Audi A7 Sportback

23.10.2017.

Новий Audi A7 Sportback. Спортивний Audi преміум класу.

A7 Sportback представляє новий дизайн Audi та втілює у життя давні дослідження компанії. Чотиридверне купе встановлює стандарти для автомобілів преміум класу, коли мова йде про прогресивність. Він є втіленням нового стилю автомобіля найвищої якості, з динамічними лініями, систематичними цифровими технологіями, спортивним стилем водіння та багатофункціональним концептом простору.

Найвиразніша динаміка: дизайн екстер'єру

Дизайн екстер'єру A7 Sportback - це втілення нової мови дизайну, яку компанія Audi представила як результат довгих досліджень та яка вперше з'явилася у новому Audi A8. Великі поверхні, гострі кути та яскраво виражені атлетичні лінії Audi A7 свідчать про динамічність та прогресивність усього автомобіля.

Спереду цільна решітка радіатора ширша та нижча, ніж у Audi A8; вузькі головні фари, вентиляційні отвори з виразним контуром та пласка передня частина з першого погляду підкреслюють спортивний стиль автомобіля класу люкс. Головні фари доступні у трьох варіантах. Разом з підсвічуванням обладнання посередині та внизу панелі приладів спеціальна підсвітка свідчить про цифрові технології, присутні у цьому автомобілі. 12 розташованих поруч освітлювальних сегментів розділяють вузькі смужки, які візуально нагадують двійкові числа 0 та 1. Найкращі світлодіодні головні фари з HD-матрицею з лазерним світлом Audi.

Атлетична постава Audi A7 Sportback з подовженим капотом двигуна, подовженою колісною базою та короткими звисами кузова. Виразні контури підкреслюють диски, діаметр яких може складати до 21 дюйма, та свідчать про оснащення автомобіля приводом Audi Quattro. Саме оснащення цим приводом визначає пропорції кузова транспортного засобу. Силует вирізняється динамічною лінією даху, яка різко обривається у задній частині автомобіля. Спортивний характер великого купе визначається чотирма цифрами: автомобіль 4969 мм
завдовжки, з колісною базою у 2926 мм, шириною 1908 мм та висотою лише у 1422 мм.

Як і у попередній моделі, задня частина цього автомобіля загострюється, як у яхти. Довга кришка багажного відділення закінчується загнутим краєм, з якого починається інтегрований спойлер, що автоматично відкривається, якщо автомобіль рухається зі швидкістю 120 км/год. Плоска смуга світла - особливість дизайну, притаманна усім моделям Audi найвищого класу - з'єднує задні фари, задні ліхтарі яких складаються з 13 вертикальних сегментів. Коли двері відчиняються, а потім знову зачиняються, коротка світлова анімація вмикається у задніх фарах та головних фарах, підкреслюючи динаміку купе навіть тоді, коли автомобіль стоїть. Прогресивний дизайн кузова нового Audi A7 Sportback майже повністю позбавлений хромованих поверхонь. До переліку пропонованого лакофарбового покриття входять 15 кольорів, 8 з яких нові. Доступний додатково пакет оздоблення екстер'єру S покращує зовнішній вигляд завдяки змінам у решітці радіатора та передніх повітрозабірниках, порогах та передньому та задньому дифузорах. Усі вони пофарбовані у глянцевий чорний колір та є більш рельєфними.

Концепт кар втілено у життя: інтер'єр

Інтер'єр є унікальним поєднанням дизайну та технологій. Салон нового Audi A7 Sportback вражає атмосферою спокою майбутнього. Мінімалістична чиста мова дизайну цього автомобіля заснована на унікальному балансі насиченості та стриманості. Горизонтальні лінії та глянцева панель інструментів створюють відчуття простору. Центральна консоль направлена на водія, підкреслюючи спортивний характер цього автомобіля класу люкс. Концепт інтер'єру характеризується чотирма основними ознаками: прогресивністю, спортивністю, інтуїтивністю та вдосконаленням. Усі кольори, матеріали оббивки та вставки підкреслюють нову естетику, починаючи від базової версії до дизайнерської, від пакета декору у спортивному стилі S до особливо вдосконаленої шкіри Valcona. Доступний додатково пакет комфортного підсвічування освітлює контури та простір.

