Для найкращого досвіду роботи на веб-сайті
Цей сайт використовує cookies задля забезпечення найкращого досвіду від використання кінцевим відвідувачем. Продовжуючи, Ви погоджуєтесь із використанням наших cookies (необхідні cookies). Cookie-файли, які підлягають обов’язковому затвердженню із певною метою (аналітичною, функціональною, персоналізованою), вмикаються виключно після їхньої активації. Якщо Ви надаєте згоду на використання файлів cookies, то ідентифікаційні дані будуть оброблятись нашими партнерами (постачальниками файлів cookies та постачальниками інформаційно-технологічних послуг). Відповідальність за цей сайт та файли cookies несе Porsche Austria GmbH and Co. OG. Додаткову інформацію про використані файли cookie та їх дезактивацію можна знайти в нашій Політиці щодо захисту
Усі файли cookie активовані

Новий Audi S8

26.11.2019.

Новий Audi S8 поєднує прогресивну розкіш з динамічним атлетизмом, доводячи до ідеалу свою репутацію еталонного втілення слогана Vorsprung durch Technik завдяки використанню інноваційних систем підвіски. Його восьмициліндровий двигун 4.0 TFSI з подвійним турбонаддувом розвиває потужність у 571 к. с. і видає неймовірні 800 Нм крутного моменту.

Вражаюча ефективність: система привода.

Високопродуктивний силовий агрегат Audi S8, що являє собою поєднання двигуна V8 з технологією середнього гібриду, пропонує не лише максимальну плавність роботи, але й вихідну потужність у 571 к. с. і крутний момент у 800 Нм, а два турбонагнітачі дають змогу гарантувати доступність цієї шаленої потужності в будь-якій ситуації. Максимальна швидкість обмежена електронікою на рівні 250 км/год. Автомобіль розганяється до 100 км/год всього за 3,8 секунди. Гільзи циліндрів із залізним напиленням в алюмінієвому картері сприяють зниженню тертя задля виняткової плавності роботи. Заслінки системи випуску відпрацьованих газів, що активуються автоматично, підкреслюють вражаюче звучання.

Емоції та динаміка на рівні спорткара поєднуються з комфортом і економічністю. Система середнього гібриду (MHEV) постійно працює над зниженням споживання пального. Її стартер-генератор з ремінним приводом, що живиться напругою 48 В, і додаткова літій-іонна батарея забезпечують можливість руху накатом з вимкненим двигуном, швидкий перезапуск та роботу системи «старт-стоп» у розширеному діапазоні швидкостей. У режимі повсякденної експлуатації економія пального може сягати 0,8 л на 100 км. Система відключення циліндрів cylinder on demand, яка деактивує окремі циліндри в разі зниження навантаження, сприяє додатковому підвищенню економічності. Аудіосистема автомобіля оснащена активною системою шумозаглушення, яка забезпечує відсутність набридливого шуму в салоні задля максимального комфорту.

Динамічні якості автомобіля: активна підвіска, динамічна система рульового управління всіма колесами й привод quattro зі спортивним диференціалом.

Завдяки унікальній комбінації інноваційних компонентів підвіски флагманська модель однаково добре поводиться в будь-яких режимах руху, даючи змогу насолоджуватися як спокоєм розкішного седана, так і запальною динамікою спорткара. У базову комплектацію нового S8 входить предиктивна активна підвіска. Ця високотехнологічна система, що працює в комбінації з пневматичною підвіскою, може піднімати й опускати кожне колесо окремо за допомогою електромеханічних сервоприводів. Це дало змогу вперше забезпечити можливість активного керування нахилом кузова в будь-яких ситуаціях і значно обмежити коливання автомобіля у вертикальній і горизонтальній площині під час прискорення або гальмування. Фронтальна камера, яка виявляє великі нерівності дороги, дає змогу робити це заздалегідь. Новий Audi S8 може бути як надзвичайно комфортним розкішним седаном, так і справді динамічним спорткаром - тут усе залежить виключно від водія. Система Audi drive select дає змогу обирати з-поміж п'яти профілів. Новим режимом став Comfort +. Він дає змогу перетворити навіть проходження поворотів на джерело приємних вражень: у поворотах кузов нахиляється на кут до 3°, щоб зменшити поперечне прискорення, яке впливає на пасажирів. У режимі dynamic Audi S8 проходить повороти більш точно. Максимальний крен під час швидкісного проходження поворотів становить усього приблизно 2,5°, тоді як у моделях зі стандартною підвіскою цей показник становить майже 5°. Ситуаційний розподіл інерційних моментів крену забезпечує можливість автоматичного управління з нейтральною керованістю або мінімальною схильністю до надмірної поворотності. Розміщення кузова Audi S8 можна змінити, навіть коли автомобіль стоїть на місці. У разі натискання на ручку дверей кузов швидко піднімається на 50 мм, щоб зробити посадку в автомобіль комфортнішою.

