Новини Audi

Новий Audi SQ5 з двигуном 3.0 TFSI – поєднання динамічності та експансивності.

10.01.2017.

Компанія Audi представила новий Audi SQ5 на Північноамериканському міжнародному автосалоні (NAIAS) в Детройті. Найспортивніша модель серії Q5 поєднала в собі темпераментність і практичність позашляховиків із останніми інноваційними технологіями автомобільної галузі. Двигун 3.0 TFSI з турбонаддувом забезпечує потужну продуктивність і високу ефективність роботи автомобіля.

Двигун 3.0 TFSI.

Audi SQ5 оснащений 2,995 см3 двигуном V6 TFSI з турбонаддувом потужністю 260 кВт (354 к.с.). Алюмінієвий двигун із турбонаддувом забезпечує 500 Нм крутного моменту в діапазоні від 1370 до 4500 обертів на хвилину. Розгін автомобіля до 100 км/год відбувається за 5,4 секунди; максимальна швидкість нового позашляховика - 250 км/год. Згідно з вимогами нового європейського циклу руху (NEDC), Audi SQ5 із двигуном 3.0 TFSI споживає всього 8,3 літра палива на кожні 100 кілометрів. Викиди CO2 становлять 189 грамів на кілометр. У порівнянні з попередніми моделями даний показник знизився на 13 г/км.

Поліпшений процес згоряння палива.

Audi оптимізувала процес згоряння палива, завдяки чому підвищилися показники ефективності двигуна 3.0 TFSI. Тепер цей процес базується на так званому принципі «B cycle» та ефективній роботі форсунок високого тиску, які розміщені в камері згоряння.

При штучно скороченій фазі компресії «В cycle» забезпечує високий коефіцієнт стиснення під час роботи двигуна. Це сприяє ефективнішому згорянню палива та збільшує продуктивність двигуна.

При неповному завантаженні система підйому клапана Audi забезпечує швидке втягування під кутом зсуву розподільного вала 130º. Одночасно відбувається закриття затвора впускного клапана на ранньому етапі. Етап втягування при цьому скорочується. При максимальних навантаженнях система перемикається на контур розподільного вала з більш тривалим часом розмикання і більшою висотою підйому клапана. В цьому випадку двигун працює зі стандартним коефіцієнтом стиснення і максимальною продуктивністю.

Турбонаддув: окремі витрати вихлопних газів.

Турбонаддув, який замінив механічний компресор, функціонує з використанням подвійних спіральних камер. Випускні колектори дворядного циліндра окремо працюють у вихлопному трубопроводі двигуна і в картері турбонаддува. Колектори з'єднуються тільки перед колесом турбіни. Дана технологія поліпшує характеристики потоку при спонтанному відгуку турбіни та є каталізатором стрімкого розвитку крутного моменту на ранній стадії запуску двигуна.

Турбонаддув розташований у 90-градусному V-подібному блоці циліндра. Отже, сторона двигуна, на якій знаходиться випускний колектор, знаходиться на внутрішній частині головки блока циліндра двигуна, а забірник повітря - на зовнішній стороні. Це забезпечує швидку роботу двигуна 3.0 TFSI і короткий шлях потоку газу з мінімальними втратами.

Легка вага: на 14 кг менша, ніж у попередників.

Двигун V6 TFSI важить всього 172 кг, що на 14 кг менше двигуна з наддувом. Циліндричний картер двигуна оснащений інтегрованими тонкостінними циліндрами з сірого чавуну та зроблений з використанням відливки з алюмінієвого сплаву. Завдяки цим характеристикам, а також новим хомутам для алюмінієвого поршня значно зменшується сила тертя поршня в циліндрі.

Ще один модуль підвищення ефективності: інноваційне терморегулювання.

Картер і головка блока циліндра двигуна мають різні контури охолодження. Після холодного запуску водяні помпи, що перемикаються, забезпечують циркуляцію охолоджувального засобу через двигун. Таким чином, мастило досягає робочої температури в порівняно короткий термін. Вихлопний колектор інтегрований в головку блока циліндра двигуна та омивається охолоджувальним засобом. Це сприяє швидкому нагріву мотора. Система зменшує температуру вихлопу при нагрітому двигуні. В результаті знижується витрата палива, що особливо суттєво при спортивному водінні.

Динаміка водіння.