10,1-дюймовий верхній дисплей (у поєднанні з навігаційною системою MMI plus) нахилений у бік водія. Завдяки чорній скляній панелі та рамці з темно-сірого алюмінію цей дисплей майже непомітний, коли панель приладів вимкнена. Корпус панелі сам собою є геометричною фігурою. Дисплей з інтерфейсом користувача з'являється на екрані одразу після відчинення дверей автомобіля. Як і дизайн усього салону, розміри дисплея були зменшені. Уся інформація відображається на ньому стисло, але водій зможе легко її зрозуміти.

У вас усе під контролем: система контролю за допомогою дотику MMI та онлайн-система керування за допомогою голосу

У новому Audi A7 систематично впроваджується стратегія цифрових технологій А8. Архітектура салону ідеально підходить до нового принципу тактильного управління Audi MMI. Вона замінює поворотну кнопку та традиційні кнопки та засоби контролю, які присутні у попередніх моделях, з двома великими сенсорними дисплеями з високою роздільною здатністю.

Водій контролює мультимедійну систему завдяки верхньому дисплею. Вбудований у асиметричну центральну консоль 8,6-дюймовий нижній дисплей надає доступ до системи клімат-контролю, функцій комфорту та функції введення тексту. Водії можуть покласти руку на важіль перемикання автоматичної трансмісії.

Audi також пропонує доступний додатково проекційний дисплей, завдяки якому вся важлива для водія інформація відображається на вітровому склі. До навігаційної системи MMI plus також входить віртуальна кабіна водія Audi з 12,3-дюймовим дисплеєм.

Принцип тактильного управління MMI видає тактильний або акустичний відгук. Його інтуїтивний інтерфейс так само легко використовувати, як смартфон. Користувачі чують або відчувають клік, який слугує підтвердженням спрацьовування функції, активованої натиском пальця. Завдяки логічній та пласкій структурі меню система забезпечує швидкий доступ до різних функцій автомобіля. Його також можна персоналізувати за допомогою кнопок, які легко налаштувати та пересунути.

Доступна додатково функція керування за допомогою голосу у новому A7 Sportback робить управління автомобілем ще зручнішим. З навігаційною системою MMI plus діалогова система розпізнавання природного мовлення може опрацьовувати запитання та команди двома способами - з інформацією, яка зберігається у системах автомобіля, та з детальними даними з хмарного сервісу.

Повноцінне поєднання для більшої зручності та безпеки: мультимедійна система та функції зв'язку

Завдяки повноцінному підключенню Audi A7 є ідеально обладнаним для поїздок на дальні відстані. Він пропонує своїм власникам вищий рівень комфорту, безпеки та кращі варіанти кастомізації. Автомобіль класу люкс вирізняється такими ж мультимедійними системами та системами зв'язку, що і транспортні засоби з модельного ряду Audi A8. В індивідуальних профілях користувачів можуть зберігатися налаштування максимум для семи різних водіїв. Водій може за власним бажанням налаштувати до 400 параметрів. Ми також розширили онлайн-сервіси підключення Audi. Серед оновлень - сервіс розпізнавання знаків та сервіс надання інформації про потенційні небезпеки «Car-to-Х», який використовує колективний інтелект автомобільного парку Audi.

Новий A7 Sportback у стандартній комплектації оснащено радіосистемою MMI; навігаційна система MMI та навігаційна система MMI plus доступні додатково. На вибір пропонується чотири аудіосистеми. Найкраща з них - аудіосистема Bang & Olufsen Advanced, яка забезпечує 3D-звучання для пасажирів на задніх сидіннях.

