-
Пошук
Простір
Свобода: новий підхід до розмірів
Довжина 5172 мм, ширина 1945 мм та висота 1473 мм - розміри нової моделі А8, яка на 37 мм довша та на 13 мм вища за попередню модель, проте її ширина стала дещо меншою. Довжина колісної бази складає 2998 мм (+6 мм). У версії автомобіля з довгою колісною базою цей параметр збільшився на 130 мм, а висота моделі стала на 15 мм більшою. В обох версіях кузова ширина колії склала 1644/1633 мм (передня/задня).
Пасажири безумовно відчувають переваги змінених розмірів автомобіля - новий А8 може похвалитись найбільшим салоном у своєму класі. В обох версіях кузова він збільшився на 32 мм. Подовжена модель А8 L отримала ще більший простір для голови, плечей та ніг. Панорамний люк, що складається з двох секцій, надає салону максимальної відкритості. Об'єм багажного відділення складає 505 літрів у стандартному А8 та подовженій моделі А8 L.
Експерт у легкій конструкції: мультикомпозитний каркас Audi Space Frame
Алюміній, сталь, магнієвий сплав та вуглеполімер(CFRP) - новий А8 використовує більше матеріалів для посилення структури кузова, ніж будь-яка попередня модель Audi. Торсійна жорсткість седану класу люкс - основний параметр,необхідний для точного керування та приємних акустичних властивостей кузова - відображає вдосконалення попередньої моделі на 24 відсотка.
Компанія Audi першою створила легкі автомобільні конструкції:модель А8 1994 року стала першим автомобілем у світі, що отримав єдиний алюмінієвий кузов - Audi Space Frame (ASF). З того часу компанія створила понад мільйон автомобілів із застосуванням даної технології. У кузові нового А8 також використовуються принципи ASF.На 58% він складається з алюмінієвих елементів - класична структура литих вузлів, екструдованих профілів та панелей. Їхню міцність значно покращено у порівнянні з попередньою моделлю. Салон складається зі сталевих елементів гарячого формування, доповнених ультраміцною, торсійною задньою панеллю з вуглеполімеру. Для оптимального зменшення навантаження та зсувних сил шари матеріалів накладаються у різних напрямах, 19 з яких перетинаються. Магнієва розпірка стійки підвіски завершує концепцію легкої конструкції.
Новий А8 став лідером свого класу в усіх сферах аероакустики, особливо якщо говорити про дзеркала та дверні утовщувачі. Окрім складних кріплень мостів та інших комплектуючих, скління відіграє тут центральну роль. Додаткове акустичне скло також забезпечує покращену звукоізоляцію.
Audi використовує 14 різних способів з'єднання для збору мультикомпозитного каркасу, включаючи обрамлення дверних порогів. Ця технологія використовується для приєднання алюмінієвої рами бокової стінки до сталевих листів гарячого формування на центральній стійці, лінії даху та порогів. Але це лише основне їхнє призначення. Їх використання призводить до вузьких фланців і, відповідно, великих, зручних входів.
Коротка дія: електричний дверний замок
Кожний операційний процес у новому А8 має просте втілення- навіть відкриття дверей. Необхідно лише трохи потягнути на себе зовнішню ручку, а саме, на 5 мм імікроперемикач відпустить засувку. Те саме відбувається, коли ви відкриваєте автомобіль зсередини. В екстреному випадку двері можна вручну відкрити як зсередини, так і ззовні автомобіля, енергійно потягнувши трос Боудена.
Компанія Audi обладнала дверні ручки додатковою функцією відключення живлення. Двері багажного відділення автоматично піднімаються після відкриття. Додатково можна встановити електропривод. Відкриття та закриття спрацьовують завдяки натисканню кнопки або характерного руху ноги - у поєднанні із зручним ключем.
Неперевершений чуттєвий досвід: нове бачення розкоші
Свобода є визначальною характеристикою конструкції автомобіля з новим баченням розкоші. Тому новий A8 звертається до всіх почуттів водія і поєднує враження в єдину композицію. Це не тільки форми та лінії салону або аутентичні матеріали бездоганної якості. Справжню насолоду ви отримаєте від звучання передової звукової системи та витонченого аромату всередині салону.
