Новини Audi

Концепт Audi Aicon – автономність на шляху в майбутнє

11.09.2017.

Концепт Audi Aicon – автономність на шляху в майбутнє

Конструктивна розробка, демонстраційний зразок технології, мобільна концепція: Audi Aicon з безпрецедентною послідовністю використовує кожну можливість, надану автономним luxury-седаном майбутнього. Як конструктивна розробка, чотиридверний 2+2 зробив сміливий стрибок уперед, задавши дизайн екстер'єру та інтер'єру на наступні десятиріччя. Демонстратор технології поєднує у собі інновації в області трансмісії, підвіски, цифрових технологій та екологічності, випереджаючи майбутнє.

Як мобільна концепція, Audi Aicon показує світ завтрашнього дня, в якому переваги індивідуального перевезення за адресою поєднані з розкішним середовищем салону літака першого класу. Відсутність керма чи педалей, а також весь діапазон комфорту сучасної електроніки зв'язку та чудова ергономіка - просто перший клас.

Достатньо одного погляду, щоб оцінити: на противагу роботизованому таксі, яке зведене до чистого функціоналу, автономний концептуальний автомобіль Audi Aicon використовує всі можливості. Його присутність неможливо проігнорувати, а його екстер'єр натякає на просторий комфорт для пасажирів, а також на висококласні технічні прагнення. Audi Aicon - це перше знайомство з престижним авто майбутнього, яке стимулює бажання вимогливих клієнтів.

Чиста присутність - екстер'єр

Audi Aicon виглядає ефектно з усіх боків. Його величезний розмір - зовнішня довжина 5444 мм, ширина 2100 мм та висота 1506 мм - ставить це авто на вищий щабель автомобільної індустрії, у D-сегмент. Колісна база має 3470 мм. Це на 240 мм більше, ніж довга версія нової Audi A8.

Центральний елемент екстер'єру - це кабіна. Великі скляні поверхні спереду і ззаду, а також випукле бокове вікно значно збільшують простір для подорожуючих. Уперше в історії автомобільного дизайну чіткий злам проходить повз поверхню бокового вікна задньої частини Aicon до задньої стійки D. Ця лінія підкреслює довжину авто та ефективно зменшує видимий об'єм кабіни по відношенню до всього кузова. Затемнені бічні пороги потрохи піднімаються до заду машини, створюючи враження, ніби авто занурюється.

Випуклі колісні арки підкреслюють структуру Audi з чотирма ведучими колесами, одночасно вибудовуючи зв'язок з останніми творіннями дизайнерів Audi. Гігантські 26-дюймові колеса винесені настільки, наскільки це було можливо. Вони підкреслюють вражаючу присутність авто.

Дизайнери звели передній та задній кінці до мінімуму ліній та зосередились на великих рівномірних поверхнях. Як і концепт Audi e-tron Sportback, передня частина Aicon оздоблена обернутою шестигранною решіткою, що є типовою рисою нового покоління електрокарів від Audi. Різко нахилений силует усієї передньої частини наводить на думки про впевнений рух уперед, а це також є типовою рисою кузова спортивного авто.

Емоція та інформація - світлодіодна технологія освітлення

Ця машина не має традиційних освітлювальних передніх і задніх ліхтарів, як і інших освітлювальних елементів. Натомість тут є повністю цифрові дисплеєві поверхні, що мають сотні трикутних сегментів пікселів. Це тривимірні зображення символу Audi AI.

Навколо решітки зібрані великі світлові поля, в яких, як і ззаду, міститься більш ніж 600 3D-пікселів. Широкі поверхні та висока кількість пікселів забезпечують різноманітну графіку, анімацію та візуалізацію інформації будь-яким кольором. Таким чином, Audi Aicon більше не обмежується виглядом денних ходових вогнів, вона скоріше адаптується до умов водіння та навіть до пасажирів. Індивідуальні налаштування безмежні.

Горизонтально зрізані освітлювальні сегменти справа і зліва від решітки виглядають ніби очі і можуть розширюватись, як широкі зіниці, чи зменшуватись для агресивного вигляду. Якщо автомобіль помітить пішоходів або інших учасників руху, він буквально встановлює зоровий контакт з ними і проводить їх «очима».

