-
Пошук
Завдяки наявності комплексу систем допомоги водію, загальна кількість яких може сягати 39, новий Audi A6 знижує навантаження на водія і встановлює нові стандарти рівня комфорту, зручності та безпеки у преміум-класі. Усі двигуни у стандартній комплектації оснащуються технологією середнього гібриду (MHEV), яка сприяє підвищенню економічності. Новий седан бізнес-класу вирізняється збільшеним простором і пропонує нові функції задля максимально приємних подорожей. З огляду на низький рівень шуму в салоні автомобіль Audi A6 ідеально підходить для поїздок на далекі відстані.
Системи допомоги водію
Системи допомоги водію роблять керування автомобілем ще більш зручним, легким
та безпечним. Усі ці системи об'єднані в пакети Tour, City і Park. Головною
особливістю пакета систем допомоги водію Tour є асистент Adaptive Cruise Assist
(ACA). Він використовує адаптивний круїз-контроль та розширює його можливості за
рахунок функції утримання в межах смуги руху Lane Guidance, яка працює в
усьому діапазоні швидкостей, та асистента руху в заторах Traffic Jam Assist. На
додаток до цього Audi пропонує асистента руху на ділянках з обмеженою
пропускною здатністю (Bottleneck Assist), який шляхом втручання в рульове
управління коригує напрямок руху на ділянках дорожніх робіт у разі надмірного
наближення до кромки дороги. Крім того, асистент Bottleneck Assist автоматично
підтримує безпечну дистанцію до автомобілів, що виїжджають на смугу руху попереду,
та автоматично продовжує маневр обгону після звільнення смуги.
Ідеальним доповненням до асистента Adaptive Cruise Assist є асистент Efficiency Assist. Останній завбачливо уповільнює автомобіль та збільшує швидкість руху, використовуючи дані технології Car-to-X, інформацію датчиків, дані навігаційної системи та інформацію про дорожні знаки. Також до складу пакета Tour входять асистент проходження поворотів Turn Assist, асистент уникнення зіткнень Collision Avoidance Assist, система керування дальнім світлом High-Beam Assist, система розпізнавання дорожніх знаків Traffic Sign Recognition, що працює з використанням камери автомобіля, а також система безпеки Audi pre sense front.
Система безпеки Audi pre sense basic входить у стандартну комплектацію всіх седанів Audi A6. Ще одна унікальна система, асистент Crossing Assist, є у складі пакета City. Якщо встановлені у кутах кузова автомобіля радарні датчики середньої дальності, що контролюють зону попереду протяжністю приблизно 75 м, виявляють рух у поперечному напрямку перед автомобілем, система попереджає водія і у разі потреби застосовує гальма. Система попередження про рух у поперечному напрямку ззаду Cross Traffic Assist Rear, система попередження про перешкоду на виїзді Exit Warning та система попередження про зміну смуги Lane Change Warning використовують сигнали задніх радарних датчиків середньої дальності. До складу пакета систем допомоги водію також входять системи безпеки для попередження зіткнень позаду автомобіля Audi pre sense rear та для попередження зіткнень попереду автомобіля Audi pre sense front.
В основі нових систем допомоги водію Audi A6 лежить комплекс датчиків, що за своїми характеристиками забезпечує взаємне дублювання та резервування даних задля максимального рівня безпеки. Ключовою інновацією є лазерний сканер.
У максимальному оснащенні комплекс налічує 24 датчики:
- лазерний сканер (спереду у верхній частині);
- радарний датчик великої дальності (спереду у верхній частині);
- чотири радарні датчики середньої дальності (по кутах кузова автомобіля);
- інфрачервона камера (спереду у верхній частині);
- передня камера у верхній частині вітрового скла;
- чотири камери системи кругового огляду (спереду, ззаду та у зовнішніх дзеркалах заднього виду);
- дванадцять ультразвукових датчиків (спереду, ззаду та у бокових поверхнях кузова).