Комфортний рай: сидіння
Салон нового A8 більше нагадує лаунж-зону завдяки комфортним новим сидінням. Вони набагато легші за сидіння попередньої моделі - вага тільки передніх сидінь зменшилась на понад 4 кілограми. У задніх сидіннях використовується полімер, посилений скловолокном. На передніх та задніх сидіннях структура подушок та спинок має різноманітну форму та ступінь зручності, а еластичні шари піни забезпечують бездоганний комфорт та хорошу бокову підтримку.
Audi оснащує автомобілі передніми сидінням різних варіацій. Найкращим є комфортне контурне сидіння, виготовлене за індивідуальним замовленням. Окрім пневматичних сидінь та регулювання бокових виступів спинки, передні крісла також може бути додатково оснащено функцією підігріву та вентиляцією із триступеневим керуванням. Розробники також значно покращили додаткову функцію масажу. У кожній спинці сидіння знаходяться 16 невеликих повітряних кишень у вигляді кульок. Масаж спини здійснюється у семи програмах та трьох рівнях інтенсивності. Невеликий компресор на кожному сидінні виділяє до 0,5 бар тиску.
Обидві версії кузова А8 - стандартна та з подовженою колісною базою -
оснащені у стандартній комплектації тримісними задніми сидіннями, а
додатково - завантажувальним пристроєм або міні-холодильником. Зовнішні
сидіння можуть також додатково оснащуватись функцією підігріву, а також електричним
налаштуванням подовжньо-поперечної позиції та кута сидінь, а також кута спинки.
Поперековий опір також регулюється пневматичною системою. Він також може бути
оснащений функцією масажу з 18 потрійними повітряними кишенями у кожному сидінні.
Комфортні підголівники та задні роликові шторки стали останнім штрихом надзвичайно
комфортної подорожі. Такі ж налаштування, як і тримісні задні сидіння, отримують
індивідуальні сидіння версії А8 L із довгою, безперебійною центральною консоллю.
Вони також мають підлокітники та великий простір для зберігання.
Першокласна подорож: комфортне сидіння
Першокласним рішенням нового А8 стало заднє комфортне сидіння. Пасажир може
відкинути його і дати ногам відпочити на електричній складній поверхні,
розташованій на спинці переднього пасажирського сидіння. Вона забезпечує підігрів
та масаж ніг з різними налаштуваннями. Існує три рівні потужності, дві програми та
три розміри для ніг на вибір, які забезпечують максимальний комфорт. Пасажири на
задніх сидіннях можуть покласти голови на м'які та комфортні підголівники з
електричним налаштування висоти. Релаксаційний пакет сидінь містить комфортне
контурне сидіння, вироблене за індивідуальним замовленням, з функціями вентиляції
та масажу, довгу центральну консоль з подвійним складним столиком, дистанційний
пристрій управління задніх сидінь, розважальну систему для пасажирів на задніх
сидіннях, а також високоякісну чотирьохзональну автоматичну систему кондиціювання.
Пакет температурного комфорту, як додаткова опція, має функцію підігріву дверних,
передніх та задніх центральних підлокітників, а також керма.
Компактне та зручне управління: дистанційне керування задніх сидінь
Компанія Audi створила компактний дистанційний пристрій для заднього відділення автомобіля. Пристрій із сенсорним екраном, схожий на смартфон, надає пасажирам можливість керувати низкою функцій, таких як клімат-контроль, сидіння, світло, налаштування та мультимедія. Цей прилад також можна використовувати як зручний дистанційний пульт управління планшетом, якщо він закріплений на зворотній стороні переднього сидіння. Зв'язок із системою MMI navigation plus відбувається за допомогою Wi-Fi з новим діапазоном частот у 5 Ггц.
Пульт дистанційного управління задніх сидінь отримало 5,7-дюймовий сенсорний дисплей з технологією органічного світлодіоду (OLED) та роздільною здатністю Full HD. Він має високоякісний алюмінієвий корпус, а технологію з процесором T40 від NVIDIA створено для витримування надзвичайно високих температур всередині автомобіля. Пристрій дистанційного управління вставляється та заряджається у центральній консолі чотиримісного А8 та центральному підлокітнику п'ятимісного. В залежності від специфікацій заднього обладнання, він або входить до стандартної комплектації, або може бути замовлений окремо.
