Для найкращого досвіду роботи на веб-сайті
Цей сайт використовує cookies задля забезпечення найкращого досвіду від використання кінцевим відвідувачем. Продовжуючи, Ви погоджуєтесь із використанням наших cookies (необхідні cookies). Cookie-файли, які підлягають обов’язковому затвердженню із певною метою (аналітичною, функціональною, персоналізованою), вмикаються виключно після їхньої активації. Якщо Ви надаєте згоду на використання файлів cookies, то ідентифікаційні дані будуть оброблятись нашими партнерами (постачальниками файлів cookies та постачальниками інформаційно-технологічних послуг). Відповідальність за цей сайт та файли cookies несе Porsche Austria GmbH and Co. OG. Додаткову інформацію про використані файли cookie та їх дезактивацію можна знайти в нашій Політиці щодо захисту
Усі файли cookie активовані

Audi e-tron Sportback

27.11.2019.

Майбутнє за електричними транспортними засобами. Audi дотримується стратегічного узгодження, презентуючи другу модель у лінійці продуктів e-tron. Audi e-tron Sportback - це динамічний позашляховик-купе потужністю 300 кВт і запасом ходу в 446 кілометрів.

Елегантний, ефективний, виразний: дизайн екстер'єру.

Audi e-tron Sportback поєднує в собі потужність просторого позашляховика й елегантність 4-дверного купе та прогресивний характер електричного автомобіля. Його довжина становить 4901 мм, ширина - 1935 мм, а висота - 1616 мм. Його дах простягається над рельєфним кузовом, поступово знижуючись ззаду - типово для стилю купе - плавно переходячи в задні стійки. Нижній край третього бокового вікна припіднімається в задній частині автомобіля - типова характеристика Sportback.

Завдяки восьмикутній решітці Singleframe, виразним контурам колісних арок і рельєфній задній частині Audi e-tron Sportback ідеально відповідає традиційному стилю бренда. Деталі дають зовнішньому світу зрозуміти, що позашляховик-купе є повністю електричним. Singleframe з широким обрамленням і вертикальними стійками виконана у світлому кольорі Platinum Gray - особлива визначна функція моделей e-tron. Чотири горизонтальні планки на нижньому краю світлодіодних фар Matrix формують унікальну для e-tron світлографіку денних ходових вогнів. Це помітно в багатьох елементах дизайну моделі та виражено в трьох вимірах, наприклад, на виразних накладках порогів. Чорні вставки привертають увагу до відсіку акумулятора, центру енергії Audi e-tron Sportback**. Дизайнери також надали характерні риси широкому дифузору, привернувши увагу до відсутності вихлопних труб. Смужка світла поєднує світлодіодні фари одна з одною.

Кузов позашляховика-купе з повністю електричним приводом доступний з лакофарбовим покриттям у тринадцяти кольорах, зокрема в новому кольорі Plasma Blue, Metallic, ексклюзивно для e-tron Sportback. Логотип на кришці зарядного роз'єму забарвлений у яскравий оранжевий колір, що є сигнальним для високої напруги. У цей колір можна за вимогою забарвити супорти гальмівної системи. Накладки колісних арок і пороги в стандартній комплектації забарвлені в матовий колір Anthracite, що підкреслює стиль автомобіля як позашляховика. Те саме стосується таких елементів, як-от захист кузова, дифузор і накладки порогів дверей, які пофарбовані в чорний колір. У пакетах стилізації екстер'єру Advanced накладні елементи виконані в контрастному кольорі Gray, у якості опції в кольорі кузова. У цьому випадку захист кузова та дифузор виділяються матовим кольором Silver.

Модель S line особливо підкреслює спортивну ДНК Audi e-tron Sportback. Вона оснащена 20-дюймовими колесами та спортивною пневматичною підвіскою в стандартній комплектації. Бампер з виразними контурами оточено повітряними завісами, які покращують потік повітря. Вони проходять під фарами, надаючи автомобілю динамічного вигляду. Емблема S Line прикрашає решітку радіатора, в той час як підсвічувані накладки порогів прикрашені логотипом #S. У задній частині спойлер, який входить до стандартної комплектації, та виразний дифузор, який проходить по всій ширині автомобіля, покращують і без того хорошу аеродинаміку транспортного засобу. На відміну від основної моделі елементи дизайну екстер'єру S line забарвлені в колір кузова; серед них колісні арки, накладки порогів дверей, бампери та дзеркала заднього виду. Audi також пропонує пакет стилізації Black, у якому виділено зону Singleframe, бокові вікна та бампер. Корпуси зовнішніх дзеркал заднього виду також доступні в чорному кольорі в якості опції.

