Більше ефективності завдяки винахідливості

22.02.2019.

Ще більше ефективності завдяки винахідливості: в 2018 році співробітники Audi подали понад 25 000 ідей, а компанія впровадила приблизно 13 500 пропозицій щодо покращення.

Протягом минулого року бренд з чотирма кільцями зекономив 109,1 млн євро на заводах у м. Інгольштадт (Ingolstadt) та м. Неккарзульм (Neckarsulm). Частину цих коштів повернули співробітникам у вигляді премій на загальну суму 8,1 млн євро.

У реалізації своїх ідей Audi покладається на ощадливі процеси. Експерти з відповідних департаментів децентралізовано оцінюють пропозиції співробітників та безпосередньо приймають рішення щодо їх впровадження. Для інформування співробітників про прогрес у цьому напрямку використовується онлайн-інструмент, що забезпечує максимальну прозорість. Консультування співробітників здійснює внутрішня Агенція ідей.

«Кожен співробітник може подати свою ідею в рамках Програми ідей Audi. У такий спосіб вони не просто допомагають Audi підготуватися до майбутнього, але й роблять свій внесок у створення більш ефективної, сталої та кращої компанії», - сказав Маркус Шульте (Marcus Schulte), керівник Агенції ідей Audi. Клаус Міттермаєр (Klaus Mittermaier), голова Генеральної робочої ради AUDI AG: «Наші колеги мають отримувати персональну вигоду від своїх пропозицій щодо вдосконалення. Для нас як для членів робочої ради це дуже важливо, адже ідеї наших працівників мають важливе значення для забезпечення сталого успіху Audi. Саме тому компанія має відповідним чином винагороджувати це похвальне прагнення». З цією метою співробітникам виплачують премії за впроваджені ідеї: лише протягом 2018 року сума виплат склала понад 8 млн євро.

Як приклад ширини діапазону пропозицій щодо покращення та, у деяких випадках, їхнього чудового потенціалу можна навести три ідеї. Двоє працівників з Неккарзульма, що займаються фарбуванням автомобілів в ексклюзивні кольори, забезпечили можливість значного зменшення витрати фарби за рахунок використання більш ефективної системи замовлення. Оскільки щороку ексклюзивний колір лакофарбового покриття отримують приблизно 1100 автомобілів, це дозволило Audi зекономити солідну суму - 280 000 євро. Ще один приклад з Неккарзульма: раніше на пластикові компоненти доводилося наклеювати додаткові етикетки зі штрих-кодами, оскільки технологія зчитування штрих-кодів попереднього покоління забезпечувала розпізнавання тільки чорно-білих зображень. Співробітник департаменту планування запропонував використовувати спеціальну камеру, здатну зчитувати матричний код, що наноситься безпосередньо в прес-формі для литва під тиском. Це виключило необхідність використання наклейок у майбутньому. Економія для Audi: приблизно 21 000 євро щороку. Крім того, ще майже 40 000 євро кожного року автовиробник економить завдяки ідеї трьох працівників кузовного цеху з Інгольштадта. Вони запропонували дообладнати повітряною форсункою головку для лазерного паяння робота, який з'єднує дві зовнішні частини кришки багажного відсіку Audi Q2 за допомогою паяного шва. Ця форсунка зменшує кількість шламу, що утворюється в процесі паяння. У майбутньому працівникам Audi більше не потрібно буде вручну очищувати деталі кришки багажного відсіку. Потреби в цьому етапі робіт більше немає; крім цього, відпала необхідність у тканині для очищення.

Audi використовує схему подання пропозицій вже 50 років, а програма ідей у її поточному вигляді існує з 1994 року. Крім того, Audi Group запровадила програми ідей на інших європейських заводах марки. Протягом 2018 року співробітники підприємств у містах Дьєр (Győr) та Брюссель (Brussels) подали загалом 11 890 пропозицій щодо удосконалення, зекономивши для компанії понад 34 млн євро.