-
Пошук
Дизайн екстер'єру і кузов
- Довжина: 4,90 м; ширина: 1,94 м; висота: 1,62 м; колісна база: 2,93 м
- Виразний дизайн позашляховика з плечовою лінією вздовж усього корпуса, пласким дахом, потужними задніми стійками та захистом днища
- Нові, ексклюзивні для e-tron деталі: світло-сіра решітка радіатора Singleframe, виділена зона порогів, дифузор без вихлопних труб, забарвлені в оранжевий колір логотип і супорти гальмівної системи (опція)
- Горизонтальні елементи унікальної світлографіки e-tron інтегровані у фари; широка світлова смуга ззаду
- Високовольтний акумулятор з каркасною конструкцією, що охоплює раму і плиту підлоги для надійного захисту при зіткненнях
- Кузов з високим вмістом алюмінію та надміцної сталі в каркасі пасажирського відділенні
- Споряджена маса: 2490 кг
Аеродинаміка та аероакустика
- Удосконалена аеродинаміка: віртуальні зовнішні дзеркала заднього виду, керований повітрозабірник системи охолодження з повітропроводами охолодження гальм, повністю вирівняне днище, повітряні завіси, колісні диски з оптимізованою аеродинамікою та шини з низьким опором коченню, довгий верхній спойлер
- Коефіцієнт аеродинамічного опору зі звичайними зовнішніми дзеркалами заднього виду - 0,28; з пропонованими як опція віртуальними зовнішніми дзеркалами заднього виду - 0,27 (кращий показник у сегменті позашляховиків)
- Низький рівень шуму вітру та настирливого шуму, що забезпечує новий рівень насолоди від тиші під час руху
- Використання матеріалів зі звукопоглинальними та звукоізолювальними властивостями для забезпечення високого акустичного комфорту
Система привода і підвіска
- Один електродвигун на передній та один - на задній осях; сукупна потужність системи до 300 кВт, крутний момент 664 Нм
- Динаміка розгону з місця на рівні спорткара, прискорення від 0 до 100 км/год за 5,7 с (у режимі boost), максимальна швидкість 200 км/год
- Електричний повний привод з блискавичною швидкістю реакції системи керування та функцією селективного розподілу крутного моменту; високий рівень взаємодії між приводом і системою керування гальмами
- Концепція керованої та завдяки цьому надзвичайно ефективної рекуперації з відновленням енергії під час руху накатом і при гальмуванні; три рівні з можливістю вибору водієм
- Запас ходу на одному заряді акумулятора понад 400 кілометрів за процедурою WLTP
- Спортивний характер завдяки розташованій низько і по центру акумулятора
- Динамічна система керування Audi drive select з сімома профілями; електронна система підтримання курсової стійкості (ESC) зі спортивним і позашляховим режимами та можливістю відключення
- Інноваційна система колісних гальм з компактним центральним блоком і циліндром з електроприводом, який забезпечує швидке підвищення тиску; завдяки симулятору педалі гальма зростання і зменшення тиску відбувається непомітно для водія
- Система прогресивного керування і адаптивна пневматична підвіска в стандартній комплектації; регулювання висоти кузова в межах 76 мм
Акумулятор і технологія заряджання
- Ємність 95 кВт/год, номінальна напруга 396 В, маса приблизно 700 кг
- Розміри: 2,28 x 1,63 x 0,34 м, 36 блоків по дванадцять пакетних елементів у кожному в два шари
- Система непрямого охолодження з алюмінієвих секцій, відокремлена від зони розташування елементів
- Потужна система термоменеджменту з чотирма контурами і тепловим насосом
- Заряджання в поїздках: від джерела постійного струму з потужністю до 150 кВт або від джерела змінного струму з потужністю 11 або 22 кВт (з другим інтегрованим зарядним пристроєм, додаткове обладнання)
- Сервіс для клієнтів Audi: одна картка активує близько 80 % усіх точок заряджання в Європі; з 2019 року запрацює послуга Plug #Charge для автоматичної аутентифікації на зарядній станції
- Заряджання вдома зі стандартною потужністю до 11 кВт, опція - до 22 кВт; інтелектуальні додаткові функції, такі як використання власної сонячної електростанції в поєднанні з домашньою системою енергоменеджменту
