-
Пошук
Завдяки широкому вибору варіантів підвіски в поєднанні з передбаченою у максимальній комплектації динамічною системою рульового управління всіма колесами Audi A6 став ще більш маневреним та спортивним, а рівень комфорту додатково підвищився. Потужні та продуктивні двигуни забезпечують вражаючу динаміку.
Підвіска
Навіть попередня модель належала до найбільш спортивних автомобілів у бізнес-класі.
Маневреність нового Audi A6 Sedan відчутно покращилася, рівень комфорту та
курсова стійкість також значно вдосконалилися. У стандартну комплектацію
Audi A6 входить система прогресивного рульового управління. Передатне число
системи забезпечує можливість керування у спортивному стилі, а зі збільшенням кута
повороту керма її чутливість додатково зростає. Електромеханічний підсилювач цієї
системи передає корисну інформацію водієві і водночас блокує неприємні
поштовхи. Завдяки цьому забезпечується безпосереднє відчуття керма, коліс та
дороги.
Динамічна система рульового управління всіма колесами, доступна для нового Audi A6 як опція, не має рівних серед конкурентів. Вона дозволяє вирішити конфлікт цілей, забезпечуючи водночас миттєву реакцію рульового управління та виняткову курсову стійкість. Система складається з комбінації динамічного рульового управління на передній осі, у якому використовується безступінчаста хвильова передача, та окремої системи рульового управління задніми колесами зі шпиндельним приводом і рульовими тягами. Завдяки цьому забезпечується можливість незалежного регулювання кута повороту коліс на передній та задній осях. Під час руху на швидкості до 60 км/год задні колеса можуть повертатися на кут до 5 градусів у напрямку, протилежному до напрямку повороту передніх коліс. Це дозволило зменшити радіус розвороту майже на 1 м, завдяки чому він становить 11,1 м і майже дорівнює радіусу розвороту моделі Audi A3. У результаті седан довжиною майже 5 м став значно більш маневреним на міських вулицях, у крутих поворотах та при паркуванні. Під час руху з середньою та високою швидкістю задні колеса повертаються на кут до 2 градусів в одному напрямку з передніми. Це сприяє підвищенню курсової стійкості Audi A6 на дорозі і дозволяє впевненіше виконувати різкі об'їзні маневри. Сукупне передатне число гібридного рульового управління на передній осі може змінюватися у діапазоні від 9,5:1 до 16,5:1.
На передній і задній осях нового Audi A6 використовується п'ятиважільна підвіска, значна кількість елементів якої виготовлена з алюмінію. З'єднання важелів з кузовом забезпечують передній жорсткий підрамник та задній підрамник з гідравлічними опорами. Ширина передньої колії становить 1630 мм, задньої - 1617 мм.
Стандартна підвіска забезпечує баланс між спортивними якостями і комфортом. Також доступні три варіанти підвіски. Перший варіант, спортивна підвіска, вирізняється зменшеною на 20 мм висотою кузова. Вона доступна для замовлення окремо або в поєднанні з 19-дюймовими колісними дисками у складі спортивного пакета S line.
Другий варіант, підвіска з регульованою жорсткістю, незважаючи на зменшену на 10 мм висоту кузова, забезпечує високий рівень комфорту. Система управління підвіскою вирізняється підвищеною енергоефективністю: витрата енергії зростає лише у разі, коли клапани закриваються для підвищення жорсткості амортизаторів.
Третій варіант, надзвичайно комфортна адаптивна пневматична підвіска, також забезпечує можливість регулювання жорсткості. До особливостей цієї підвіски належать доступність кількох режимів роботи і функція контролю висоти кузова. У звичайному положенні кузов розташовується на 20 мм нижче порівняно зі стандартною підвіскою, а на швидкості понад 120 км/год підвіска опускає кузов ще на 10 мм, завдяки чому центр ваги автомобіля також опускається, що позитивно впливає на аеродинаміку і стійкість. Балони пружних пневматичних елементів виготовлені з натурального каучуку і заповнені повітрям з високим вмістом вуглецю, завдяки чому забезпечується надзвичайно висока чутливість системи.
