-
Пошук
Audi e-tron відображає основоположний принцип дизайну Audi і переносить його в електричну епоху. До визначальних елементів стилю, що вказують на використання нової технології привода, належать розвинені пороги, унікальна світлографіка денних ходових вогнів та відсутність вихлопних труб. Віртуальні зовнішні дзеркала заднього виду (опція), вперше використані у серійній моделі, являють собою унікальну особливість як з точки зору дизайну, так і в контексті аеродинаміки.
Візуалізована електрифікація: екстер'єр
Традиційно для позашляховиків бренда Audi e-tron отримав восьмикутну решітку
радіатора Singleframe з вертикальними планками. Вона має широке обрамлення і
забарвлена в колір Platinum Gray, що є ознакою моделі з повністю електричним
приводом. Чотири горизонтальні планки на нижніх гранях світлодіодних фар Matrix
формують унікальну для e-tron світлографіку денних ходових вогнів. Вони вперше
інтегровані безпосередньо в фари - це ще одна ексклюзивна риса дизайну моделі
з повністю електричним приводом. Світло використовується як ключовий елемент
дизайну. Кожна світлодіодна фара Matrix складається з 55 світлодіодів, десять
з яких відповідають за дальнє світло. Вони забезпечують динамічне і точне
освітлення дороги, виокремлюючи інших учасників дорожнього руху з пучка світла.
Передні і задні покажчики поворотів - динамічні.
Особливо привабливо виглядають віртуальні зовнішні дзеркала заднього виду, доступні для Audi e-tron у якості опції. У шестигранний кінець їхніх пласких опор інтегрована маленька камера з роздільною здатністю 1280 х 1080 пікселів. Яскравість зображення регулюється відповідно до зовнішніх умов, наприклад, при проїзді крізь тунель. Кожна опора також оснащена світлодіодним індикатором та камерою TopView (опція). Усередині Audi e-tron зображення із віртуальних зовнішніх дзеркал заднього виду виводяться на OLED-дисплеї, розташовані на переході від панелі приладів до дверей.
При погляді в профіль визначальним елементом виступає плечова лінія, що немов огортає кузов. Вона проходить від фар уздовж бокових поверхонь аж до задніх ліхтарів, візуально занижуючи центр ваги Audi e-tron. Над мускулястим кузовом простирається низький дах, що в поєднанні з потужними задніми стійками та захистом днища чітко свідчить про належність до сегмента позашляховиків. Блістери quattro над колесами виступають ознакою електричного повного привода. Зона порогів має чітко окреслені контури. Разом з чорними вставками декоративних елементів дверей вона вказує на розташування акумулятора, що виступає енергетичним центром Audi e-tron.
У скульптурній задній частині довгий верхній спойлер і широкий дифузор підкреслюють горизонталі та водночас спортивний характер позашляховика з електроприводом. Світлова смуга, що є типовою рисою топових моделей Audi, поєднує світлодіодні задні ліхтарі. Завдяки акценту на горизонталі та поділу на сегменти задні ліхтарі викликають асоціацію з дизайном світлодіодних денних ходових вогнів. Горизонтальні ламелі з обох боків дифузора підкреслюють відсутність вихлопних труб та слугують ще одним нагадуванням про те, що Audi e-tron приводиться в рух виключно електроенергією.
На момент виходу на ринок електричний позашляховик буде доступний у десяти кольорах, у тому числі в ексклюзивному відтінку Antigua Blue. Логотип e-tron на кришці зарядного роз'єму (опціонально - супорти гальмівної системи) забарвлений у добре помітний оранжевий колір, що є сигнальним для високої напруги. Накладки колісних арок та пороги у стандартній комплектації забарвлені в колір Anthracite, що підкреслює позашляховий стиль. Захист кузова, дифузор і вставки в зоні порогів забарвлені в чорний колір. У пропонованій як опція лінійці оздоблення Advanced з 20-дюймовими колесами вставки пофарбовані в контрастний сірий відтінок або в колір кузова. Захист кузова та дифузор виділяються матовим сріблястим кольором. Як опціятакож доступний пакет стилізації Black.
Визначальна характеристика аеродинаміки: опір.
