Новини Audi

Audi на Женевському автосалоні: спортивні перспективи

07.03.2017.

На Женевському автосалоні Audi презентувала шість нових моделей. Серед світових прем'єр - концепт Audi Q8 sport, оснащений трилітровим 6-циліндровим двигуном TFSI з м'якою гібридною системою, а також новий RS 5 Coupé - Gran Turismo модельного ряду RS. Авто для спортивних перегонів Audi RS 5 DTM починає новий сезон із потужністю понад 500 к.с. Ще два дебютанти, Audi RS 3 Sportback і Audi SQ5 TFSI, долучилися до загальної спортивної атмосфери презентації Audi. Із новою A5 Sportback g-tron Audi також представляє одну зі своїх концепцій постійного повного привода. Автомобіль на природному газі поєднує в собі динамічні характеристики, повсякденну практичність та елегантний дизайн, маючи при цьому низький рівень викидів CO2.

Високоефективний двигун: концепт Audi Q8 sport.

Підкреслено спортивний, динамічний і надзвичайно розкішний - ці характеристики вирізняють концепт Audi Q8 sport серед інших повнорозмірних авто. Це втілення максимального престижу, рішучої спортивності та технологічності в кожній деталі. Новаторським параметром є новітня високоефективна система привода. Вперше у світі представлено поєднання трилітрового 6-циліндрового TFSI-двигуна з м'якою гібридною системою та електромеханічним компресором. У результаті спортивний концепт Q8 може позиціонувати себе як багатофункціональний автомобіль із цілою низкою відмінних характеристик. Завдяки потужності у 350 кВт та 700 Нм крутного моменту автомобіль розганяється від 0 до 100 км/год всього за 4,7 секунди і здатний досягти максимальної швидкості у 275 км/год. У той же час запас ходу, що становить понад 1200 кілометрів, робить новий Audi Q8 sport ідеальним для тривалих подорожей.

Домінантою фронтальної частини є восьмикутна решітка радіатора Singleframe із комірчастою структурою, з боків якої розміщено два великі повітрозабірники. Порівняно з демо-концептом Audi Q8, представленим у Детройті, колісні ніші розширені ще на 12 міліметрів. Яскраво виражені колісні арки мають подвійну конструкцію. Зайвий раз підкреслюють спортивний характер автомобіля видовжений спойлер даху, алюмінієвий дифузор і виразні овальні вихлопні труби. Інтер'єр концепту Audi Q8 sport немов випромінює розкіш: експансивні лінії, вишукані матеріали, вдосталь простору. Нова система керування складається з великих сенсорних екранів, розширеної версії віртуальної кабіни керування Audi virtual cockpit, а також контактного аналогового проекційного дисплея на лобовому склі. Дисплей використовує інтелектуальні технології доповненої реальності, яка об'єднує дійсні та віртуальні світи.

Купе Audi RS 5 лінійки RS - новий дизайн і надзвичайна потужність.

Нове купе Audi RS 5 - спортивний автомобіль класу люкс лінійки RS, розрахований на довгі дистанції - поєднує елегантність і комфорт у повсякденному використанні. Автомобіль оснащений двигуном 2.9 TFSI V6 із подвійним турбонаддувом потужністю 331 кВт (450 к.с.) та максимальним крутним моментом до 160-170 Нм, що значно вище за показники попередніх моделей. Топова модель сімейства A5 набирає розгін від 0 до 100 км/год за 3,9 с. А додаткові динамічні характеристики забезпечують максимальну швидкість у 280 км/год. Двигун V6 передає потужність на всі колеса через спортивну 8-ступінчасту коробку передач та систему постійного привода quattro. Завдяки цьому відбувається асиметричне (40:60) розповсюдження тягової сили на обидві осі. На розробку RS 5 Coupé дизайнерів надихнув спортивний автомобіль Audi 90 quattro IMSA GTO. Передня частина автомобіля широка та оснащена решіткою Singleframe з масивними отворами для повітря. Виступи Quattro на боковій поверхні підкреслюють випуклість над колісними арками, збільшеними на 15 мм. Прокладка дифузора RS, овальна випускна труба системи вихлопу RS та встановлений на поверхні спойлер надають автомобілю динамічного характеру. Салон нової моделі має спортивний вигляд завдяки притаманним лінійці RS сидінням, спортивному керму, обтягнутому шкірою, моніторам на віртуальній панелі водія Audi та логотипам RS. Передові технології, такі як приладова панель на лобовому склі, фари Matrix LED тa інші системи допомоги водію, забезпечують безпеку, комфорт та підвищену продуктивність автомобіля.

Понад 500 к.с. потужності та неперевершена аеродинаміка: Audi RS 5 DTM.

Поряд із серійною моделлю Audi Sport одночасно представляє гоночну версію DTM Audi RS 5 Coupé. На додаток до численних змін у цій моделі також був реалізований новий дизайн RS. У результаті третє покоління Audi RS 5 DTM вирізняється серед двох попередніх моделей не тільки з точки зору технології, а й зовнішнім виглядом і справляє більш прогресивне враження в цілому. Це особливо помітно в передній частині автомобіля, а також у задніх колісних арках. Крім того, Audi вкотре поліпшила точну підгонку деталей та аеродинамічні характеристики. Чотирилітровий 8-циліндровий двигун в Audi RS 5 DTM тепер має понад 500 к.с. потужності. Протягом сезону 2017 року партнер Hankook постачатиме м'якші шини, які дозволяють скоротити час проходження кола. Традиційне відкриття сезону в Хоккенхаймі відбудеться з 5 до 7 травня.