Коефіцієнт аеродинамічного опору 0,25: найкраща аеродинаміка для розширеного модельного ряду.

Audi e-tron Sportback у поєднанні з екстер'єром S line і віртуальними зовнішніми дзеркалами заднього виду досягає виняткового коефіцієнту аеродинамічного опору в 0,25. Цей показник є кращим, ніж у спорідненої моделі Audi e-tron**. Це пов'язано з формою кузова купе та нижчим коефіцієнтом аеродинамічного опору позаду автомобіля. Висока заокруглена кромка Sportback мінімізує завихрення потоку повітря в цій зоні, сприяючи меншому використанню енергії. За умовами циклу WLTP запас ходу позашляховика-купе складає до 446 кілометрів на одному заряді акумулятора. Запас ходу можна збільшити приблизно на 10 кілометрів у порівнянні з e-tron завдяки більш аеродинамічному кузову. Опціональні зовнішні дзеркала заднього виду, в які інтегровано маленькі камери, ще більше покращують ефективність. Зображення з камер показуються на висококонтрастних OLED-дисплеях, які знаходяться між панеллю інструментів і дверима. Коли водій підносить палець до поверхні сенсорного дисплея, активуються символи, за допомогою яких водій може перемістити зображення. Окрім того, дзеркала автоматично підлаштовуються до трьох ситуацій водіння: на шосе, а також під час входження в повороти та виконання маневрів з паркування, вони забезпечують оптимальну видимість для кожної ситуації. Аеродинамічне налаштування поширюється на зони, приховані з поля зору. Слід також відзначити керований повітрозабірник з каналами для охолодження передніх гальм, колісні диски Aero та повністю вирівняне днище з алюмінієвою пластиною, яка захищає високовольтний акумулятор.

Міжнародні інновації в серійному автомобілі: цифрові світлодіодні фари Matrix.

Audi представляє першу у світі серійну модель з цифровими світлодіодними фарами Matrix, які є найкращим обладнанням у своєму класі. Їхнє світло розбивається на маленькі пікселі та може освітлювати дорогу з високою роздільною здатністю. В основі дизайну лежить технологія DMD (digital micromirror device, цифровий пристрій мікродзеркал). Її часто використовують у багатьох відеопроекторах. В основі технології лежить маленький процесор, який складається з одного мільйона мікродзеркал, довжина яких по краю складає декілька сотих міліметра. Завдяки електростатичним полям кожне окреме мікродзеркало можна нахилити до 5000 разів на секунду. Залежно від положення світлодіодне світло спрямовується або через об'єктиви на дорогу або поглинається для того, щоб замаскувати зони променя світла.

Цифрове світло в Audi e-tron Sportback, яке з'явиться в середині 2020-х років, виконує декілька завдань. Воно може виконувати функцію вмикання освітлення під час приїзду додому та від'їзду звідти, створюючи проекцію на стіні або землі. Ця функція перетворить зону перед автомобілем у ретельно освітлену сцену. Система цифрового світла не лише забезпечує освітлення при проходженні поворотів, руху по місту та шосе, видаючи версії ближнього світла з надзвичайною чіткістю, але й доповнює дальнє світло, маскуючи інших учасників дорожнього руху зі ще більшою точністю. Однак найважливіші інноваційні функції, які вона пропонує, - це освітлення смуги руху та світловий орієнтир. На автострадах освітлення смуги руху створює килим світла, який яскраво освітлює смугу руху водія та динамічно підлаштовується, коли водій змінює смугу руху. Таким чином, водій краще сприймає, по якій смузі рухається, та не створює небезпечних ситуацій на дорозі. Окрім того, світловий орієнтир використовує затемнені зони, сховані від променю світла, щоб завчасно показати позицію транспортного засобу на смузі руху, таким чином підтримуючи - особливо на вузьких дорогах або зонах дорожніх робіт на шосе - безпечне центрування на смузі руху. Функція маркування світла використовується в поєднанні з опціональною системою нічного бачення. Світло автоматично привертає увагу до будь-яких виявлених пішоходів, знижуючи ризик не побачити пішоходів безпосередньо поруч зі смугою.

