Новини Audi

Audi R8 Spyder V10 Plus

21.06.2017.

Audi R8 Spyder V10 Plus від Audi Sport GmbH визнано найшвидшим серійним кабріолетом, розробленим брендом чотирьох кілець. Його унікальний двигун V10 потужністю 610 к. с. забезпечує неймовірні ходові якості та живить систему постійного повного приводу quattro. Стандартні характеристики продуктивності, ковшоподібні сидіння R8 та багато компонентів, виготовлених з вуглепластику, вирізняють цей потужний спорткар серед інших, а ексклюзивне покриття кольору Micrommata Green надає автомобілю більш сучасного вигляду.

 

«Audi R8 Spyder V10 Plus довершує модельний ряд R8, - заявив Стефан Вінкельман (Stephan Winkelmann), виконавчий директор Audi Sport GmbH. - Окрім Coupé, зараз також доступна найпотужніша модель Spyder на 610 к. с. Створюючи її, ми використали наш багаторічний досвід у автоспорті. Нам вдалося поєднати у ній фантастичну динаміку та яскравість спортивного кабріолета».

Найпотужніший серійний двигун Audi: Двигун V10, розташований в середній частині автомобіля, потужністю 610 к. с.
Надзвичайні 8700 об/хв, блискавична динамічність та вражаючий об'ємний звук роблять цей двигун об'єктом захоплення. З потужністю у 610 к.с. та крутним моментом у 560 Нм при 6500 об/хв цей двигун визнано найпотужнішим силовим агрегатом, який створила компанія. У порівнянні з Audi R8 Spyder V10, модель оснащена 5,2-літровим двигуном FSI з високим коефіцієнтом стискання 12,7:1 у версії Plus. Крім того, цей силовий агрегат має додаткові 70 к.с. потужності.

Завдяки цьому найпотужніша модель розганяється до 100 км/год за 3,3 секунди, що на 0,3 секунди швидше, ніж попередня модель, та досягає максимальної швидкості у 328 км/год, що на 10 км/год більше, ніж у попередньої моделі. На кожну к. с. припадає лише 2,78 кг.

В європейському їздовому циклі NEDC модель R8 Spyder V10 Plus споживає 12,5 л/100 км, що відповідає 292 г/км викидів СО2. Автомобіль оснащений технологією Cylinder On Demand (COD) - «циліндр на вимогу», що деактивує один циліндр при низьких та середніх навантаженнях, а також системою одночасно-роздільної подачі рідини в колектор та камерами згорання. Якщо водій відпустить педаль газу на швидкості вище 55 км/год, то двигун від'єднається від приводу, і новий R8 Spyder рухатиметься по інерції на холостому ходу з мінімальним споживанням пального. Коли автомобіль зупиняється, система Старт-Стоп вимикає двигун V10.

Система подачі мастила спроектована за технологією змащування з сухим картером, як у гоночних автомобілів. Це дозволяє розмістити двигун надзвичайно низько, що призводить до дуже низького центру ваги у автомобіля. Ця характеристика буде до вподоби водіям, які надають перевагу спортивному та швидкому стилю водіння.

Стійкість та динамічність: повний привід Quattro
За V10 стоїть 7-швидкісна роботизована механіка з двома зчепленнями та блискавичною реакцією. Спортивна коробка передач з подвійним зчепленням та коротким передавальним відношенням передає енергію до повного приводу в передню вісь через карданний вал. Її головним компонентом є електро-гідравлічне багатодискове зчеплення. Воно охолоджується за допомогою води, що дозволяє забезпечити максимальну продуктивність. Залежно від ситуації на дорозі, розподіл крутного моменту на валу приводу може бути різним. В надзвичайних ситуаціях на одну вісь може припадати до 100 % навантаження. Механічне блокування заднього диференціала забезпечує впевнене зчеплення та максимальну динамічність.