Audi S8 заново визначає фізичні межі можливостей завдяки динамічній системі рульового управління всіма колесами. Вона дає змогу незалежно коригувати кути повороту коліс на задній і передній осях. Завдяки цьому забезпечується безпосередня, спортивна реакція рульового управління під час руху з низькою і помірною швидкістю та виняткова стабільність на автомагістралях і під час проходження крутих поворотів, що дає змогу вирішити давній конфлікт цілей. Під час проходження поворотів на великій швидкості спортивний диференціал активно розподіляє крутний момент між задніми колесами. Під час входження в поворот або під час прискорення в повороті більша частина крутного моменту спрямовується на зовнішнє колесо. Завдяки цьому автомобіль буквально втискається в поворот, від самого початку усуваючи тенденцію до недостатньої поворотності. У разі виникнення тенденції до надмірної поворотності спортивний диференціал на задній осі спрямовує крутний момент на внутрішнє колесо, щоб стабілізувати Audi S8.

Динамічна система рульового управління всіма колесами, спортивний диференціал і предиктивна активна підвіска входять до переліку стандартного оснащення. Взаємодія цих систем є унікальною для свого класу й забезпечує збалансовану та спортивну керованість у будь-яких ситуаціях. Клієнт може обрати високоефективні вуглецево-керамічні гальмівні диски. Їх діаметр становить 420 мм на передній осі та 370 мм на задній осі. Керамічні гальма з внутрішньою вентиляцією вирізняються стійкістю до зношення. Разом із супортами система керамічних гальм на 9,6 кг легша, ніж стандартна гальмівна система із чавунними гальмівними дисками. Кожен з передніх супортів має десять поршнів.

Точне вираження спортивної елегантності: дизайн.

Прогресивний і елегантно-плавний дизайн екстер'єру лінійки у випадку з новим Audi S8 отримав кілька нових акцентів. Сміливі елементи дизайну інтер'єру й екстер'єру ідеально розкривають спортивний характер. Для спортивного седана довжиною 5,18 м доступні диски діаметром до 21 дюйма. Елементи дизайну переднього бампера, накладки порогів і корпуси зовнішніх дзеркал заднього виду, а також два овальні спарені патрубки системи випуску відпрацьованих газів, характерні для S-серії, підкреслюють спортивний і прогресивний характер автомобіля. Як опція також доступний пакет стилізації Black. У ньому всі хромовані елементи, і навіть насадки вихлопних труб, постачаються в глянцево-чорному кольорі. Клієнтам пропонується вибір з дев'яти вишуканих кольорів і світів дизайну, включно з призначеним для просторого салону пакетом Audi design selection у кольорі Pastel Silver, який створює розслаблену атмосферу розкішної зони відпочинку. Тут верхня вставка нової конструкції, доступна ексклюзивно для Audi S8, виготовлена з карбону Vector з особливим 3D-ефектом глибини. Безпосередньо під нею розташована вставка з темного матованого алюмінію. Перелік світлових приладів включає варіанти аж до світлодіодних фар HD Matrix з технологією Audi laser light і виготовлених за технологією OLED задніх ліхтарів. На великих ринках (у Китаї, США, Канаді та в Південній Кореї) Audi S8 буде доступний вперше й виключно у версії з подовженою колісною базою. Збільшена довжина й маса автомобіля означають значне підвищення комфорту для пасажирів завдяки більшому простору для голови та ніг.

Прогресивність і сучасність: оснащення.

Кожна деталь нового Audi S8 відображає характер спортивної розкішної моделі. Однією з ключових особливостей є передбачені в базовій комплектації комфортні контурні сидіння з можливістю персоналізації, оздоблені в спортивному стилі. Сидіння оснащені численними регулюваннями з електроприводом, боковими виступами з пневматичним регулюванням і системою підігріву з трьома рівнями інтенсивності, що регулюються окремо для кожного сидіння. Більше того, у якості опції доступні функції вентиляції та масажу. Покупцям доступні два варіанти першокласної шкіри - Valcona й Unikat. Задні сидіння Audi S8 також оснащені численними функціями, що забезпечують винятковий комфорт і першокласну атмосферу.

38 систем допомоги водієві, які Audi пропонує для нового Audi S8, поділені на пакети City й Tour. Асистент Adaptive Cruise Assist є центральною системою в пакеті Tour і заслуговує на особливу увагу з-поміж широкого переліку систем допомоги водієві. Він поєднує функціональність адаптивного круїз-контролю, асистента руху в заторах Traffic Jam Assist і системи відстеження смуги руху Lane Tracking. У поєднанні з асистентом Efficiency Assist з прогнозуванням Adaptive Cruise Assist завбачливо вповільнює та прискорює Audi S8 з урахуванням ситуації попереду. У складі пакета систем допомоги City система безпеки Audi pre sense side поєднується з системами pre sense front і pre sense rear, утворюючи систему контролю руху довкола автомобіля Audi pre sense 360°. Якщо система виявляє неминучий боковий удар, вона може разом з предиктивною активною підвіскою миттєво підняти кузов на 80 мм. У результаті поріг займає положення, у якому забезпечується більш ефективне поглинання енергії удару, що дає змогу пом'якшити потенційні наслідки зіткнення для пасажирів.