Audi Aicon інтелектуально підтримує дорожні обставини і використовує поверхні дисплеїв, щоб попередити пішоходів чи велосипедистів про небезпечні ситуації. Такі режими водіння, як рух в автоколоні, міське водіння чи водіння зі швидкістю кроків людини, можуть візуалізуватись. Горизонтальні смуги світла рухаються віднизу доверху, коли машина прискорюється, і у зворотньому напрямку при гальмуванні. Їхня швидкість збільшується та зменшується разом зі швидкістю авто.

Машини майбутнього розширюватимуть область зв'язку з оточуючим середовищем. Audi Aicon використовує модулі проектора для освітлення дороги і оточення з високою роздільною здатністю, а також щоб проектувати сигнали на землю. Це дозволяє автомобілю робити попередження і надавати інформацію про автомобіль пішоходам, що знаходяться поза прямою лінією зору авто.

Одна деталь, яка ніколи більше не знадобиться автономному автомобілю майбутнього, - це дальнє світло. Система лазерних і радарних датчиків Audi Aicon «бачить» у темряві, може надійно прокласти шлях, а також заздалегідь помічає можливі перешкоди. У будь-який час пасажири можуть користуватись послугами додатку myAudi і навіть на деякий час закрити очі. Коли пасажири виходять з Audi Aicon у темряві, активується «світловий супутник»: міні-дрон з прожектором безпечно освітлює пішохідний маршрут користувача.

Простір, форма, функція - інтер'єр

Audi Aicon має протилежно розташовані двері, що відкриваються вперед і назад. Стійки B немає. Отож пасажирам залишається вся внутрішня ширина авто.
Всередині лінії декоративних поверхонь та функціональні елементи оформлені підкреслено горизонтально. Світліючи знизу вгору, інтер'єр посилює враження про унікальну просторість, а відсутність керма та класичної панелі приладів створює враження відкритості та простору.

Усе це підкреслюється величезними скляними поверхнями, прозорим дахом та низькою посадкою. Не говорячи вже про особливу геометрію бокових вікон. Їхні верхні напівкути помітно виходять назовні, тому максимальна ширина - на висоті лінії очей.

Інтер'єр виглядає особливо широким, коли два передні сидіння відсунені повністю назад. Audi Aicon - це автомобіль з місцями 2+2. М'яке сидіння на дві людини вбудоване в задню панель. Два передніх сидіння створені для максимального комфорту і оптимальної просторості. Пасажири можуть рухати їх на 500 мм назад і вперед між переднім і заднім положеннями. Сидіння їздять не по коліях, а скоріше по платформі, вкритій килимом з довгим ворсом, який також можна посунути вперед і назад і на якому відпочивають ноги пасажирів. Висота платформи може змінюватись, а тому її можна використовувати як підставку для ніг. Нахил подушок сидінь та спинок можна налаштовувати з точністю до безкінечності для комфортної праці та відпочинку.

Окремі сидіння також можна повертати на 15 градусів. Якщо повернути сидіння до виходу, пасажирам буде легше сісти в авто. Якщо повернути їх всередину, пасажирам буде легше говорити і взаємодіяти. Якщо пасажир повернеться назад, підголівник згорнеться, як комір, і стане підлокітником.

Архітектура сидінь - це автомобільна інтерпретація класичних меблів, крісел у вітальні. Сидіння і спинка візуально відокремлені одне від одного. Дві зовнішні скоби підтримують світлі і м'які, як подушки, елементи з квадратною стьобаною поверхнею. Бокові подушки спинок розташовані трохи під кутом, щоб забезпечити достатній рівень підтримки вигинів тіла.

 

Звісно ж Audi Aicon, як авто для перевезень на великі відстані, має достатньо місця для багажу. Завдяки дизайну електроприводу, що зберігає місце, спереду і ззаду авто є відсік для збереження речей загальною місткістю приблизно 660 літрів. Aicon має також багато варіантів перевезення речей у пасажирському відділенні.