 

Характер автомобіля: система Audi Drive Select
Керувати зчепленням можна за допомогою системи Audi drive select, що дозволяє обирати режими керування та комфорту їзди: доступні режими Comfort, Auto, Dynamic та Individual. Стандартний режим керування включає програми Dry (суха погода), Wet (дощ) та Snow (Сніг). Ці програми налаштовують привод та підвіску до коефіцієнта зчеплення коліс з дорожнім покриттям.

Audi поєднує додаткові системи з системою повного приводу quattro - педаль акселератора, 7-швидкісну роботизовану механіку з двома зчепленнями, кермовий механізм, закрилки вихлопної системи та додаткову технологію контролю амортизаторів Audi Magnetic Ride, у якій використовується синтетичне мастило з магнітними частками для регулювання амортизаторів у режимах Auto, Comfort та Dynamic. У режимі Dynamic система забезпечує більшу чутливість керма та гнучкіше керування. Під час проходження поворотів жорсткість коліс рівномірно посилюється, а крен кузова стримується. Під час гальмування технологія Audi Magnetic Ride протидіє тенденції кузова до прогинання. Програми продуктивності Audi Drive Select також використовують системи електронного контролю стійкості (ESC) для покращення швидкості.

Гоночний автомобіль як зразок для наслідування: підвіска
Усі чотири колеса Audi R8 Spyder V10 Plus направляються алюмінієвою незалежною двохважільною підвіскою. Ще одна характеристика, яка наближує цю модель до гоночних автомобілів. Конструкція міцна та стійка, а електромеханічний підсилювач керма забезпечує ідеальне поєднання точності, керованості та впевненості на високих швидкостях, що так притаманно спорткарам. Динамічне рульове колесо зі змінним передавальним числом доступне в якості опції. Це підвищує чутливість автомобіля на всіх швидкостях, забезпечуючи високі показники потужності автомобіля на поворотах та швидку реакцію керма. Незначні імпульси динамічного рульового колеса нагадують водію, що потрібно протидіяти заносу автомобіля на поворотах, та покращують стійкість ходу.

Audi використовує комбінацію шин - 245/35 спереду та 295/35 ззаду - на стандартних 19-дюймових кованих алюмінієвих дисках з 5 парами подвійних спиць. Також можна обрати 20-дюймові диски з шинами 245/30 та 305/30. Великі гальмівні диски - 380 мм в діаметрі спереду та 356 мм ззаду - виготовлені з надзвичайно міцного, термостійкого та легкого керамокомпозиту з вуглеволокном. Гальмівний супорт нерухомого типу кольору Anthracite Gray оснащений шістьма поршнями на передній осі та чотирма на задній.

 

Лазерне освітлення та деталі з вуглепластику: дизайн
R8 Spyder V10 Plus виглядає атлетично та впевнено на дорозі. При довжині у 4,43 м та ширині 1,94 м висота автомобіля становить лише 1,24 м. Найбільш відмітний елемент передньої частини автомобіля - це широка та плоска решітка радіатора з блискучою зернистою структурою, хромованою рамою та емблемою Audi Sport. Нижче розташовується спойлер з вуглепластику, який направляє повітря навколо великих коліс. Автомобіль можна додатково оснастити лазерними світлодіодними головними фарами, щоб забезпечити необхідний огляд дороги вночі. Вони мають добре підсвічені анодовані сині дільники, а також динамічні сигнали повороту.

Безперервна лінія, що охоплює кути автомобіля, підкреслює чіткий контур кузова. Дверні пороги, бокові накладки кузова, кришка відкидного верху та задній спойлер виготовляються з вуглепластику. Це відмінні риси моделей з відкидним верхом. За бажанням клієнта спеціалісти компанії Audi можуть пофарбувати пороги та задній спойлер у колір автомобіля без додаткової плати. У задній частині великі, глянцеві, чорні трапецієподібні вихлопні труби розташовуються з боків широкого дифузора, ще одного компонента, виготовленого з вуглепластику. Він всмоктує повітря, чим буквально тримає Audi R8 Spyder V10 Plus на дорозі - близько 100 кг притискної сили діє на задню вісь на найвищих швидкостях.