Ефективність спортивного автомобіля: електричні двигуни, електричний повний привод, підвіска.

В Audi e-tron Sportback 55 quattro водій отримає поєднання ефективності, потужності та надзвичайного спокою. Кожну вісь оснащено асинхронним електродвигуном, який живиться від трифазного струму силової електроніки. Завдяки потужності у 265 кВт і крутному моменту в 561 Нм, два стандартних електродвигуни дозволяють позашляховику-купе ефектно рушити з місця - без шкідливих викидів та практично в тиші. Audi e-tron Sportback 55 quattro потрібно лише 6,6 секунди, щоб розвинути швидкість у 100 км/год. Максимальна швидкість обмежується електронно і становить 200 км/год. Перевівши селектор з положення D в положення S і повністю натиснувши педаль акселератора, водій може активувати форсований режим. При цьому система привода видає потужність у 300 кВт і крутний момент у 664 Нм за вісім секунд. У такому разі позашляховик-купе долає спринт від 0 до 100 км/год за 5,7 с. Двоступеневі планетарні редуктори з одним діапазоном передатних чисел передають крутний момент на осі через електродвигуни. Перемикач, яким водій може керувати за допомогою великого та вказівного пальців, використовується для вибору передач. Він вбудований в елегантний перемикач, який розташовується над центральною консоллю та слугує підлокітником.

Електричний повний привод забезпечує виняткове зчеплення та динамічний рух на будь-якій поверхні. Завдяки такому приводу Audi започатковує нову главу в історії quattro drive. Він постійно регулює ідеальний розподіл крутного моменту між обома осями за частки секунди. У більшості ситуацій Audi e-tron Sportback покладається на задній електродвигун задля максимальної ефективності. Якщо водію потрібно більше потужності, ніж може забезпечити один двигун, одразу активується передній силовий агрегат. Це також відбувається заздалегідь до початку пробуксовування на вкритих льодом ділянках або при швидкому проходженні поворотів, а також у разі виникнення тенденції до недостатнього чи надмірного повертання.

Ключовим чинником спортивного характеру та виняткової поперечної динаміки є розташовані низько і по центру автомобіля компоненти привода. Завдяки цьому центр ваги автомобіля опускається значно нижче, ніж у традиційних позашляховиках. Усі найважчі компоненти розташовані в центрі транспортного засобу. Навантаження на осі розподіляється практично в співвідношенні 50:50, а отже збалансоване ідеально; керованість залишається нейтральною. З такими компонентами, як-от п'ятиважільна підвіска, прогресивне рульове керування та електрогідравлічна гальмівна система, підвіска поєднує в собі найновіші технології, які забезпечують покращене керування автомобілем і високий рівень комфорту. Стандартні шини розміру 255/55 R19 вирізняються надзвичайно низьким опором коченню. На вимогу із середини 2020 року також будуть доступні 22-дюймові шини, на один розмір більше, ніж в e-tron.

Динамічна системи керування Audi drive select, яка входить до стандартної комплектації Audi e-tron Sportback, дозволяє водію обирати метод управління численними компонентами привода між сімома профілями. Такими чином забезпечується відчутна різниця між плавністю й комфортом руху та стабільною керованістю в спортивному стилі. Адаптивна пневматична підвіска зі змінним рівнем жорсткості найбільше підкреслює різноманітний характер автомобіля. Якщо автомобіль рухається на високій швидкості, висота кузова знижується, що помітно покращує потік повітря навколо нього та збільшує запас ходу. Загалом система може змінювати висоту кузова в межах 76 мм.

95 кВт енергії: високовольтна система акумулятора та рекуперації.

Система акумулятора в Audi e-tron Sportback 55 quattro потужністю 95 кВт/год працює з напругою в 396 В. Вона має форму широкого плаского блока, який знаходиться під сидіннями пасажира. Система закріплена в 35 місцях. Система акумулятора є надзвичайно міцною й стійкою до ударів завдяки цілісній захисній рамці та багатошаровому алюмінію, який утримує 36 блоків батарей. Ці блоки розташовані на двох рівнях, на довгому нижньому рівні знаходиться 31 модуль, а на короткому верхньому рівні - п'ять. Кожен модуль містить дванадцять пакетних елементів. Система охолодження розташована під камерою елементів.

