Новини Audi

Заключний тест-драйв Audi перед світовою прем’єрою в сезоні DTM

01.03.2017.

Дні тестування видалися напрочуд інтенсивними для команди Audi DTM. Точне налаштування аеродинаміки та параметрів нового Audi RS 5 DTM відбувалося наприкінці лютого, а 1 березня заключний варіант проекту був поданий до департаменту автоспорту, після чого неприпустимі жодні модифікації.

 

Нове авто DTM 2017 вирізняється передовими характеристиками. Це потужніший двигун, підвищена ефективність системи зменшення добового опору (DRS) та безшумні, м'якші шини, що більше не потребують попереднього нагріву. І це означає лише одне - в новому сезоні DTM глядачі побачать ще більш яскраве та захопливе видовище.

«Тестування в Портімау підтвердило, що ми рухаємося у вірному напрямку, - говорить Дітер Гасс, голова підрозділу Audi Motorsport, який особисто спостерігав за проведенням тестування. - Автомобіль має потужніше звучання та є надшвидким. Мені здається, це навіть можна побачити фізично. Більша ступінь передачі, проте м'якші шини. Час проходження кожного кола залежить від способу їх використання. З'явиться багато різних стратегічних концепцій, що значно поліпшать шоу. Водію буде відведена особлива, набагато важливіша роль».

Отже, Маттіас Екстрьом, Лоік Дюваль, Рене Раст та Джеймі Грін поділилися своїми враженнями від триденного тестування в Портімау та надали Audі цінну інформацію. Досвідчені водії Екстрьом (гонки 177 DTM) та Грін (гонки 139) протягом зими направили до Audi левову частку даних щодо тестування. Для двох нових учасників DTM, Дюваля та Раста, Портімау став місцем, де вони змогли максимально розкрити можливості автомобіля напередодні відкриття сезону в Хокенхаймі (6-7 травня 2017 року).

«Все вийшло якнайкраще, - сказав Лоік Дюваль, переможець Ле-Мана та чемпіонату світу на витривалість. - Це був напрочуд продуктивний день для мене. Ми змогли відпрацювати всю заплановану програму, включаючи перевірку на дистанції траси та початкове тестування обладнання. Також я мав нагоду вперше попрацювати з новим інженером компанії, Матьє Ле Нейлом. Усім відомо, що взаємодія водія з інженером має дуже важливе значення для DTM».