Новини Audi

Довгоочікувана прем’єра концепту Audi Q8 у Детройті

09.01.2017.

Динамічність, висока продуктивність та підвищений комфорт - Audi представляє концепт автомобіля Audi Q8 на Північноамериканському міжнародному автосалоні (NAIAS) 2017 року. Преміальний бренд Audi планує зайняти абсолютно новий сегмент з виробництва повнорозмірних автомобілів і створює гідну альтернативу класичним позашляховикам. Концепт Q8 підкреслює престижність Audi, поєднуючи характерну для кросоверів місткість та експансивність дизайну купе. Гібридна силова установка Audi Q8 має потужність 330 кВт та 700 Нм крутного моменту. Концепт-кар - основа майбутньої серійної моделі, яку Audi планує запустити у виробництво у 2018 році.

Довжина Audi Q8 Concept становить 5,02 м, при цьому автомобіль стане вражаючою новинкою у сегменті повнорозмірних автомобілів. Незважаючи на похилий дах, завдяки трьохмірній колісній базі автомобіль забезпечує особливу місткість для пасажирів та достатній простір для розміщення багажу. Концепт керування системами автомобіля передбачає наявність великих сенсорних екранів у салоні, доповнених розширеною віртуальною панеллю Audi virtual cockpit та проекційним дисплеєм з інтелектуальною системою доповненої реальності.

 

«Концепт Q8 - преміальна розробка Audi, що демонструє сильні сторони бренда як у технічній, так й в дизайнерській частині. Це майбутнє повнорозмірних моделей бренда, - сказав Дітмар Фоггенрайтер, член ради правління та директор з маркетингу AUDI AG. - Дисплеї нового покоління та інноваційні рішення - концепт покликаний подарувати водіям нові враження від водіння». 

Динамічні лінії та цифрова лазерна технологія Matrix: концепт капота.

Фронтальна частина капота Audi Q8 Concept має вражаючу ширину - 2,04 м. Характерною особливістю є восьмикутна решітка Singleframe з комірчастою структурою, що набагато ширша у порівнянні з попередніми моделями Audi. 6 подвійних стійок формують решітку радіатора, що вигідно підкреслює висоту автомобіля. Щоб виділити решітку, дизайнери пофарбували конструкцію у контрастний колір. Зовнішні впускні отвори для повітря, як й впускні отвори турбіни, виконані у спортивному стилі. Особливістю концепту є алюмінієві лопаті, що формують нижню рамку бампера.

Плоскі клиноподібні фари концепт-кара Audi Q8 інтегровані прямо в зовнішню обшивку кузова та приєднані до випускних отворів для повітря. При тому, що освітлювальний пристрій має захисне скло, фари все одно залишаються відкритими. Це надає особливої легкості їхньому дизайну. Алюмінієвий корпус фар розташований на решітці Singleframe. Геометричні форми Audi Q8 доповнюють престижний образ позашляховика. Цифрова лазерна система Matrix передбачає роботу хрестоподібного блакитного лазера, що використовується для фар переднього та дальнього світла. З високою роздільною здатністю понад мільйон пікселів фари чудово освітлюють дорогу, забезпечуючи точне та безпечне керування автомобілем. Система динамічного освітлення передбачає наявність LED-променеводу, що розташований нижче капота двигуна. Він випромінює світло при динамічних сигналах повороту та при денній їзді, підсвічуючи надпис e-tron на передній частині автомобіля. 

Спортивний та потужний: вигляд збоку. 

Силует нового Audi вельми динамічний. А бокові вікна на дверях не мають рамок. Висота Audi Q8 становить 1,70 м. Продовгуваті лінії направлені догори до задньої частини автомобіля - нижніх граней бокових вікон, обода, порогів дверей. Поверхні крил автомобіля, двері та бокові панелі вишукано вигнуті. Нижня частина дверей трохи закруглена. Ще одне дизайнерське рішення - логотип quattro, що розташований під задніми дверима, а також зовнішні дзеркала з обтічними гранями. На дверцях концепт-моделі відсутні ручки. Вони відчиняються за допомогою сенсорного керування.

Низькі та широкі задні стійки нагадують за дизайном модель Audi Ur-quattro 1980-х років, де потужні плечові елементи знаходяться над колісними арками. Це робить концепт-кар логічним продовженням серії Audi Prologue. Гармонічні форми Audi Q8 Concept підкреслюються передніми та задніми колесами, що характерні для моделей з системою quattro. Широкі колісні ніші також є елементом витонченого дизайну автомобіля. Нижні краї дверцят виконані в алюмінієвому кольорі, контрастуючи з блакитним оздобленням усього кузова.

