Витончений, удосконалений, розширений

30.07.2018.

Через двадцять років після прем’єри першої лінійки TT, третє покоління Audi TT зазнає комплексного оновлення.

Прем'єра першого покоління Audi TT відбулась у 1998 році. За три роки до цього компанія Audi вже демонструвала модель TT як концепт-кар: версія Coupé була представлена на Франкфуртському міжнародному автосалоні, а Roadster продемонстрували публіці під час Токійського автосалону. Вже незабаром після виходу на ринок версія TT Coupé перемістилась на вершину сегмента.

Audi TT - синонім задоволення від керування, дизайну та ретельної уваги до деталей: до характерних особливостей цього компактного спорткара належать алюмінієві елементи в орієнтованому на водія інтер'єрі, прогресивні колісні диски, короткий важіль селектора коробки передач з рукояткою сферичної форми, унікальна кришка паливного бака та круглі спарені вихлопні труби. Дизайн автомобіля, у якому домінують різьблені геометричні форми, має прихильників у всьому світі.

Витончений, удосконалений, розширений.
Якраз вчасно, до 20-ї річниці першого Audi TT, бренд вирішив акцентувати увагу на характері спорткара, що притаманний новій моделі. Для цього компанія Audi зробила дизайн нового TT ще більш витонченим, удосконалила його динамічні характеристики та розширила перелік стандартного обладнання. На додачу до орієнтованої на водія цифрової панелі Audi virtual cockpit базова версія нової моделі відтепер оснащується системою динамічного керування Audi drive select, датчиками дощу і світла, зовнішніми дзеркалами заднього виду з підігрівом та багатофункціональним кермом plus, яке дозволяє керувати всіма функціями мультимедійної системи і системи голосового управління. Крім того, в стандартну комплектацію входять підсвічувані USB-порти, а також інтерфейс Bluetooth для бездротового підключення пристроїв.

Спортивний та експресивний: дизайн екстер'єру
Ще більш мужній, ще прогресивніший та спортивний, як ніколи, - саме так можна охарактеризувати екстер'єр нового TT. У передній частині виділяється решітка радіатора Singleframe з тривимірним дизайном. Великі бокові повітрозабірники, що доступні вже у базовій комплектації, візуально підкреслюють ширину авто.

У дизайні задньої частини домінують горизонтальні лінії, що також привертають увагу до широкої постави нового Audi TT. Як і личить справжнім спорткарам, пробка заливної горловини під кришкою паливного бака з класичним дизайном у стилі TT відсутня, водій може вставляти заправний пістолет безпосередньо в отвір. На замовлення автомобіль можна оснастити світлодіодними фарами або світлодіодними фарами Matrix. Справжньою візуальною окрасою цих фар виступають динамічні покажчики повороту.

Доступний як опція пакет для оснащення екстер'єру S line з оновленим дизайном додатково підкреслює спортивний характер Audi TT. До складу пакета входять передній сплітер на всю ширину кузова, вертикальні повітрозабірники, решітка радіатора кольору Titanium Black та унікальні накладки порогів зі вставками, а також оформлена у спортивному стилі задня частина. Її дизайн доповнили ширшим дифузором та розташованими під задніми ліхтарями вертикальними повітрозабірниками з трьома горизонтальними планками у кожному з них.

Довжина версій TT Coupé і TT Roadster однакова і становить 4,19 м (13,7 фута). Для обох варіантів кузова характерні короткі звиси; довжина колісної бази кожної з версій становить 2,51 м (8,2 фута). Новий TT сходить з конвеєра на 17-дюймових колесах. Як опція пропонуються колісні диски з асортименту Audi та Audi Sport діаметром 18, 19 та 20 дюймів. Палітра кольорів лакофарбового покриття доповнилась трьома новими відтінками - Cosmos Blue, Pulse Orange і Turbo Blue (тільки з пакетом S line).

Високопродуктивні двигуни.
Для нового TT компанія Audi пропонує лінійку бензинових двигунів різної потужності, що поєднуються з шестиступеневою механічною коробкою передач або семиступеневою автоматичною трансмісією з подвійним зчепленням. В обох варіантах трансмісії короткі передатні числа нижчих передач забезпечують потужне прискорення, а довші передатні числа вищих передач сприяють зниженню частоти обертів двигуна. Усі нові бензинові двигуни оснащуються сажовим фільтром.

