Для найкращого досвіду роботи на веб-сайті
Цей сайт використовує cookies задля забезпечення найкращого досвіду від використання кінцевим відвідувачем. Продовжуючи, Ви погоджуєтесь із використанням наших cookies (необхідні cookies). Cookie-файли, які підлягають обов’язковому затвердженню із певною метою (аналітичною, функціональною, персоналізованою), вмикаються виключно після їхньої активації. Якщо Ви надаєте згоду на використання файлів cookies, то ідентифікаційні дані будуть оброблятись нашими партнерами (постачальниками файлів cookies та постачальниками інформаційно-технологічних послуг). Відповідальність за цей сайт та файли cookies несе Porsche Austria GmbH and Co. OG. Додаткову інформацію про використані файли cookie та їх дезактивацію можна знайти в нашій Політиці щодо захисту
Усі файли cookie активовані

Концепт Audi Q4 e-tron

28.03.2019.

Audi Q4 e-tron. Перший погляд на автосалоні у Женеві.

Минув майже рік з того часу, як Audi з електричним приводом був дебютантом на цьому ж заході: на той момент Audi e-tron був схований під камуфляжем. Зараз бренд з чотирма кільцями привідкриває завісу на нову модель автомобіля з повністю електричним приводом, яку буде представлено на Женевському автосалоні. Концепт-кар Audi Q4 e-tron - це компактний чотирьохдверний позашляховик, довжина кузова якого складає 4,59 м. Його приналежність до серії Audi e-tron очевидна з першого погляду.

Минув майже рік з того часу, як Audi з електричним приводом був дебютантом на цьому ж заході: на той момент Audi e-tron був схований під камуфляжною обгорткою. Зараз бренд з чотирма кільцями привідкриває завісу на нову модель автомобіля з повністю електричним приводом, яку буде представлено на Женевському автосалоні. Концепт-кар Audi Q4 e-tron - це компактний чотирьохдверний позашляховик, довжина кузова якого складає 4,59 м. Його приналежність до серії Audi e-tron очевидна з першого погляду.

Концепт-кар Audi Q4 e-tron оснащено двома електричними двигунами потужністю 225 кВ. Типово для автомобілів Audi потужність привода концепт-кару забезпечується повним приводом quattro. Завдяки ідеальному зчепленню транспортний засіб розвиває швидкість від 0 км/год до 100 км/год лише за 6,3 секунди. Максимальна швидкість автомобіля, яка обмежується електронною системою, складає 180 км/год. Великий акумулятор потужністю 82 кВт/год займає майже весь простір днища між двома осями. Запас ходу 450 км, за процедурою WLTP (Всесвітньої гармонізованої методики випробувань для легкових автомобілів), встановлює новий рівень у класі схожих автомобілів. Технологія концепт-кару Audi Q4 e‑tron контролює модульну електричну платформу (MEB), якою будуть оснащені численні електричні автомобілі, розроблені Volkswagen Group у майбутньому, починаючи від компактних транспортних засобів і закінчуючи середньорозмірними автомобілями.

Концепт-кар Audi Q4 e-tron дозволяє зазирнути у світ п'ятої лінійки електричних автомобілів, які виробник представить до кінця 2020 року. Пізніше цього року буде представлено Audi e-tron Sportback. Презентація серійної версії чотирьохдверного висококласного Audi e-tron GT з кузовом купе, який виробляється в Audi Sport GmbH, запланована на другу половину 2020 року. Компактний Audi Q4 e-tron з'явиться у той самий час. Завдяки цій пропозиції Audi тепер покриває всі важливі сегменти ринку транспортними засобами з повністю електричним приводом - від класу А до повнорозмірних транспортних засобів - лише за два роки після випуску першого електричного автомобіля.

Компактний зовні, просторий всередині: розміри та інтер'єр.
Довжина - 4,59 м, ширина - 1,90 м, висота - 1,61 м. Завдяки своїм розмірам Audi Q4 e‑tron займає топ-позицію у класі компактних автомобілів. Габарити електричного позашляховика дозволяють кваліфікувати його як маневрений універсал, який також підходить для руху містом. Що стосується інтер'єру, то колісна база розміром 2,77 м дозволяє віднести цей автомобіль до більш високого класу. Оскільки транспортний засіб не оснащено тунелем карданного валу, концепт-кар Audi Q4 e-tron виділяється дивовижними простором та комфортом, особливо у плані простору для ніг, як у передній, так і в задній частині.

