Audi Q3 другого покоління

01.08.2018.

Збільшені розміри, підвищений комфорт: позашляховик із винятковою практичністю повсякденного використання.

Новий Audi Q3 є сімейним багатофункціональним позашляховиком, який вражатиме своїми можливостями. Друге покоління не лише має більш упевнений вигляд, але й пропонує підвищену практичність завдяки значному простору, винятковим можливостям для адаптації та численним зручним деталям. Як і топові моделі Audi, цей автомобіль отримав цифрову панель приладів Digital Cockpit та мультимедійну систему MMI touch response із великим екраном. Численні мультимедійні рішення, запозичені в моделей повнорозмірного сегмента, забезпечують зв'язок компактного позашляховика з його оточенням. Нові системи допомоги водієві надають підтримку під час паркування, руху в умовах міста і тривалих поїздок. Крім того, ці системи й удосконалена підвіска сприяють подальшому підвищенню комфорту.

Потужність і виразність: екстер'єр
Новий Audi Q3 виглядає ще спортивніше за свого попередника. До характерних особливостей виразної передньої частини належать восьмикутна решітка Singleframe та великі бокові повітрозабірники. Вісім вертикальних планок розділяють решітку радіатора на окремі частини, відображаючи характер позашляховика. Клиноподібні фари звужуються досередини. Audi пропонує фари трьох версій, усі вони світлодіодні. В якості топової версії пропонуються матричні LED-фари головного світла, адаптивне дальнє світло яких забезпечує інтелектуальне освітлення дороги.

При погляді збоку увагу привертає симетричний світловий малюнок фар та задніх ліхтарів. Плечова лінія забезпечує їх стильне поєднання та створює загальне враження атлетизму за рахунок розвинених виступів над колісними арками. Джерелом натхнення для контурів цих елементів стала традиційна естетика Audi quattro. З ними автомобіль видається ще ширшим, а контрастне оздоблення колісних арок підкреслює позашляхову зовнішність моделі. У поєднанні з довгим верхнім спойлером, який охоплює заднє вікно з боків, похилі задні стійки кузова також створюють відчуття пориву вперед.

Покупцям нового Q3 доступні численні можливості для персоналізації їхнього автомобіля. До їх переліку належать нижні накладки кузова з контрастним забарвленням, які додатково увиразнюють позашляхову зовнішність моделі. Пакет стилізації екстер'єру S line включає бампери, бокові накладки порогів та дифузор у підкреслено спортивному стилі. Палітра кольорів складається з одинадцяти відтінків. Для салону передбачено три варіанти комплектації, які можна вільно поєднувати з трьома пакетами стилізації екстер'єру.

Орієнтований на водія та спортивний: салон

Спортивний характер, пружні лінії, елементи з тривимірним дизайном - у салоні, що має багато спільного з повнорозмірними моделями бренду, продовжується тема дизайну екстер'єру. Панель приладів поділена на два рівні: у верхній частині також знаходяться дефлектори системи вентиляції, а в нижній частині розташована велика восьмикутна зона, оформлена у вигляді чорної панелі. У дизайні панелі приладів із широкою хромованою смужкою по периметру обігрується тема дизайну решітки радіатора Singleframe. Дисплей системи MMI touch, що слугує центральним елементом нової концепції керування, прикрашає глянцеве обрамлення чорного кольору. Разом із розташованими під ним кнопками керування системою кондиціонування повітря дисплей повернений у бік водія на кут 10°. Модуль із кнопками керування освітленням, що прийшли на зміну поворотним регуляторам попередньої моделі, розташований на панелі ліворуч від керма. Усі дисплеї, кнопки та органи керування вирізняються ергономічністю розташування.

Компанія Audi також розробила нову концепцію поєднання кольорів та матеріалів. Покупцям Q3 будуть доступні три варіанти - базова версія, пакет Audi design selection та пакет стилізації інтер'єру S line. До складу обох пакетів входять спортивні сидіння, для яких на замовлення пропонується оббивка з комбінації натуральної й штучної шкіри та алькантари. Оббиті алькантарою поверхні на панелі приладів та підлокітниках дверей являють собою цілковито нову опцію. Вони доступні в трьох кольорах, включно з кольором Bold Orange.