- Додаток myAudi для дистанційного керування заряджанням та попередньої активації клімат-контролю за допомогою смартфона
Просторий салон
- Неймовірний простір: місце для п'яти пасажирів, багажне відділення об'ємом 600 л у базовій конфігурації, до 1725 л зі складеними задніми сидіннями; відділення для зберігання під капотом об'ємом 60 л
- Комплекс обладнання, що забезпечує додатковий комфорт і зручність (опція): Сидіння з функцією вентиляції і масажу, пакет якості повітря, пакет контурної/фонової підсвітки, ключ Audi connect та можливість персоналізації
- Дизайн салону в елегантному і стриманому стилі
- Велика суцільна дуга, що охоплює передню частину салону, водійське місце, повністю орієнтоване на потреби водія, скульптурна центральна консоль з опорою для руки і селектором передач, що наче плаває в повітрі
- Ретельно відібрані кольори і матеріали, до переліку яких входить деревина ясена з відкритими порами
Органи керування і дисплеї
- Дисплеї MMI touch response з діагоналлю 8,6 та 10,1 дюйма з тактильним зворотним зв'язком
- Пропоновані як опція віртуальні зовнішні дзеркала заднього виду з сенсорними дисплеями як практичний приклад нових технологій
- Система голосового керування з функцією розпізнавання природної мови та пошуком у пам'яті системи і «хмарних» даних; додатково оснащення включає голосового асистента Alexa від компанії Amazon
- Цифрова панель приладів Audi virtual cockpit у стандартній комплектації, як опція доступна версія plus з третім режимом відображення і Head-up-дисплеєм
Мультимедійні системи та системи допомоги водієві
- Медіанавігаційна система MMI navigation plus у стандартній комплектації, підтримка передачі даних на швидкості LTE, точка доступу Wi-Fi
- Пакет Audi connect, що включає численні онлайн-сервіси, в тому числі зручний планувальник маршрутів e-tron
- Починаючи з середини 2019 року можна буде замовити і придбати різноманітні варіанти освітлення, системи допомоги водієві та функції мультимедійних систем безпосередньо із автомобіля
- Опція - аудіосистема Bang & Olufsen premium sound system з підтримкою 3D-звуку спереду
- Системи допомоги водієві, що полегшують поїздки на великі відстані, рух в умовах міста і паркування, в тому числі асистент Adaptive Cruise Assist (опція) та асистент Efficiency Assist (входить у стандартну комплектацію)
- Центральний контролер систем допомоги водієві, що відповідає за обробку даних датчиків
Стратегія і виробництво
- Audi e-tron - перша серійна модель з повністю електричним приводом від бренда з чотирма кільцями.
- До 2025 року кожна ключова лінійка моделей Audi буде включати електрифіковану версію (електромобіль або гібридний автомобіль із заряджанням від електромережі); на 2019 рік запланований вихід Audi e-tron Sportback; у 2020 році вийде модель компактного класу з електроприводом; у 2020 році розпочнеться виробництво Audi e-tron GT на заводі Böllinger Höfe неподалік від м. Неккарзульм (Neckarsulm)
- У 2025 році кожен третій автомобіль Audi, поставлений замовникам, буде електричним, що становить 800 000 автомобілів
- Нові послуги, орієнтовані в першу чергу на Audi e-tron: Співпраця з Ionity з метою створення у Європі мережі станцій швидкісного заряджання для далеких поїздок; послуга e-tron Charging Service, що забезпечить доступ за допомогою картки до приблизно 80 % усіх загальнодоступних станцій заряджання в Європі; починаючи з середини 2019 року деякі функції автомобіля можна буде зручно замовляти за запитом
- Виробництво на заводі в Брюсселі з нейтральним рівнем викидів CO2: до 2030 року Audi прагне зробити всі виробничі підприємства нейтральними за рівнем викидів CO2
- Осі з компонентами електропривода для Audi e-tron виготовляються на підприємстві Audi Hungaria в місті Дьєр (Győr), що належить до найбільших у світі заводів з виробництва двигунів
- Власний цех зі складання акумуляторів на заводі в Брюсселі; центр передового досвіду в Гаймерсгаймі (Gaimersheim) поряд із заводом у м. Інгольштадт (Ingolstadt)