Швидка восьмиступінчаста автоматична коробка передач з можливістю ручного перемикання забезпечує потужність нового Audi SQ5. Нижча передача вмикає короткі, спортивні оберти, в той час як вища зменшує оберти та споживання палива. У разі активації функції при виборі механізму Audi коробка передач автоматично перемикається в режим вільного ходу. Це відбувається, коли водій регулює швидкість між 55 і 160 км/год, що призводить до економічної витрати палива.

Система quattro з постійним приводом на колесах оптимально підходить для спортивного водіння. При звичайному водінні відбувається невеликий нахил задньої осі, і левова частка навантаження направляється на вал з більшою тягою. Регулювання обертання колеса при крутному моменті активне на всіх типах поверхонь. Під час різких поворотів програмна функція плавно уповільнює рух внутрішніх коліс. Автомобіль плавно розвертається, забезпечуючи надійне, точне й швидке керування.

Додаткові спортивні диференціали оптимізують керування за рахунок рівномірного розподілу крутного моменту між задніми колесами. Так, Audi SQ5 рухається ще швидше при більшому крутному моменті на задніх колесах. Спортивний диференціал забезпечує поліпшену маневреність автомобіля. Керування здійснюється за допомогою системи контролю Audi drive select. Вона запускає центральний пристрій керування, електронні шасі та платформи.

П'ятиланкова підвіска задніх і передніх коліс забезпечує динамічне та спортивне водіння нового Audi SQ5. Складна конструкція гарантує підвищену надійність і зручність пересування. Звичайне дросельне регулювання забезпечує особливий комфорт і динаміку водіння. Адаптивна електронна система безперервного керування демпфуванням інтегрована в систему механізму Audi, разом з двигуном, рульовим керуванням, автоматичною коробкою передач з можливістю ручного керування та додатковим спортивним диференціалом. Це дозволяє водіям обирати характеристики SUV для різних режимів водіння. Адаптивна пневматична підвіска S-specific доступна опціонально. Дана система допомагає не тільки керувати амортизацією, а й регулювати дорожній просвіт у залежності від ситуації на дорозі.

Новий електромеханічний підсилювач керма S-specific забезпечує підвищену потужність SQ5. Крім того, є динамічне рульове керування, що змінює коефіцієнт передачі в залежності від швидкості та кута повороту автомобіля.

Шини серії 255/45 встановлюються на звичайні 20-дюймові диски з алюмінієвого сплаву. У додатковій комплектації для спортивних моделей Audi також доступні 5 ексклюзивних 21-дюймових дисків. Передня частина спортивного SQ5 виконана в чорному кольорі (за запитом - в червоному). Позашляховик оснащений 6-поршневим гальмівним супортом нерухомого типу з логотипом S і 350 мм дисками.

Системи підтримки керування автомобілем.

Новий Audi SQ5 може бути обладнаний цілим спектром додаткових електронних систем, які допомагають водієві керувати автомобілем.

Predictive efficiency assistant підказує, як їхати, щоб автомобіль економно споживав паливо. Адаптивний круїз-контроль (ACC) із асистентом руху в заторах забезпечує максимально комфортне водіння в умовах активного дорожнього трафіку. Він також попереджає, коли відстань до автомобіля, що їде попереду, стає небезпечно короткою. Асистент збереження смуги руху Audi active lane assist повідомляє водія про зміну смуги руху.

Нові сервіси із забезпечення безпеки руху в місті надають безліч інших асистентів. Серед них система попередження про наближення рухомого об'єкту, коли водій здає заднім ходом, система запобігання зіткненням, система сигналізації при відчиненні дверей, асистент контролю поперечного руху.

Також варто відзначити систему безпеки Audi pre sense city. Вона сповіщає водія про пішоходів і транспортні засоби на шляху та може самостійно гальмувати при загрозі зіткнення. Паркувальний асистент, система розпізнавання дорожніх знаків і система контролю спуску з гірки також доступні для встановлення.

Інформаційно-розважальна система та Audi connect.

Високотехнологічна інформаційно-розважальна система Audi SQ5 містить навігаційну систему MMI navigation plus із сенсорною панеллю керування MMI all-in-touch і 8,3-дюймовим дисплеєм. Система може працювати в тандемі з інтелектуальною автоматичною коробкою передач Tiptronic. Керування системою здійснюється з тієї ж простотою, що й керування побутовою технікою.