Розміщення пасажирів - функціонал і зв'язок

Занадто часто застосовувані шаблони змінюються у світі автомобілів - це проявилось у Audi Aicon. Лише один погляд, і ви зрозумієте, що в ньому немає ні елементів управління, ні дисплеїв. Кермо, педалі, набір кнопок та інструментів - нічого цього ви не знайдете. Натомість лише широкі однорідні поверхні. Для комфорту пасажирів тут є злегка вигнутий підлокітник вздовж дверей, що трохи підіймається ззаду вперед. Замість панелі інструментів перед ними розміщена широка полиця та центральний дисплей під лобовим склом.

Інтер'єр оживає, як тільки пасажир сідає в авто. Кольорові акценти зі світлодіодних стрічок виділяють зону дверей. Передній дисплей висвічує привітання. PIA, емпатичний електронний помічник в автомобілі, розпізнає пасажирів по телефону та активує всі їхні персональні налаштування. До них входять особисті налаштування кондиціонування повітря та положення сидіння, колір внутрішнього освітлення та розміщення мультимедійної системи. Система навігації очікує, поки в неї введуть пункт призначення, а всі доступні канали зв'язку, підключені за найшвидшим доступним стандартом, готові для використання.

У підлокітнику, що йде вздовж дверей, є елементи управління, розміщення яких можна налаштовувати. У залежності від розміщення сидінь, які можна перемістити на 50 см (19,7 дюймів), у цифровій панорамі чудово ергономічно розміщені елементи сенсорного вводу та відображення. Рука інстинктивно знаходить шлях до сенсорних панелей управління. Пасажири можуть встановити найважливіші налаштування одним натиском пальця, без необхідності рівно сидіти на місцях чи нахилятись уперед. Функціонал також інтерактивний. Система PIA часто на крок випереджає пасажирів та пропонує їм послуги до того, як вони самі оберуть їх.

Для взаємодії з машиною є цілий набір режимів введення інформації. Окрім сенсорного режиму вводу вручну, є ще управління голосом та відстеження руху очей, при якому датчики в передній частині салону слідкують, куди дивиться пасажир. Пасажир зосереджується на елементі управління на передньому головному дисплеї, обирає його таким чином і виконує остаточні налаштування голосом чи рукою.

В Audi Aicon завжди доступний весь набір послуг, які на сьогодні пропонує сучасна електроніка зв'язку. Подорожуючі можуть відпочити і подивитись фільм, або погортати інтернет. Відеоконференції та розмови через соціальні мережі - це ще одна опція. Залежно від положення сидіння, пасажири можуть використовувати великий передній дисплей як поверхню відображення або віртуальне зображення у себе над головою на лобовому склі.

Якщо це необхідно, скляні панелі даху можуть блокувати сонячне світло. Рівень їхньої прозорості змінюється при застосуванні електричної напруги. Вбудовані елементи освітлення на органічних світлодіодах дозволяють налаштувати освітлення під конкретний настій або навіть внутрішнє освітлення при виході з машини.

Audi Aicon відкриває новий світ мобільності своїм пасажирам. Звільнені від задач керування, тепер вони можуть обирати, як проводити час у авто. Працювати, спілкуватись чи просто відпочивати і навіть дрімати: все можливо, коли автомобіль незалежно і безпечно сам прокладає шлях. 

Оптимізований для дальньої дороги - трансмісія та підвіска

Сама форма Audi Aicon говорить про те, що цей автомобіль з іншого виміру, це автомобіль майбутнього. Технологія, використана в цьому концептуальному авто, також систематично створювалась для нового світу. Вона передбачає транспортну інфраструктуру, в якій автономні автомобілі є практично на кожній вулиці. Учасники дорожнього руху підключаються один до одного і до оточуючого середовища. 

Наразі це важко уявити, але це також означає, що дорожній рух стане менш складним і просуватиметься більш плавно у майбутньому. Навіть при помірних обмеженнях швидкості можна подолати великі відстані при високій постійній швидкості близько 130 км/год. Пасажири переживають подорож як зручне переміщення без необхідності постійно пришвидшуватись і гальмувати.

