-
Пошук
Audi RS Q8: динаміка нового рівня
Моделі Audi RS вже протягом 26 років є флагманами у своїх лінійках. Ці моделі поєднують динаміку, престиж та ексклюзивність з високим рівнем придатності до повсякденної експлуатації. З виходом Audi RS Q8 ¹ найпотужніший позашляховик-купе від Audi відтепер слугує символом спортивних якостей і високого інженерного мистецтва.
Через обмежену кількість екземплярів і рівень технічних інновацій моделі Audi RS завжди викликали особливе захоплення. Багато моделей Audi RS є першопрохідцями у своїх сегментах ринку й лідерами за рівнем технічної новизни. Так було 20 років тому з Audi RS 4 Avant із його вражаючим двигуном V6 із подвійним турбонаддувом, так відбувається й зараз з Audi RS Q81 - надпотужним позашляховиком-купе від Audi Sport GmbH. Топова модель лінійки «Q» поєднує динаміку моделі RS з елегантністю преміального купе й гнучкими можливостями позашляховика.
«Вперше за 26-річну історію моделей Audi RS ми випускаємо на дорогу позашляховик-купе з генами справжнього спортсмена з неабияким потенціалом, - говорить керівник Audi Sport GmbH Юліус Зеєбах (Julius Seebach). - Audi RS Q81 з бензиновим двигуном V8 із подвійним турбонаддувом став ще одним шедевром у сімействі RS».
Переконлива передача неймовірної потужності на дорогу
Серцем Audi RS Q8 є вражаючий силовий агрегат, на потенціал якого недвозначно вказують видатні характеристики потужності: 4,0-літровий двигун TFSI V8 потужністю 441 кВт (600 к. с.), що розвиває крутний момент у 800 Нм у діапазоні від 2200 до 4500 об/хв. Із цим бензиновим двигуном із безпосереднім впорскуванням пального й турбонаддувом позашляховик-купе розганяється від 0 до 100 км/год усього за 3,8 с, а прискорення від 0 до 200 км/год триває 13,7 с. У базовій комплектації максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці 250 км/год, а з пропонованим як опція пакетом «Dynamik» максимальна швидкість становить 305 км/год.
Хтось бачить тільки швидкість. Ми бачимо інженерне мистецтво.
Система передачі потужності в трансмісії є витвором сучасного інженерного мистецтва. Передбачена в базовій комплектації 8-ступенева трансмісія tiptronic передає потужність 4,0-літрового двигуна TFSI на постійний повний привод quattro. Система розподілу крутного моменту між колесами додатково оптимізує жваву й безпечну керованість Audi RS Q8. Під час динамічного проходження поворотів спортивний диференціал quattro розподіляє крутний момент між задніми колесами залежно від потреби. У результаті забезпечується активний розподіл крутного моменту, що позитивно впливає на тягове зусилля, курсову стійкість і динаміку.
Продумана до дрібниць ходова частина передає точно дозовану потужність на дорогу. Наявна в базовій комплектації адаптивна пневматична підвіска sport з регульованою жорсткістю забезпечує поєднання динаміки й комфорту завдяки відповідним налаштуванням пружин і амортизаторів та ефективно працює в дуже широкому діапазоні налаштувань - від підкреслено комфортних до максимально спортивних. Доступний як опція електромеханічний стабілізатор поперечної стійкості зводить до мінімуму бокові крени кузова під час швидкісного проходження поворотів.
Крім того, про максимальну зручність керування великим автомобілем піклується наявна в базовій комплектації система рульового управління всіма колесами. На малій швидкості задні колеса повертаються на кут до 5 градусів у протилежному до передніх напрямку, сприяючи в такий спосіб підвищенню маневреності. На високій швидкості задні колеса повертаються на кут до 1,5 градуса у тому самому напрямку, що й передні, забезпечуючи додаткову підтримку під час швидкісної зміни смуги.
Найбільші шини, будь-коли встановлювані Audi на заводі
У базовій комплектації Audi RS Q8 оснащується 22-дюймовими легкосплавними дисками з 10 спицями у формі зірки й шинами типорозміру 295/40 - найбільшими, які будь-коли встановлювалися на серійну модель Audi на заводі. Ці колеса не лише мають дивовижний вигляд - передусім вони впевнено передають величезне тягове зусилля на дорогу. Крім того, ексклюзивно для Audi RS Q8 на замовлення доступні 23-дюймові легкосплавні диски з 5 Y-подібними спицями у формі ротора різного кольору. Поряд із прискоренням і розподілом потужності уповільнення - ще один важливий чинник, від якого залежить керованість моделей RS. Тому за великими колесами працює гальмівна система RS з вентильованими дисками (420 мм спереду, 370 мм ззаду). Їхні 10-поршневі супорти в базовій комплектації забарвлені в чорний колір, на замовлення доступна версія червоного кольору. Пропоновані як опція керамічні гальма RS можна замовити із супортами сірого, червоного або синього кольору, розмір дисків цієї гальмівної системи становить 440 мм спереду й 370 мм ззаду.
Рекорд позашляховика на Нюрбургрингу
Динаміка Audi RS Q8 - не просто цифри й дані: автомобіль довів це вже на етапі розробки, продемонструвавши дивовижні результати. Зокрема, під час випробувань на витривалість позашляховик-купе подолав понад 18 000 кілометрів на північній петлі Нюрбургрингу. Водночас водій-випробувач та автогонщик Франк Стіплер (Frank Stippler) встановив восени 2019 року на північній петлі новий рекорд кола для серійного позашляховика. Результат у 7 хвилин 42 секунди на дистанції 20 832 км свідчить про особливий потенціал потужного позашляховика, його унікальну керованість у граничних діапазонах і чудові налаштування систем його підвіски.