Новини Audi

Новий Audi A8: майбутнє автомобілів класу люкс

13.07.2017.

Майбутнє автомобілів класу люкс вже розпочалося.
Новий Audi A8 було вперше представлено світовій спільноті на Audi Summit у Барселоні. Четверте покоління флагманської моделі повністю відповідає концепції компанії Audi «Vorsprung durch Technik» (переваги високих технологій) завдяки інноваційному проектуванню, абсолютно новому принципу управління сенсорним екраном та постійним електроприводом. Окрім того, Audi A8 став першим у світі серійним автомобілем з винятковою системою автономного керування. Починаючи з 2018 р. компанія Audi буде поступово оснащувати свої автомобілі функціями автопілоту для паркування, заїзду у гараж та руху у заторах. 

Ікона стилю: дизайн екстер'єру 

Виразний дизайн Audi A8 сигналізує про становлення нової ери дизайну автомобілів бренда. Передня частина автомобіля з широкою вертикальною цільною решіткою радіатора та плавними рельєфними лініями кузова свідчать про спортивний, але в той же час елегантний стиль, рішучість та прогресивність. Новий А8 - це свідчення виконаної Audi обіцянки стосовно експериментування з дизайном. Розкішний седан вражає своїм зовнішнім виглядом, чи то 5,17-метрова стандартна модель, чи то A8L з колісною базою, яка подовжена на 13 см.

Бренд Audi відомий у всьому світі завдяки спортивній привабливості своїх автомобілів, полегшеній конструкції та постійному повному приводу Quattro. Дизайн нового A8 лише підкреслює всі ці цінності. Збалансовані пропорції автомобіля підкреслюють усі чотири колеса у повній мірі. Рельєфні форми над колісними арками є своєрідним візуальним втіленням системи приводу Quattro. Якщо поглянути на автомобіль з боку, то поєднання вертикальної передньої частини та злегка нахиленої задньої частини візуально подовжує кузов A8. Флагманська модель вражає своєю індивідуальністю і вдень і вночі завдяки виразним світлодіодним головним фарам з HD-матрицею та лазерним освітленням Audi з світлодіодною смужкою світла у задніх OLED-фарах. Ці джерела світла видають унікальні світлові анімації, коли водій підходить до автомобіля та виходить з нього.

Розкішний простір: інтер'єр

Свобода - слово, що визначає нові риси розкішного дизайну. Салон нового A8 схожий на гарну простору вітальню. У порівнянні з попередніми моделями салон нового автомобіля (обидві версії кузова) був значно збільшений.

Створюючи салон А8 четвертого покоління, ми використовували багато обладнання та матеріалів. Кожна деталь у салоні є втіленням беззаперечної якості - від перфорованої оббивки сидінь до жалюзі вентиляційних дефлекторів з електроприводом. 

Найкраще місце у новій флагманській моделі Audi - це сидіння з правого боку ззаду. Це доступне додатково у моделі А8L сидіння для відпочинку з можливістю налаштування у 4 положеннях та підставкою для ніг. Пасажир на цьому сидінні може зігріти підошви ніг та помасажувати їх завдяки пристроям, вмонтованим у спинку переднього пасажирського сидіння. Нові підголівники зроблять подорож ще комфортнішою. У пасажирів на задніх сидіннях є можливість налаштовувати декілька функцій, наприклад комфортне підсвічування салону, нові лампи для читання з HD-матрицею та функцію масажу у сидінні. У пасажирів на задніх сидіннях також є можливість здійснювати особисті телефонні дзвінки за допомогою окремого пристрою. Дистанційний пульт керування для задніх сидінь з великим OLED-дисплеєм розміром з смартфон є знімним пристроєм, розташованим у центральному підлокітнику.

Реакція на дотик пальця: кнопки керування

Дизайн інтер'єру розкішного седану було навмисно зведено до мінімалізму. Конструкція інтер'єру проста з чітко горизонтальною орієнтацією. Audi намагається відповідати своїм високим стандартам якості навіть у цифрову епоху, представляючи революційно новий принцип управління. Компанія вирішила відмовитись від відомої поворотної кнопки та сенсорної панелі, якими була оснащена попередня модель автомобіля. Панель інструментів не містить кнопок та перемикачів. У її центрі знаходиться 10,1-дюймовий сенсорний дисплей. У вимкненому стані дисплей практично зливається зі своєю чорною глянцевою окантовкою завдяки її чорному покриттю.

Інтерфейс користувача з'являється на екрані одразу після відчинення дверей автомобіля. Водій може управляти функціями медіасистеми, доторкаючись пальцем до великого дисплея. Щоб управляти системою кондиціонування повітря, функцією комфорту та вводити текст, водій може використовувати другий сенсорний дисплей на центральній консолі. Коли водій активує функцію, використовуючи верхній чи нижній дисплей, він почує та відчує клік, який слугує підтвердженням. «Скляні» кнопки управління реагують подібним чином. Поєднання акустичного та тактильного відгуку системи, а також таких звичних тактильних жестів, як перегортання, роблять новий MMI-інтерфейс з реакцією на дотик особливо безпечним, інтуїтивним та швидким у керуванні.