ДТП також відійдуть у минуле завдяки новітній системі датчиків та підключенню до мережі. У такому автомобілі, як Audi Aicon, пасажирам більше не потрібні класичні системи обмеження. Вони також відчують фізичну свободу під час подорожі, що у 2017 році здається фантастикою.

Привод та все авто також оптимально адаптовані до цього нового світу мобільності. Високоефективний електропривод забезпечує динаміку Audi Aicon. Усі чотири електродвигуни розташовані в зоні передньої та задньої осей. Акумулятори вбудовані під підлогою. Це твердотільні акумуляторні батареї із значно більшою місткістю енергії, ніж літій-іонні батареї.

Чотири електромотори виробляють всього 260 кВт та 550 Ньютон-метрів. Кожен електромотор крутить одне колесо, що забезпечує непостійний повний привод на чотири колеса. Максимальне прискорення відігравало менш важливу роль у специфікації, ніж максимальна ефективність і дальність ходу. Такий підхід до характеристик також підкріплюється силовим агрегатом та електричними гальмівними елементами, що відновлюють енергію. Легка мультикомпозитна структура корпусу та оптимізована аеродинаміка також допомогли автомобілю Audi Aicon досягнути дальності ходу більше ніж 800 км на одному заряді.

Навіть заряджання зведено до мінімуму. Завдяки системі під високою напругою
800 В акумулятор Aicon може зарядитись на 80 % менше ніж за
30 хвилин. Автомобіль також обладнано приладом індуктивного, тобто безпровідного, заряджання. Aicon може управляти обома способами без водія. У зоні AI Zone авто може саме під'їхати до станції заряджання і зарядити акумулятор без будь-якої допомоги з боку людини.

Як справжнє повнопривідне авто, Audi Aicon пропонує широкий набір характеристик і навіть завжди самостійно приїздить у пункт призначення незалежно від погоди та дорожнього покриття. Підвіска створена для максимального комфорту. Блоки пневмопружин і амортизаторів пом'якшують будь-які нерівності на дорозі. Електричні приводи на всіх чотирьох колесах активно відповідають на будь-який нахил корпусу при поворотах, прискоренні чи гальмуванні. Оскільки це повністю адаптивна система підвіски, вона також оптимізує якість адаптивної повітряної підвіски. Audi Aicon буквально пролітає над великими вибоїнами.

Aicon гальмує в першу чергу шляхом рекуперації і таким чином заряджає акумулятори.

Інженери-розробники перемістили гальмівні диски з коліс ближче до силового агрегату. Це покращило аеродинаміку коліс, оскільки більше не потрібно охолоджувати їх повітрям, що завжди асоціювалось із турбулентністю.

Інший другорядний ефект - це зниження непідресорних мас, що сприймаються пасажирами Aicon як особливо чутлива амортизація нерівностей на дорогах.

Вісь та елементи трансмісії Audi Aicon симетричні, тобто ідентичні спереду і ззаду. Такі механічні компоненти, як вал рульового приводу або рульова гідравліка, усунено. Таким чином, автомобіль обладнаний повною повнопривідною системою керування без шкоди для доступного простору та пасажирського відділення. Позитивний вплив практичних якостей Audi Aicon: незважаючи на довгу колісну базу приблизно 3,47 м, автомобіль надзвичайно рухливий завдяки двом кермовим осям - радіус повороту всього на 8,50 метрів менший, ніж у невеликої машини, а тому Audi Aicon підходить для водіння в центрі міста. 

Audi Aicon - це універсальне авто, добре підготовлене для своєї основної задачі: забезпечити максимальний комфорт, технології зв'язку і свободу пасажирам під час довгої поїздки. Це авто поєднало у собі весь об'єм автономного керування у міському середовищі та на автомагістралях з діапазоном можливостей електричного приводу, якому немає рівних. На зміну Aicon прийдуть ще більш розвинуті моделі Audi, кожна зі своїм призначенням. Тому лінійка автомобілів бренда з чотирма кільцями залишатиметься такою ж різноманітною і захоплюючою.

Фото Audi Aicon