-
Пошук
Новий Audi A6 став ще більш універсальним: автомобіль пропонує цілісний комплекс цифрових технологій, підвищений рівень комфорту, ще більше спортивних якостей і високотехнологічний елегантний дизайн. Повністю цифрова система MMI touch response з реакцією на дотик забезпечує інтуїтивне управління та ще більше можливостей для персоналізації автомобіля. Широкий перелік засобів зв'язку та систем допомоги водію демонструє можливості інтелектуальних комунікаційних рішень. Підвіска забезпечує поєднання плавності ходу і непохитної стабільності з покращеними спортивними якостями. Всі двигуни оснащені ефективною технологією середнього гібриду.
Операційна система MMI touch response: інтуїтивність та
персоналізація.
Швидкий доступ до функцій і широкі можливості для персоналізації: дисплей, подібний
до смартфона, та операційна система забезпечують інтуїтивність у використанні
Audi A6. З огляду на це концепція управління є найсучаснішою у цьому класі
автомобілів. Два великі дисплеї прийшли на зміну кнопкам та органам управління, що
використовувались у попередній моделі. Таке рішення є чудовим прикладом
комплексного впровадження цифрових технологій, які новий Audi A6 приніс у
бізнес-клас. Крім того, повністю цифрова операційна система пропонує широкі
можливості для персоналізації. На верхньому дисплеї кнопки всіх функцій можна
розташувати у довільному порядку (подібно до користування програмами для
смартфонів). На нижньому дисплеї користувач може створити
до 27 індивідуальних ярликів для доступу до ключових функцій автомобіля
та інших часто використовуваних елементів, таких як номери телефонів, радіостанції
чи пункти призначення навігаційної системи.
При легкому дотику пальцем до сенсорного дисплея активація певної функції підтверджується вібрацією і клацанням. Користувач може налаштувати інтенсивність звукового і тактильного зворотного зв'язку відповідно до власних уподобань. Водій керує функціями мультимедійної системи за допомогою верхнього дисплею діагоналлю 10,1 дюйма (у разі замовлення системи MMI navigation plus). Нижній дисплей діагоналлю 8,6 дюйма, розташований на центральній консолі, використовується для управління клімат‑контролем, функціями комфорту та функціями автомобіля, а також для введення тексту. При цьому зап'ясток водія може зручно спиратись на важіль селектора трансмісії.
До складу системи MMI navigation plus також входить повністю цифрова панель приладів Audi Virtual Cockpit з екраном високої роздільної здатності діагоналлю 12,3 дюйма. Управління здійснюється за допомогою багатофункціональних кнопок на кермі. Крім того, до переліку оснащення входить проекційний дисплей, який відображає на вітрове скло у полі зору водія важливу інформацію, наприклад детальну схему перехрестя.
На додаток до операційної системи MMI touch response модель Audi A6 також пропонує онлайн-систему голосового керування. Ця система дозволяє керувати певними функціями автомобіля (наприклад, налаштуваннями системи кондиціонування повітря) за допомогою голосових команд, що подаються звичайною розмовною мовою. Таким чином, Audi A6 можна вважати справжнім інтелектуальним співрозмовником та супутником у подорожах.
MMI navigation plus та сервіс Audi connect - системи, що забезпечують ще
більше зручності для бізнес-класу.
Оснащення Audi A6 включає повноцінний комплекс навігаційних і мультимедійних
функцій та сервісів Audi connect, які перетворюють цей автомобіль на
розумний седан бізнес-класу. Сім профілів користувача дозволяють різним водіям
зберігати близько 400 індивідуальних налаштувань різних параметрів. Система
голосового управління з функцією розпізнавання природної мови реагує на команди і
запитання, використовуючи інформацію, що зберігається у пам'яті автомобіля, а в
поєднанні з доступною як опція системою MMI navigation plus - використовує
детальні дані, що зберігаються у хмарному сховищі. Завдяки широкому переліку
комунікаційних рішень Audi A6 завжди перебуває у режимі онлайн. Потужна система
MMI navigation входить у стандартну комплектацію. Крім того, додатково
пропонується система MMI navigation plus - справжній мережевий
медіацентр. Модуль передачі даних використовує новий стандарт LTE Advanced. Що
стосується навігації, то обидві системи пропонують численні інновації, у тому числі
можливість використання функції самонавчання на підставі пройдених маршрутів.
