеальне з'єднання смартфона з автомобілем. Можна, наприклад, переносити навігаційні маршрути і дані календаря смартфона в систему ММІ та знаходити місце для паркування автомобіля. Перелік опцій також включає додаток Google Планета Земля і гібридний радіоприймач, який автоматично перемикається між FM, DAB та онлайн-трансляцією для забезпечення постійного оптимального прийому.
Лінійку мультимедійних систем доповнюють ряд апаратних модулів, у тому числі комплект Audi phone box. Він дозволяє підключити смартфон власника до антени автомобіля і забезпечує бездротове заряджання пристрою. Інтерфейс Audi для підключення смартфонів дозволяє під'єднувати до автомобіля мобільні телефони користувачів на базі операційних систем iOS та Android і виводити вміст, сумісний з технологіями Apple Car Play чи Android Auto, на дисплей системи MMI. Аудіосистема Bang & Olufsen Premium Sound System з підтримкою віртуального звуку дозволяє насолоджуватися тривимірним звучанням, використовуючи для цього 15 динаміків.
Зручність і безпека: системи допомоги водієві
Адаптивний круїз-контроль Adaptive Cruise Assist являє собою ключовий компонент комплексу систем допомоги водієві. Він об'єднує функціональність адаптивного асистента швидкості Adaptive Speed Assist, асистента руху в заторах Traffic Jam Assist та системи утримання в межах смуги Active Lane Assist. Завдяки цьому асистент Adaptive Cruise Assist допомагає водієві контролювати переміщення автомобіля у поздовжній та поперечній площинах, що сприяє значному підвищенню комфорту, в першу чергу під час тривалих подорожей. Маневрування на Audi Q3 стало ще простішим завдяки чотирьом камерам системи кругового огляду. Вони відображають на великому екрані мультимедійної системи безпосереднє оточення позашляховика. З їх допомогою водій також може контролювати маневри, які здійснює система допомоги при паркуванні Park Assist. Система Park Assist автоматично заводить позашляховик на місця для паркування та виводить з них. Водій контролює лише педалі акселератора і гальма та перемикає передачі. Якщо водій хоче виїхати заднім ходом з місця для перпендикулярного паркування або вузького виїзду, активується система попередження про наявність руху в поперечному напрямку Cross Traffic Assist. Радарні датчики, за допомогою яких система контролює ділянку позаду автомобіля, також слугують джерелом інформації для передбаченої у базовій комплектації системи попередження про зміну смуги Lane Change Warning. Якщо система виявить інший автомобіль, що перебуває у мертвій зоні чи швидко наближається ззаду, спалахне попереджувальний світлодіод у відповідному зовнішньому дзеркалі заднього виду.
Маневреність на дорогах і бездоріжжі: система привода і підвіска
Для Audi Q3 на вибір пропонуються п'ять варіантів двигунів (три бензинові та два дизельні) у поєднанні з переднім приводом або повним приводом quattro. Діапазон потужності двигунів становить від 110 кВт (150 к. с.) до 169 кВт (230 к. с.). Усі двигуни - чотирициліндрові, з безпосереднім впорскуванням і турбонаддувом. Силові агрегати моделі вирізняються потужністю, досконалістю і продуктивністю. Передачу потужності забезпечує семиступенева трансмісія S tronic зі швидким перемиканням або шестиступенева механічна коробка передач. На бездоріжжі постійний повний привод дозволяє отримувати максимальну насолоду від керування, забезпечуючи оптимальне зчеплення з поверхнею та незворушну стабільність. Система допомоги при русі на спуску Hill Descent Control (пропонується як опція) активується одним натисканням кнопки і дозволяє підтримувати заздалегідь задану швидкість під час руху по схилу. Водій може змінювати параметри Audi Q3 залежно від ситуації на дорозі, стану дорожнього покриття чи особистих потреб за допомогою динамічної системи керування Audi drive select з шістьма профілями - від підкреслено комфортного та надзвичайно економічного до винятково спортивного. Система також впливає на налаштування доступної як опція підвіски з регулюванням жорсткості, датчики якої визначають переміщення кузова автомобіля. На підставі цих даних жорсткість амортизаторів регулюється з урахуванням стану дорожнього покриття та ситуації на дорозі. У результаті забезпечуються покращені ходові характеристики у поєднанні з підвищеним комфортом. Як альтернатива пропонується спортивна підвіска, що стандартно входить до переліку оснащення пакета стилізації екстер'єру S line і вирізняється жорсткішими налаштуваннями пружин та амортизаторів та включає систему прогресивного керування. Зі збільшенням кута повороту керма чутливість цієї системи додатково зростає, значно покращуючи керованість нового Audi Q3, що і без того вирізняється чудовою маневреністю та жвавістю.