Ефективні та потужні

28.02.2019.

Ефективні та потужні: нові гібридні моделі із зарядкою від мережі — Audi Q5, A6, A7 та A8.

При роботі в електричному режимі гібридні автомобілі Audi можуть похизуватися не лише своєю екологічною безпечністю, а й динамікою та ефективністю - компанія продовжує своє успішне впровадження стратегії по електрифікації, пропонуючи всеосяжний модельний ряд гібридних авто із заряджанням від мережі. На Женевському автосалоні компанія Audi презентує гібридні варіанти моделей A8, A7 Sportback, A6 та Q5 із запасом ходу від електродвигуна понад 40 кілометрів за процедурою WLTP. Завдяки різним рівням потужності клієнт має вибір між моделями з підвищеним комфортом та моделями спортивного типу, залежно від серії.

Широкий вибір моделей: стратегія впровадження гібридних авто із заряджанням від мережі від компанії Audi.

Моделі гібридних авто із заряджанням від мережі - від середньогабаритних позашляховиків до седанів класу люкс - завдяки моделям Q5, A6, A7 та A8 TFSI e компанія Audi розширює свій модельний ряд гібридних авто із заряджанням від мережі та сприяє екологічній стійкості транспортної системи. Залежно від серії авто доступні два варіанти моделі з різними динамічними характеристиками та обладнанням: модель із підвищеним комфортом і модель спортивного типу з обладнанням з пакета S line, більш жорсткою підвіскою та конфігурацією двигунів, при якій електродвигун може проявити покращені динамічні характеристики для більше ефективного керування. Віднині нові гібридні моделі із заряджанням від мережі будуть позначені написом «TFSI e». У майбутньому позначення «e-tron» буде зарезервоване виключно для електричних автомобілів.

 

Сила двох сердець: концепція гнучкого використання двигунів.

Гібридні електромобілі із заряджанням від мережі стають дедалі популярнішими завдяки своїй функціональній гнучкості. Вони вирізняються, наприклад, відсутністю викидів під час руху в населених пунктах в електричному режимі, гарантованістю, що заряду акумулятора вистачить на довгу відстань, ефективними динамічними характеристиками завдяки силі двох сердець - паливного та електричного двигунів. Концепція сумісного використання двигунів вбачає широкі можливості.

Для кожної моделі пробіг в електричному режимі сягає більше 40 км згідно з процедурою WLTP. Концепція гібридного використання двигунів розроблена таким чином, щоб користувачі могли щодобово долати близько треті свого звичайного маршруту, використовуючи лише електричний режим. 

Усі нові гібридні моделі із заряджанням від мережі від Audi обладнані бензиновим двигуном із турбонаддувом з прямим впорскуванням. Він працює паралельно з електричним двигуном, що інтегрований у систему трансмісії. Електричне живлення постачається літій-іонним акумулятором, що знаходиться під багажним відділенням. Завдяки цьому електричний двигун під час розгону підтримує роботу паливного двигуна. Результат: висока потужність при рушанні з місця та стрімке прискорення. 

Водночас, що стосується рекуперації, система електропривода має багато спільного з аналогічними системами в нових моделях Audi e-tron*, що використовують лише електричний двигун. Вона спроектована з метою забезпечення високої продуктивності та максимальної рекупераційної здатності. При гальмування нові гібридні моделі із заряджанням від мережі від Audi відновлюють до 80 кВт енергії. Електричний двигун справляється з легкими уповільненнями, характерними для щоденного руху. Функція середньої гальмівної дії розподіляється між гідравлічними колісними гальмами, які здатні виконувати її самостійно з уповільненням більше 0,4 g.

Літій-іонний акумулятор в моделях A6, A7 та A8 складається з 104 елементів пакетного типу, з'єднаних у 8 модулів. Він здатний зберігати енергію на 14,1 кВт⋅год при напрузі 385 В. Літій-іонний акумулятор в моделі Q5 складається з призматичних елементів і має ту саму ємність. В обох варіантах контур охолодження акумулятора інтегровано в низькотемпературний контур циркуляції для охолодження електричного двигуна та силової електроніки. Силова електроніка перетворює постійний струм високовольтного акумулятора в трифазний струм для живлення електричного двигуна; при рекуперації відбувається зворотній процес. Стандартний тепловий насос забезпечує ефективний клімат-контроль та здатен генерувати до 3 кВт теплової енергії з надлишкового тепла в автомобілі, витрачаючи 1 кВт електричної енергії.