В електромобілі вага впливає на енергоспоживання значно менше, ніж в автомобілях з
двигуном внутрішнього згоряння. В умовах міста він зазвичай ефективний, оскільки
здатен відновлювати значну частину енергії, яка витрачається на прискорення,
підкочуючись до наступного червоного світлофора. В довгих поїздках ситуація
повністю відрізняється, але й тут Audi e-tron почувається у своїй стихії. На
швидкості приблизно від 70 км/год незалежно від типу автомобіля опір коченню
та інерція відходять на другий план, поступаючись аеродинамічному опору. Необхідна
для подолання цього опору енергія марнується. Саме тому під час розробки
Audi e-tron інженери доклали стільки зусиль для покращення аеродинаміки. Деякі
рішення помітні з першого погляду - це, наприклад, віртуальні зовнішні
дзеркала заднього виду та аеродинамічне обрамлення заднього скла. Інші елементи
роблять свою справу непомітно. Завдяки таким рішенням коефіцієнт аеродинамічного
опору Audi e-tron майже на 0,07 менший, ніж у порівнянного автомобіля зі
звичайним двигуном. З типовим профілем використання це забезпечує збільшення запасу
ходу на 35 км від одного заряду за процедурою WLTP. Для досягнення
аналогічного результату шляхом простого зменшення маси інженерам довелося б
полегшити автомобіль на півтонни.
Зі звичайними зовнішніми дзеркалами заднього виду коефіцієнт аеродинамічного опору Audi e‑tron становить 0,28. З доступними як опція віртуальними зовнішніми дзеркалами заднього виду це значення становить 0,27 - кращий показник у сегменті позашляховиків. У порівнянні зі стандартними дзеркалами дзеркала-камери роблять автомобіль вужчим на 15 см і, завдяки новій формі, не лише зменшують аеродинамічний опір, але й сприяють значному зниженню і без того низького аеродинамічного шуму.
Ще один ключовий чинник аеродинаміки - повністю вирівняне днище Audi e‑tron. Його основний компонент - алюмінієва пластина під високовольтним акумулятором. У місцях розташування болтових з'єднань тут виконані сферичні заглибини, подібні до виямок на м'ячі для гольфу. Вони також покращують потік повітря в порівнянні з плоскою поверхнею. Електродвигуни на осях та підвіска коліс закриті панелями з пресованого волокнистого матеріалу на основі флісу, що поглинає шум. Перед передніми колесами на днищі встановлені спойлери з дефлекторами, що обмежують дратівливі завихрення в колісних арках. Ці дефлектори спрямовують потік повітря уздовж коліс. Поперечні важелі задньої осі Audi e-tron розташовані за окремими панелями. Регульований дифузор за заднім обвісом забезпечує уповільнення потоку повітря до швидкості навколишньої атмосфери, мінімізуючи завихрення.
Наявна в стандартній комплектації адаптивна пневматична підвіска також сприяє зниженню аеродинамічного опору. На швидкості від 120 км/год вона опускає кузов Audi e-tron на 26 мм від нормальної висоти, що становить 172 мм. У результаті частина прямокутника, який колесо являє собою по відношенню до зустрічного потоку повітря і за рахунок якого виникає опір, приховується в колісній арці. Це також позитивно впливає на керованість.
Крім цього, зниженню аеродинамічного опору в передній частині автомобіля сприяє керований повітрозабірник системи охолодження - рама за решіткою радіатора Singleframe з двома стулками з електроприводом. Коли повітрозабірники закриті, повітря проходить практично без вихорів. Коли компонентам силового агрегата знадобиться охолодження або ж конденсатору системи кондиціонування - вентиляція, першими відкриються верхні стулки, а потім решта. Коли колісні гальма з гідравлічним приводом працюють під значним навантаженням, керований повітрозабірник відкривається та розблоковує два повітропроводи, що спрямовують холодне повітря в передні колісні арки до гальм.
Бічні повітрозабірники Audi e-tron оснащені додатковими повітропроводами, що чітко помітні ззовні і ведуть до колісних арок. Вони направляють потік повітря таким чином, що він проходить повз стандартні аеродинамічно оптимізовані 19-дюймові диски. У порівнянні зі звичайними колесами вони пласкіші, що сприяє зменшенню аеродинамічного опору. Шини розміром 255/55 відрізняються оптимізованим опором коченню, а боковини мають аеродинамічний дизайн - літери не опуклі, а заглиблені.