Інтелектуальні та зручні у користуванні: системи Audi AI

Натиснувши кнопку AI, водій активує пілот для паркування Audi AI та автопілот для заїзду в гараж Audi AI, які стануть доступні у 2018 році. Вони автоматично паркують A7 Sportback, виїжджають з місця для паркування, заїжджають в гараж та виїжджають з нього. Водій може вийти з автомобіля, перш ніж активувати функцію через застосунок myAudi на своєму смартфоні. Щоб спостерігати за маневром, водій повинен натиснути на кнопку Audi Al та утримувати її. Центральний контролер допомоги водію (zFAS) поєднує дані, одержані з набору вдосконалених датчиків, щоб отримувати точне зображення навколишнього середовища. Залежно від рівня обладнання автомобіль може бути оснащений п'ятьма радіолокаційними датчиками, п'ятьма камерами, 12 ультразвуковими датчиками та лазерним датчиком.

Окрім систем Audi Al, новий A7 Sportback оснащено 39 системами допомоги водію, щоб полегшити його роботу. Їх розділено на три пакети: пакет систем для паркування Audi AI (буде поступово представлено на початку 2018 року), пакет систем для допомоги під час руху по місту з новою системою допомоги при русі на перехресті та пакет систем допомоги під час руху у подорожі. В останній входить асистент ефективності, який полегшує стиль водіння, сприяючи зниженню споживання палива, та активує асистента адаптивного керування (ADA), що доповнює систему адаптивного круїз-контролю (ACC) з корисним втручанням для підтримки смуги руху. Усі системи допомоги водію оснащені вдосконаленими механізмами управління.

Керованість та комфорт у подорожах на далекі відстані: шасі

У новому А7 вдосконалено поєднання спортивного стилю та комфорту. Доступний додатково динамічний повний привод, нова електронна програма управління шасі (ECP) - центральний контролер для управління шасі - та оновлена пневматична підвіска роблять керування більш жвавим, гнучким та зручним. Таким чином А7 стає найкращим автомобілем класу люкс: динамічним під час подорожей по звивистим заміським дорогам та комфортним під час тривалих поїздок по автострадах.

Багато аспектів передньої та задньої осей розроблялися заново. Стандартна система прогресивного рульового керування, яка зазвичай забезпечує спортивний стиль водіння, тепер ще помітніше реагує на команди при повороті рульового колеса завдяки оснащенню новим концептом для інтенсивних відчуттів зусиль та вібрацій, які передаються при русі по дорозі. Алюмінієві гальмівні супорти з дисками діаметром до 400 міліметрів вбудовані позаду задніх коліс з низьким опором коченню - до 21 дюймів та 255/35. Клієнти можуть обрати одне з чотирьох налаштувань підвіски: традиційну сталеву пружинну підвіску, спортивну підвіску, яка зменшує дорожній просвіт на 10 міліметрів, амортизатор з електроприводом та адаптивну пневматичну підвіску, яка підтримує постійний рівень кузова над дорогою.

Найважливіше нововведення, пов'язане з шасі, - це динамічний повний привод. Він поєднує динамічну реакцію на команди та непохитну стабільність, вирішуючи конфлікт між спритністю та комфортом. Передатне число рульового керування змінюється залежно від швидкості між 9,5:1 та 16,5:1 завдяки активному втручанню у роботу рульового керування на передній та задній осях. На передній осі використовується хвильова передача, яка впливає на зусилля водія, прикладене до рульового колеса. На задній осі головний привод повертає колеса приблизно на 5 градусів. На низьких швидкостях вони втручаються у роботу передніх коліс, щоб покращити маневреність великого автомобіля-купе, наприклад, при паркуванні або русі по місту. Це дозволяє зменшити радіус повороту до повного блокування рульового колеса на 1,1 метра. Якщо автомобіль рухається зі швидкістю 60 км/год і вище, задня вісь рухається у тому ж самому напрямку, щоб збільшити стабільність руху по прямій та полегшити керування при зміні смуги руху.

