-
Пошук
Стандартна комплектація Audi e-tron включає повністю цифрову концепцію керування та відображення. Вона являє собою наступний етап системного процесу еволюції. Цей процес розпочався в 2014 році, коли модель ТТ отримала панель приладів Audi virtual cockpit. У минулому році цілковито нову концепцію керування було впроваджено в моделі Audi A8 четвертого покоління. Логіка керування цією системою, що включає два дисплеї MMI touch response, знайома користувачам за їхніми смартфонами, а доповнюють її можливості тактильний та звуковий зворотний зв'язок. Audi e-tron відкриває це вікно цифрового керування ще ширше завдяки впровадженню віртуальних зовнішніх дзеркал заднього виду.
Світова прем'єра в серійному автомобілі: віртуальні зовнішні дзеркала
заднього виду.
Вперше серед серійних автомобілів віртуальні зовнішні дзеркала заднього виду
пропонуються як опція для Audi e-tron. Вони забезпечують не лише новий
високотехнологічний досвід, але й численні практичні переваги в контексті комфорту
і безпеки. У шестигранний кінець їхніх пласких опор інтегрована маленька камера,
зображення з якої обробляються з використанням цифрових технологій та
відображаються на висококонтрастних OLED-дисплеях з роздільною здатністю
1280 x 800 пікселів у зоні переходу між панеллю приладів та дверима.
Вони гармонійно поєднуються з концепцією дизайну водійського місця, що наче огортає
його.
7-дюймові дисплеї підтримують функцію автоматичного регулювання яскравості та оснащені датчиками наближення. Коли водій підносить палець до поверхні сенсорного дисплея, активуються символи, за допомогою яких водій може перемістити зображення. Функція перемикання також дозволяє водієві використовувати свій дисплей для регулювання дзеркала з боку переднього пасажира.
Завдяки досконалій технології зображень дисплеї в певних ситуаціях забезпечують значно краще відображення, ніж звичайне дзеркало (наприклад, під прямими променями сонця). Дзеркала автоматично адаптуються до трьох режимів руху - на автомагістралі, в поворотах і під час паркування. На автомагістралі поле зору звужується, щоб водій міг краще оцінювати швидкість під час руху з високою швидкістю - завдяки цьому інші автомобілі виглядають на дисплеї більшими. Якщо водій сигналізує про намір повернути або змінити смугу за допомогою покажчика повороту, деталізація зображення в режимі сигналу повороту з відповідного боку підвищується. У результаті обмежуються «мертві» зони. При маневруванні та паркуванні зона огляду розширюється донизу. Сигнал повороту відображається на дисплеї у вигляді зеленої рамки по периметру, крім цього, виводяться сповіщення асистента зміни смуги Audi side assist та системи попередження про перешкоду на виїзді Exit Warning.
Тактильний зворотний зв'язок: концепція керування MMI touch
response.
Як і всі повнорозмірні моделі Audi, модель Audi e‑tron оснащується операційною
системою MMI touch response. Два її великі
дисплеї з високою роздільною здатністю (верхній - з діагоналлю
10,1 дюйма, нижній - 8,6 дюйма) замінюють собою майже всі традиційні
перемикачі та органи керування. Керування здійснюється швидко і надійно: при
вмиканні функції за допомогою пальця активується тактильний зворотний зв'язок та
лунає звуковий сигнал-клацання, що слугує підтвердженням.
За допомогою верхнього дисплея водій керує мультимедійною системою, функціями телефону, навігації та спеціальними налаштуваннями e-tron: тут можна активувати таймер заряджання або обрати тип рекуперації чи функції асистента Efficiency Assist. Нижній дисплей використовується для введення тексту та керування функціями комфорту і системи клімат-контролю. Водій може зручно тримати руку на опорі над центральною консоллю. Структура меню інтуїтивно зрозуміла, логічна і пласка, як у смартфоні. Доступна можливість довільного налаштування улюблених функцій та початкового екрана. Коли водій вводить слово з використанням функції пошуку довільного тексту, система починає надавати пропозиції вже після введення перших кількох літер. Інформація про місця призначення та медіа-файли зберігається в бортовій пам'яті або завантажується з хмарного сховища зі швидкістю стандарту LTE.
Уважність і розуміння: система голосового керування з функцією
розпізнавання природної мови та Alexa від Amazon.
На додачу до керування за допомогою двох сенсорних дисплеїв водій може активувати
численні функції з використанням системи голосового
керування з функцією розпізнавання природної мови. Ця система розуміє
сформульовані довільно команди і пошукові запити. Діалоговий менеджер за потреби
ставить запитання, дає можливість робити виправлення, пропонує варіанти вибору та
робить паузи в разі переривання.
Крім того, вперше серед моделей Audi тут представлений голосовий помічник Alexa від компанії Amazon. Водії можуть використовувати Alexa для доступу до новин, інформації про погоду та результатів поточних спортивних змагань. Крім того, доступна можливість замовлення продуктів та додавання пунктів у список завдань. Alexa забезпечує відтворення потокової музики та аудіокниг за допомогою сервісів Amazon Music та Audible і надає доступ до численних навичок Alexa. Систему керування розумним будинком можна використовувати для замикання дверей будинку, налаштування освітлення та закривання дверей гаража безпосередньо з автомобіля, і все це - за допомогою короткої голосової команди або запитання. Компанія Audi ідеально інтегрувала голосовий сервіс Amazon у систему MMI, якою оснащений Audi e-tron. Для його використання водіям не потрібен додаток на смартфоні, сполучати телефон з автомобілем теж не потрібно. Все, що треба зробити, - просто прив'язати свій автомобіль до облікового запису Amazon. Після цього активувати сервіс можна за допомогою бортової системи голосового керування.
Роздільна здатність стандарту Full HD: Audi virtual
cockpit.
Довершує цифрову концепцію відображення та керування Audi e-tron передбачена в
стандартній комплектації панель приладів Audi
virtual cockpit. До переваг її дисплея належать дуже висока роздільна здатність
стандарту Full HD (1920 x 720 пікселів) та нова ексклюзивна
графіка в стилістиці e-tron. Вона забезпечує відображення всіх ключових даних щодо
руху з електроприводом - від потужності заряджання до запасу ходу. Водій може
перемикатися між двома режимами відображення за допомогою багатофункціонального
керма. У класичному режимі ватметр та спідометр мають вигляд великих циферблатів. У
мультимедійному режимі вони мають менший розмір, а ключове місце займає мапа
системи навігації. Клієнти, які замовлять опціональну панель приладів Audi virtual
cockpit plus, зможуть активувати додатковий режим, у якому ватметр розташовується в
центрі. Доповнює можливості дисплеїв пропонований як опція Head-up-дисплей. Він виводить ключову інформацію
безпосередньо на вітрове скло, завдяки чому вона наче плаває в повітрі на відстані
приблизно 2,3 м від водія.