Одним із елементів системи є функція Audi Connect, яка підключає новий SQ5 до інтернету по мобільному протоколу передачі даних LTE. Audi Connect також забезпечує роумінг у країнах Європи для підтримки інформаційно-розважальних сервісів. До інтернету можна підключатися за допомогою вбудованої SIM-карти Audi Connect. Крім того, користувачі можуть замовити пакети даних для створення точки доступу Wi-Fi hotspot, які також підтримують роумінг у країнах ЄС.

До пакету «Audi connect safety & service including security & convenience» входять сервіси системи комунікації Car2X. У разі аварії або поломки власники Audi, які встановили даний пакет, отримають допомогу автоматично або за запитом натисненням однієї кнопки. Зі встановленим сервісом security & convenience користувачі можуть закривати та відкривати автомобіль, використовуючи додаток MMI connect app зі свого смартфона. Водії також можуть перевіряти стан автомобіля і користуватися додатковими опціями. Наприклад, шукати автомобіль за допомогою програми Car Finder, отримувати інформацію про час наступного візиту на стацію технічного обслуговування та інші сповіщення.

Операційна логіка системи MMI заснована на горизонтальній ієрархії, яка використовується в сучасних смартфонах. Вона пропонує такі функції, як інтелектуальний пошук без введення тексту. Функція голосового керування розпізнає повсякденне мовлення. Обтягнуте шкірою багатофункціональне кермове колесо в новому Audi SQ5 також виступає як додатковий елемент електронного керування. За запитом компанія може обладнати Audi SQ5 нещодавно розробленим індикатором, який проектує інформацію (наприклад, дані від систем допомоги водієві) на лобове скло у вигляді простих символів і цифр.

Опціонна віртуальна панель приладів Audi virtual cockpit, що об'єднала в собі головні принципи контролю безпеки руху, виконана у вигляді рідкокристалічного дисплея діагоналлю 12,3 дюйма. Дисплей відображає чітку, детально опрацьовану графіку даних, необхідних водієві в дорозі.

Інша додаткова функція, Audi phone box, з'єднує смартфон із автомобільної антеною за допомогою індукції ближнього магнітного поля й одночасно заряджає його, використовуючи стандарт Qi. В автомобілі також доступна аудіосистема The Bang & Olufsen Sound System із потужним 3D-звуком.

Інтерфейс Audi smartphone забезпечує роботу додатків Apple CarPlay та Android Auto.

Кузов і зовнішній дизайн.

Довжина кузова нового Audi SQ5 складає 4,671 мм, ширина 1,893 мм, а висота - 1,635 мм. Колісна база автомобіля - 2,824 мм. Споряджена маса SQ5 складає 1,995 кг, що на 35 кг менше, ніж у його попередника. Кузов виготовлений із алюмінієвих сплавів та високоміцної сталі.

Навіть у нерухомому стані елементи дизайну кузова підкреслюють динаміку нового Audi SQ5. Спортивні бампери ззаду і спереду доповнюються виразними повітрозабірниками і дифузором з решіткою у формі стільників. Іншим спортивним елементом є решітка радіатора з подвійними алюмінієвими планками і контрастною обробкою у відтінку «матовий сутінковий сірий». Логотип спортивної серії Audi - червоний ромб із літерою S - використовується для привнесення додаткових дизайнерських акцентів.

Світлодіодна технологія використовується у всіх системах освітлення, від фар до салону. Динамічні показники повороту забезпечують високий коефіцієнт розпізнавання сигналу. Корпуси зовнішніх дзеркал заднього огляду з алюмінієвим покриттям і обробка дверей підкреслюють спортивний характер позашляховика, як і задній бампер, з'єднаний зі здвоєними трубами двопотокової вихлопної системи. Колір кузова panther black (чорна пантера) використовується винятково в новому Audi SQ5.

Комплектація.

Стандартна комплектація містить 20-дюймові литі алюмінієві диски в дизайні «5 паралельних спиць», світлодіодні фари і систему керування амортизаторами, характерну для S-сімейства Audi. У заводську комплектацію також входить система постійного повного приводу quattro, 8-ступінчаста автоматична коробка передач tiptronic, передні спортивні сидіння з комбінованою оббивкою зі шкіри та алькантари і триспицеве, обтягнуте шкірою багатофункціональне кермо.