-
Пошук
Рух
Ще ефективніше: двигуни з технологією MHEV
Нова модель А8 вийде на європейський ринок з двома повністю модернізованими двигунами V6 з турбонаддувом: 3,0-літровим TDI потужністю 210 кВт (286 к. с.) та 3,0-літровим TFSI потужністю 250 кВт (340 к. с.). За ними слідуватимуть дві версії V8: 4,0-літровий TDI потужністю 320 кВт (435 к.с) та 4,0-літровий TFSI потужністю 338 кВт (460 к. с.). Також згодом вийде двигун W12 для моделі А8 L з потужністю 430 кВт (585 к. с.). (Автомобілі, оснащені цим двигуном, ще не поступили у продаж. Вони ще не отримали сертифікат відповідності і тому не підпадають під дію директиви 1999/94/EC). Усі двигуни чітко налаштовані та забезпечують високу продуктивність та неймовірну ефективність. Нова технологія середнього гібриду (MHEV) ще більше знижує рівень споживання пального - до 0,7 літрів менше на 100 км в реальних умовах водіння. Система вугільних фільтрів для бензинових двигунів буде доступною з 2018 року.
В основі технології Audi MHEV лежить нова 48-вольтна електрична система - вона живить 12-вольтну систему, яка зараз діє як електрична підсистема. 48-вольтна система живиться стартером генератора з ремінним приводом (BAS), який під'єднано до колінчастого валу ремінним приводом. Літій-іонний акумулятор, розташований під багажником, діє як накопичувач.
Новий привод особливим чином поєднує ефективність з комфортом: завдяки вищій напрузі, нова модель А8 може рухатись плавно по інерції на швидкості від 55 до 160 км/год. Після вимикання двигуна автомобіль не виробляє жодних викидів до 40 секунд. Щойно водій знову натисне на педаль газу, стартер-генератор з ремінним приводом швидко, але м'яко знову вмикає двигун. Окрім того, режим СТАРТ/СТОП стає активним на швидкості від 22 км/год. При використанні гальм система BAS може відновити до 12 кВт енергії, що допомагає ще більше зменшити споживання пального.
Потужність та безпосередність: 3,0-літровий TDI та 3,0-літровий
TFSI
Обидва двигуни V6 створено як взірець високих технологій.
3,0-Літровий двигун TDI потужністю 250 кВт (340 к. с.) з об'ємом у
2995 см³. Багато елементів двигуна було модернізовано, включаючи якісну
систему терморегулювання. З крутним моментом у 600 Н·м та діапазоном обертів
від 1250 до 3250 об/хв, він забезпечує значне зчеплення з поверхнею. 3,0-літровий
TFSI з об'ємом у 2967 см³ забезпечує 210 кВт (286 к. с.) і
максимальний крутний момент у 500 Н·м з діапазоном обертів від 1370 до 4500 об/хв.
Його вихлопний кінець знаходиться у V-циліндрі на 90 градусів, тому короткі газові
тракти та подвійні турбіни забезпечують ефективність. Спосіб запалення у
бензиновому двигуні V6 робить його особливо продуктивним. На доказ цього система
регулювання клапанів Audi (AVS) регулює час відкриття та висоту підйому впускного
клапану за потребою.
Результативність та традиції: 4,0-літровий TDI та 4,0-літровий TFSI
Ще більше продуктивності забезпечать два 8-циліндрові чотирилітрові двигуни - 4,0-літровий TDI потужністю 320 кВт (435 к. с.) та 4,0-літровий TFSI потужністю 338 кВт (460 к. с.), які стануть доступними у 2018 році. В їхній основі лежать два головні технічні принципи: технологія подвійного турбонаддуву та система регулювання клапанів Audi (AVS). При роботі бензинового двигуна з обмеженням система AVS деактивує циліндри 2,3,5 і 8, закриваючи впускний та вихлопний клапани. Це зменшує споживання пального та збільшує ефективність. У дизельному двигуні система AVS діє на один вихлопний клапан у кожному циліндрі. Там вона керує двома турбокомпресорами, які, на відміну від TFSI, перемикаються послідовно. Для кращого заповнення камери згоряння у ній є отвір AVS, як у двигуні TDI.