Роботою амортизаторів регульованої жорсткості, адаптивної пневматичної підвіски, динамічної системи рульового управління всіма колесами та спортивного диференціала керує електронна платформа управління шасі (ECP), що представляє ще одну важливу інновацію в оснащенні Audi A6. У якості центрального контролера підвіски платформа ECP збирає всю необхідну інформацію про рух автомобіля та дані відповідних систем. На підставі отриманих даних платформа за допомогою інтегрованого контролера керованості швидко обчислює оптимальні параметри функціонування цих компонентів та забезпечує тісну координацію їх роботи.
Проходження поворотів, поперечна динаміка чи плавність ходу - переваги підключеної до єдиної мережі обміну даними системи управління відчуваються в усіх сферах. Крім того, водій може самостійно змінювати параметри відповідних варіантів підвіски за допомогою регулятора динамічної системи керування Audi drive select, перемикаючись між трьома доступними режимами: Comfort, Auto та Dynamic. Відтепер водії можуть насолоджуватися ще ширшим порівняно з попередньою моделлю вибором між комфортом і спортивними характеристиками, адже навіть динамічна система рульового управління всіма колесами забезпечує зміну передатного числа та інтенсивність зворотного зв'язку.
Лінійка коліс починається з колісних дисків Aero діаметром 17 та 18 дюймів. Починаючи з діаметру 19 дюймів, усередину шин наклеюються звукопоглинальні накладки тороїдальної форми з піноматеріалу задля зведення до мінімуму небажаного низькочастотного гудіння. Стандартні колеса розміром 8.5 J × 21 оснащуються шинами типорозміру 255/35. У разі неналежного закріплення колісного диска (наприклад, після заміни коліс) засвічується попереджувальний індикатор ESC, що є унікальною функцією на ринку автомобілів.
На передній осі використовуються високоефективні гальма з фіксованими алюмінієвими супортами, кожен з яких має по шість гальмових поршнів. У моделі 3.0 TFSI використовуються передні диски діаметром 375 мм та задні діаметром 350 мм з чавунними фрикційними кільцями та алюмінієвими гальмовими поршнями. Електронна система підтримання курсової стійкості (ESC) забезпечує підвищену порівняно з попередньою моделлю точність керування.
Силовий агрегат
На момент виходу нового Audi A6 на європейський ринок у липні лінійка силових
агрегатів буде включати три двигуни з турбонаддувом: один бензиновий і два
дизельні.
Усі двигуни або створені практично «з чистого аркуша», або частково оновлені, а також вони вирізняються надзвичайно ефективною передачею потужності, рівнем досконалості та економічності. Протягом року лінійку силових агрегатів доповнять чотирициліндрові бензинові та дизельні двигуни.
Модель Audi A6 55 TFSI (витрата пального у змішаному циклі, л/100 км: 7,1-6,7); викиди CO2 у змішаному циклі, г/км: 161-151 оснащується двигуном 3.0 TFSI потужністю 340 к. с., який розвиває крутний момент 500 Нм у широкому діапазоні обертів - від 1370 до 4500 об/хв. Оснащений цим агрегатом седан бізнес-класу прискорюється до 100 км/год за 5,1 с, а максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці 250 км/год.
Новий трилітровий бензиновий двигун V6 з алюмінієвим картером важить усього 172 кг. Вихід випускного колектора знаходиться у розвалі циліндрів, розташованих під кутом 90°, завдяки чому коротший шлях проходження відпрацьованих газів та двоканальний турбокомпресор типу Twin-Scroll гарантують миттєву реакцію автомобіля. Розроблений Audi процес згоряння B-cycle забезпечує виняткову економічність. Доповнює його можливості система управління підйомом клапанів Audi valvelift system (AVS), яка забезпечує двоетапне регулювання переміщення впускних клапанів з урахуванням навантаження та діапазону обертів двигуна. Ще одним елементом, який позитивно впливає на економічність, є система термоменеджменту з окремими каналами охолодження картера та головки блока циліндрів. Випускний колектор інтегрований у головку блока, завдяки чому двигун швидше прогрівається після «холодного» пуску.