Маршрут руху розраховується у режимі онлайн на серверах провайдера HERE. Щороку
виходять чотири безкоштовні оновлення карт; вони у якості опції завантажуються
через бездротові канали зв'язку.
Онлайн-сервіси Audi connect також включають підтримку технології Car-to-X з можливістю використання сервісів «Інформація про дорожні знаки» та «Інформація про потенційні небезпеки». Додаток myAudi з'єднує смартфон власника з цифровою екосистемою бренда з чотирма кільцями. Ключ Audi connect дозволяє водієві замикати і відмикати автомобіль, а запуск двигуна можливий за допомогою смартфона на базі Android з використанням технології ближнього безконтактного зв'язку NFC (Near Field Communication).
Система MMI navigation plus пропонує ще ширші можливості завдяки доступності додаткових модулів розширення, до переліку яких входять, зокрема, дві пропоновані на вибір аудіосистеми. Топова версія аудіосистеми під назвою Bang & Olufsen Advanced забезпечує тривимірне звучання на задніх сидіннях завдяки підтримці відтворення висоти джерела звуку у просторі. Завдяки комплекту Audi phone box телефонія також сягнула нового рівня, причому це стосується як зручності користування, так і якості звуку та зв'язку.
Системи допомоги водію для вищого рівня безпеки і комфорту.
Системи допомоги водію нового Audi A6, загальна кількість яких може сягати 39,
встановлюють нові стандарти у преміум-класі. Тому цей автомобіль - кращий вибір
для водіїв, що подорожують на великі відстані, для корпоративних клієнтів та
водіїв, які використовують авто для коротких повсякденних поїздок. Системи допомоги
водію з удосконаленими механізмами контролю сприяють підвищенню зручності
користування і забезпечують додаткову підтримку водіїв, беручи частину завдань
на себе. До їх переліку входить асистент Adaptive Cruise Assist, який на додаток до
адаптивного круїз-контролю та асистента Efficiency Assist з прогнозуванням
включає функцію асистента руху на ділянках з обмеженою пропускною здатністю
(Bottleneck Assist) і допомагає водієві здійснювати маневри у поздовжньому напрямку
на ділянках дорожніх робіт. Крім того, комплекс систем допомоги водію включає
систему Traffic Jam Assist та систему Audi Active Lane Assist, що сприяє
утримуванню автомобіля в межах смуги руху шляхом м'якого втручання в рульове
управління. Система допомоги у надзвичайних ситуаціях Emergency Assist підвищує
рівень безпеки: вона зупиняє автомобіль у невідкладних випадках та здійснює
екстрений виклик. Ці та інші функції входять до складу пакета систем допомоги Tour.
Різноманітні системи допомоги водію об'єднані у три пакети: Park, City і Tour.
Пакет City включає ряд систем, таких як новий асистент - система попередження про
рух у поперечному напрямку Crossing Assist.
В основі комплексу систем допомоги лежить високотехнологічний модуль від Audi - центральний контролер систем допомоги водію (zFAS). Він постійно розраховує детальну модель оточення, поєднуючи дані датчиків. У топовій версії комплект датчиків Audi A6 включає до п'яти радарних датчиків, п'ять камер, що працюють у видимому діапазоні, та одну інфрачервону камеру системи нічного бачення, дванадцять ультразвукових датчиків, а також ще одну інновацію від бренду з чотирма кільцями - лазерний сканер.
Широка електрифікація, що охоплює всі двигуни.