Обидва планшети розважального центру для пасажирів на задніх сидіннях ексклюзивні та міцні. Їхні 10,1-дюймові екрани показують зображення у форматі Full HD та оснащені процесором від NVIDIA. Планшети зв'язуються із системою навігації MMI navigation plus та дистанційним управлінням задніх сидінь за допомогою Wi-Fi. Власники авто можуть вводити пункти призначення, обирати мультимедіа або шукати точку доступу Wi-Fi. Планшети Audi також надають доступ до світу Android та Google Play Store. Після подорожі їх можна використовувати за межами автомобіля або без доступу до Wi-Fi.
Як забажаєте: нові рішення для мобільного зв'язку
Немає нічого простішого, ніж зробити або прийняти телефонний дзвінок у новому А8.Седан забезпечує підключення двох мобільних телефонів та їхнє почергове використання. Система MMI navigation plus може зберегти понад 4000 контактів. Для пасажирів на задніх сидіннях у чотири- та п'ятимісному Audi створено окремий бокс для телефона. Він прив'язує смартфон пасажира до антени для найкращого прийому сигналу, а також індуктивно заряджає телефон за допомогою стандарту Qi. Окрім того, у поєднанні з пристроєм дистанційного управління, пасажири на задніх сидіннях можуть потайки здійснити телефонний дзвінок.
Високоякісний 3D звук: передова аудіосистема від Bang & Olufsen
Компанія Audi пропонує три аудіосистеми. Очолює список система 3D Bang & Olufsen Advanced Sound, яка вперше стала доступною і для пасажирів на задніх сидіннях. Ефективний підсилювач звуку контролює 23 динаміки потужністю у 1920 ватт; їхні неодимові магніти створюють повітряні звукові образи високої якості. Перфоровані алюмінієві елементи прикрашають обрамлення дверних динаміків, тоді як світлодіодні хвилеводи випромінюють біле світло. Високочастотні динаміки у панелі інструментів мають електричне розширення - сучасна класична особливість Audi.
Чотири повнорозмірні динаміки у передніх стійках та на даху забезпечують просторове звучання. Алгоритм обчислює для них сигнали. В основу покладено метод, який компанія Audi розробила разом з Інститутом Фраунгофера. Салон автомобіля перетворюється на світ акустичної музики, залишаючи неперевершене почуття «присутності у першому ряду концертного залу».
Окрім того, компанія Audi оснащує новий А8 цифровим аудіо тюнером для DAB та DAB+,а також цифровим ТВ тюнером. Його модуль CI+ налаштований на прийом зашифрованих каналів за допомогою смарт-карти.
Чисте і свіже повітря у салоні: пакет покращення якості повітря
Новий А8 пропонує своїм пасажирам цілком комфортний клімат всередині автомобіля, особливо якщо мова йде про повітря, завдяки додатковому пакету покращення якості повітря. Він містить систему ароматизації, яка розповсюджує аромат по всьому салону через систему кондиціонування повітря. Позаду приладової панелі приховано два флакони з двома різними ароматами: морський бриз або гірське повітря. Система ароматизації має 4 рівні інтенсивності. До пакету також входить іонізатор, який заряджає молекули повітря у салоні негативними іонами. Ці аніони притягують пил та подібні мікроскопічні часточки; потім вони утворюють невеликі скупчення, які осідають на підлозі, і тому не вдихаються пасажирами.
Наступного року спеціальний датчик вимірювання буде також представлений на спеціалізованих ринках. Він встановлює рівень твердих часток у зовнішньому повітрі та порівнює отримані дані з якістю повітря всередині А8. Ефективність роботи фільтру відображується на бортовому моніторі - надзвичайно важлива функція, особливо для клієнтів, які живуть у містах.
Базовий датчик якості повітря також фіксує шкідливі гази та активує режим
рециркуляції повітря у разі необхідності. Фільтр чотирьохзональної автоматичної
системи кондиціонування ліквідує більшу частину цих газів та твердих часток, а
також нейтралізує велику кількість алергенів.