Модель Audi A6 55 TFSI (витрата пального у змішаному циклі, л/100 км: 7,1-6,7); викиди CO2 у змішаному циклі, г/км: 161-151 оснащується 7-ступеневою АКП S tronic та повним приводом quattro з технологією ultra. Вона забезпечує максимальну ефективність і не має відчутних відмінностей від систем постійного повного привода за рівнем зчеплення з поверхнею та ходовими якостями. Якщо седан рухається без частих перемикань передач і ризик пробуксовування шин відсутній, система застосовує економічний передній привод. У разі виникнення потреби у повному приводі муфта миттєво активує його, причому у багатьох випадках та за певних обставин навіть заздалегідь. Повний привод quattro з технологією ultra працює спільно з функцією селективного розподілу крутного моменту.
Модель Audi A6 50 TDI (витрата пального у змішаному циклі, л/100 км: 5,8-5,5; викиди CO2 у змішаному циклі, г/км: 150-142 оснащується двигуном 3.0 TDI, який розвиває потужність 286 к.с. та видає 620 Нм крутного моменту у діапазоні від 2250 до 3000 об/хв. Стандартний «спринт» автомобіль долає за 5,5 с, а обмеження максимальної швидкості на позначці 250 км/год має суто формальний характер. Витрата пального становить усього 5,5 л на 100 км, що відповідає викидам CO2 на рівні 142 г/км.
Двигун 3.0 TDI є унікальним за рівнем оснащеності високотехнологічними рішеннями. Так, до особливостей досконалої системи термоменеджменту цього агрегату належать окремі канали охолодження картера і головки блока циліндрів, а інтегрований у головку блока рідинний теплообмінник складається з двох частин. Вилиті у блоці циліндрів канали забезпечують масляне охолодження поршнів. Конструкція кілець та поршневих пальців сприяє зведенню тертя до мінімуму, а параметри масляного насоса регулюються системою управління у широкому діапазоні. Завдяки картеру, виготовленому з легкого чавуну з вермикулярним графітом, цей потужний дизельний двигун важить усього 190 кг.
Передачу потужності 6-циліндрового V-подібного двигуна TDI забезпечує 8-ступенева трансмісія tiptronic, що вирізняється швидким і плавним перемиканням передач. Під час руху накатом муфта центрального диференціала вимикається і розриває потік потужності. Масляний насос з електроприводом, яким оснащена трансмісія tiptronic, забезпечує вмикання потрібної передачі після завершення етапу руху накатом. Адаптивний демпфер крутильних коливань з центробіжним маятником, параметри якого змінюються залежно від частоти обертів, зводить до мінімуму небажані вібрації двигуна, завдяки чому рух можна починати вже за умови обертання двигуна з частотою 1000 об/хв. У стандартній комплектації двигун 3.0 TFSI поєднується з 7-ступеневою АКП S tronic. Він також оснащується демпфером з центробіжним маятником. Два масляні насоси з електроприводом та акумулятор забезпечують можливість перемикання передач під час руху накатом або стоянки автомобіля.
Залежно від типу трансмісії стандартна комплектація може включати різні варіанти привода quattro. У поєднанні з 8-ступеневою АКП tiptronic використовується суто механічна версія. Її центральний диференціал, який самоблокується, у стандартному режимі розподіляє тягове зусилля між передньою та задньою осями у співвідношенні 40:60. У разі погіршення зчеплення на одній з осей до 70 % тягового зусилля може бути спрямовано на іншу вісь, а на задню вісь диференціал може передавати до 85 % зусилля. Усі 7-ступеневі АКП S tronic оснащуються високоефективним повним приводом quattro з технологією ultra, яка у разі потреби забезпечує миттєву активацію задньої осі.
Під час руху у спортивному стилі функція селективного розподілу крутного моменту спортивного диференціала покращує керованість, злегка пригальмовуючи під час поворотів внутрішні колеса ще до того, як вони почнуть проковзувати, і тим самим запобігає втраті поперечної стійкості.
У версіях з дизельними двигунами Audi V6 пропонований як опція спортивний диференціал на задній осі слугує ще одним доповненням до постійного повного привода quattro: під час швидкісного проходження поворотів диференціал спрямовує більшу частину тягового зусилля на зовнішні колеса з кращим зчепленням з поверхнею.