-
Пошук
Audi e-tron - електричний позашляховик для спорту, сімейних поїздок і відпочинку. Його довжина становить 4901 мм, ширина - 1935 мм, а висота - 1616 мм. Автомобіль пропонує простір і комфорт однієї з типових для бренда повнорозмірних моделей. Завдяки колісній базі в 2928 мм салон Audi e-tron пропонує простір, достатній для п'яти пасажирів з багажем. Загальний об'єм багажного відділення становить 660 л, завдяки чому електричний позашляховик повністю готовий до подорожей на далекі відстані.
Потужна динаміка на будь-якій поверхні: привод і динамічна система
керування.
Ефективність, динаміка і спокійна тиша - Audi e-tron слугує прикладом досвіду
керування нової технологічної ери. Електричний позашляховик потужно рухають вперед
без викидів та практично без звуку два електродвигуни, що розвивають потужність до
300 кВт і крутний момент у 664 Н·м. Максимальний крутний момент
розвивається за частки секунди і забезпечує надзвичайне тягове зусилля. Audi e-tron
долає стандартний спринт за 5,7 с. Максимальна швидкість обмежена електронікою
на позначці 200 км/год.
quattro нового покоління - електричний повний привод - забезпечує чудове тягове зусилля і керованість на будь-якій поверхні незалежно від погоди. Він гарантує безперервний і повністю регульований оптимальний розподіл крутного моменту між двома осями за частки секунди. У більшості випадків електричний позашляховик задля максимальної ефективності використовує переважно задній електродвигун. Якщо водій потребує більше потужності, ніж здатен забезпечити цей агрегат, електричний повний привод перерозподіляє крутний момент залежно від потреби на передню вісь. Це також відбувається заздалегідь ще до початку пробуксовування на вкритих льодом ділянках або при швидкому проходженні поворотів, а також у разі виникнення тенденції до недостатнього чи надмірного повертання. Динамічний талант Audi e-tron особливо яскраво проявляється в умовах зниженого тертя, наприклад, на снігу.
Ключовим чинником спортивного характеру та виняткової поперечної динаміки є розташовані низько і по центру автомобіля компоненти привода. Оптимально адаптована до габаритів Audi e-tron система акумуляторів, що має форму плаского і широкого блока, знаходиться під підлогою салону. Завдяки цьому центр ваги Audi e-tron знаходиться практично на тому ж рівні, що й у седана. Навантаження на осі збалансоване ідеально і розподіляється практично в співвідношенні 50:50.
Завдяки Audi drive select водій може змінювати характеристики Audi e-tron за допомогою семи профілів, що дозволяють адаптуватися до ситуації на дорозі, типу дорожнього покриття чи особистих уподобань. Крім того, ця система керує налаштуваннями наявної в стандартній комплектації пневматичної підвіски з амортизаторами регульованої жорсткості. Як результат, забезпечується відчутна різниця між плавністю і комфортом руху та стабільною керованістю в спортивному стилі. Пружні пневматичні елементи індивідуально адаптуються до дорожніх умов з урахуванням швидкості та уподобань водія, змінюючи висоту кузова в межах 76 мм. Зменшена висота кузова позитивно впливає на аеродинаміку, зокрема - під час тривалих поїздок, сприяючи збільшенню запасу ходу.
Висока ефективність: рекуперація, аеродинаміка та
термоменеджмент.
За процедурою WLTP Audi e-tron долає на одному заряді понад 400 км. Такий
показник став можливим у першу чергу завдяки інноваційній системі рекуперації, яка
забезпечує до 30 % запасу ходу електричного позашляховика. Позашляховик з
електроприводом здатен відновлювати енергію двома способами: шляхом рекуперації під
час руху накатом, коли водій відпускає педаль акселератора, та за допомогою
рекуперації при гальмуванні, коли натиснена педаль гальма. В обох випадках
електродвигуни функціонують як генератори, перетворюючи кінетичну енергію Audi
e-tron на електричну. При уповільненні зі значенням до 0,3 g електричний
позашляховик здійснює рекуперацію виключно за допомогою електродвигунів. Цей метод
використовується понад 90 % усього часу. Колісні гальма задіюються лише у
випадках, коли значення уповільнення перевищує 0,3 g внаслідок натискання
водієм на педаль гальма. Завдяки новій концепції електрогідравлічного керування
гальма реагують надзвичайно швидко. Компанія Audi першою серед автовиробників світу
використала цю концепцію в серійній моделі автомобіля з електроприводом. Наприклад,
при гальмуванні на швидкості 100 км/год Audi e-tron здатен відновлювати
електроенергію з максимальним зусиллям 300 Н·м та потужністю 220 кВт. Це
перевищує 70 % від рівня енергоспоживання. Жодна інша серійна модель не здатна
досягти такого значення. Електрогідравлічна система керування гальмами з
урахуванням поточної ситуації визначає, що позашляховик буде використовувати для
рекуперації - електродвигун, колісні гальма чи їх комбінацію, причому вибір
здійснюється окремо для кожної осі. Перехід між електричним і гідравлічним
гальмуванням відбувається плавно й рівномірно, тому водій цього навіть не помічає.