З метою подальшого підвищення рівня комфорту та економічності всі доступні для
нового Audi A6 двигуни оснащуються технологією середнього гібриду. Це означає, що
на додаток до моделей A8 та A7 Audi має вже третю лінійку повністю
електрифікованих моделей. Стартер-генератор з ремінним приводом (BAS) працює у
поєднанні з літій-іонним акумулятором ємністю 10 А·год. Для оснащення
шестициліндрових двигунів використовується технологія середнього гібриду з напругою
48 В. Модель Audi A6 може рухатися накатом на швидкості від 55 до
160 км/год, а система «Старт‑стоп» працює на швидкості від
22 км/год. Під час уповільнення стартер-генератор (BAS) забезпечує
рекуперацію до 12 кВт електроенергії. У реальних умовах експлуатації
технологія середнього гібриду сприяє зниженню витрати пального на приблизно
0,7 л на 100 км.
Кузов і габарити: ще більше простору для ніг в автомобілі
бізнес-класу.
Новий Audi A6 просто створений для далеких поїздок. Просторий салон седана
бізнес-класу з численними системами для комфорту і мінімальним рівнем шуму
забезпечує приємне перебування як для водія, так і для пасажирів. Салон порівняно з
попередньою версією став ще більшим, тому Audi A6 випереджає ключових конкурентів
за рядом важливих критеріїв, таких як простір для ніг у задній частині салону.
Завдяки новим системам комфорту Audi A6 чудово підходить для далеких поїздок. Крім того, автомобіль отримав сидіння цілковито нової конструкції. До переліку топових варіантів сидінь входять, зокрема, контурні передні сидіння з численними регулюваннями. Окрім того, їх можна додатково оснастити функціями вентиляції та масажу. Доступний на замовлення пакет забезпечення якості повітря включає ароматизатор з вишуканим запахом та іонізатор для покращення якості повітря. Пропонований за доплату панорамний дах наповнює салон світлом. У багажному відділенні об'ємом 530 л можна розмістити впоперек автомобіля дві сумки з ключками для гольфу, а щоб закрити дверцята багажного відділення з електроприводом (доступно як опція), досить просто провести ногою під бампером.
Низький рівень шуму, характерний для Audi A6, також робить автомобіль ідеальним партнером для поїздок на великі відстані. Важливу роль у зниженні шуму відіграє структура кузова. Завдяки поєднанню сталі та алюмінію його конструкція вирізняється надзвичайною жорсткістю. Це, у свою чергу, дозволяє забезпечити високу жорсткість на кручення, мінімальну деформацію та по-спортивному точну керованість. А завдяки коефіцієнту аеродинамічного опору, що становить 0,24 (з двигуном, який буде доступний на автомобільному ринку дещо пізніше), новий Audi A6 здатен без зайвих зусиль мчати назустріч вітру. Покращені показники аероакустики та використання скла зі звукоізоляційними властивостями сприяють забезпеченню максимальної тиші в салоні навіть при русі на великій швидкості.
Високотехнологічна підвіска забезпечує покращену
маневреність.
Маневреність у місті, спортивний стиль на заміських дорогах та спокій і комфорт
на автомагістралях: за рівнем динаміки руху новий Audi A6 випереджає
свого попередника. Це стало можливим завдяки використанню інших компонентів
підвіски та осей нової конструкції, запровадженню централізованого контролю за
роботою усіх систем з використанням стратегій управління, а також реалізації
нових функцій, таких як динамічна система рульового управління всіма колесами
(пропонується як опція).
Система прогресивного рульового управління, яка входить до стандартної комплектації, має пряме передаточне число при незначних кутах повороту, а зі збільшенням кута повороту керма працює у більш спортивному режимі. Електромеханічний підсилювач цієї системи передає корисну інформацію водієві і водночас блокує неприємні поштовхи. Завдяки цьому забезпечується безпосереднє відчуття керма, коліс та дороги. На замовлення новий Audi A6 можна оснастити динамічною системою рульового управління всіма колесами. У такій комплектації за характеристиками керованості Audi A6 випереджає будь-яку середньорозмірну модель, а за показниками маневреності йому немає рівних у його сегменті, навіть незважаючи на кузов довжиною майже п'ять метрів. Комбінація з гібридного рульового управління та поворотних задніх коліс дозволяє вирішити класичний конфлікт цілей, які повинна вирішувати підвіска. Вона забезпечує поєднання безпосередньої реакції керма з незворушною стабільністю. Залежно від швидкості руху сукупне значення передатного числа змінюється у діапазоні від 9,5:1 до 16,5:1.
