Новини Audi

Новий двигун та виразніший зовнішній вигляд: оновлення Audi RS 3 Sportback

20.02.2017.

«Придбання Audi RS 3 Sportback - це чудова можливість познайомитися зі спортивним сімейством RS від Audi, - зазначив Стефан Вінкельман, виконавчий директор Audi Sport GmbH. - Починаючи з 2011 року, ця компактна спортивна модель мала неабиякий успіх на ринку. Оснащений новим 5-циліндровим двигуном, Audi RS 3 Sportback є лідером у своєму класі».

Від 0 до 100 км/год за 4.1 секунди.

За вражаючою продуктивністю Audi RS 3 Sportback стоїть новий 5-циліндровий двигун 2.5 TFSI, найпродуктивніший у світі у своєму класі. Він має потужність у 294 кВт (400 кінських сил), що на 33 більше, ніж у його попередника. При цьому він на 26 кг легший, насамперед, завдяки алюмінієвому картеру. Максимальний крутний момент - 480 Нм - досягається при швидкостях обертання колінчастого вала у 1 700 обертів на хвилину та лишається постійним до показника 5 850 обертів на хвилину. Ось чому RS 3 Sportback здатний розганятися від 0 до 100 км/год за 4.1 секунди. Ефект від цього тягового зусилля посилюється особливим звуком, який продукує 5-циліндровий двигун під час переключення запалювання між сусідніми циліндрами й тими, що розміщені далі. На бажання покупця максимальна швидкість, що обмежена електронікою, може бути збільшена з 250 до 280 км/год.

Новий двигун 2,5 TFSI використовує подвійне впорскування у впускний колектор та в камери згоряння. Система valvelift від Audi контролює інтервал відкриття вихлопного клапана залежно від дросельної заслінки й обертів двигуна для помірного споживання палива при малому та частковому навантаженні. Також досягається більш спонтанний відгук дросельної заслінки та високий рівень тягового зусилля при повному навантаженні. У новому європейському їздовому циклі (NEDC) RS 3 Sportback споживає 8,3 літра палива на 100 км, що становить 189 грамів вихлопу CO2 на кілометр.

 

Привод quattro зі змінним розподілом потужності.

7-ступінчаста трансмісія S Tronic із подвійним зчепленням і постійний повний привод quattro дарують комфорт у дорозі. Електрогідравлічна багатодискова муфта варіативно розподіляє крутний момент привода між осями. Чим спортивніший стиль водіння, тим швидше та частіше велика частка крутного моменту досягає задньої осі. Керування повним приводом quattro інтегроване як стандартна функція у системі керування динамікою Audi Drive Select, так само, як і кермування, S Tronic, керування двигуном, регульовані вихлопні клапани. Додатково встановлюється керування спортивною підвіскою RS й адаптивне керування заслінкою. Водій може індивідуально варіювати роботу цих компонентів у трьох режимах: «комфорт», «авто» та «динамічний». Керування автомобілем поліпшене за рахунок електронного контролю стабілізації (ESC) з контролем крутного моменту окремо на кожному колесі та спортивного режиму, що були адаптовані спеціально під сімейство RS.

Більша відстань між передніми колесами та спортивна підвіска.

RS 3 Sportback поєднує в собі динамічність і стабільність завдяки прогресивному кермуванню, 4-важільному задньому мосту та жорсткій підвісці, що була понижена на 25 міліметрів у порівнянні з A3. Так само в порівняні з A3 трек на передній осі RS 3 Sportback більший на 20 мм, і, відповідно, колісні арки розташовані ширше. У стандартній комплектації Audi оснащено 19-дюймовими литими дисками та шинами 235/35, а також гальмівними дисками діаметром 310 мм. У якості альтернативи покупці матимуть змогу обрати карбонові керамічні диски для передніх коліс. На задній осі використовуються гальмівні диски діаметром 310 міліметрів.

 

Виразний RS-дизайн.