«Мозком» систем допомоги водієві нового Audi S8 слугує високопродуктивний блок обробки даних - центральний контролер систем допомоги водієві (zFAS). Він постійно розраховує диференційовану модель оточення автомобіля, спираючись на дані датчиків. Повний перелік оснащення включає п'ять радарних датчиків, шість камер, дванадцять ультразвукових датчиків і лазерний сканер.

Цифровий інтелект: органи управління і зв'язок.

Новий Audi S8 пропонує передові високотехнологічні можливості, які охоплюють нові цифрові сервіси й сучасні засоби зв'язку. Концепція управління MMI touch response є повністю цифровою. Водій керує практично всіма функціями за допомогою двох великих дисплеїв. Крім того, водієві доступна система голосового управління з функцією розпізнавання природної мови, яка пропонує практично необмежену свободу для формулювання запитань і команд. Відповіді надаються з використанням інформації, що зберігається в бортовій пам'яті або в «хмарному» сховищі. Крім того, у якості опції доступний голосовий асистент Alexa від компанії Amazon на основі хмарних технологій. Уся пов'язана з параметрами руху інформація виводиться на цифрову панель приладів Audi virtual cockpit, для якої передбачені два режими відображення. У режимі водіння тахометр і спідометр відображаються у вигляді двох великих циферблатів, тоді як у мультимедійному режимі центральне місце займає мапа. В обох режимах використовуються доступні ексклюзивно для серії S червоні графічні деталі. Крім того, у настройках системи MMI можна обрати для віртуальної панелі приладів Audi virtual cockpit спеціальний режим відображення S-performance, у якому центральне місце займає тахометр у вигляді прямокутного стовпчикового індикатора, а потужність і крутний момент відображаються у відсотках. Опційний Head-Up-дисплей може виводити важливу інформацію на вітрове скло.

Система MMI navigation plus виконує у новому Audi S8 функцію інформаційно-мультимедійного центру. На додачу до інтеграції голосового асистента Alexa від Amazon широкий перелік Audi connect включає численні сервіси на базі технології car-to-X, які використовують можливості «колективного інтелекту» парку автомобілів Audi. Новинкою в цьому переліку є система сповіщення про світлофори, яку Audi поступово впроваджує в деяких європейських містах. Завдяки взаємозв'язку з міською інфраструктурою автомобіль отримує з сервера інформацію від центрального комп'ютера системи сповіщення про світлофори, щоб водій міг підібрати швидкість, яка дала б змогу під'їхати до наступного світлофора на зелене світло. На цифровій панелі приладів Audi virtual cockpit відображаються індивідуальні рекомендації щодо швидкості, а також залишок часу до загоряння зеленого сигналу, якщо водій вже зупинився на червоне світло світлофора. У такий спосіб система сприяє водінню в завбачливому й економічному стилі та створює умови для безперешкодного руху транспортних засобів.

Довершують перелік сервісів на базі технології car-to-X онлайн-інформація про дорожні знаки, інформація про потенційні небезпеки та сервіс паркування на вулицях. Додаток myAudi з'єднує автомобіль зі смартфоном власника, даючи змогу з легкістю надсилати пункти призначення в автомобіль з власного дивана. Інтерфейс Audi для підключення смартфонів дає змогу користуватися в автомобілі технологією Apple Car Play за допомогою бездротового з'єднання чи Android Auto. Лінійку мультимедійного обладнання нового Audi S8 доповнюють високотехнологічні компоненти, як-то аудіосистема Bang & Olufsen Advanced Sound System з 3D звучанням і комплект Audi phone box.

Для найкращого досвіду роботи на веб-сайті
Цей сайт використовує cookies задля забезпечення найкращого досвіду від використання кінцевим відвідувачем. Продовжуючи, Ви погоджуєтесь із використанням наших cookies (необхідні cookies). Cookie-файли, які підлягають обов’язковому затвердженню із певною метою (аналітичною, функціональною, персоналізованою), вмикаються виключно після їхньої активації. Якщо Ви надаєте згоду на використання файлів cookies, то ідентифікаційні дані будуть оброблятись нашими партнерами (постачальниками файлів cookies та постачальниками інформаційно-технологічних послуг). Відповідальність за цей сайт та файли cookies несе Porsche Austria GmbH and Co. OG. Додаткову інформацію про використані файли cookie та їх дезактивацію можна знайти в нашій Політиці щодо захисту
Усі файли cookie активовані