Класичний концепт: м'який верх
Як правило, зовнішня обшивка відкидного верху автомобілів Audi зроблена з тканини, а каркас з легких матеріалів, таких як магній або алюміній. Тому відкидний верх важить лише 44 кг і сприяє малій вазі та низькому центру ваги R8 Spyder V10 Plus. Два спеціальних ребра натягують дах. Електрогідравлічний механізм здатний скласти чи розкласти дах всього за 20 секунд, навіть у тих випадках, коли автомобіль рухається на швидкості до 50 км/год. Складений у формі Z, він розташовується в плоскому відділі над двигуном.

Заднє скло розміщене у перегородці та може регулюватись натиском кнопки. Якщо закрити всі вікна при встановленому вітровому щитку, то повітря буде м'яко проходити над водієм та пасажиром. Дві металічні частини, укріплені ресорами, у відкидному верху захищають пасажирів при перекиданні автомобіля.

 

Полегшений кузов: технологія Audi Space Frame
Мультикомпозитна конструкція Audi Space Frame забезпечує міцний корпус R8 Spyder V10 Plus. У ній поєднуються алюмінієві компоненти та деталі, виготовлені з вуглепластику. Саме це і визначає малу вагу потужного спорткару з відкидним верхом. Порожній та без водія, автомобіль важить лише 1695 кг; суха вага автомобіля - 1587 кг - на 25 кг менша, ніж у Audi R8 Spyder V10. Автомобіль з такою легкою вагою отримали завдяки ковшоподібним сидінням, а також вуглецево-керамічним гальмам та полегшеним кованим дискам.

Алюмінієві частини складають 79,6 % від загальної ваги і слугують опорною конструкцією, яку інженери використали для зміцнення порогів, А-стійки та передньої рами вітрового скла, у порівнянні з R8 Coupé. Зовнішня обшивка також виготовлена з алюмінію. Центральний тунель, задня панель та В-стійки виготовлені з надміцного та стійкого до скручування вуглепластику. Окрім спеціальних матеріалів, були використані й інноваційні технології у виробництві, що також зменшили вагу багатьох компонентів. Конструкція Audi Space Frame важить лише 208 кг, а її торсійна стійкість зросла більш ніж на 50% у порівнянні з R8 першого покоління. Така стійкість та жорсткість грають вирішальну роль для точності керування, безпеки при зіткненнях та акустичного комфорту.

Як забажаєте: виготовлення за індивідуальними параметрами
Ексклюзивна програма Audi надає майже безмежні можливості для клієнтів, які прагнуть зробити свій R8 Spyder V10 Plus насправді унікальним. Окрім стандартних 11 кольорів, можна обрати будь який інший колір та різні матові ефекти. Для відкидного верху існує 3 кольори на вибір, а для бокових накладок кузова - 5 кольорів. Так само як дверні пороги, бокові накладки кузова можна персоналізувати за допомогою маркування, виготовленого у кольорах, підібраних відповідно до смаків клієнта. Крім того, деталі з вуглепластику та частини титанового чорного кольору можна використати в багатьох деталях інтер'єру та екстер'єру. Також на вибір доступно багато видів оббивки, інкрустації та відтінків кольорів.

 

Агресивний вигляд: ексклюзивний пакет оздоблення кольору Micrommata Green
Ексклюзивний пакет оздоблення Micrommata Green надає потужному спортивному кабріолету унікального образу. Кузов автомобіля пофарбований в яскравий зелений колір. Решітка кольору Anthracite Gray та чорна вихлопна труба створюють різкий контраст з кузовом. Інтер'єр салону виконаний у абсолютно чорній шкірі Nappa. А елементи контрольної панелі оздоблені перфорованою шкірою Nappa. Елементи зеленого створюють певний контраст на сидіннях, центральних підлокітниках, дверях та килимках з люмінесцентною фарбою, яка пасує до зовнішнього вигляду кузова.