Доступний додатково спортивний диференціал ще більше покращує керованість. Він активно розподіляє крутний момент між задніми колесами, доповнюючи повний привод quattro. Так само як і динамічний повний привод, амортизатор, яким можна управляти, та адаптивну пневматичну підвіску, спортивний диференціал інтегровано у блок керування електронної платформи шасі (ECP). Ці системи під'єднані одна до одної для того, щоб вони працювали з більшою точністю. Водій може використовувати систему вибору режиму керування Audi, щоб активувати різні профілі поїздки, що дозволяє відчути більш виразну різницю між комфортом та спортивним стилем, ніж під час їзди у попередній моделі.

Унікальна електрифікація: система середнього гібрида для вищого рівня комфорту та кращої ефективності

Усі двигуни, якими обладнано A7 Sportback, оснащені новою системою середнього гібрида (MHEV) у стандартній комплектації для вищого рівня комфорту та кращої ефективності. У двох двигунів V6 система використовує 48-вольтну первинну електричну систему. Стартер генератора ремінного приводу (BAS) працює у поєднанні з літій-іонним акумулятором та забезпечує рекуперацію до 12 кВт енергії при гальмуванні. На швидкості від 55 до 160 км/год чотиридверний автомобіль-купе може рухатися на холостому ході з деактивованим двигуном. Згодом він знову активується за допомогою BAS.

Значно вдосконалена функція Start-Stop відтепер активується, якщо автомобіль рухається зі швидкістю 22 км/год. У поєднанні зі стандартною передньою камерою двигун у вашому автомобілі заводиться, як тільки транспортний засіб попереду починає рух. У водінні у реальному часі MHEV зменшує рівень споживання палива на 0,7 л на 100 км.

Концепт кузова: купе, седан та авант у одному автомобілі

Модель A7 Sportback поєднує у собі всі найкращі характеристики. Це динамічний багатофункціональний автомобіль для ділових поїздок та відпочинку. Він поєднує у собі дизайн купе, простір седана та функціональність аванта. Інтер'єр A7 Sportback вражає більшим простором та комфортнішими сидіннями - і все це всупереч динамічній лінії даху. У порівнянні з попередньою моделлю довжина салону була збільшена на 21 міліметр, що дозволило створити більше простору для колін. Пасажирам на задніх сидіннях також пропонується більше простору для голови. Ширина отвору для завантаження була збільшена у порівнянні з попередньою моделлю і тепер складає 1050 міліметрів.

Контурні передні сидіння у A7 Sportback перевершують усіх попередників, оскільки їх можна налаштувати у багатьох положеннях. Окрім того, вони оснащені кондиціонером та функцією масажу. Конфігурація з індивідуальними задніми сидіннями (альтернатива: 2+1) забезпечує багато простору та підвищує рівень комфорту. Нові високотехнологічні можливості зроблять життя власника A7 Sportback більш зручним. Пакет «Якість повітря» спеціально створений для покращення якості повітря у салоні завдяки ароматизаторам з витонченими ароматами, іонізатору та ефективному поєднанню фільтрів.

Кузов, який складається зі сталевих та алюмінієвих комбінованих конструкцій з такими великими компонентами, як додаткові деталі з алюмінію, є ключовим фактором для покращеної керованості та комфорту. Чотиридверне купе займає передові позиції завдяки жорсткості кузова, аероакустиці та аеродинаміці. Це автомобіль класу люкс балує пасажирів покращеною акустикою, а завдяки вдосконаленій аеродинаміці забезпечує низький рівень шуму вітру.

Покращений панорамний скляний дах з особливо великими скляними елементами забезпечує кращу освітленість салону. Вітрове скло з підігрівом та склоочисники з інтегрованими форсунками створюють додатковий комфорт.

Незважаючи на помітно динамічні лінії, базовий об'єм багажного відділення складає 535 літрів. Якщо ж скласти задні сидіння, то він збільшується до 1390 літрів. Багажне відділення оптимізовано таким чином, що відтепер горизонтально вміщує дві сумки для гольфу, окрім додаткового запасного колеса. Кришка багажного відділення, яка управляється за допомогою сенсора (функція доступна додатково), відкривається та закривається автоматично у відповідь на рух ноги.