Спортивність без зайвих зусиль: підвіска і привод quattro.
Новий Audi TT забезпечує динамічну і водночас точну керованість. У разі замовлення спортивного пакета S line або підвіски Audi magnetic ride клієнт отримає автомобіль зі зменшеною на 10 мм (0,4 дюйма) висотою кузова. До інших особливостей шасі належать система прогресивного керування, чотириважільна задня підвіска та електронна система підтримання курсової стійкості (ESC). Під час швидкісного проходження поворотів активується функція селективного розподілу крутного моменту, яка покращує керованість за рахунок точно дозованого пригальмовування внутрішніх коліс, що не перебувають під навантаженням.

Орієнтованість на водія: панель приладів та системи допомоги водієві
Характер спорткара підкреслює орієнтований на водія інтер'єр з чіткими лініями. Вузька панель приладів нагадує крило літака, а традиційні для моделі ТТ круглі вентиляційні отвори з інтегрованими органами управління викликають асоціацію з турбінами реактивних двигунів.

До базової комплектації Audi TT входять спортивні сидіння з інтегрованими підголівниками. Як опція пропонуються спортивні сидіння S (входять до складу спортивного пакета S line) з пневматичним регулюванням бокових виступів. Під витягнутою кришкою багажного відсіку чотиримісної версії з сидіннями, розташованими за схемою 2+2, приховується 305 л корисного об'єму, тоді як багажний відсік версії Roadster вміщує 280 л.

Усі індикатори відображаються у цифровій формі на 12,3-дюймовому дисплеї панелі Audi virtual cockpit. Водієві доступні два режими відображення: у класичному режимі ключове місце відведено спідометру і тахометру; у мультимедійному режимі більшу частину дисплея займає додатковий вміст, наприклад навігаційна карта. На замовлення доступний новий спортивний режим, у якому на дисплей виводиться інформація щодо використовуваної потужності двигуна, а також значення крутного моменту і бокового та поздовжнього прискорення.

Дисплей MMI на центральній консолі має лише шість кнопок. Топова версія медіасистеми MMI navigation plus з MMI touch оснащена сенсорною панеллю, що розташована на поверхні поворотно-натискного перемикача і розпізнає рукописне введення тексту та може використовуватись, наприклад, для масштабування. Система голосового управління розпізнає команди, подані звичайною розмовною мовою.

Завдяки Audi connect в автомобілі доступні різноманітні онлайн-сервіси, доступ до яких забезпечується за допомогою швидкісного з'єднання стандарту LTE. Інтерфейс Audi для підключення смартфонів використовується для їх з'єднання з автомобілем і забезпечує можливість простої потокової передачі вмісту на панель приладів Audi virtual cockpit через інтерфейс USB. У царині високоякісного відтворення звуку комплексним рішенням виступає аудіосистема Bang & Olufsen Sound System. Її підсилювач потужністю 680 Вт має 14 каналів. Для наповнення салону звуком використовуються дванадцять динаміків, у тому числі два центральні та два сабвуфери.

Системи допомоги водієві відображають філософію ТТ: вони звільняють водія від зайвої роботи, щоб він міг повністю зосередитися на дорозі. До їх переліку входять різноманітні технології - від системи допомоги при зміні смуги руху Audi Side Assist, активної системи попередження про сходження зі смуги Audi active lane assist та системи розпізнавання дорожніх знаків до системи допомоги при паркуванні Park Assist з відображенням на дисплеї оточення автомобіля та камери заднього виду.

Класика: TT Roadster з м'яким відкидним верхом
Як і кожен Audi з відкидним верхом, новий TT Roadster пропонується з м'яким верхом чорного або сірого кольору. М'який верх туго натягується, а чудова звукоізоляція перетворює його на «акустичний верх». Конструкція дуже легка, верх важить усього 39 кг і не впливає на об'єм багажного відсіку. Передбачений у базовій комплектації електропривод відкриває і закриває верх приблизно за десять секунд на швидкості до 50 км/год.