-
Пошук
Аероакустика належить до сильних сторін всіх моделей Audi. Audi e-tron піднімає цю перевагу на вищий рівень і завдяки цьому пропонує винятковий комфорт під час поїздок на великі відстані. Необхідні для цього умови забезпечує кузов, який додатково оптимізували з метою зниження рівня вібрацій та підвищення акустичного комфорту. Водночас із цим він разом із високовольтним акумулятором гарантує високий рівень безпеки та жорсткості.
Алюміній і сталь: гібридна конструкція кузова.
Традиційно для бренда кузов Audi e‑tron має гібридну конструкцію, що
складається з алюмінію і сталі. Якщо враховувати корпус високовольтного
акумулятора, частка алюмінію в конструкції кузова становить 40%. Решту 60%
становлять сталь гарячого штампування (17%) та сталь холодного штампування (43%).
Споряджена маса Audi e‑tron становить 2490 кг, що є типовим значенням для
електричного позашляховика.
Всі накладні елементи, до яких належать двері, капот і кришка багажного відділення, а також піддон задньої частини підлоги, виготовлені з алюмінію. Поперечні елементи в моторному відділенні та розташовані за переднім і заднім бамперами поперечини виготовлені з алюмінієвого профілю, а куполи стійок - з литого алюмінію. До ключових елементів, виготовлених з високоміцної сталі гарячого штампування, належать передні і центральні стійки кузова, поперечини даху, центральний тунель, пороги салону, поперечини підлоги та задні поздовжні елементи. Всі вони утворюють міцний каркас безпеки пасажирського відділення. Під час лобового зіткнення три пластини зосередження напружень забезпечують поглинання енергії.
Безпека і жорсткість: високовольтний акумулятор та кузов як композитний
модуль.
Для захисту високовольтного акумулятора Audi e-tron використали
високотехнологічні рішення. Міцна повнорозмірна рама з вузловими з'єднаннями з
литого алюмінію та елементами з алюмінієвого профілю, а також алюмінієва пластина
товщиною 3,5 мм захищає від ударів каміння та наїздів на бордюри. Внутрішній
алюмінієвий каркас використовується для зміцнення системи акумулятора. Виготовлений
з алюмінієвого профілю, він утримує блоки як набірну касу.
Разом з корпусом із високотехнологічними елементами деформації, що на 47% складаються з секцій алюмінієвого профілю, на 36% - з листового алюмінію та на 17% з литого алюмінію, система акумулятора важить близько 700 кг. Вона кріпиться до кузова Audi e-tron за допомогою болтів у 35 точках. Це дозволило збільшити жорсткість на кручення на 27% та позитивно вплинуло на загальний рівень безпеки Audi e-tron. Важливу роль у забезпеченні безпеки відіграє також система охолодження, прикріплена до корпуса акумулятора з зовнішнього боку. У порівнянні зі звичайним позашляховиком, Audi e-tron пропонує на 45% вищу жорсткість на кручення, що є ключовим параметром для забезпечення точної керованості та акустичного комфорту.
Атмосфера спокою: аероакустика та звукоізоляція.
Ще одна сильна сторона кузова e-tron - низький рівень вібрацій та високий
акустичний комфорт. Важливу роль відіграють зони передачі зусиль на кузов,
зокрема - місця з'єднання з осями: завдяки високій локальній жорсткості вони
вирізняються стійкістю до впливу вузлів та дороги.
У конструкції Audi e‑tron для ефективного зниження структурних та аеродинамічних шумів використовуються матеріали з поглинальними та ізоляційними властивостями. Обумовлені особливостями конструкції отвори і порожнини всередині кузова закриті та заповнені відповідними матеріалами. Для поглинання шуму поверхні колісних арок вкриті тканиною і флісом з мікрофібри. Відповідні зони також вкриті спеціальним матеріалом, що сприяє зниженню вібрації елементів з листового металу. На перегородці моторного відділення використана спеціальна багатошарова конструкція, яка обмежує проникнення звуку з передньої частини автомобіля в салон. У задній частині автомобіля також враховано особливості нової архітектури автомобіля з додатковим приводом на задню вісь. Більше того, електродвигуни розташовані в капсулах, що сприяють зниженню шуму. Відповідний дизайн мають навіть панелі днища. В салоні Audi e-tron для зведення шуму до мінімуму використовуються компоненти спеціальної конфігурації, такі як килимки з основою з піноматеріалу.
Ще один важливий чинник, від якого залежить спокійна атмосфера на борту Audi e-tron, - видатна аероакустика автомобіля. Як правило, на швидкостях від 85 км/год шум вітру починає домінувати в будь-якому автомобілі. Разом з тим, в Audi e-tron він залишається дуже низьким і практично непомітним для пасажирів завдяки таким заключним штрихам, як ущільнення дверей, зовнішні дзеркала та ущільнення коробів для відведення води. Пасажири можуть з комфортом спілкуватися навіть на високій швидкості. В стандартну комплектацію входить двошарове вітрове скло. Крім того, на замовлення Audi пропонує можливість встановлення акустичних стекол у бокові вікна.