Під навантаженням 4,0-літровий двигун TFSI видає характерний спортивний звук без будь-яких перешкод. У бензиновому двигуні V8, e-tron та W12 такий звук відсутній завдяки активній системі шумопоглинання. Система надсилає спеціальні протишумові сигнали до акустичної системи. Окрім того, V8, W12 та 3.0 TDI оснащено активними подушками двигуна, які зменшують вібрації у трансмісії. Вони, також, створюють несинфазні контрімпульси - їхній ефект є особливо помітним при холостому ході.
Ексклюзивна найпотужніша версія двигуна: W12
Двигун W12 буде доступним у 2018 році у новій моделі А8 L, як найдосконалішій та найпотужнішій версії. З двома подвійними турбокомпресорами, він видає 430 кВт (585 к. с.) при об'ємі 5950 см3. Його крутний момент у 800 Н·м забезпечує від 1300 до 5000 об/хв. Як і 4,0-літровий TFSI, 12-циліндровий двигун оснащено технологією COD (циліндр за запитом). При низьких навантаженнях та швидкостях двигуна система вимикає лівий бак циліндра, щоб зменшити споживання палива.
Комфорт та стабільність: трансмісія
Усі двигуни моделі А8 забезпечують роботу модернізованої 8-ступеневої автоматичної коробки передач типу Tiptronic. Вона не лише плавно та швидко перемикає передачі, а також і працює дуже ефективно. Гаситель крутних коливань (RTD - rpm-adaptive torsion damper) з маятником відцентрової сили, що компенсує небажані коливання у двигуні. Це забезпечує ефективну роботу двигуна на таких низьких швидкостях, як 1000 об/хв.
Покращену Tiptronic вперше обладнано електричним мастильним насосом - він активується кожного разу, коли автомобіль рухається за інерцією із вимкненим двигуном. Щойно нова А8 рухається за інерцією з вимкненим двигуном або на холостому ходу, муфта центральною трансмісії вимикається, аби припинити використання енергії. Для швидшого нарощування потужності, особливо після руху за інерцією з вимкненим двигуном, інженери разом з партнерами з концерну ZF Friedrichshafen покращили процес активації у роботі системи перемикання передач.
Система регулювання трансмісії в новій А8 вперше розрізняє ситуації, в яких потрібно застосувати систему СТАРТ/СТОП. Вона контролює процес водіння з акцентом на комфорті, наприклад, вона уникає непотрібних перемикань передач або старту з другої передачі. Водій може дозволити трансмісії автоматично виконувати роботу в режимах E, D i S або ж керувати нею самостійно в режимі М. Усі передачі перемикаються автоматично.
Постійний повний привод Quattro є стандартним для нової флагманської моделі Audi. У звичайних умовах водіння центральний диференціал розподіляє крутний момент між передньою та задньою осями у співвідношенні 40:60. Якщо ковзання відбувається на одній осі, то система спрямовує до 70 % крутного моменту на передню вісь та до 85% на задню. Керованість автомобіля володіє перевагами завдяки системі колісного розподілу крутного моменту. Розумне програмне забезпечення гальмує два колеса під час повороту перед тим, як вони почнуть крутитися.
Клієнти також додатково можуть обрати спортивний диференціал для двигунів V6, V8 та W12. При швидких поворотах така система розподіляє крутний момент між задніми колесами, що покращує зчеплення, стабільність та динамічність. Водій може слідкувати за розподілом крутного моменту між колесами у відсотковому співвідношенні завдяки новому ММІ-інтерфейсу. У порівнянні з попередньою моделлю новий спортивний диференціал став на один кілограм легшим. Окрім того, він також забезпечує ще швидший та ефективніший контроль. Для керування використовується найновіша система електронної підвіски та технологія Audi drive select. Ця технологія дозволяє водію спробувати різні налаштування шасі в одному автомобілі. Система представляє декілька режимів на вибір: Comfort, Auto, Dynamic, Efficiency та Individual.
Висококласний гібрид з підзарядкою: Audi A8 L e-tron
quattro
Через кілька місяців після старту продажів до серії
приєднається Audi A8 L e-tron quattro
(Автомобілі, оснащені цим двигуном, ще не поступили в продаж. Вони ще не отримали
сертифікат відповідності і тому не підпадають під дію директиви 1999/94/EC). Після
A3 Sportback e-tron (споживання палива в л/100 км у комбінованому циклі:1,8 - 1,6;
споживання енергії в кВт/100км у комбінованому циклі: 12,0 - 11,4; викиди
CO2 в г/км у комбінованому циклі: 40 - 36*) та Q7 e-tron 3,0-літровий
TDI quattro (споживання палива в л/100 км у комбінованому циклі: 1,9 - 1,8;
споживання енергії в кВт/100км у комбінованому циклі: 19,0 - 18,1; викиди
CO2 в г/км у комбінованому циклі: 50 - 48*) ця модель стала третім
гібридним автомобілем із підзарядкою.