У темряві пакет фонового/контурного підсвічування, що входить до складу пакета Audi design selection, створює точкові світлові акценти на центральній консолі та на дверях. Система підсвічування дозволяє обирати з-поміж 30 різних відтінків світла і забезпечує освітлення відділення для речей під панеллю приладів, а також розташованого над відділенням для рукавичок логотипа quattro або кілець Audi (у моделях із переднім приводом). До інших додаткових опцій топової комплектації належать двозональна система кондиціонування повітря, автономний опалювач, кермо з підігрівом та панорамний скляний дах.

Великий салон із широкими можливостями адаптації: концепція простору

Новий Audi Q3, в основі конструкції якого лежить модульна поперечна платформа концерну Volkswagen, став більшим практично за всіма параметрами і належить до верхнього сегмента компактних позашляховиків. Довжина моделі становить 4485 мм (14,7 фута), що на 97 мм (3,8 дюйма) перевищує довжину попередньої версії. Ширина автомобіля збільшилася на 25 мм (1,0 дюйма) до 1856 мм (6,1 фута), проте водночас він став на 5 мм (0,2 дюйма) нижчим за Q3 першого покоління, відтепер висота моделі становить 1585 мм (5,2 фута). Завдяки колісній базі, яка збільшилася на 77 мм (3,0 дюйма) і дорівнює 2680 мм (8,8 фута), автомобіль став просторішим - збільшилися простір для колін, висота над головою та внутрішня ширина салону.

Традиційно для позашляховика Audi Q3 вирізняється зручністю посадки та круговою оглядовістю й водночас спортивним положенням сидінь. Кермо розташоване з нахилом під відповідним кутом. Сидіння, що як опція пропонуються з електричним регулюванням, за рівнем комфорту не поступаються сидінням більших за розмірами автомобілів.

Ще одна важлива особливість - доступні вже в стандартній комплектації широкі можливості перерозподілу простору: положення задніх сидінь регулюється по довжині в межах 150 мм (5,9 дюйма). Спинку заднього сидіння, що поділена на три частини у співвідношенні 40:20:40, можна нахиляти з фіксацією у семи положеннях. Крім того, пасажирам заднього сидіння доступна додаткова опція у вигляді центрального підлокітника, стандартно оснащеного двома підставками для напоїв.

Залежно від положення заднього сидіння та окремих сегментів спинки сукупний об'єм багажного відділення може становити від 530 до 675 л. Із повністю складеними спинками цей показник зростає до 1525 л. Підлогу багажного відділення можна регулювати по висоті, усього доступні три рівні. Низький поріг багажного відділення (748 мм) полегшує завантаження важкого вантажу. Якщо потреба у використанні багажної полиці відсутня, її можна сховати під підлогою багажного відділення. Задля додаткового комфорту під час тривалих подорожей Audi пропонує пакет додаткового оснащення для зберігання та устаткування багажного відділення. На додачу до сітчастих кишень на спинках передніх сидінь та відділення для речей під сидінням переднього пасажира цей пакет включає сітку для багажного відділення, а також точкові світлодіодні світильники в кришці багажного відділення, що забезпечують освітлення багажу. Кришка багажного відділення з електроприводом дозволяє без зайвих зусиль отримати доступ до багажного відділення. У поєднанні з комфортним ключем кришку можна відкривати і закривати характерним рухом ногою під бампером.