Орієнтація на водія: кабіна водія та контрольна панель
Ковшоподібні сидіння R8 входять у базову комплектацію останньої моделі кабріолета. Вони легкі, модельовані по тілу водія, низько посаджені та містять фірмовий логотип R8. Вони виготовлені зі шкіри Nappa зі спеціальними пігментами, що захищають сидіння від нагрівання під сонячними променями. Декоративна інкрустація виконана з вуглепластику, а педалі та підніжка - з глянцевої нержавіючої сталі. Головним елементом виступає одномісний гоночний кузов, велика арка навколо кабіни водія. Панель приладів здається зовсім невагомою. У її нижній частині розташовані кнопки та регулятори кондиціонера у формі турбін.

Як і в гоночних автомобілях, водій може виконувати усі необхідні функції, не відволікаючись від керування автомобілем. У стандартне шкіряне рульове колесо R8 інтегровані багатофункціональні кнопки, а також два великих перемикачі. За допомогою них водій запускає та зупиняє двигун, а також керує системою Audi Drive Select. Ще дві кнопки, включаючи клавішу, що обертається, використовуються для регулювання режиму роботи автомобіля та вихлопних закрилок.

Велика 12,3-дюймова цифрова панель показує усю інформацію у мультимедійній 3D-графіці, а за бажанням можна включити спеціальний вид, що фокусується на лічильнику обертів. Вона також служить як індикатор перемикання передач - коли 7-швидкісна роботизована механіка з двома зчепленнями використовується у ручному режимі, її показники змінюють свій колір на вищих швидкостях. Поруч з ними розташовані індикатори, що показують споживання пального, крутний момент, перевантаження, час проходження кола, температури в шинах, двигуні та мастила трансмісії.

Висока швидкість: мультимедійна система та Audi Connect
Стандартна комплектація R8 Spyder V10 Plus включає інноваційну мультимедійну систему MMI Navigation Plus з MMI Touch. Вона надзвичайно проста та зручна у користуванні. Крім цього, вона має вільний текстовий пошук, який підбирає запити та пропонує варіанти лише після кількох введених літер. А система голосового контролю розпізнає багато слів з повсякденної мови. Стандартні мікрофони у пасках безпеки забезпечують високу якість звуку, навіть коли дах складений. Крім того, система MMI Navigation Plus надає точку доступу Wi-Fi для мобільних пристроїв пасажирів.

 

Додатковий модуль Audi Connect забезпечує швидкий доступ до Інтернету через мережу LTE. Вона має багато корисних сервісів: від навігації через Google Earth та Google Street View до пошуку інформації про подорожі, рух транспорту та пам'ятки і цікаві місця. Крім того, існує можливість вивести окремий контент зі смартфонів iOS та Android на віртуальну панель Audi. Опція Audi Phone Box під'єднує телефони до антени автомобіля та заряджає їх індуктивно у стандарті Qi. Аудіосистема Bang & Olufsen забезпечує неперевершений звук, навіть при русі автомобіля зі складеним верхом. Вона передбачає оснащення підголівника кожного сидіння динаміком.

 

Ручна збірка: автозавод Audi Böllinger Höfe
Якість R8 Spyder V10 Plus відповідає найжорсткішим стандартам. Виготовлення кузова та кінцева збірка автомобіля відбувається на заводі Audi Böllinger Höfe під керівництвом Audi Sport, що розташований біля міста Неккарзульм. Процес виробництва організований універсально, щоб задовольнити вимоги кожного клієнта. Близько 500 працівників виготовляють автомобілі, звертаючи увагу на найдрібніші деталі. Перед відправленням власнику кожний спорткар проходить тестування у суворих умовах, щоб підготуватися до фінальної перевірки на громадських дорогах.