Усі дані датчиків надходять у центральний контролер систем допомоги водію (zFAS) - центральний комп'ютер, який забезпечує поєднання інформації з усіх датчиків. Він безперервно прораховує диференційоване зображення оточення автомобіля, завдяки чому системи допомоги водію порівняно з попередньою моделлю реагують ще точніше та раніше. Навігація також стала значно точнішою.
Широка електрифікація
Технологія середнього гібриду (MHEV) входить до
переліку стандартного оснащення усіх двигунів нового Audi A6. Це означає, що
на додаток до Audi A8 та Audi A7 відтепер є ще одна лінійка повністю
електрифікованих моделей. В усіх моделях з двигунами V6 використовується головна
електрична система з напругою 48 В. Ключовим елементом системи
є стартер‑генератор з ремінним приводом (BAS), під'єднаний до колінчастого
валу. Під час уповільнення стартер-генератор (BAS) забезпечує рекуперацію до
12 кВт електроенергії, яка акумулюється у розташованій у задній частині
автомобіля літій-іонній акумуляторній батареї ємністю 10 А·год.
Якщо водій прибирає ногу з педалі акселератора на швидкості від 55 до 160 км/год, новий Audi A6 може рухатися накатом з вимкненим двигуном протягом 40 секунд. При повторному натисканні на педаль акселератора стартер-генератор (BAS) забезпечує швидкий і плавний запуск двигуна. Електрична система з напругою 48 В дозволила розширити діапазон функціонування системи «Старт-стоп» до швидкості 22 км/год. Технологія середнього гібриду використовує дані датчиків камери для додаткового підвищення комфорту. Завдяки цьому двигун запускається навіть під час стоянки з натисненою педаллю гальма, якщо передня камера виявляє, що автомобіль попереду починає рух. У реальних умовах експлуатації за результатами вимірювань Audi технологія середнього гібриду (MHEV) сприяє зниженню витрати пального на приблизно 0,7 л на 100 км.
Кузов і салон
Кузов нового Audi A6 складається з ретельно продуманого поєднання алюмінію і сталі.
Надміцний каркас салону складається зі сталевих елементів, виготовлених методом
гарячого штампування. Елементи кузова великої площі виготовляються з листового
металу товщиною від 0,75 до 2,05 мм залежно від конкретної потреби. Ці листові
елементи легкі і водночас міцні.
У конструкції кузова також використовуються алюмінієві деталі (як приклад можна навести багажну полицю та опори задніх стійок). Двері, капот, передні крила та кришка багажного відділення також виготовлені з листового алюмінію. Маса найлегшої версії нового Audi A6, продажі якої розпочнуться дещо пізніше, становить 1645 кг (без урахування ваги водія).
Конструкція кузова зазнала удосконалень у різних напрямках: каркас передньої частини і торсіонні кільця сприяють значному підвищенню жорсткості кузова. З'єднання передньої осі порівняно з попередньою моделлю стало значно жорсткішим. Оптимізоване розташування точок прикладання навантаження та продумане налаштування резонансів сприяють покращенню акустичних характеристик кузова. Система випуску відпрацьованих газів вирізняється унікальним методом з'єднання глушників один з одним, що дозволило звести до мінімуму низькочастотні шуми.
Габаритні розміри нового Audi A6 порівняно з попередньою моделлю збільшились усього на декілька міліметрів, але разом з тим автомобіль пропонує значно більше простору: довша на 12 мм колісна база дозволила на 21 мм збільшити довжину салону. За цим критерієм новий седан випереджає усіх прямих конкурентів. Те ж саме стосується й заднього ряду сидінь за критеріями простору для ніг та колін. У багажному відділенні об'ємом 530 л відстань між колісними арками залишилась незмінною і становить 1,05 м. Як опція пропонується кришка багажного відділення з електроприводом, що в альтернативній конфігурації може відкриватися і закриватися за допомогою комфортного ключа або після характерного руху ногою під бампером.