Автомобіль, оснащений 3,0-літровим двигуном TFSI та електродвигуном, інтегрованим у
8-ступеневу автоматичну коробку передач типу Tiptronic разом з розподільним
зчепленням, який генерує 330 кВт (449 к. с.) та 700 Н·м
крутного моменту. Розганяється до 100 км/год за 4,9 секунди, а максимальну
швидкість обмежено до 250 км/год.
Літій-іонний акумулятор під багажником зберігає 14,1 кВт енергії. Він складається з плаского блоку зі 104 пластин та зовсім не зменшує місце для багажу. В режимі All-electric модель A8 L e-tron quattro може проїхати до 50 км. (Автомобілі, оснащені цим двигуном ще не поступили у продаж. Вони ще не отримали сертифікат відповідності і тому не підпадають під дію директиви 1999/94/EC).
Система гібридного керування управляє оптимізованим двигуном внутрішнього згоряння та електричним двигуном. Модель A8 L e-tron quattro починає свою роботу в режимі All-electric; двигун внутрішнього згоряння активується, щойно того потребує ситуація. Активна педаль зі змінним центром тиску забезпечує водія відгуком про максимально доступну потужність електричного водіння. За допомогою кнопки EV можна обрати різні режими гібриду. Вони всебічно впливають на властивості водіння - незалежно від того, чи водій хоче використати енергію, що зберігається в акумуляторі, відразу, чи зберегти її на потім.
Якщо маршрутизатор активовано у навігаційній системі, то система попереднього прогнозу також активується. Вона використовує дані з мап разом з інформацією про стан на дорогах в режимі реального часу, та пристосовує розподіл енергії для подальшої дороги. Наприклад, при їзді на швидкісній автостраді можна зберегти запас електричної енергії, або ж, навіть, збільшити його. A8 L e-tron quattro може використати цю енергію для їзди по місту, щоб уникнути шкідливих викидів.
Помічник прогнозування ефективності сприяє економному стилю водіння за рахунок використання навігаційних даних, інформації, такої як розпізнавання дорожніх знаків онлайн, та інформації з бортових датчиків. Рекомендації водієві з'являються у віртуальній кабіні Audi. Окрім того, відтепер спеціальні вібрації педалі привертають увагу водія до таких повідомлень. Завдяки системі допомоги водієві (ADA), автомобіль, єдиний у своєму класі, реагує на обмеження швидкості, повороти, перехрестя та кільцеві розв'язки без участі водія, а також прискорює та гальмує автомобіль у залежності від ситуації. Все завжди залишається під контролем водія - незалежно від того, чи він обрав режим All-electric, який можна ввімкнути на швидкості не вищої за 135 км/год, чи використовує комбіновану енергію електричного двигуна та TFSI. Коли водій прибирає ногу з акселератора, автомобіль починає рухатись по інерції, коли це найкращий варіант для використання енергії. При помірному гальмуванні система використовує електродвигун як генератор і, отже, як гальмо двигуна. Це дозволяє А8 відновити значну кількість енергії. Гідравлічні гальма задіюються лише при жорсткому гальмуванні. В Tiptronic в режимі S електричний двигун забезпечує максимальне збільшення крутного моменту, щоб прискорити рух вперед.
Вихід на ринок моделі A8 L e-tron quattro (Автомобілі, оснащені цим двигуном, ще не поступили у продаж. Вони ще не отримали сертифікат відповідності і тому не підпадають під дію директиви 1999/94/EC) також знаменує дебют технології Audi Wireless Charging (AWC). Ця нова технологія зарядки містить зарядну станцію на підлозі, яка передає енергію змінного струму у додаткову котушку в автомобілі, встановлену під передньою віссю. Магнітне поле не несе жодної небезпеки - воно виникає лише тоді, коли A8 L e-tron quattro розташовано над станцією зарядки, а сам процес заряду активовано. Щоб полегшити паркування для водія, MMI вказує розташування зарядної станції. Перед зарядкою зарядна станція піднімається, щоб зменшити відстань між нею та автомобілем та досягти ефективності зарядки до 90%.