Цифровий світ: кнопки керування та дисплеї

Концепція керування та відображення сімейного позашляховика зазнала цілковитого оновлення - компанія Audi повністю відмовилася від використання аналогових приладів. Навіть у поєднанні зі стандартною медіасистемою MMI автомобіль оснащується цифровою панеллю приладів із діагоналлю екрана 10,25", для керування якою водій використовує багатофункціональне кермо. У поєднанні з опціональною медіасистемою MMI radio plus першого рівня покупцям доступна можливість модернізації панелі приладів до рівня повністю цифрової панелі Audi virtual cockpit із додатковими функціями. Зокрема, вона забезпечує доступ до функцій MMI та на додачу до швидкості і частоти обертання двигуна відображає інформацію про музичні композиції та дані сервісів Audi connect. При замовленні навігаційної системи на дисплеї також виводиться навігаційна карта. Водій може налаштувати відображення відповідно до власних потреб, а всі дані відображаються безпосередньо в його полі зору. Оснащення медіасистеми MMI radio plus також включає дисплей MMI touch з діагоналлю 8,8", розташований у центрі передньої панелі. У поєднанні з топовою медіасистемою MMI navigation plus діагональ цього сенсорного екрана становить 10,1 дюйма. Дані виводяться на дисплей цифрової панелі Audi virtual cockpit з діагоналлю 10,25", при бажанні замість неї можна встановити пропоновану як опція версію з діагоналлю екрана 12,3". Водієві доступні три режими відображення, зокрема новий, підкреслено спортивний режим.

Крім того, Audi Q3 з медіасистемою MMI navigation plus також оснащується системою голосового керування з функцією розпізнавання природної мови. Остання забезпечує розпізнавання команд, поданих довільними словами. Інтелектуальний менеджер діалогів при потребі ставить запитання, забезпечує можливість виправлення, пропонує варіанти вибору і робить паузи в разі переривання.

Інтелектуальний зв'язок: мультимедійні системи та Audi connect

Медіасистема MMI navigation plus, якою оснащується Audi Q3, пропонує ті ж самі технічні можливості, що й оснащення для вищих сегментів. За цим параметром позашляховик також встановлює новий стандарт у компактному класі. Система навігації, наприклад, розпізнає уподобання водія на основі даних про попередні поїздки, що дозволяє їй надавати розумні пропозиції. Одночасний паралельний розрахунок маршруту здійснюється системою в автомобілі та на серверах постачальника карт і навігаційних даних HERE з використанням даних про загальну ситуацію на дорогах, що отримуються в реальному часі.

Пакет сервісів Audi connect, що входить у перелік стандартного оснащення топової версії медіасистеми, забезпечує оптимальну підтримку навігації. Модуль передачі даних сумісний зі стандартом зв'язку LTE Advanced і забезпечує можливість використання сервісів Audi connect практично в усіх країнах Європи завдяки вбудованій у пристрій SIM-карті. До переліку сервісів входить отримання інформації про трафік у режимі реального часу, пошук визначних пам'яток (POI) та інформації про місця для паркування і заправні станції. Результати пошуку відображаються безпосередньо на навігаційній карті, причому за потреби також виводиться динамічна додаткова інформація, зокрема дані про ціни та наявність. Для доступу до цих функцій Audi Q3 використовує «колективний інтелект» парку автомобілів марки: відповідним чином оснащені автомобілі надають інформацію про заїзд на місця для паркування та виїзд з них, забезпечуючи можливість відображення прогнозів про наявність місць на придорожніх стоянках в обраних населених пунктах. Крім того, підключені до «колективного інтелекту» автомобілі інформують один одного про небезпечні місця, такі як ділянки з туманом чи ожеледицею, та повідомляють про чинні обмеження швидкості. Audi connect також включає потокове відтворення медіа, перегляд новин у режимі онлайн, доступ до Twitter та електронної поштової скриньки. Пасажири автомобіля можуть підключати свої мобільні пристрої до бортової точки доступу Wi-Fi. Як опція покупцям доступна можливість зручного замовлення додаткових пакетів даних безпосередньо з автомобіля.

Багато функцій Audi connect об'єднані в додатку myAudi. Він дозволяє підключити смартфон власника до нового Q3, забезпечуючи, наприклад, можливість простого імпорту навігаційних маршрутів. Після того, як користувач сідає в автомобіль, навігація за маршрутом продовжується на бортовому дисплеї. Коли водій після завершення поїздки виходить зі свого Q3, смартфон забезпечує навігацію до наступного пункту призначення.