Новий п'ятициліндровий двигун та високотехнологічна підвіска: Audi RS 3 Sportback.

Ще одне авто, презентоване у Женеві - Audi RS 3 Sportback. Його новий 5-циліндровий TFSI-двигун об'ємом 2.5 літра генерує 294 кВт (400 к.с.) потужності та розвиває максимальний крутний момент 480 Нм. Спортивна компактна модель розганяється від 0 до 100 км/год всього за 4,1 секунди. RS 3 Sportback демонструє неабияку міць завдяки вражаючій решітці радіатора Singleframe, доповненій логотипом quattro, великим повітрозабірникам і кутовим накладкам на пороги. Окраса задньої частини - верхній спойлер у стилі RS, ефектна вставка дифузора та великі подвійні овальні патрубки випускної системи RS - не дозволить авто лишитися непоміченим. Збільшена у порівнянні з базовою моделлю ходова частина, прогресивне кермування, 4-важільна задня вісь і жорстка підвіска - RS 3 Sportback поєднує неперевершений динамізм із чудовою стабільністю. Система керування повним постійним приводом quattro є стандартною функцією, інтегрованою до системи керування Audi Drive Select. У стандартну комплектацію також входять контроль кермування, керування коробкою передач S Tronic та двигуном, а також регульовані вихлопні клапани. Додатково встановлюється розширена спортивна підвіска RS із адаптивною системою керування амортизаторами. Водій може індивідуально варіювати роботу цих компонентів у режимах «комфорт», «авто» та «динаміка». Керування ходом автомобіля вдосконалюється за допомогою електронного контролю стабілізації (ESC) з регулятором крутного моменту на кожному колесі окремо. Також є спортивний режим, спеціально налаштований для RS. RS-специфічні деталі в інтер'єрі та неповторний звук 5-циліндрового двигуна додають комфортності процесу кермування.

Потужний V6 і чудова динаміка: Audi SQ5 TFSI.

Одразу після світової прем'єри на автосалоні в Детройті SQ5 Audi TFSI готовий до європейської прем'єри в Женеві. Топ-модель лінійки Q5 оснащено трилітровим 6-циліндровим двигуном із турбонаддувом потужністю 260 кВт. Він забезпечує 500 Нм крутного моменту вже при 1370 обертах на хвилину. Це дозволяє позашляховику розганятися від 0 до 100 км/год за 5,4 секунди. Постійний повний привод quattro та швидка 8-ступінчаста коробка передач Tiptronic сприяють динаміці авто. Маневреність автомобіля посилюється додатковим спортивним диференціалом, який активно розподіляє крутний момент між задніми колесами, а також опціональним динамічним кермовим керуванням зі змінними коефіцієнтами. Динамічна система вибору режимів їзди Audi Drive Select також впливає на роботу двигуна, коробки передач Tiptronic і стандартної системи керування амортизаторами. Це дозволяє підлаштовувати показники роботи SQ5 у декількох режимах. Встановлювана додатково пневматична підвіска надає можливість водієві регулювати висоту дорожнього просвіту для конкретної ситуації. І інтер'єр, і екстер'єр Audi SQ5 TFSI відрізняються від базової моделі конструктивними особливостями та розширеним стандартним пакетом устаткування, що встановлюється винятково для S-модельного ряду. Сюди входять, крім іншого, спортивні сидіння, обтягнуті алькантарою/шкірою, світлодіодні фари та 20-дюймові литі алюмінієві диски в дизайні «5 паралельних спиць».

Audi A5 Sportback g-tron - спортивна елегантність та робота на зрідженому природному газі.

Після A3 Sportback g-tron та A4 Avant g-tron Audi A5 Sportback g-tron - це третя модель бренда, що працює на природному газі. Автомобіль оснащений двигуном 2.0 TFSI потужністю 125 кВт (170 к.с.) та крутним моментом 270 Нм. Резервуар для палива складається з 4 легких, проте містких ємностей загальним об'ємом 19 кг. Це дозволяє автомобілю долати відстань понад 500 км на зрідженому природному газі. 25-літровий бак для бензину дозволяє збільшити цей показник до 950 км. Згідно з новим європейським їздовим циклом A5 Sportback g-tron із коробкою передач S-tronic використовує лише 3,8 кг зрідженого газу на кожні 100 км, що дорівнює 100 г викидів CO2 на кілометр. Ці показники роблять Audi першим преміальним виробником автомобілів категорії «B», що працюють на газовому двигуні та зменшують показники викидів у порівнянні з дизельним двигуном. Чисте згоряння та висока ефективність системи привода гарантують менші витрати при експлуатації. Витрати на паливо для газового двигуна значно менші. А невеликі показники викидів CO2 роблять новий транспортний засіб більш привабливим з точки зору податкового законодавства. Крім того, завдяки технології Audi e-gas A5 Sportback g-tron є більш екологічнім та безпечнішим для довкілля видом транспорту.