 

Силовий агрегат: ефективний паливний двигун, високопродуктивний електродвигун та літій-іонний акумулятор високої ємності.

Гібридна модель A8 із заряджанням від мережі обладнана паливним двигуном та синхронним електродвигуном з постійним збудженням. Вони інтегровані з муфтою автоматичної коробки передач на вісім швидкостей з можливістю ручного перемикання, яка передає момент сили на постійний привод всіх чотирьох коліс. Модель класу люкс представляє собою варіант A8 L завдовжки 5,3 метра з розширеною колісною базою.

Гібридні моделі Audi A7 та A6 із заряджанням від мережі використовують такий самий силовий агрегат. Ємність акумулятора ідентична моделі Audi A8. Інтегрований разом з електричним двигуном у систему трансмісії з подвійним зчепленням, паливний двигун забезпечує достатню потужність та момент сили. Обидві моделі доступні у двох варіантах рівня вихідної потужності з різними динамічними характеристиками.

Силовий агрегат в моделі Audi Q5 використовує той самий принцип, що і в Audi A6 та A7.

Режими використання двигунів та система інтелектуального керування: максимальний комфорт та високий пробіг без підзарядки.

Система використання двигунів у гібридних моделях із заряджанням від мережі спроектована з метою надання максимальної ефективності й комфорту користувачу та здатна автоматично обирати оптимальну стратегію роботи двигунів. Зрушення з місця, як правило, відбувається силами електричного двигуна в режимі «EV»; паливний двигун підключається залежно від ситуації.

Гібридні моделі із заряджанням від мережі мають наступні режими використання двигунів: «EV», «Auto» та «Hold». Використовуючи кнопку вибору режиму роботи, водій має змогу перемикатися між цими трьома основними налаштуваннями. Пріоритет електричного двигуна, повністю автоматичний гібридний режим та режим збереження енергії для більш пізнього етапу подорожі. В режимі «Auto» автомобіль використовує систему інтелектуального керування для максимально ефективної взаємодії електричного й паливного двигунів. У режимі «Hold» система керування управляє силовим агрегатом у такий спосіб, що дозволяє підтримувати поточний рівень заряду акумулятора, який знадобиться пізніше під час руху по населених пунктах з використанням лише електричного двигуна.

Функція прогнозування ефективності сприяє підвищенню дальності пробігу без підзарядки та забезпечує максимальний комфорт користувача. Для цього функцією інтелектуального керування передбачена інтеграція профілю маршруту в систему керування силовим агрегатом. Стратегія прогнозування роботи двигунів оцінює навігаційні дані під час прокладання маршруту та інформацію системи прогнозування ефективності, а також дані сенсорів автомобіля. Оцінивши всі дані, вона створює попередній план на весь маршрут, а також детальний план на найближчий кілометраж. У результаті відбувається розпізнавання ситуацій, коли водію треба прибрати ногу з правої педалі. Водій отримує відповідний візуальний сигнал на дисплеї, а також тактильний сигнал від активної педалі акселератора. Водночас вмикається функція завчасної рекуперації.

Крім того, водій може обирати між режимами роботи «comfort» (комфорт), «efficiency» (ефективність), «auto» (автоматичний) та «dynamic» (динамічний), використовуючи добре знайомі засоби керування в системі динамічного керування Audi drive select, і таким чином впливати на конфігурацію двигунів, підвіски та керування кермом. Залежно від обраних налаштувань змінюються порогові значення, при яких обидва двигуни повинні працювати одночасно або електричний двигун має забезпечувати підсилення і, відповідно, максимальну зміну величини моменту сили при прискоренні. В динамічному режимі електричний двигун виконує функцію підтримки роботи паливного двигуна більш інтенсивно, покращуючи його характеристики для максимально ефективного динамічного керування.

Активна педаль прискорення із змінною точкою індикації зусилля, що прикладається (для використання лише електричного двигуна), також виконує функцію підтримки, надсилаючи тактильні сигнали для забезпечення найбільш ефективного режиму роботи. Коли водій прибирає ногу з педалі акселератора, автомобіль вільно рухається вперед на автоматичній передачі «D». При цьому обираються профілі налаштувань «auto» та «efficiency» (менше 160 км/год), обидва двигуни припиняють роботу і вимикаються. З іншого боку, на передачі «S» та в режимі «dynamic» електричний двигун продовжує працювати при уповільненні та виконує функцію рекуперації, тобто перетворює кінетичну енергію на електричну.

