Автосалон у Женеві

09.03.2018.

Нові зірки у класі розкішних автомобілів: Audi A6 та Audi e-tron prototype

Audi продовжує реалізовувати свою ініціативу щодо розширення модельного ряду розкішних автомобілів: після нового Audi A8 та нового Audi A7 бренд преміум-класу представляє наступне покоління Audi A6. За рівнем оснащеності цифровими технологіями, комфортом і спортивними якостями елегантний седан зі скульптурними формами - взірцева модель у своєму сегменті з численними талантами. Audi також представили у Женеві прототип своєї першої моделі з повністю електричним приводом. Спортивний позашляховик пропонує традиційні для розкішних авто простір і комфорт у поєднанні з запасом ходу, придатним для далеких подорожей.

Новинка в бізнес-класі: новий Audi A6 Sedan

Новий А6 від компанії Audi представляє собою восьме покоління успішного седана преміум-класу. Високотехнологічна і водночас елегантна модель відрізняється від інших моделей свого сегмента численними інноваціями. Разом з A8 та A7 Sportback модель A6 являє собою яскраве вираження нової мови дизайну Audi. Пружні поверхні, чіткі грані та вражаючі лінії цього авто вказують на його спортивну елегантність, технологічність та рівень якості преміум-класу.

Інтер'єр автомобіля, ключове місце у якому займає повністю цифрова операційна система, є законодавцем стилю у своєму сегменті. Операційна система MMI touch response з тактильним і звуковим зворотним зв'язком забезпечує можливість швидкого й інтуїтивно зрозумілого користування. Її широкі комунікаційні можливості та численні системи підтримки забезпечують ще вищий рівень безпеки і комфорту. Серед систем допомоги водію особливої уваги варті автопілот для паркування та автопілот для заїзду в гараж, що протягом року доповнять перелік доступного для автомобіля оснащення, а також адаптивний асистент керування. Він забезпечує контроль положення автомобіля у поздовжньому і поперечному напрямку та допомагає утримувати його в межах смуги руху навіть на вузьких смугах і в зонах проведення дорожніх робіт.

На дорозі Audi A6 демонструє динаміку спорткара в поєднанні зі спритністю компактної моделі. Важливу роль у цьому відіграє нова динамічна система рульового керування всіма колесами. Вона поєднує по-спортивному безпосередню реакцію рульового колеса з винятковою стабільністю під час руху і водночас дозволяє зменшити радіус розвороту на 1,1 м. Нова концепція роботи системи амортизації забезпечує інтенсивний і водночас тонко диференційований зворотний зв'язок з дорогою.

Позашляховик з повністю електричним приводом: Audi e-tron prototype

Audi e-tron prototype пропонує ознайомитися з першою моделлю від бренда з чотирма кільцями, що оснащена повністю електричним приводом. Спеціально розроблений камуфляж з дизайнерської плівки привертає увагу до високовольтної системи привода. За приголомшливою зовнішністю приховується спортивний позашляховик преміум-класу, розрахований на п'ять пасажирів з великою кількістю багажу - за простором і комфортом ця модель подібна до решти традиційних розкішних автомобілів Audi. Електричний повний привод quattro, великий запас ходу та широкий перелік варіантів заряджання дозволяє клієнтам їздити суто на електричній тязі без жодних компромісів. Серійна версія прототипу Audi e-tron може заряджатися на станціях швидкісного заряджання потужністю до 150 кВт. Усього за 30 хвилин позашляховик буде готовий до подолання наступного відрізку далекої подорожі. До початку продажів на європейському ринку, що запланований на кінець року, сотні дослідних автомобілів пройдуть випробування в екстремальних умовах по всьому світу.