Уже з першого погляду RS 3 Sportback демонструє свою силу завдяки вражаючій решітці радіатора комірчастої структури з чорним глянцевим оздобленням Singleframe, великими повітрозабірниками та кутоподібними накладками на пороги дверей. Бампер нового дизайну візуально розширює фронтальну частину, утворюючи на кінцях вузькі вертикальні воронки. Світлодіодні фари з їхнім характерним способом підсвічування входять до стандартної комплектації. Audi також пропонує опційне встановлення матричних світлодіодних фар. Стильний спойлер даху, верхній край вставки дифузора та притаманні сімейству RS великі овальні вихлопні труби обов'язково привернуть увагу скрізь, де б не проїжджав автомобіль. Логотип quattro у нижній частині Singleframe є завершальним штрихом до динамічного зовнішнього вигляду, так само як і емблема RS 3 на решітці радіатора і на дверцятах багажника.

Таймер кола, індикатор тиску наддуву й особливий RS-екран.

Два круглих циферблати приладів виконані в чорному кольорі з червоними стрілками та білими поділками. Централізовано розташована система інформування водія включає в себе індикатор тиску наддуву, термометр оливи та таймер кола lap timer. Повністю цифрова віртуальна приладова кабіна Audi, що відображає дані інформаційно-розважальної системи, може бути встановлена додатково. Спеціальний екран RS переміщує тахометр до центра, відображаючи по обидві сторони від нього показники крутного моменту, динамічного навантаження та тиску повітря у шинах. Коли коробка передач використовується в ручному режимі, шкала з кольоровим фоном підказує водієві застосувати пелюстки переключення передач на кермі або важіль селектора, щоб переключитися на вищу передачу при наближенні до максимального числа обертів на хвилину.

 

Спортивний салон та винятковий комфорт.

RS 3 Sportback оснащений спортивними сидіннями, що традиційно оббиті чорною шкірою Nappa. В якості додаткової опції доступні спортивні сидіння моделі RS із геометричними контурами та інтегрованими опорами для голови водія та пасажирів спереду. Емблеми RS розташовані на спинці сидінь для обох варіантів виконання. На спортивному шкіряному рульовому колесі з плоскою нижньою поверхнею розташовані кнопки керування для бездоганного функціонування інформаційно-розважальних систем. Головний елемент керування - поворотний перемикач/кнопкове керування, що розташовані на консолі центральної панелі. Додатково інтегрується тачпад, завдяки якому водій з легкістю може прокручувати, масштабувати та вводити текст. Також доступний вільний пошук по тексту, який після введення декількох літер вмикає автоматичний ввід даних користувачем. Керування голосом - ще одне зручне рішення, що полегшує функціонування системи при обробці запитів від користувачів та команд, сформульованих повсякденною мовою.

Завжди онлайн - комунікаційні можливості Audi.

Коли йдеться про розважальні системи, RS 3 Sportback демонструє неабияку функціональність. LTE-модуль забезпечує підтримку передових комунікаційних технологій, включаючи навігацію в Google Earth та Google Street View. Також модуль використовується для отримання інформації про ціни на пальне, погодні умови, план маршруту та завантаженість дороги. Додаток Audi MMI дозволяє користувачам інтегрувати календар зі смартфона до системи MMI. Крім того, водії можуть відправляти координати з Google Maps та спеціальні пункти призначення до навігаційної системи, а також необмежено використовувати функцію стрімінгу музики через інтернет. Apple Car Play та Android Auto використовуються для миттєвого виведення обраних додатків на екран панелі, а також відкривають нові можливості для використання смартфона, системи навігації та прослуховування музики. Крім того, навігаційна система включає точки доступу Wi-Fi, через які пасажири можуть підключати мобільні прилади до інтернету.

 

Серед інших ключових особливостей - телефон-автомат Audi, акустична система Bang & Olufsen потужністю 705 Вт, а також велика кількість систем сприяння керуванню автомобілем. Наприклад, при низькій швидкості на дорозі до 65 км/год асистент допомоги у заторах підтримує безпечну дистанцію між автомобілями, а також може на деякий час підхопити ручне керування. Новий Audi RS 3 Sportback оснащений асистентом у надзвичайних ситуаціях, який автоматично призупиняє автомобіль у разі необхідності. Також доступний асистент заднього ходу, що зазвичай використовується при виїзді з паркувального майданчика.