-
Пошук
Місткість з можливістю адаптації: концепція простору.
Новий Audi Q3, в основі конструкції якого лежить модульна поперечна платформа
концерну Volkswagen, став більш практичним за всіма параметрами і належить до
верхнього сегменту компактних позашляховиків. Довжина моделі становить
4484 мм, що на 96 мм перевищує довжину попередньої версії. Ширина
автомобіля збільшилась на 18 мм до 1849 мм (у версій з дисками
діаметром 17 і 18 дюймів), проте водночас він став на 5 мм нижчим за
Audi Q3 першого покоління: відтепер висота моделі без антени на даху становить
1585 мм. У поєднанні з колісною базою, що зросла на 77 мм
і становить 2680 мм, новий компактний позашляховик став ще просторішим,
ніж будь-коли раніше. Він випереджає своїх прямих конкурентів за простором для
плечей у передній і задній частинах салону, а також за простором для колін у
передній частині.
Традиційно для позашляховика Audi Q3 вирізняється зручністю посадки та круговою оглядовістю і водночас спортивним положенням сидінь. Кермо розташоване з нахилом під відповідним кутом. Передні сидіння, що на замовлення пропонуються у версії з електричним регулюванням та підігрівом, походять з наступної категорії автомобілів і вирізняються підвищеним комфортом. Для кожного варіанту комплектації передбачені різні версії рульових коліс. Кругле чи з усіченим знизу ободом, зі звичайними чи збільшеними багатофункціональними кнопками, з підрульовими перемикачами або підігрівом обода - можливості для вибору тут також широкі.
Ще одна особливість - доступна вже у базовій комплектації можливість зміни розподілу простору у широких межах: задні сидіння можна переміщувати вперед/назад у межах 150 мм (див. ілюстрацію). Спинку заднього сидіння, що поділена на три частини у співвідношенні 40:20:40, можна нахиляти з фіксацією у семи положеннях. На замовлення доступний регульований центральний підлокітник з відділенням для речей. У базовій комплектації підлокітник заднього сидіння оснащений двома підставками для напоїв. До інших компонентів для підвищення комфорту, що пропонуються у якості опції, належать автоматична двозональна система кондиціонування преміум-класу, автономний опалювач і панорамний скляний дах, що складається з двох панелей.
Місткість до 1525 л: багажне відділення.
Багажне відділення також значно виграло від збільшення розмірів нового Audi Q3:
воно є найбільшим у сегменті компактних автомобілів преміум-класу. Залежно від
положення задніх сидінь та їхніх спинок сукупна місткість відділення становить 530
або 675 л. Зі складеними спинками цей показник зростає до 1525 л.
Положення підлоги багажного відділення регулюється по висоті з фіксацією на трьох
рівнях. Низький поріг багажного відділення, розташований на висоті 748 мм
полегшує завантаження важкого багажу. Якщо потреба у використанні багажної полиці
відсутня, її можна сховати під підлогою багажного відділення. Кришка багажного
відділення з електроприводом дозволяє без зайвих зусиль отримати доступ до
багажного відділення. У поєднанні з комфортним ключем водій може відкривати і
закривати кришку характерним рухом ногою під бампером.
Доступний у якості опції пакет для зберігання та багажного відділення забезпечує належний лад у салоні та комфорт під час подорожей. На додачу до сітчастих кишень на спинках передніх сидінь та відділення для речей під сидінням переднього пасажира цей пакет включає сітку для багажного відділення, а також точкові світлодіодні світильники у кришці багажного відділення, що забезпечують освітлення багажу.
Збалансований: жорсткість, безпека та аероакустика.
В основі конструкції кузова Audi Q3 лежить комбінація сталевих секцій, виготовлених
методом гарячого штампування, що формують каркас салону. Ці елементи легкі і
водночас надзвичайно міцні. Завдяки цьому вони забезпечують високу жорсткість
кузова, яка сприяє точній керованості автомобіля, дозволяє гарантувати виняткову
якість виготовлення та вражаючий рівень безпеки при зіткненнях. Ці компоненти
становлять 26 % від маси всього автомобіля. Широке використання елементів зі
звукоізоляційними властивостями та досконала аероакустика забезпечують надзвичайно
низький рівень шумів у салоні компактного позашляховика. Вітрове звукоізоляційне
скло входить у базову комплектацію. У якості опції доступне тоноване засклення
задньої частини салону.