Гальмівне зусилля залишається незмінним.
Ще один ключовий чинник високої ефективності Audi e-tron - його досконала аеродинаміка. Однією з особливостей цієї концепції є пропоновані як опція віртуальні зовнішні дзеркала заднього виду, вперше представлені в серійній моделі. У кожну з основ дзеркал вбудована маленька камера, яка транслює зображення на висококонтрастні OLED-дисплеї всередині автомобіля. До інших рішень у сфері аеродинаміки, що виконують свої функції, залишаючись невидимими, належать пневматична підвіска і повністю вирівняне днище з алюмінієвою пластиною, яка захищає високовольтний акумулятор. Вони сприяють зниженню аеродинамічного опору, як і регульований повітрозабірник системи охолодження. Він має канали для охолодження передніх гальм та використовується для інтеграції складної системи термоменеджменту зі стандартним тепловим насосом. До переваг системи термоменеджменту належать незмінно висока ефективність навіть в умовах високого навантаження, тривалий строк служби акумулятора та швидке заряджання від джерела живлення постійного струму. З віртуальними зовнішніми дзеркалами заднього виду коефіцієнт аеродинамічного опору Audi e-tron становить 0,27, що є найкращим значенням у сегменті позашляховиків. З типовим профілем використання цей показник забезпечує додаткові 35 км пробігу на одному заряді акумулятора, якщо порівнювати з автомобілем подібного класу, що працює на традиційних джерелах енергії.
Інтелектуальні рішення для дому та поїздок: концепції
заряджання.
Великий високовольтний акумулятор Audi e-tron вміщує до 95 кВт/год енергії,
забезпечуючи можливість далеких поїздок. Зазвичай потреба в зупинках на зарядних
станціях під час повсякденних поїздок відсутня. У далеких подорожах (наприклад, під
час відпустки) власники можуть використовувати станції швидкісного заряджання для
заряджання постійним струмом (DC) з потужністю до 150 кВт⋅год -
значенням, що вперше доступне для серійних автомобілів. Це означає, що Audi e-tron
буде готовий до наступного відрізка далекої подорожі приблизно через півгодини.
Електричний позашляховик можна також заряджати від мережі змінного струму (АС) з
потужністю до 11 кВт, як опція пропонується можливість заряджання з потужністю
22 кВт. Власний сервіс заряджання Audi пропонує власникам e-tron можливість
легкого доступу до майже 80 % загальнодоступних зарядних станцій на території
Європи. Незалежно від типу станції (змінний чи постійний струм, 11 чи 150 кВт)
для початку процесу заряджання клієнтам знадобиться усього одна картка. Після
запуску функції Plug #Charge, що запланований на 2019 рік, процес стане ще
зручнішим. Автомобіль буде самостійно авторизуватися на зарядній станції та
активувати її.
Audi пропонує різноманітні рішення для заряджання у домашньому гаражі: стандартну пересувну систему заряджання можна використовувати для заряджання від побутової розетки з напругою 230 В або від трифазної розетки з напругою 400 В. Система заряджання connect, пропонована як опція, збільшує потужність заряджання удвічі - до 22 кВт. У поєднанні з домашньою системою енергоменеджменту вона пропонує ряд інтелектуальних функцій, таких як заряджання в періоди меншої вартості електроенергії чи використання енергії сонця, якщо на даху встановлена система сонячних батарей. Клієнти Audi можуть контролювати всі процеси заряджання, а також заздалегідь активувати систему клімат-контролю за допомогою додатка myAudi зі свого смартфона.
Візуалізація електрифікації: екстер'єр та інтер'єр.