Сидіння нової конструкції підкреслюють орієнтованість Audi A6 на далекі поїздки: вони стали вужчими і легшими, ніж у попередній моделі. Дизайн подушок та спинок сидінь забезпечує високий рівень комфорту і чудову бічну підтримку. Як альтернативу до стандартних передніх сидінь Audi пропонує спортивні сидіння (входять у стандартну комплектацію версії Audi A6 sport). До топових версій належать нові комфортні сидіння та сидіння Super Sport. Останні доступні як опція у складі спортивного пакета S line і завдяки розвиненим боковинам та інтегрованому підголівнику забезпечують виняткову бокову підтримку водія. Комфортні сидіння, доступні починаючи з комплектацій sport і design, вирізняються наявністю численних налаштувань. Положення поперекової опори та боковин регулюються за допомогою пневматики. Додатково ці сидіння можна оснастити 3-ступеневим підігрівом та вентиляцією, а також функцією масажу з різноманітними режимами. Десять повітряних камер, інтегрованих у спинку сидіння, забезпечують масаж спини за сімома різними програмами з трьома рівнями інтенсивності.
У задній частині нового Audi A6 у стандартній комплектації встановлюється тримісне сидіння (з можливістю складання) з боковими подушками безпеки для зовнішніх сидінь та підсвічуваними пряжками ременів безпеки. У салоні седана передбачені численні відсіки для речей, як опція пропонується додатковий пакет відсіків. На вибір пропонуються чотири варіанти багатофункціонального рульового колеса: з трьома або чотирма спицями, круглі або з пласкою нижньою частиною, з підрульовими перемикачами передач або без них, а також з обігрівом.
Двозональна автоматична система кондиціонування повітря входить у стандартну комплектацію, а чотиризональна система пропонується для нового Audi A6 як опція. Надзвичайно потужний фільтр цієї системи нейтралізує велику кількість алергенів та очищує повітря від газів і пилу. Чудовим доповненням стане пакет забезпечення якості повітря, до складу якого входять іонізатор та ароматизатор з вишуканими запахами і можливістю вибору з-поміж кількох рівнів інтенсивності.
На замовлення можливе дооснащення автомобіля склоочисниками вітрового скла з інтегрованими у важелі форсунками омивача. Завдяки цьому вода розпилюється безпосередньо перед щітками і завжди під правильним кутом. Інтенсивність розпилення регулюється з урахуванням швидкості руху, зовнішньої температури та ступеню забруднення. У результаті забезпечується швидке, економне та надійне очищення вітрового скла.
Аеродинаміка та аероакустика
Коефіцієнт аеродинамічного опору базової версії нового Audi A6 становить 0,24
(у модифікації, яка буде доступна через деякий час після початку продажів). У
зовнішніх частинах повітрозабірників обладнані окремі отвори. Крізь них частина
потоку повітря потрапляє у колісні арки, де спрямовується вздовж коліс. Розташовані
на рівні плечової лінії зовнішні дзеркала заднього виду створюють мінімальний
аеродинамічний опір, а кромки задніх ліхтарів сприяють належному розподілу потоків
повітря у задній частині.
Для покращення аеродинаміки днища спеціальними панелями закриті моторний відсік, бокові частини пасажирського салону, поздовжні важелі задньої підвіски, паливний бак та бак системи селективної каталітичної нейтралізації SCR. Аеродинамічні щитки та невеликі спойлери, у тому числі перед передніми колесами, спрямовують потоки повітря у потрібних напрямках.
Крім цього, новий седан вирізняється максимальними показниками аероакустики. Двері обладнані складною системою звукоізоляції. Як опція доступне також тришарове звукоізоляційне скло (з шарами скло / акустична плівка / скло). Також пропонуються тоноване заднє скло, вітрове скло з підігрівом і сонцезахисні шторки для задніх стекол. Великий панорамний дах наповнює салон світлом і повітрям.