-
Пошук
Новий Audi A8. Матеріали для публікацій та розширені дані про автомобіль.
Шановні друзі, вітаємо вас на спеціальній сторінці присвяченій Audi Summit. Щиро дякуємо що ви були з нами на цій важливій для бренду Audi події. Сподіваємось, вам все сподобалось і ми побачимось на нових заходах вже найближчим часом.
На сторінці ви зможете знайти відеофайли та фотографії зроблені на заході, та розширену інформацію про новий Audi A8, яка може знадобитись вам у майбутніх публікаціях.
Новий Audi A8. Нова ера.
Форма Дизайн кузова, дизайн салону, освітлення
Рух Трансмісія, підвіска, Audi AI
Відчуття Зв’язок, системи допомоги водію, функціонування, медіасистема
Простір Кузов, концепція салону
Новий Audi A8
Форма. Рух. Відчуття. Простір. Ці чотири поняття визначають основні характеристики нової моделі Audi A8.
Форма вказує на естетичні якості, які клієнт бачить і відчуває, - дизайн кузова та салону, освітлення, кольори та матеріали, а також традиційну майстерність, з якою ці автомобілі виготовляються.
Рух описує новий рівень, на якому працює модель А8. Тут йдеться про двигуни, трансмісію, підвіску, а також набір функцій автопілоту Audi AI - автопілот для руху у заторах, (дистанційний) автопілот для паркування та автопілот для заїзду до гаража.
Відчуття означає зв'язок. Термін стосується ММІ-інтерфейсу з реакцією на дотик та дисплеїв на панелі приладів, включаючи функцію голосового керування та електронну «розумну» систему, яка використовується у всьому, від сенсорів та пристроїв контролю до систем допомоги водієві. Іншими пріоритетними завданнями залишаються медіасистема, ключ та персоналізація Audi connect. Простір, в свою чергу, визначає розміри та формат кузова та салону, а також набір рішень щодо покращення комфорту, таких як контроль якості повітря, сидінь, звуку та телефонії.
Форма
- Новий стиль Audi, кузов із плавними лініями та рішучим зовнішнім виглядом, дуже широка вертикальна цільна решітка, яка є відображенням статусу та престижу.
- Повний привод quattro, підкреслений потужною надколісною аркою.
- Ледь нахилена задня частина з широкою світлодіодною стрічкою.
- Дванадцять кольорів кузова, включаючи три нові лакофарбові покриття Audi.
- Додаткові світлодіодні головні фари з HD-матрицею в останній версії, лазерне освітлення Audi, однорідні задні OLED фари.
- Динамічне освітлення від передніх та задніх фар після блокування чи розблокування дверей автомобіля, освітлення салону та звуковий сигнал запуску двигуна.
- Чіткі форми, спрощення як естетичний дизайнерський принцип, поєднання архітектури інтер'єру та функціоналу.
- Великий, двосекційний панорамний люк в моделі А8 L, що робить салон світлішим, а перебування у ньому приємнішим.
- Спокійний дизайн панелі приладів: майже непомітно інтегрований 10,1-дюймовий екран, мінімальна кількість кнопок, затвори вентиляційних отворів з електроприводом.
- Комфортне підсвічування, контурне освітлення спинок сидінь, світлодіодні лампи для читання з матрицею.
- Широкий вибір природних та штучних матеріалів, сучасних кольорів, довершених педантичною майстерністю; комфортні підголівники з оббивкою зі шкіри найкращої якості; для створення дизайну Audi використано найкраще обладнання.
Рух
- Два двигуни V6 з турбонаддувом (на початку продажів): 3,0-літровий TDI та 3,0-літровий TFSI потужністю 210 кВт (286 к. с.) та 250 кВт (340 к. с.) відповідно.
- Два двигуни V8 з турбонаддувом (після старту продажів): 4,0-літровий TDI потужністю 320 кВт (435 к. с.) та 4,0-літровий TFSI потужністю 338 кВт (460 к. с.); W12 з 430 кВт (585 к. с.) як найпотужніша версія двигуна.
- Усі двигуни оснащені 48-вольтовою електричною системою та технологією середнього гібрида із стартером генератора ремінного приводу, а також функцією руху за інерцією в моделі A8 L з двигуном e-tron та приводом quattro при вимкненому двигуні, розширеним режимом СТАРТ/СТОП та високим рівнем збереженням енергії; також вони оснащені допоміжною системою, яка сприяє стилю водіння з економною витратою палива.
- Усі двигуни, окрім 3,0-літрового TFSI, обладнані активними опорами для поглинання вібрацій; 4,0-літровий TFSI, 3,0-літровий TFSI e-tron та W12 також мають активну систему шумопоглинання (ANC).
- Після старту продажів модель A8 L e-tron quattro потужністю 330 кВт (449 к. с.) та зарядом акумулятора, якого вистачає приблизно на 50 км, була оснащена індуктивною зарядною системою Audi Wireless Charging (AWC) на 3,6 кВт (у стандартній комплектації) та зарядною станцією (доступна додатково).