Додаток також підтримує потокове відтворення музики й дозволяє переносити дані календаря смартфона в пам'ять MMI. Крім того, за допомогою додатка myAudi на своєму смартфоні водій може дистанційно замикати і відмикати автомобіль, переглядати інформацію про його поточний стан, визначати місце, де припаркований Audi Q3, або керувати опціональним автономним опалювачем.

Портфоліо мультимедійних систем доповнює перелік апаратних модулів. Комплект Audi phone box дозволяє підключити смартфон власника до антени автомобіля і забезпечує бездротове заряджання пристрою. Для відтворення музики з MP3-плеєра, USB-накопичувача або смартфона через динаміки автомобіля в моделі Audi Q3 передбачено два USB-роз'єми, причому один з них - найновішого стандарту USB-C. Ця інноваційна технологія забезпечує прискорену передачу даних та спрощує під'єднання завдяки використанню симетричного штекера. У задній частині розташовані два додаткові USB-роз'єми та розетка 12 В. Інтерфейс Audi для підключення смартфонів дозволяє під'єднувати до автомобіля мобільні телефони користувачів на базі операційних систем iOS та Android і виводити вміст, сумісний із технологіями Apple Car Play чи Android Auto, на дисплей системи MMI.

Аудіосистема Bang & Olufsen Premium Sound System із підтримкою віртуального 3D-звуку дозволяє отримувати задоволення від тривимірного звучанням. Насолоду від відтворення забезпечують чотири додаткові динаміки в панелі приладів та по одному в кожній із задніх стійок кузова. Спеціальний алгоритм, який компанія Audi розробила у співпраці з Інститутом Фраунгофера, додає звуковій сцені ширини й глибини, завдяки чому салон Audi Q3 видається більшим. Загалом аудіосистема використовує 15 динаміків, а сукупна вихідна потужність складає 680 Вт.

Зручність і безпека: системи допомоги водієві

За рівнем оснащеності системами допомоги водієві Audi Q3 також є найкращим у своєму класі. До головних особливостей належить асистент Adaptive Cruise Assist, який пропонується як опція в поєднанні з трансмісією S tronic. Він об'єднує функціональність адаптивного асистента швидкості Adaptive Speed Assist, асистента руху в заторах Traffic Jam Assist та системи утримання в межах смуги Active Lane Assist. Завдяки цьому асистент Adaptive Cruise Assist допомагає водієві контролювати переміщення автомобіля у поздовжній та поперечній площинах, що сприяє значному підвищенню комфорту в першу чергу під час тривалих подорожей. Те ж саме стосується й системи попередження про зміну смуги Lane Change Warning. Якщо два радарні датчики в задній частині автомобіля виявляють інший автомобіль, що перебуває в мертвій зоні чи швидко наближається ззаду, спалахне попереджувальний світлодіод у відповідному зовнішньому дзеркалі заднього виду.

Маневрування на Audi Q3 стало ще простішим завдяки таким функціям, як система допомоги при паркуванні Park Assist. Ця система автоматично заводить позашляховик на місця для паркування та виводить його із них. Водій контролює лише педалі акселератора й гальма та перемикає передачі. Якщо водій хоче виїхати заднім ходом із місця для паралельного паркування або вузького виїзду, активується система попередження про наявність руху в поперечному напрямку Cross Traffic Assist. Система контролює зону позаду автомобіля за допомогою двох радарних датчиків та попереджає водія в критичних ситуаціях. Ще одна корисна функція - чотири камери, що забезпечують кругову оглядовість. Вони відображають на великому екрані мультимедійної системи безпосереднє оточення Audi Q3 під час руху на швидкості до 10 км/год (6,2 милі/год). Використовуючи сенсорні органи керування, водій може перемикатися між різними режимами перегляду. На додачу до режиму віртуального огляду згори, зображення з камери заднього виду та панорамного відображення ділянок спереду і ззаду з кутом огляду 180° доступний режим детального відображення передніх і задніх коліс. Це дозволяє водієві з високою точністю маневрувати біля бордюрів.