Цікаво, що водій зможе поговорити зі своїм A8. Справа у тому, що автомобіль оснащено функцією голосового управління, тому деякі функції A8 можна буде активувати за допомогою голосу. Інформацію про місця призначення та медіафайли можна переглядати на екрані або ж вона завантажується з хмарного сховища з LTE-швидкістю. Широкі можливості підключення Audi також включають функцію розпізнавання дорожніх знаків та надання інформації про потенційну небезпеку. Інноваційна послуга «автомобіль-до-х» використовує колективний інтелект автомобільного парку Audi.

Надзвичайно оптимізована система навігації - це ще одна нова особливість. Вона здатна до самонавчання, оскільки запам'ятовує пройдений маршрут. Таким чином, водій отримує підходящі автоматичні пропозиції пошукових запитів. Карта також пропонує надзвичайно детальні 3D-моделі основних європейських міст. 

Світова прем'єра: автопілот у Audi A8

Audi A8 став першим у світі серійним автомобілем з винятковою системою автономного керування. Автопілот для руху у заторах Audi AI допомагає керувати автомобілем в умовах повільного транспортного потоку (до 60 км/год) на автострадах та автомагістралях, на яких дві окремі проїжджі частини відокремлює фізичний бар'єр. Щоб активувати цю систему, потрібно натиснути кнопку AI на центральній консолі.

Автопілот для руху у заторах управляє функціями запуску двигуна, прискорення, рульового керування та гальмування. Водію не потрібно постійно відстежувати стан систем автомобіля. Він може відволікатися від керування автомобілем і, в залежності від національних законів, знайти собі інше заняття, наприклад подивитись телевізор. Коли система більше не зможе керувати автомобілем, вона подасть водію сигнал, щоб він взяв керування на себе. 

З технічної точки зору автопілот для руху у заторах - це революційне досягнення. Коли автомобілем керує автопілот, центральний контролер допомоги водію (zFAS) отримує зображення оточення автомобіля, об'єднуючи отримані з різних датчиків дані. Окрім того, що Audi використовує радіолокаційні датчики, передню камеру та ультразвукові датчики, компанія також стане першим виробником автомобілів, що використовує датчик лазерного сканування.

Автопілот для паркування Audi AI та автопілот для заїзду у гараж Audi AI автономно паркують A8, допомагають заїхати в гараж або виїхати з місця для паркування або гаража. Усі маневри, які автомобіль здійснює у цей час, контролюються водієм. Водію не потрібно сидіти у автомобілі. Він може ввімкнути потрібну програму зі свого смартфона, використовуючи застосунок myAudi. Щоб контролювати маневри під час паркування, водій повинен натиснути та утримувати кнопку Audi AI, щоб мати змогу переглядати у режимі реального часу дані з камер з кутом огляду 360 градусів на своєму смартфоні. 

Новий вимір: підвіска

Окрім цілого набору інших інновацій, компанія Audi представляє підвіску, яка виходить за межі можливого. Однією з інновацій є динамічний повний привод, який забезпечує чітке керування, ніби спортивним автомобілем, та непорушну стабільність. Передатне число рульового керування для передніх коліс залежить від швидкості. Задні колеса вивертаються у або проти напрямку рульового колеса в залежності від діапазону швидкостей. Керованість автомобіля стала більш динамічною та точною завдяки спортивному диференціалу. Він дозволяє активно розподілити крутний момент між задніми колесами, доповнюючи постійний повний привод Quattro, який відтепер входить до стандартної комплектації нового A8.

Інша нова технологія - це активна підвіска Audi AI, яка є повністю активною системою підвіски. В залежності від бажань водія та дорожніх умов, ця система здатна піднімати та опускати кожне колесо окремо за допомогою електричних приводів. Така гнучкість збільшує діапазон водійських характеристик - починаючи від плавного комфортного руху у класичному седані класу люкс до динамічного руху у спортивному автомобілі. Встановлені по всьому параметру автомобіля датчики допомагають підняти автомобіль зі швидкістю світла у випадку можливого бокового зіткнення, зменшуючи таким чином можливі наслідки аварії для всіх пасажирів.

Ця надзвичайно інноваційна система підвіски отримує необхідну енергію з 48-вольтної електричної системи. Зараз компанія Audi вперше робить цю систему основною електричної системи у всіх модельних версіях A8. У поєднанні з сучасною пневматичною підвіскою для A8 інноваційна система підвіски дарує абсолютно нові враження від водіння.