При уповільненні зі значенням до 0,3 g, що застосовується до більше 90 % таких дій при щоденному водінні, високовольтний акумулятор заряджається електродвигунами, переважно заднім електродвигуном, який виконує роль генераторів у подібних ситуаціях. Система рекуперації відповідає за різні регулювання рекуперації енергії між обома електричними модулями - як у режимі руху накатом, коли водій відпускає праву педаль, так і під час гальмування. Водій може обрати один з трьох рівнів рекуперації під час руху накатом за допомогою перемикачів на кермі. Рекуперація є більше диференційованою, ніж у e-tron.

Наприклад, при гальмуванні на швидкості 100 км/год Audi e-tron Sportback здатен відновлювати електроенергію з максимальним зусиллям 300 Нм і потужністю 220 кВт. У спорідненій моделі ці показники сягають 70 % потужності. Це більше, ніж у будь-якої серійної моделі. Загалом позашляховик‑купе відновлює до 30 % свого запасу ходу завдяки рекуперації.

Колісні гальма, які завдяки інноваційній електрогідравлічній активації реагують з винятковою швидкістю, вступають у гру при уповільненні зі значенням більше 0,3 g. Залежно від ситуації на дорозі система керування гальмами приймає рішення для кожної осі, чи позашляховик-купе відновлює енергію, використовуючи лише електродвигуни, колісні гальма або поєднує два варіанти. Перехід між електричним і гідравлічним гальмуванням відбувається плавно і рівномірно, тому водій цього навіть не помічає. Гальмівне зусилля залишається незмінним.

Розробляючи колісні гальма для Audi e-tron Sportback, спеціалісти значно зменшили залишковий гальмівний момент - це втрати, які виникають під час притискання гальмівних колодок до диску. Таким чином вдалося підвищити ефективність і запас ходу. Те саме стосується трьох додаткових процедур. Під час нормальної роботи транспортного засобу передній електродвигун майже повністю від'єднується від привода. Збільшення діапазону використання високовольтного акумулятора в поєднанні зі скороченням декількох об'ємних потоків у контурі охолодження означає, що насос має видавати меншу потужність.

Надзвичайно гнучка система термоменеджменту, до складу якої входять чотири окремі контури, регулює температуру високовольтних компонентів з максимальною ефективністю. Це забезпечує швидке заряджання через систему постійного струму, триваліший термін служби акумулятора та відтворення енергії навіть при великому навантаженні. Стандартний тепловий насос, який використовує виділене високовольтним акумулятором тепло, може використовувати до 3 кВт фактичних втрат потужності на підігрів і кондиціонування повітря в салоні. Це є винятково ефективним. Завдяки цьому збільшення запасу ходу Audi e-tron Sportback у ході повсякденної експлуатації залежно від зовнішньої температури може сягати до 10 %.

Потужність у 230 кВт: Audi e-tron Sportback 50 quattro.

Випустивши модель на ринок, Audi запропонує позашляховик-купе з повністю електричним приводом з іншим двигуном. e-tron Sportback 50 quattro розвиває потужність у 230 кВт та 540 Нм крутного моменту. Акумулятор знаходиться на нижчому рівні. Кожен з його 27 модулів складається з дванадцяти призматичних елементів. Система, яка важить приблизно на 120 кілограмів менше, ніж акумулятор Sportback 55 quattro, забезпечує 71 кВт/год потужності. Це дозволяє позашляховику-купе проїхати 347 км на повному заряді за умовами циклу WLTP. Audi e-tron Sportback 50 quattro розганяється від 0 до 100 км/год за 6,8 секунди. Його максимальна швидкість становить 190 км/год.

Продовжте рух через 30 хвилин: перелік варіантів заряджання.

На маршрутах на довгі відстані Audi e-tron Sportback 55 quattro можна заряджати від джерела постійного струму (DC) на станціях швидкісного заряджання потужністю до 150 кВт. Менше ніж за півгодини акумулятор заряджається на 80 % - достатньо для наступного етапу поїздки на далеку відстань. e-tron Sportback 50 quattro може заряджатися при потужності 120 кВт і заряджається за такий самий період часу.

Заряджання на загальнодоступних зарядних станціях змінного струму можна здійснювати за допомогою зарядного кабелю для режиму 3. Потужність заряджання складає до 11 кВт. Її можна буде збільшити до 22 кВт з опціональним другим вбудованим пристроєм для заряджання, який буде доступний влітку 2020 року. Власний сервіс для заряджання Audi - e-tron Charging Service - забезпечує легкий доступ до майже 120 000 загальнодоступних станцій заряджання в 21 європейській країні. При цьому їх кількість постійно збільшується. Незалежно від типу станції (змінний чи постійний струм, 11 чи 150 кВт) для початку процесу заряджання знадобиться всього одна картка. 