У базову комплектацію Audi Q3 входить система безпеки Audi pre sense front. За допомогою радара вона виявляє критичні ситуації, пов'язані з появою пішоходів, велосипедистів й інших автомобілів, і попереджає водія за допомогою візуальних, звукових і тактильних сигналів. При потребі система застосовує екстрене гальмування. Базова комплектація також включає систему попередження про сходження зі смуги Lane Departure Warning. Ця система активується на швидкості від приблизно 60 км/год (37,3 милі/год) і допомагає запобігати випадковому зміщенню автомобіля зі своєї смуги руху. Якщо водій не реагує на попередження і автомобіль ось-ось перетне лінію розмітки, система застосовує коригуюче втручання в рульове керування. При потребі водій може додатково налаштувати вібрацію керма.

Маневреність на дорогах і бездоріжжі: двигуни й підвіска

На етапі випуску на ринок компанія Audi пропонує новий Q3 з чотирма варіантами двигуна (трьома бензиновими та одним дизельним) у поєднанні з переднім приводом або повним приводом quattro. Діапазон потужності двигунів становить від 110 кВт (150 к. с.) до 169 кВт (230 к. с.). Усі двигуни - чотирициліндрові, із безпосереднім впорскуванням і турбонаддувом. Силові агрегати моделі вирізняються потужністю, досконалістю й продуктивністю. Для передавання потужності використовується 6-ступенева механічна коробка передач або 7-ступенева трансмісія S tronic, що забезпечує швидке перемикання. На бездоріжжі постійний повний привод дозволяє отримувати максимальну насолоду від керування, забезпечуючи оптимальне зчеплення з поверхнею та взірцеву стабільність. Система допомоги при руху на спуску Hill Descent Control (опція) активується одним натисканням кнопки й дозволяє підтримувати заздалегідь задану швидкість під час руху по схилу.

Маневрений у місті, жвавий на заміських дорогах, збалансований на автомагістралях - підвіска Audi Q3 ефективно працює в дуже широкому діапазоні. Модель зберегла спортивний характер попередника, але він став ще досконалішим за рахунок добре помітного підвищення комфорту. Новий позашляховик із легкістю долає вибоїни завдяки збільшеній колісній базі. На замовлення водіям доступна додаткова опція, що забезпечує можливість налаштування характеристик Audi Q3 з урахуванням ситуації на дорозі, стану дорожнього покриття або особистих потреб за допомогою динамічної системи керування Audi drive select. Система пропонує можливість вибору з-поміж шести профілів, від підкреслено комфортного та надзвичайно економічного до максимально спортивного. При перемиканні профілів система змінює налаштування дросельної заслінки, характеристик рульового керування та алгоритму перемикання передач трансмісії S tronic, а також підвіски з регульованою жорсткістю (опція). Датчики останньої вимірюють переміщення усіх чотирьох коліс, а також поперечне та бічне прискорення. На підставі цих даних жорсткість амортизаторів регулюється з урахуванням стану дорожнього покриття та ситуації на дорозі. Результат - покращені ходові характеристики в поєднанні з підвищеним комфортом. Як альтернатива пропонується спортивна підвіска, що стандартно входить до складу пакета стилізації екстер'єру S line і вирізняється жорсткішими налаштуваннями пружин та амортизаторів та включає систему прогресивного керування. Зі збільшенням кута повороту керма чутливість цієї системи додатково зростає, значно покращуючи керованість нового Audi Q3, що і без того вирізняється чудовою маневреністю.

Спереду в компактному позашляховику використовується підвіска МакФерсона, ззаду - високотехнологічна п'ятиважільна підвіска. Ширина колії становить 1584 мм спереду та 1576 мм ззаду. Асортимент колісних дисків включає версії діаметром 17-18", а залежно від оздоблення екстер'єру передбачена можливість встановлення дисків діаметром до 20 дюймів. Останні пропонуються компанією Audi Sport GmbH і комплектуються шинами типорозміру 255/40.