- Усі двигуни оснащено автоматичною коробкою передач tiptronic другого покоління з модернізованим перемикачем швидкостей для повторного зчеплення після руху за інерцією та постійним повним приводом quattro.
- 5-ланкова підвіска задніх та передніх коліс.
- Динамічне керування усіма колесами.
- За бажанням, можна встановити спортивний диференціал для ще активнішого керування.
- Адаптивна пневматична підвіска з гідравлічними заглушками входить до стандартної комплектації, чотири режими висоти кузова.
- Активна підвіска Audi AI з активним контролем доступна додатково; діє окремо на кожне колесо та має чотири режими: від комфортного до спортивного; підвищує рівень безпеки пасажирів автомобіля у поєднанні із встановленими по всьому периметру автомобіля датчиками, піднімаючи кузов у випадку небезпеки зіткнення.
- Сучасна платформа електричної підвіски (ESP) для центральної системи обробки сигналів та обчислення стану водіння.
- Інноваційні технології об'єднались під брендом Audi AI. Автопілот для руху у заторах - перша у світі технологія для автономного руху, яка керує автомобілем при повільному русі на швидкості до 60 км/год, на автострадах та автомагістралях, на яких дві окремі проїжджі частини відокремлює фізичний бар'єр; додатково автопілот для паркування та автопілот для заїзду до гаражу з функцією дистанційного керування для паркування без участі водія.
Відчуття
- Cистема моніторингу навколишнього середовища з кутом огляду 360 градусів, що використовує комбінацію датчиків та, вперше для автомобільного сектору, лазерних сканерів.
- Постійне поєднання отриманих з різних датчиків даних у центральному контролері допомоги водію (zFAS).
- 41 система допомоги водію представляють новий золотий стандарт, включаючи нову систему попередження про об'єкти, що рухаються в поперечному напрямку, за допомогою додаткових радарів середньої дальності, а також систему допомоги при маневрах та попередження про бордюри.
- Модульна інформаційно-розважальна платформа MIB 2+, блок K1 від NVIDIA з 4-ядерним процесором та 192-ядерним графічним процесором; ця версія в 50 разів швидша за МІВ першого покоління.
- Найсучасніший набір функцій Audi connect містить послугу «автомобіль-до-х» з технологією розпізнавання дорожніх знаків та сповіщення про небезпеку; скористатися цими сервісами Audi можна за допомогою програми myAudi.
- Ключ до системи Audi connect можуть отримати до 5 користувачів; доступ завдяки авторизації на смартфонах Android (зв'язок NFC).
- У шести облікових записах користувачів та одному гостьовому обліковому записі можна персоналізувати близько 400 функцій системи.
- Новий MMI-інтерфейс з реакцією на дотик та дисплеї на панелі приладів: два сенсорні екрани, стрічка перемикання (доступна додатково) та модуль регулювання світла з тактильним та звуковим відгуком, «розумна» система з рукописним введенням з розпізнаванням слів та функцією вводу кількома пальцями.
- Система керування голосом у поєднанні з пошуком інформації у системі автомобіля або хмарного сховища; діалогова технологія, що самостійно навчається, дозволяє вести діалог.
- Усіма головними функціями можна керувати за допомогою керма.
- Нова віртуальна панель приладів водія Audi із зображенням якості HD (1920 х 720 пікселів).
- Додатковий проекційний дисплей.
- Навігатор, що сам навчається у залежності від побажань водія; розумна система планування маршруту, деталізовані 3D моделі міст, чотири оновлення мап на рік.
Простір
- Технологія Audi Space Frame використовує мультикомпозитну конструкцію з вуглепластику (задня панель), магнію (розпірка стійки підвіски), гарячештампованого металу (кабіна) та алюмінію, що забезпечує низький рівень шуму та робить її на 24% міцнішою за попередню модель.
- Відчуття простору, більша довжина салону (+32 мм), а також більше простору для голови та ніг, ширші дверні отвори, ніж у попередній моделі.
- Комфорт найвищого класу: пусковий механізм для відчинення дверей з електроприводом, нові сидіння з покращеною функцією масажу та надзвичайно м'яка шкіра на підголівниках; а також додаткове багаторежимне сидіння для моделі А8 L, оснащене опорою для ніг з підігрівом та функцією масажу.
- Підлокітники на дверях, центральні підлокітники для передніх та задніх сидінь, а також доступне додатково кермо з підігрівом.
- Дистанційний пульт керування для заднього сидіння, за допомогою якого можна керувати багатьма функціями, світлодіодні лампи для читання з матрицею.
- Вперше задню частину салону оснащено аудіосистемою з 3D звучанням та телефонією із найвищою якістю передачі зв'язку.
- Два ароматизатори для покращення якості повітря, система контролю за якістю повітря з іонізатором.
- Додатковий сонячний сенсор на задній панелі для оптимізації кондиціювання, коли
сонце світить ззаду автомобіля.