Також зарядити батарею A8 L e-tron quattro можна за допомогою кабелів вдома або на громадських зарядних станціях - 3,6 кВт або 7,2 кВт, у залежності від напруги. В такому випадку повний заряд автомобіля від промислової розетки живлення відбувається за дві години. Запустити процес зарядки можна зручно за допомогою ММІ-інтерфейсу. Також це можна зробити через програму myAudi на смартфоні, в якому можна налаштувати таймери зарядки.
Смартфон також відіграє важливу роль в регуляції температури в автомобілі. Ключовий аспект системи автоматичного кондиціювання нової моделі A8 L e-tron quattro відіграє тепловий насос, який збирає тепло від електричних елементів та забезпечує ефективний підігрів та охолодження. Автомобіль оснащено високотехнологічною системою клімат-контролю. Знову ж таки, за допомогою смартфона водій може налаштувати клімат у салоні ще до посадки. Те саме можна зробити з додатковими функціями підігріву керма, сидінь, лобового та заднього скла, а також охолодження сидінь. Влітку додатковий клімат-контроль A8 L e-tron quattro з електричним компресором забезпечує приємну температуру салону перед поїздкою. Іншою додатковою функцією стало миттєве вмикання клімат-контролю після розблокування автомобіля.
Ззовні автомобіль виділяється своїми особливими фарами денного світла та спеціальними колесами. Система віртуальної кабіни та ММІ-інтерфейс інформують водія про всі важливі параметри водіння, налаштування зарядки та спеціальні функції клімат-контролю.
Від плавного до рішучого руху: підвіска
Активна підвіска, динамічне керування з повним приводом, електронна платформа
підвіски - Audi переосмислила кожну деталь ходової частини свого нового
флагманського автомобіля. Революційні технології та системи контролю перетворили
його на ще більш комфортний, спортивний та безпечний автомобіль. Він може
похвалитись цілою низкою нових характеристик - від плавного руху, що
притаманний седану класу люкс, до динамічного та рішучого управління
спорткаром.
Новому авто притаманні найсучасніші особливості конструкції. Передні та задні осі, які встановлено на підрамниках, мають вигляд точної п'ятиланкової конструкції, повністю виготовленої з легкого алюмінію. До стандартної комплектації також входять прогресивне кермове управління, яке залишається прямим навіть при збільшенні повороту керма, а також адаптивна пневматична підвіска з функцією контролю амортизації. Водій може налаштувати пневматичну підвіску, застосовуючи три режими: Comfort, Auto та Dynamic, а також окремий режим Lift. На швидкості вище за 120 км/год кузов автоматично опускається на 20 міліметрів для покращення аеродинаміки. Для цього автомобіль має безперервно рухатись в режимі Auto або Dynamic впродовж щонайменше 30 секунд.
Новий вимір гнучкості: Активна підвіска Audi AI
Адаптивна пневматична підвіска вже забезпечує широкий спектр ходових характеристик A8: від плавного та комфортного руху до керування у спортивному режимі. Враження від поїздки підсилюється можливостями активної підвіски Audi AI, яка з початку продажу нової моделі буде доступною для автомобілів з двигуном V6 TFSI, а також з двома версіями двигуна V8. Вона також входитиме до стандартної комплектації А8 з двигуном W12. Активна підвіска Audi AI - це повністю активна система з електромеханічним керуванням. Кожне колесо має власний електродвигун, який живиться від основної 48-вольтної електричної системи. Окрім того, конструкція містить в собі трансмісію, роторну камеру з внутрішнім титановим стрижнем та важелем, що здатен передати на підвіску до 1100 Н·м крутного моменту через поєднувальний шток.
Нова особливість активної підвіски полягає у можливості збільшення або зменшення навантаження окремо на кожне колесо для активного контролю кузова за різних дорожніх умов. У цьому проявляється новий вимір гнучкості: якщо водій обирає режим Dynamic у системі Audi drive select, новий A8 перетворюється на маневрений спорткар - він виконує різкі повороти та здатний вдвічі зменшити крен автомобіля у порівнянні зі звичайним режимом. Натомість, у режимі Comfort автомобіль плавно рухається навіть на нерівній поверхні дороги.