Низька та компактна задня панель кузова. 

Довгасті спойлери на задній частині автомобіля розташовані над склом та на кришці багажного відділення. Світлові смужки розташовані по всій ширині задньої поверхні автомобіля, що характерно для системи освітлення e-tron. Вони слугують у якості задніх та гальмівних ліхтарів, а також як сигнали повороту. Чотири зовнішні освітлювальні елементи розташовані на алюмінієвих двірниках та відбивають світло фар. Задні габаритні вогні також відкриті. 

Номерний знак концепту Audi Q8 знаходиться на смужці внутрішнього оздоблення між фарами - ще одна особливість автомобіля Audi Ur-quattro. Дифузор виконаний із алюмінію, а вставки, що розташовані під смужкою, - з блискучого карбону. Такі ж матеріали використовуються й навколо фар, підкреслюючи спортивний дизайн автомобіля. 

Елегантний 4-містний салон. 

Салон концепт-кара Audi Q8 вміщує до 4 пасажирів та об'єм багажу до 630 л. Особливу елегантність автомобілю надають довгасті лінії. Консоль, що парить над центральним блоком керування, слугує засобом еклектичного контролю восьмиступінчатої коробки передач з можливістю ручного перемикання. Зовнішній вигляд консолі нагадує корму яхти.

Велика горизонтальна арка розташована уздовж нижнього краю лобового скла, оминаючи сидіння пасажирів та водія. Спортивні сидіння, а також два окремих місця в задній частині автомобіля виконані у геометричному дизайні - від бокових виступів-підтримок на подушках сидіння до підголівників крісла. Горизонтальна алюмінієва рейка розділяє спинку крісел на плечовому рівні.

Горизонтальні лінії панелі приладів повністю відповідають дизайну салону автомобіля. Центральне керування та поверхні дисплея інтегровані в так звану «чорну панель» - дзеркальну чорну смужку, що обрамлена алюмінієвими рейками. У вимкненому стані дисплей зливається з глянцевою поверхнею, гармонійно вписуючись у загальний дизайн автомобіля. В увімкненому стані дисплей повністю повторює лінії дизайну панелі. На передній частині чорної глянцевої поверхні розташований знак quattro. Особливої виразності автомобілю надають стріловидні опорні вкладки на дверцятах. Акуратно інтегровані алюмінієві ручки відчиняють двері з внутрішньої частини автомобіля. LED-лампи всередині салону слугують для освітлення автомобіля у темний час доби.

Кольори та матеріали оздоблення Audi Q8 Concept підкреслюють вражаючий дизайн спорткара. Однією з ключових складових є тривимірне оздоблення на панелі приладів, дверцятах та підлозі автомобіля. Карбонові вставки з антибліковим покриттям прикрашають салон, а абстрактні форми, алюмінієві смужки та рамки надають йому особливої виразності. Обшивка стелі салону та центральна консоль виконані в темних тонах, з градієнтними переходами від стального сірого до сріблястого. 

Технічні матеріали Audi Q8 контрастують з м'якими поверхнями автомобіля. Сидіння вкриті високоякісною шкірою Nappa та нубуком сріблястого кольору. Оббивка натягується навколо рейки, яка розділяє спинку сидінь. Підголівники виконані з текстилю у кольорі шкіряної оббивки всього сидіння. 

Пульти керування та дисплеї: новий підхід.

Елегантний інтер'єр Audi Q8 гармоніює з новаторською концепцією керування автомобілем. Більшість команд уводиться через сенсорні дисплеї. Концепт також оснащений віртуальною панеллю керування Audi virtual cockpit та контактним індикаційним дисплеєм на вітровому склі. Всі дисплеї мають новий цифровий дизайн, в якому відображаються всі найважливіші показники.

Контактний аналоговий дисплей проектує необхідну інформацію на лобове скло в полі зору водія. Навігаційна стрілка, наприклад, з'являється у тому ж положенні, що й фактична стрілка на дорозі. Це є прекрасним прикладом використання доповненої реальності. Сповіщення, отримані від систем допомоги водію, також демонструють злиття віртуального та фізичного світів.