Дисплей інтерфейсу користувача MMI та цифрова панель приладів Audi virtual cockpit (опціонально) надають водієві всі необхідні повідомлення стосовно роботи електричного двигуна: потужність, пробіг та всі енергетичні потоки.

 

Гнучкість - і це стосується не лише використання двигунів: стратегія формування модельного ряду та пакети обладнання.

Компанія Audi пропонує кожну зі своїх моделей A6, A7 та Q5 у двох варіантах: з підвищеним комфортом та з підвищеними динамічними характеристиками. В останніх використовується обладнання, характерне для спортивних авто: крім покращеної функції підвищення характеристик двигуна за допомогою електричного двигуна, ззовні вони стандартно обладнані елементами зі спортивного пакета S line. Крім того, моделі A6 та A7 обладнані затемненими декоративними елементами, мають гальмівні скоби червоного кольору та тоновані вікна в задній частині салону. Інтер'єр гібридних моделей з підвищеним комфортом також має певні елементи, які є характерними для спортивних авто. В моделях A6 та A7 стандартно використовується спортивна підвіска.

 

Зручність: заряджання за допомогою зарядного пристрою e-tron.
Компактна зарядна система також входить до стандартного комплекту обладнання нових гібридних моделей Audi із заряджанням від мережі. Вона складається з кабелів для підключення до розеток живлення побутового та промислового призначення та блока керування.
Додатково можна замовити настінну скобу для кріплення та зарядний кабель Mode 3 для громадських зарядних станцій. При вихідній потужності зарядного пристрою 7,2 кВт повне заряджання акумулятора займає трохи більше двох годин.

Користувачі нових гібридних моделей мають зручні умови для заряджання своїх авто під час подорожі. Постачальник послуги заряджання електромобілів e-tron Charging Service, який належить компанії Audi, забезпечує доступ до великої мережі громадських зарядних станцій в 16 європейських країнах. Процес впровадження таких станцій в інших країнах знаходиться на підготовчій стадії. Щоб користуватися послугами заряджання незалежно від провайдера, достатньо однієї клієнтської картки. Для цього власники автомобілів мають один раз зареєструватися на порталі myAudi та укласти угоду про послугу заряджання на оплатній основі. Рахунки завжди формуються наприкінці місяця з використанням збереженого методу оплати.

Після комерційного запуску послуги Audi e-tron* клієнти Audi матимуть змогу забезпечувати свої помешкання та гаражі екологічно чистою енергією, отриманою без використання вуглеводневого пального, під брендом Volkswagen Naturstrom. Ця енергія генерується повністю за рахунок поновлюваних джерел, зокрема на гідроелектростанціях, та сертифікується організацією з технічного нагляду щорічно. Додатково, за побажанням клієнтів, компанія Audi може надавати рекомендації щодо електротехнічного персоналу для впровадження системи заряджання електромобілів у гаражах клієнтів.

 

Керування заряджанням, не встаючи з дивану: додаток myAudi.
Додаток myAudi є зручним інструментом для керування процесом заряджання авто. Додаток переносить функції пакета послуг Audi connect до смартфона користувача. Використовуючи додаток, клієнт може дистанційно перевіряти статус акумулятора та дальність пробігу, розпочинати зарядний процес, програмувати зарядний таймер та переглядати статистику заряджання та витрат заряду.

Іншою функцією додатка myAudi є клімат-контроль, для якого не потрібен запуск двигуна і який можна налаштувати ще до сідання в авто. Така функція стає можливою завдяки тому, що компресор системи кондиціонування повітря та допоміжний нагрівач використовують джерело високої напруги. Користувач може точно встановити бажану температуру салону в припаркованому автомобілі або автомобілі, акумулятор якого заряджається. Залежно від обладнання конкретної моделі клімат-контроль до сідання в авто можна налаштувати для підігріву керма, сидінь, дзеркала, вітрового та заднього скла, а також для вентиляції сидінь. Також існує функція швидкого запуску клімат-контролю при відмиканні дверей автомобіля ключем.