Окрім вдосконалення комфорту та керування автомобілем, активна підвіска разом із системою допомоги на перехрестях покращує пасивну безпеку при загрозі бокового зіткнення. У разі неминучого бокового зіткнення на швидкості понад 25 км/год механізми підвіски підіймають кузов збоку удару на 80 мм лише за півсекунди. Метою цього заходу є підставлення найбільш міцної частини кузова під удар іншого автомобіля. У такому випадку сила удару більшою мірою припадає на бокові пороги та підлогу. Ступінь деформації кабіни та ураження пасажирів, перш за все, грудної клітки та живота, може зменшитись на 50 %, якщо порівнювати із зіткненням кузова зі стандартною висотою підвіски. Встановлені по всьому периметру автомобіля датчики стали необхідним доповненням нової функції.
Без меж: динамічне рульове керування з повним приводом
Підвіска нової моделі А8 представляє першу в світі функцію динамічного керування з повним приводом, яка також контролюється електронною платформою підвіски (ESP). Нова система рульового керування має окремий підхід до кута повороту та шляхової стійкості автомобіля, вчергове випробовуючи межі фізичних можливостей Audi. На низьких швидкостях та у крутих поворотах седану класу люкс необхідно значно менше зусиль для здійснення маневру. Ніщо і ніколи не виб'є його з колії: Audi А8 залишається стійким навіть при різкій зміні смуги руху на високій швидкості. Водій завжди чітко відчуває дорогу.
Динамічне рульове керування з повним приводом у додатковій комплектації поєднує в собі дві значущі високотехнологічні системи. Динамічне управління на передньому мосту містить так звану напружену хвильову передачу, де передаточне співвідношення змінюється в залежності від швидкості. Задні колеса повертаються завдяки приводу шпинделя та двом кермовим тягам - на низьких швидкостях до п'яти градусів проти напряму повороту, завдяки чому покращується маневреність, та зменшується діаметр повороту приблизно на 1 метр, тобто до 11,4 метрів на моделі А8 або 11,8 метрів на подовженій А8 L. На середніх та високих швидкостях колеса обертаються на два градуси у напряму повороту, що забезпечує збільшення стійкості автомобіля. Динамічне керування з повним приводом встановлює оптимальне передаточне співвідношення кермового механізму в залежності від дорожньої ситуації, при цьому передаточне число варіюється від 9,5 до 17. При обмеженій динаміці або на слизьких поверхнях з однієї сторони автомобіля, динамічне керування продовжує забезпечувати стабільність нового А8 завдяки керуванню передніми та задніми мостами.
Розумна та повністю інтегрована: електронна платформа підвіски (ESP - electronic suspension platform)
Нову модель А8 оснащено електронною платформою підвіски другого покоління. Вона поєднує всі сигнали та дані про підвіску у єдиний блок керування та пропонує нову функцію з інтегрованим пристроєм управління динамікою. Вона впливає на динамічне керування з повним приводом, диференціал спортивного режиму та активну підвіску - новий рівень інтеграції автомобіля класу люкс. Датчики фіксують робочий статус автомобіля, наприклад, недостатню або надлишкову поворотність або ступінь зчеплення коліс із дорогою. Блок керування використовує розрахункові значення для налаштування вищезазначених характеристик, а також системи управління амортизаторами та пневматичної підвіски. Як наслідок, власники А8 відчують оптимальний рух автомобіля на поворотах, покращену поперечну динаміку та абсолютно комфортне керування. Поєднання алгоритмів сприяє швидшій та глибшій координації окремих систем.
Великі та потужні: колеса і гальма
Потужні гальма з фіксованими алюмінієвими супортами на передньому мосту також роблять значний внесок у забезпечення безпеки водіння. Характеристика деталей може змінюватись в залежності від типу двигуна. Для моделей з двигунами V8 та W12 є можливість встановити перфоровані карбон-керамічні диски діаметром 420 мм. Кожний супорт передніх коліс має десять гальмових поршнів, або шість поршнів у стандартній комплектації. Система електронного контролю стійкості забезпечує більш точне керування, ніж у попередній моделі.
Представлено широкий вибір коліс - від аеродинамічних 17-дюймових до 21-дюймових із розміром шин 275/35. Якщо будь-яке колесо погано зафіксовано, спеціальна функція системи електронного контролю стійкості повідомить про це водієві. Попередження про недостатню фіксацію колеса є унікальним на ринку та входить до стандартної комплектації автомобіля.
