Новини Audi

Абсолютно новий Audi RS 5 Coupé

10.03.2017.

Новий Audi RS 5 Coupé - перша модель підрозділу Audi Sport з оновленим дизайном лінійки RS. Абсолютно новий двигун 2.9 TFSI з подвійним турбонаддувом має потужність 450 к.с. та забезпечує 600 Нм крутного моменту. Система quattro з постійним приводом передає потужність на всі 4 колеса автомобіля. 

«Новий Audi RS 5 - це спортивний автомобіль класу люкс модельної лінійки RS, що призначений для поїздок на довгі дистанції. Високопродуктивне купе поєднує елегантні риси з комфортом повсякденного використання. 6-цидіндровий двигун з турбонаддувом був розроблений з нуля та забезпечує значно вищу продуктивність у поєднанні з більшою ефективністю», - зазначив Стефан Вінкельманн, голова підрозділу Audi Sport GmbH, говорячи про нову модель. 

На розробку AudiRS 5 Coupé інженерів надихнув гоночний автомобіль Audi 90 quattro IMSA GTO. Характерною рисою нового купе є масивні вентиляційні отвори, які за своєю структурою подібні до стільників. Решітка радіатора singleframe стала набагато ширшою та плоскішою у порівнянні з попередньою базовою моделлю лінійки RS. Поруч із фарами розташовані додаткові бокові вентиляційні отвори; а затонована окантовка підкреслює фари Matrix LED, що входять у комплектацію опційно. Виступи quattro на боковій поверхні підкреслюють випуклість над колісними арками, що були збільшені на 15 мм. 

Динамічності та спортивності новому купе надають характерні для лінійки RS дифузор, овальні випускні труби системи вихлопу та спойлер для більшої прижимної сили. Купе RS 5 має стандартні 19-дюймові колеса, також в якості опції доступні 20-дюймові колеса. Зовнішній вигляд автомобіля може змінюватися в залежності від уподобань користувача - глянцевий чорний, з карбоновими чи матовими алюмінієвими вставками. Довжина купе Audi RS 5 становить 4,723 мм, що на 74 мм довше за попередню модель.

 

 

Двигун 2.9 TFSI V6 з подвійним турбонаддувом, що був розроблений з нуля, демонструє значно вищі показники потужності та продуктивності, а також створює неперевершене враження від лінійки RS. Його потужність становить 450 к.с. Піковий крутний момент - 600 Нм, що на 170 Нм вище у порівнянні з показниками для попередньої моделі та забезпечує від 1900 до 5000 обертів на хвилину. Топова модель сімейства A5 розганяється від 0 до 100 км/год за 3,9 с та може розвивати максимальну швидкість до 280 км/год.

Два турбокомпресори 2.9 TFSI розташовані між блоками циліндра. Повітря, що поглинається, потрапляє до відповідного турбокомпресора у камері згоряння через подвійну систему спонтанного відгуку. Процес згоряння з центральною системою прямого впорскування демонструє новий рівень ефективності серед моделей RS. Скорочений прямий хід стиснення, що застосовується тут, забезпечує роботу двигуна зі значно вищим коефіцієнтом геометричного стиснення. Робочий хід, що у нормальному режимі довший за хід стиснення, забезпечує значно ефективніше згоряння та збільшує продуктивність двигуна. Згідно з новим європейським їздовим циклом, V6 з подвійним турбонаддувом споживає 8,7 літра палива на кожні 100 км з викидом до 197 г CO2 на км. Таким чином, ефективність збільшилася на 17% у порівнянні з показниками попередньої моделі. Ще одна ключова особливість нового купе RS 5 - значно нижча вага. Вона становить 1,655 кг, що на 60 кг менше від попередньої моделі. Карбоновий дах з видимою фібровою структурою доступний у якості опції. 

Завдяки спортивній 8-ступінчастій коробці передач і системі постійного привода quattro двигун із подвійним турбонаддувом передає потужність на всі 4 колеса. Тягове зусилля асиметрично розповсюджується по осі (40:60), що гарантує більш динамічне керування з оптимальним зчепленням та максимальною безпекою. Audi Sport також опційно пропонує спортивний диференціал задньої осі. 

На передній осі використовується поліпшена п'ятиланкова конструкція. На задній п'ятиланковий підвісний пристрій змінив трапецієподібний, що застосовувався у попередній моделі. Це надає ще більше спортивності автомобілю. Зі стандартним спортивним підвісним пристроєм RS нове купе Audi RS 5 має нижчу посадку, ніж серійна модель. 

Також Audi Sport оснащений спортивною підвіскою RS з системою динамічної плавності ходу (DRC), керамічними гальмами та динамічним рульовим керуванням з налаштуваннями, характерними для лінійки RS. Використовуючи стандартну систему вибору привода, водії нового купе Audi можуть підібрати персональні, динамічніші та комфортніші налаштування.

Завдяки чорному обрамленню салону Audi RS 5 автомобіль має елегантний і вишуканий вигляд. Такі деталі, як спортивні сидіння RS з діамантовими вставками (опційно) та шкіряним покриттям Fine Nappa, мультифункціональне спортивне кермо RS, підкреслюють характер нового купе. На сидіннях, рульовому колесі, дверному порозі та важелі перемикання автомобіля зображені логотипи RS. Спеціальні монітори у віртуальній кабіні водія Audi відображають інформацію про тиск у шинах та динамічне навантаження. Світловий сигнал підказує водієві, коли слід переключатися на вищу передачу. Для нової моделі RS характерне використання контрастного червоного кольору. Особливості автомобіля - рульове колесо, важіль перемикання та наколінник, що виконані зі штучної замши (алькатара), а також ремені безпеки, які мають червоний контур, та килимки на підлозі із зображенням емблеми RS. Для фарбового покриття купе RS 5 Audi Sport пропонує зелений металевий колір Sonoma.

Широкий діапазон інформаційно-розважальних програм нового авто без сумніву не залишить байдужим жодного пасажира. В апаратний блок Audi, що підключає новеньке купе RS 5 до інтернету через модуль LTE, входить додаткова навігаційна система MMI та сенсорна система MMI touch. Завдяки системі Audi connect SIM, що стаціонарно встановлена в автомобілях, єдина система групи даних для сервісів підключення (із загальноєвропейським роумінгом) є безкоштовною протягом трьох років. Пасажири можуть підключатися до мережі з мобільних пристроїв через безпровідні точки доступу Wi-Fi. 

Інтерфейс для смартфонів передбачає використання функцій Apple Car Play та Android Auto для доступу до додатків у окремому меню системи MMI. Голосові команди рідною мовою, вільний пошук по тексту і мультифункціональне рульове керування забезпечують простий та інтуїтивний контроль над системами автомобіля. Тачпад на центральній консолі використовується для масштабування, прокрутки та введення символів. Передові технології, такі як приладова панель на лобовому склі та понад 30 систем допомоги водієві, поліпшують безпеку, підвищують комфорт та ефективність автомобіля. Розумна взаємодія між цими системами - керування автомобілем майбутнього.