Для управління передніми колесами застосовується хвильова передача, а на задній осі використовується шпиндельний привод, який забезпечує поворот коліс на кут до 5 градусів, що є рекордним показником для цього сегмента. На швидкості до 60 км/год задні колеса повертаються у напрямку, протилежному до повороту передніх коліс, що дозволило зменшити радіус розвороту майже на один метр. На великій швидкості від 60 км/год всі чотири колеса повертаються в одному напрямку, що позитивно впливає на стабільність під час руху по прямій та при зміні смуги руху. Крім того, підвищується безпека керування. Водночас пасажири мають змогу насолоджуватися покращеним рівнем комфорту, оскільки повороти керма при зміні смуги руху відчуваються значно слабше, зокрема, на задньому ряді сидінь.
У конструкції удосконаленої підвіски Audi A6 широко використовується легкий алюміній. Завдяки цьому, незважаючи на збільшений порівняно з попередником діаметр коліс (до 21 дюйма з шинами типорозміру 255/35), забезпечується винятковий рівень плавності ходу та акустичного комфорту. На передній осі використовуються гальма з фіксованими супортами, виготовленими з алюмінію. Audi пропонує чотири варіанти підвіски, що додатково розширює можливості вибору між спортивним стилем водіння і комфортом. Базова комплектація передбачає використання підвіски зі сталевими пружинами. Крім цього, клієнтам доступні підвіска з регульованою жорсткістю (як універсальний варіант), спортивна підвіска (також зі сталевими пружинами) та адаптивна пневматична підвіска зі змінним рівнем жорсткості.
На додаток до амортизаторів та пневматичних пружин електронна платформа управління шасі також контролює динамічну систему рульового управління та оновлений спортивний диференціал, який активно розподіляє крутний момент між задніми колесами під час входження у повороти на високій швидкості. Водій може налаштувати всі підвіски, що контролюються динамічною системою керування Audi Drive Select у режимах Comfort, Auto та Dynamic. У динамічній системі рульового управління може змінюватися передаточне число та ступінь зворотного зв'язку.
Силовий агрегат: ефективний та потужний.
На початковому етапі продажів на ринках Європи, що розпочнуться у липні
2018 року, для Audi A6 будуть доступні три двигуни V6. Дещо пізніше
лінійку силових агрегатів доповнять чотирициліндрові версії TFSI та TDI. Усі
двигуни забезпечують винятковий рівень передачі потужності, високу ефективність та
плавність роботи. Модель Audi A6 55 TFSI (витрата пального у
змішаному циклі, л/100 км: 7,1-6,7; викиди CO2 у змішаному
циклі, г/км: 161-151) оснащується V-подібним 6‑циліндровим двигуном 3.0 TFSI
потужністю 340 к. с., який розвиває крутний момент 500 Нм. Версія двигуна
3.0 TDI моделі Audi A6 50 TDI потужністю 286 к. с. розвиває ще вищий
крутний момент - 620 Нм (витрата пального у змішаному циклі,
л/100 км: 5,8-5,5; викиди CO2 у змішаному циклі, г/км:
150-142).
Усі версії Audi A6 в стандартній комплектації оснащуються автоматичною трансмісією. Дизельні двигуни V6 працюють в парі з 8-ступеневою трансмісією Tiptronic, тоді як 3.0 TFSI у стандартній комплектації агрегатується з 7-ступеневою АКП S tronic. Стандартна комплектація усіх моделей з трилітровими двигунами передбачає використання повного привода quattro. У версії з Tiptronic модель Audi A6 оснащується міжосьовим диференціалом, який самоблокується. Модифікація з АКП S tronic передбачає використання технології ultra, яка у разі потреби забезпечує миттєву активацію заднього привода. Для двигуна V6 TDI Audi пропонує ще одну опцію - спортивний диференціал, який забезпечує більш динамічне та стабільне проходження поворотів на швидкості за рахунок активного розподілу потужності між задніми колесами.