Новий рівень інтелектуального розвитку: Audi AI
Audi AI - загальна назва нового покоління передових систем допомоги, що сприяють автоматизованому управлінню автомобілем. Новий А8 вперше оснащено трьома автопілотами: для руху у заторах, дистанційного паркування та заїзду до гаража.
Світовий дебют повністю автоматизованого водіння: автопілот для руху у заторах Audi AI
Бренд із чотирма кільцями представляє автопілот для руху у заторах Audi AI - першу в світі систему, що забезпечує повністю автоматизоване водіння на третьому рівні. Автомобіль бере на себе управління у певних дорожніх ситуаціях. На відміну від другого рівня, водію вже не потрібно постійно слідкувати за автомобілем. Він має лише перейняти на себе управління у випадках, коли система попередить його про це.
Водій активує функцію автопілота при заторах спеціальною кнопкою AI на центральній консолі. На автострадах та автомагістралях, де фізичні бар'єри розділяють дві проїзні частини, система бере на себе керування автомобілем, якщо він рухається із швидкістю меншою за 60 км/год на мінімальній дистанції з іншими автомобілями. Автопілот для руху у заторах керує функціями запуску двигуна, прискорення, рульового керування та гальмування. Окрім того, він здатний реагувати у критичних ситуаціях, таких як, наприклад, «підрізання» автомобіля. Сигнали, необхідні автопілоту для повного автоматизованого управління, надходять, наприклад, з центрального контролера систем допомоги водієві (zFAS).
Завдяки автопілоту для руху у заторах водій може відпочити від водіння: відволіктись від керування автомобілем і, в залежності від місцевого законодавства, сфокусуватись на будь-якій іншій діяльності, яку пропонує автомобіль - наприклад, подивитись ТВ-шоу на 10,1-дюймовому дисплеї центральної консолі. У такому випадку віртуальна кабіна Audi відображує дані щодо руху та оточуючого простору нового А8.
Під час автоматизованої подорожі невелика камера відстежує втому або сонливість водія. Якщо вона фіксує такий стан, система надсилає водію багаторазове попередження. Щойно швидкість автомобіля стає вищою за 60 км/год, або автомобілі припиняють рухатись близько один до одного, автопілот інформує водія про те, що він має знову взяти на себе керування автомобілем. Якщо він ігнорує повідомлення та наступне попередження, автомобіль гальмує та повністю припиняє свій рух.
Паркуй та спостерігай: Автопілоти для дистанційного паркування та заїзду до гаража Audi AI
Завдяки автопілотам для дистанційного паркування та заїзду до гаража Audi AI новий А8 самостійно і навіть без присутності водія за декілька маневрів встає на паркувальне місце паралельно або під прямим кутом, чи заїжджає безпосередньо до гаража. Обидві системи мають доступ до керування, прискорення, гальм, коробки передач Tiptronic, а також до додаткового динамічного кермового управління з приводом на всі колеса.
Особливістю системи є те, що під час паркування водій не сидить у автомобілі. Він лише натискає кнопку Audi AI у програмі myAudi на своєму смартфоні, і автомобіль починає паркуватись. Для того щоб спостерігати за цим процесом, водій тримає натиснутою кнопку на своєму телефоні та бачить зображення, зняте з панорамних камер автомобіля. Щойно паркування завершено, система автоматично переведе коробку передач у позицію Р, а також вимкне двигун та запалювання. Коли водій готовий відправлятись у нову подорож, він може знову ввімкнути запалювання свого А8 за допомогою смартфону та вивести його з паркувального місця або гаражу. Якщо водій все ще за кермом, він також може активувати автопілот, натиснувши відповідну кнопку на центральній консолі. Під час паркування він повинен весь час тиснути на неї, як і на кнопку AI у програмі myAudi.
Обидві системи автопілотування зручні та розумні. Наприклад, седан може точно вписатись у паркувальне місце, навіть якщо для цього потрібно описати дугу. Всередині гаража модель А8 може зупинятись дуже близько до стін та таких об'єктів як велосипед, оскільки, якщо автомобілю не вистачатиме місця, він перешкоджатиме в'їзду до гаражу. Ця особлива функція стала можливою завдяки інноваційному лазерному сканеру, якого немає у жодній іншій моделі сегменту.