Audi e-tron prototype

05.07.2018.

Інтер'єр Audi e-tron prototype. Віртуальні дзеркала та технологічний дизайн.

Водій та пасажири абсолютно по-новому сприйматимуть салон прототипу Audi e-tron. Окрім того, що салон першого електромобіля Audi є надзвичайно просторим та вирізняється стильним дизайном, у ньому також можна подорожувати в абсолютному спокої. Більше того, він є своєрідною ідеальною сценою для аудіосистеми Bang & Olufsen 3D Premium Sound System. Повнорозмірний позашляховик оснащений новими системами керування та дисплеями. Це перший автомобіль серійного виробництва з віртуальними зовнішніми дзеркалами.

Сценарій: велика сцена для прототипу Audi e-tron.
Бренд з чотирма кільцями вперше демонструє інтер'єр прототипу Audi e-tron у Королівському театрі Данії у Копенгагені. Якщо зазвичай тут перед публікою, яка налічує 650 людей, виступають актори та артисти, то тепер у центрі уваги перебуває повністю електричний повнорозмірний позашляховик. Досі захований у свій особливий камуфляж e‑tron прототип Audi e-tron демонструє публіці свій різноманітний дизайн інтер'єру - з легкістю артиста балету, кмітливістю актора, який виконує головну роль, та видовищністю оперного співака. Перебуваючи у салоні позашляховика, ви можете насолодитися чистим звучанням, як у концертній залі. У якості опції водію та пасажирам пропонують 3D-звучання завдяки аудіосистемі Bang & Olufsen Premium Sound System. Система відтворює музику точно так, як її було записано - без штучних ефектів. Все завдяки 16 динамікам та підсилювачу, потужністю 705 Вт.

Дизайн у стилі кубізму та віртуальні зовнішні дзеркала: дизайн інтер'єру.
Сцена, яку оформлено під інтер'єр прототипу Audi e-tron, виконана у формі великої широкої арки. Вона містить велику панель приладів з виразними горизонтальними лініями, які ведуть аж до рельєфного оздоблення дверей. Вона гармонійно поєднується з капотом над стандартною віртуальною панеллю приладів з тоненьким дисплеєм, який наче висить у повітрі, а також з дисплеями опціональних віртуальних зовнішніх дзеркал. Ці дзеркала вперше з'являться у світі під час серійного випуску прототипу Audi e-tron, переносячи цифрові технологій у автомобілі на новий рівень.

Віртуальні зовнішні дзеркала не лише вражають новітністю технологій, але також забезпечують багато практичних переваг у плані комфорту і безпеки. Їх кріплення інтегровані у маленьку камеру, зображення з яких опрацьовуються та показуються на висококонтрастному 7-дюймовому OLED-дисплеї у салоні. Водій може змінювати налаштування дзеркал за допомогою сенсорного екрана. Водій може повернути зображення, щоб поглянути на нього під потрібним кутом, або ж збільшити чи зменшити його. Водій може обрати один із трьох режимів перегляду у системі MMI для різних ситуацій - для їзди на автомагістралі, для входження у повороти та для паркування.

 

Ще одна вражаюча функція інтер'єру - це центральна консоль, розташована на бічних стінках. Підлокітник із вбудованим перемикачем передач знаходиться над консоллю. Легкість і ефективність злилися в одне ціле. Вся зона біля водія орієнтована виключно на нього.

Електрифікація у дії: матеріали та майстерність.
У кожній комплектації інтер'єр прототипу Audi e-tron вирізняється ретельно підібраними матеріалами оббивки, кольорами та вставками. Незалежно від того, якими матеріалами оздоблено салон - шкірою Valcona чи темним матованим алюмінієм для більш спортивного зовнішнього вигляду - електричний позашляховик відповідає найвищим стандартам у плані майстерності та вибору матеріалів. Строчка на сидіннях створює візерунок, що нагадує електричні плати. У якості опції пропонується контрастна строчка та декоративна строчка помаранчевого кольору, яка створює додатковий акцент, ніби відтворюючи електричну систему високої напруги. Доступний у якості опції пакет фонової/контурної підсвітки злегка освітлює поверхні та основні лінії в інтер'єрі. Значок e-tron на панелі приладів також підсвічується.

Достатньо місця для п'яти пасажирів: просторість.
З подовженою колісною базою 2928 міліметри у прототипі Audi e-tron достатньо місця для п'яти пасажирів та їх багажу. Довжина салону, простір для голови спереду та ззаду, а також простір для колін для пасажирів на другому ряду сидінь відповідає найвищому класу у сегменті повнорозмірних позашляховиків. Ззаду замість центральної консолі, якою оснащені більшість традиційних моделей автомобілів, знаходиться рівна поверхня, що створює додатковий простір.

Майже ідеальний: відчуття спокою у дорозі.
У поєднанні з електричним приводом та зручним удосконаленим салоном прототип Audi e‑tron створює нове відчуття мобільності. Особливо під час руху по місту автомобіль забезпечує надзвичайно спокійну їзду. Єдині звуки, які чують пасажири, - це звук шин та незначне гудіння електродвигунів. Акустичний комфорт - це одна з переваг усіх моделей Audi. Прототип Audi e-tron підвищує його ще більше, забезпечуючи комфорт під час подорожі на далекі відстані. Кузов цього автомобіля спеціально звукоізольований та герметизований у всіх частинах, які можуть пропускати шум. Шум вітру, який з'являється, коли автомобіль рухається на швидкості приблизно 85 км/год, майже не проникає всередину салону. У такому випадку пасажири можуть комфортно спілкуватися один з одним, навіть якщо автомобіль рухається на високій швидкості.