Дизайн екстер'єру: високотехнологічний та елегантний.
Як і Audi A8 та Audi A7 Sportback, новий Audi A6 являє собою виразну
демонстрацію нової мови дизайну автомобіля. Пружні поверхні, чітко окреслені грані
та вражаючі лінії седана бізнес-класу однозначно свідчать про його неповторний
характер. До унікальних рис автомобіля належать спортивна елегантність,
технологічність та досконалість. Екстер'єр вирізняється збалансованими пропорціями
і короткими звисами. Audi A6 восьмого покоління порівняно з попередньою
моделлю «підріс» на декілька міліметрів: довжина зросла на 7 мм і становить
4,94 м, ширина збільшилась на 12 мм і дорівнює 1,89 м, а висота
збільшилась на 2 мм і відтепер становить 1,46 м.
Широка і низька решітка радіатора Singleframe з хромованими елементами оздоблення, пласкі фари та повітрозабірники з потужними обрисами надають передній частині автомобіля елегантного і водночас спортивного вигляду. При погляді збоку потужні і пружні контури колісних арок відразу нагадують про багату спадщину Audi quattro. Динамічна лінія даху плавно переходить у похилі задні стійки. Хромована смужка слугує акцентом до дизайну задньої частини і візуально поєднує блоки задніх ліхтарів. Палітра кольорів кузова складається з 14 відтінків. На додаток до базової версії клієнтам пропонуються пакети обладнання sport та design, а також пакет стилізації екстер'єру S line.
Дизайн системи освітлення: технології, втілені в
життя.
Дизайн системи освітлення підкреслює високотехнологічний характер Audi А6. Audi
пропонує три варіанти головних фар, а в якості найбільш досконалої версії
виступають світлодіодні фари HD Matrix з динамічною системою керування дальнім
світлом, які забезпечують високу роздільну здатність освітлення. П'ять
горизонтальних ліній формують унікальний світловий малюнок денних ходових вогнів, і
над ними розташовуються модулі ближнього світла, що нагадують зіниці очей. Крім
того, топові версії головних фар та задніх ліхтарів оснащуються динамічними
покажчиками повороту, а завдяки функції Coming Home/Leaving Home відмикання та
замикання дверей супроводжується пульсацією освітлення. Як опція пропонується пакет
контурної фонової підсвітки салону. У поєднанні з фоновою підсвіткою передня панель
та центральна консоль неначе висять у повітрі. Крім того, контурна підсвітка
підкреслює лінії архітектури салону; для користувачів доступний вибір з-поміж 30
різних кольорів.
Дизайн інтер'єру: футуристичний і чистий.
На вузькій панелі інструментів нового Audi A6 виділяється високотехнологічна
футуристична чорна панель, що являє собою ефектне поєднання форми і функцій.
Стримана мова дизайну сприймається як щось цілком природне, горизонтальні лінії
створюють відчуття простору. Центральна консоль та два дисплеї
MMI touch response дещо нахилені у бік водія. У вимкненому стані
верхній дисплей залишається практично непомітним на фоні чорної декоративної
поверхні.
Кольори і матеріали: асортимент обладнання на всі смаки.
Широкий вибір кольорів і матеріалів, які Audi пропонує для нового A6, дозволяє
оформити його салон у цілковито різних стилях - елегантному, сучасному чи
спортивному. Доступні п'ять варіантів комплектації з різними кольоровими рішеннями:
basic, sport, design, design selection та спортивний пакет S line (у комплекті
з 19-дюймовими колісними дисками і спортивною підвіскою). Всі елементи
оздоблення - від декоративних вставок з дерева з відкритими порами до оббивки
зі шкіри Valcona - свідчать про безкомпромісно високу якість Audi. Пакет стилізації
екстер'єру S line доступний як опція для всіх варіантів комплектації.