Audi virtual cockpit стала ще динамічнішою завдяки новим функціям, роздільній здатності 1920 х 720 пікселів та чіткій графіці. В автоматичному режимі 12,3-дюймовий TFT-дисплей має достатньо місця для відображення карт та іншої додаткової інформації. Режим перегляду карт «зверху вниз» чудово візуалізує обраний маршрут. При збільшенні поточне місце розташування та навколишня місцевість відображаються у режимі 3D. За допомогою кнопок на кермі водій може перемикатися на режим «продуктивність» (performance). Стрілки спідометра та ваттметра у такому режимі відображаються у тривимірному ракурсі.

Всі інші екрани у концепті Audi Q8 є сенсорними. Їхня безперечна перевага - точне, швидке та інтуїтивне керування. Завдяки сенсорним екранам Audi також вдалося зменшити кількість кнопок, перемикачів та важелів, зробивши інтер'єр лаконічним.

Дисплей системи MMI у центрі панелі приладів використовується для керування інформаційно-розважальною системою та для регулювання роботи систем автомобіля. Дисплей для системи клімат-контролю вмонтований у діагональну частину центральної консолі. Зап'ясток водія зручно лежить на низькому важелі автоматичної 8-ступінчастої коробки передач Tiptronic. Якщо датчики, вмонтовані у сидіння, сповіщають про наявність пасажира на передньому сидінні, сенсорний екран відображає налаштування клімат-контролю. Ця опція недоступна, якщо водій їде один. Інший сенсорний екран призначений для регулювання освітлення. 

Система привода: потужна та ефективна.

Гібридна силова установка поєднує у собі спортивну продуктивність з високою ефективністю. Вона складається з трилітрового двигуна внутрішнього згорання 3.0 TFSI потужністю 245 кВт (333 к.с.) і максимальним крутним моментом 500 Нм. Електродвигун виробляє 100 кВт потужності та 330 Нм крутного моменту. Він разом з муфтою з автоматичним керуванням інтегрований у 8-ступінчасту автоматичну коробку передач з можливістю ручного керування. Сукупна віддача агрегатів - 330 кВт та 700 Нм крутного моменту. Прискорення від 0 до 100 км/год займає 5,4 секунди, а максимальна швидкість становить 250 км/год. Витрати палива у змішаному режимі за європейським тестовим циклом NEDC для плагін-гібридів - 2.3 л/100 км, а викид CO2 - 53 г на кілометр.

Літій-іонний акумулятор, що розташований у задній частині, складається зі 104 призматичних комірок та має ємність 17,9 кВт-год. Запас ходу в електричному режимі заявлений на рівні 60 км, а при залученні двигуна TFSI ця відстань збільшується до 1000 км. Від джерела потужністю 7.2 кВт повністю зарядити акумулятор можна за 2,5 години.

При русі система гібридного керування розумно та гнучко контролює роботу Audi Q8 Concept. Повнорозмірний позашляховик акумулює енергію, коли прискорюється або їде вниз. Асистент прогнозу витрати палива, що встановлений на серійні автомобілі Audi, поставляє детальну інформацію про дорожні умови системі керування гібридною установкою. Аналізуються й дані від навігаційної системи, систем Audi connect та сервісу Car-to-X. 

Система керування автомобілем Audi drive select контролюється за допомогою сателітної кнопки у формі призми на кермі спортивного типу, а також кнопок «старт/стоп». Силова установка може працювати у трьох режимах: EV (електротяга), hybrid (система керування гібридною установкою сама обирає двигун), battery hold (використовується для збереження заряду батареї).

Трансмісія та підвіска: високі технології серійних моделей. 

Система постійного повного привода Quattro кросовера Audi Q8 забезпечує контроль руху навіть по несприятливому дорожньому покритті. При проходженні поворотів на граничній швидкості повний привод працює у тісному контакті з селективним регулюванням крутного моменту. Це мінімально уповільнює рух внутрішніх коліс, підсилюючи їхню стабільність.

Технологічні дослідження компанії дозволяють використовувати висококласні рішення для підвіски. Адаптивна спортивна пневматична підвіска - тобто система пневмопідвіски з демпфуванням, що регулюється - дозволяє регулювати хід, від плавного ковзання до жорсткого зчеплення з нерівними поверхнями. Крім того, вона встановлює ідеальну для кожного випадку висоту дорожнього просвіту на двох рівнях з різницею в 90 мм. Передня та задня підвіски розроблені у формі легких п'ятиланкових конструкцій. 

Audi монтує шини серій 305/35 на великі (11J х 23) колеса. П'ять Y-подібних спиць, що переплітаються, створюють філігранний тривимірний та потужний образ. Керамічні гальмівні диски діаметром 20 дюймів легко уповільнюють рух Audi Q8 Concept.