Audi також пропонує ряд рішень для заряджання в гаражі вдома, залежно від потужності домашньої мережі. Стандартна зарядна система Compact сумісна з простою мережею з напругою 230 В і трифазною мережею з напругою 400 В та потужністю заряджання 11 кВт. Опціональна система заряджання буде доступна для замовлення після виходу автомобіля на ринок. Вона пропонує розумні функції для заряджання, наприклад пріоритетне заряджання за низькими тарифами. Поєднання з домашніми системами енергоменеджменту дозволяє заряджати автомобіль за допомогою сонячної енергії, яка виробляється самостійно, якщо будинок оснащено сонячною електростанцією.

Покращена форма та функції: салон.

Завдяки колісній базі в 2928 мм салон Audi e-tron Sportback пропонує простір, достатній для п'яти пасажирів з багажем. Простір над головою на 20 міліметрів менше, ніж в Audi e-tron. Простір для ніг практично рівний; просто рівна сходинка на місці центральної консолі. Враховуючи 60-літровий відсік для зберігання під капотом, де розташовано комплект інструменту й кабель мобільного зарядного пристрою, автомобіль пропонує загалом багажне відділення об'ємом 615 літрів. Якщо ж скласти задній ряд сидінь, то об'єм багажного відділення збільшується до 1655 літрів. Кришку багажного відділення оснащено електроприводом, який можна активувати рухом ногою.

Салон Audi e-tron Sportback - елегантна зона відпочинку з непомітним поєднанням елементів дизайну та технологій. Велика арка заповнює панель приладів, простягаючись від дверей до дверей, гармонійно поєднується з кришкою цифрової панелі приладів Audi virtual cockpit. Його тоненький дисплей наче висить у повітрі. В обшивку дверей також інтегровані екрани опціональних зовнішніх дзеркал заднього виду. Панель інструментів з двома сенсорними дисплеями, нахилена до водія, є винятково ергономічною. У деактивованому стані верхній дисплей залишається практично непомітним і має вигляд великої глянцево-чорної панелі. Відкриті бокові стінки на центральній консолі підкреслюють витонченість і легкість дизайну.

У кожній комплектації, зокрема в базовій, можна обрати салон з пакетом оздоблення design selection й інтер'єр S line, Audi e-tron Sportback вирізняється ретельно підібраними матеріалами оббивки, кольорами та вставками. Що стосується передніх сидінь, то клієнти можуть обрати між стандартним дизайном, спортивними сидіннями, сидіннями S Sport і контурними сидіннями з можливістю персоналізації з опціональними функціями вентиляції та масажу. Строчка на сидіннях нагадує малюнок електричних плат. Її можна доповнити опціональною контрастною строчкою і рельєфним кантом. Маленькі деталі підкреслюють особливості: доступний додатково пакет комфортного контурного підсвічування забезпечує чітке освітлення поверхонь і кутів. Він також видає коротку мелодію привітання через аудіосистему після ввімкнення мотору.

Коли Audi e-tron Sportback рухається в міському середовищі, в салоні не чути жодного звуку - завдяки вдосконаленій звукоізоляції та звукоізоляційним властивостям. Це забезпечує ще приємніші враження від звуку HiFi, особливо якщо автомобіль оснащено опціональною аудіосистемою Bang & Olufsen Premium Sound System з 3D-звучанням. Вона забезпечує звучання музики точнісінько так, як у момент запису - без жодних штучних ефектів. Інший корисний мультимедійний модуль - це комплект Audi phone box, який є взірцем у плані зв'язку та якості звуку й бездротового заряджання.

Чітка та зрозуміла: концепція керування.

Як і моделі повнорозмірного класу від Audi, e-tron Sportback також оснащено інтуїтивно зрозумілою операційною системою MMI touch response з двома дисплеями. Активація певної функції за допомогою пальця підтверджується тактильним зворотним зв'язком і звуковим сигналом. Завдяки верхньому 12,1-дюймовому сенсорному екрану водій може керувати мультимедіа, телефонією, навігацією та іншими функціями e-tron. Нижній 8,6-дюймовий екран використовується для введення тексту та керування функціями комфорту та клімат-контролем. Структура меню інтуїтивно логічна й пласка, як у смартфоні; графіка чітка та мінімалістична.