Audi e-tron відображає основоположний принцип дизайну Audi, перенесений в
електричну епоху за допомогою нових визначальних елементів стилю. Традиційно для
позашляховиків бренда Audi e-tron отримав восьмикутну решітку радіатора Singleframe
з вертикальними планками. Вона має широке обрамлення і забарвлена в колір Platinum
Gray, що є ознакою моделі з повністю електричним приводом. Чотири горизонтальні
планки на нижніх гранях світлодіодних фар Matrix формують унікальну для e-tron
світлографіку денних ходових вогнів. Вони вперше інтегровані безпосередньо у фари.
Експресивний дизайн зони порогів з чорними вставками вказує на розташування
акумулятора, що виступає енергетичним центром Audi e-tron. Планки в широкому
задньому дифузорі підкреслюють відсутність вихлопних труб. Логотип e-tron на кришці
зарядного роз'єму (опціонально - супорти гальмівної системи) забарвлений у
добре помітний оранжевий колір, що є сигнальним для високої напруги.
Схожі колірні акценти наявні також у просторому салоні, дизайн якого є відображенням динаміки, продуманості і легкості. Велика арка, в яку інтегровані віртуальні дзеркала заднього виду (опція), простирається через велику панель приладів до рельєфних елементів оздоблення дверей, піднімаючи рівень цифрових технологій в автомобілі до нових висот. Центральна консоль спирається на відкриті бічні стінки. Над нею наче плаває у повітрі опора для руки з інтегрованим селектором, яким водій керує за допомогою великого і вказівного пальців. Легкість і ефективність злилися в одне ціле.
Вся зона довкола водійського місця орієнтована на водія, а два великі дисплеї MMI touch response обернені до водія. Вони замінили практично всі звичайні перемикачі та органи керування. Крім цього, багатьма функціями можна керувати за допомогою системи голосового керування з функцією розпізнавання природної мови, а також голосового асистента Alexa від компанії Amazon. Цифрова панель приладів Audi virtual cockpit, що входить у базову комплектацію, має два режими, які забезпечують наочне відображення всієї інформації у формі чіткої графіки з високою роздільною здатністю. Доступна як опція цифрова панель приладів Audi virtual cockpit plus пропонує третій режим, у якому провідне місце відведене системі електричного привода. Широкий перелік функцій комфорту в поєднанні з першокласними матеріалами та високою якістю виготовлення перетворює поїздки на електромобілі на джерело вражень рівня преміум-класу.
Зв'язок унікального рівня: мультимедійні системи та системи допомоги
водієві.
До переліку стандартного обладнання Audi e-tron для німецького ринку входить
топова версія медіацентру MMI navigation plus. Вона підтримує стандарт
передачі даних LTE Advanced та оснащена інтегрованою точкою доступу Wi-Fi для
підключення мобільних пристроїв пасажирів. Навігаційна система надає інтелектуальні
пропозиції щодо пунктів призначення з урахуванням пройдених у минулому маршрутів, а
ідеальним доповненням до неї слугує планувальник маршрутів e-tron. Він відображає
підходящий маршрут з потрібними точками заряджання. На додачу до ситуації на дорозі
комп'ютерний алгоритм також враховує рівень заряду акумулятора. Час прибуття
розраховується з урахуванням тривалості заряджання.
Численні системи допомоги водієві, такі як наявний у стандартній комплектації асистент Efficiency Assist, роблять поїздки ще спокійнішими. За допомогою завбачливих підказок на панелі приладів Audi virtual cockpit та автоматичного керування рекуперацією цей асистент допомагає водієві рухатися в економному режимі. Система використовує радарні датчики, зображення з камери, навігаційні дані та отримувану за технологією Car-to-X інформацію для оцінки ситуації на дорозі і визначення маршруту. У поєднанні з асистентом Adaptive Cruise Assist асистент Efficiency Assist завбачливо зменшує та збільшує швидкість руху електричного позашляховика. Контролює роботу допоміжних систем центральний контролер систем допомоги водієві, який постійно розраховує точну модель оточення. Необхідні дані збираються (залежно від комплектації) з використанням до п'яти радарних датчиків, шести камер, дванадцяти ультразвукових датчиків та лазерного сканера.
Audi e-tron стане першою моделлю бренда, власники якої зможуть додавати певні функції в режимі онлайн у разі виникнення відповідної потреби. Така можливість буде доступна починаючи з середини 2019 року. Наприклад, світлодіодні фари можна буде удосконалити до світлодіодних фар Matrix з інтелектуальним керуванням дальнім світлом, а також додати системи допомоги водієві чи додаткові мультимедійні функції, такі як цифрове радіо стандарту DAB+ та інтерфейс Audi для підключення смартфонів.