Audi e-tron Sportback у стандартній комплектації також оснащено 12,3-дюймовою цифровою панеллю приладів Audi virtual cockpit. У салоні автомобіля є дисплей з надзвичайно високою роздільною здатністю 1920 × 720 пікселів. Він має два режими, між якими можна перемикатися, використовуючи кнопку «Вигляд» на багатофункціональному кермі. Компанія також пропонує опціональну версію Plus із додатковим дисплеєм біля вимірювача електричної потужності. На вимогу дисплей і концепцію керування можна розширити, додавши проекційний дисплей, який демонструє важливу інформацію на лобове скло.

На додачу до керування за допомогою двох сенсорних дисплеїв водій може активувати численні функції з використанням системи голосового керування з функцією розпізнавання природної мови. Ця система розуміє сформульовані довільно команди і пошукові запити. Діалоговий менеджер за потреби ставить запитання, дає можливість робити виправлення, пропонує варіанти вибору та робить паузи в разі переривання. Таким чином система оцінює інформацію, що зберігається в автомобілі, а також дані з хмарного сховища.

Забезпечення безпеки в місті та в подорожах на далекі відстані: системи допомоги водієві.

Системи допомоги водієві, які Audi пропонує в e-tron Sportback, підтримують водіїв і зменшують навантаження на них у багатьох ситуаціях. До складу пакета систем допомоги водієві в стандартній комплектації також входять системи безпеки Audi pre sense basic і Audi pre sense front. Audi пропонує комплекс систем допомоги руху по місту спеціально для міського трафіку. До його складу входять асистент проїзду перехресть Intersection Assist, асистент попередження про рух у поперечному напрямку ззаду Rear Cross Traffic Assist, а також функція попередження про зміну смуги руху та система попередження при виході з автомобіля. Система контролю руху довкола автомобіля Audi pre sense 360°, що являє собою поєднання систем безпеки Audi pre sense front, rear та side, також доступна. Ця система виявляє ризик зіткнення та ініціює цілеспрямовані заходи захисту (від гальмування з максимальною ефективністю до натягування ременів безпеки).

Особливостями пакета систем допомоги водію Tour є асистент Adaptive Cruise Assist, який полегшує переміщення автомобіля в поздовжній і поперечній площинах, а також асистент Efficiency Assist. Останній використовує дані датчиків на борту, навігаційної системи, сервісів Car-to-X і видає водію попередження, коли потрібно відпустити педаль акселератора. У поєднанні з асистентом Adaptive Cruise Assist і системою розпізнавання дорожніх знаків асистент Efficiency Assist завбачливо зменшує та збільшує швидкість руху електричного позашляховика. Асистент проходження поворотів Turn Assist, асистент уникнення зіткнень Collision Avoidance Assist і система екстреного гальмування Emergency Assist довершують перелік елементів пакета Tour. Audi також пропонує функцію допомоги при паркуванні, систему нічного бачення Night Vision Assist і камери системи кругового огляду, які дозволяють водію оглядати всі зони навколо автомобіля.

Центральний контролер систем допомоги водію працює в стандартній комплектації з системами допомоги водієві в Audi e-tron Sportback. Він постійно розраховує диференційовану модель оточення автомобіля. Залежно від обраних опцій дані отримуються з п'яти радарних датчиків, п'яти камер і дванадцяти ультразвукових датчиків.

Для найкращого досвіду роботи на веб-сайті
Цей сайт використовує cookies задля забезпечення найкращого досвіду від використання кінцевим відвідувачем. Продовжуючи, Ви погоджуєтесь із використанням наших cookies (необхідні cookies). Cookie-файли, які підлягають обов’язковому затвердженню із певною метою (аналітичною, функціональною, персоналізованою), вмикаються виключно після їхньої активації. Якщо Ви надаєте згоду на використання файлів cookies, то ідентифікаційні дані будуть оброблятись нашими партнерами (постачальниками файлів cookies та постачальниками інформаційно-технологічних послуг). Відповідальність за цей сайт та файли cookies несе Porsche Austria GmbH and Co. OG. Додаткову інформацію про використані файли cookie та їх дезактивацію можна знайти в нашій Політиці щодо захисту
Усі файли cookie активовані