Відчуття простору підкреслюється кольоровою гамою оздоблення. Світлі теплі кольори переважають у верхній частині салону, а підлогові килимки створюють певний контраст. Стельова панель, вікна та верхня частина дверей, а також панель приладів оформлені тканиною білого та бежевого кольорів. У концепт-карі Audi e-tron стійкість - це основний пріоритет, не лише у плані електричного приводу. Оббивка підлоги виготовлена з матеріалів із вторинної сировини. Замість декоративних хромованих рамок поверхні вкриті декількома шарами фарби високої якості. Пофарбована матова поверхня накладок Plexiglas створює ефект глибини. Чотири сидіння з інтегрованими підголівниками оббиті зручною тканиною Alcantara, яка виготовляється з витонченою майстерністю. Подвійні строчки з товстої нитки прикрашають оббивку ще більше.

Дисплей Virtual Cockpit, на якому відображаються найважливіші дані швидкості, рівня заряду акумулятора та навігації, розташований позаду рульового колеса. Head-Up дисплей великого формату з функцією доповненої реальності є новинкою в оснащенні автомобіля. На ньому може відображатися важлива графічна інформація, наприклад вказівні стрілки для повороту безпосередньо у дорозі.

Панелі інструментів, створені у якості кнопок на спицях рульового колеса, можна застосовувати для функцій, які найчастіше використовуються. Посередині над центральною консоллю знаходиться 12,3-дюймовий сенсорний екран, на якому відображаються функції мультимедійної системи та дані про автомобіль, якими також можна керувати.
Консоль нахилена до водія для більш зручного користування. Під нею розташовано ряд кнопок для керування системою кондиціонування повітря. Оскільки на центральній консолі не повинно бути функціональних елементів, таких як ручки для перемикання передач або елементів активації ручного гальма, вона має вигляд просторого відсіку для зберігання із зарядним пристроєм для телефону. Високоякісний дизайн також передбачає горизонтальну зону з інтегрованою кнопкою перемикання режимів трансмісії, яка додатково служить кришкою для передньої частини консолі. На додачу до звичайного нижнього відсіку для зберігання у верхній частині дверцят відтепер також є місце для зберігання пляшок, завдяки чому до них можна легко дотягнутися.

Візуально Audi, візуально e-tron: екстер'єр
Концепт-кар Q4 e-tron з першого погляду впізнається як автомобіль Audi завдяки решітці радіатора Singleframe з логотипом бренду у вигляді чотирьох кілець. Достатньо глянути на автомобіль двічі, щоб переконатися, що це Audi e-tron: як і перший серійний автомобіль Audi з електричним приводом, новий концепт-кар також може похвалитися структурованою закритою поверхнею з широкою, майже прямою восьмикутною рамкою на місці традиційної решітки радіатора. Повітря надходить через великі повітрозабірники, які розширюються знизу від двох світлодіодних фар Matrix LED аж до переднього бампера.

Виразно змодельовані арки над усіма чотирма колесами є ще одним класичним елементом дизайну Audi, який вирізняє бренд. Широкі елементи кузова концепт-кару Audi Q4 e-tron створені органічними та легкими, щоб надавати характерної нотки дизайну боковим частинам автомобіля. Виразність бокових нижніх молдингів між осями, де розташовується акумулятор, а отже, і силова станція цього позашляховика, є типовим елементом Audi e-tron. Великі 22-дюймові колеса не залишають сумнівів щодо потенціалу концепт-кару Audi e-tron. Лінії даху дещо спрямовані до задньої частини, надаючи силуету більш динамічного вигляду.

Вражаюча широка смуга світла, що з'єднує дві лампові одиниці на задній частині Audi Q4 e‑tron, була додана для того, щоб відобразити елемент Audi e-tron. Навіть у цьому елементі показана приналежність нового автомобіля до сімейства e-tron. Це саме можна сказати про внутрішню частину фар нового концепт-кару, виразні світлодіодні сегменти яких також нагадують елементи його попередника.

Кузов пофарбовано у колір Solar Sky - відтінок блакитного, який змінюється залежно від того, з якого боку падає світло. Цю інновацію можна розглядати у двох площинах. Ця фарба була створена спеціально для концепт-кару Audi Q4 e-tron. Вона виготовляється в умовах, які не шкодять навколишньому середовищу. Ця фарба ефективно відображує короткохвильові частинки світла, наближеного до інфрачервоного спектру. Це значно зменшує накопичення тепла на поверхні кузова та особливо у салоні. Завдяки цьому пасажирам надзвичайно комфортно в автомобілі. Окрім того, це також зменшує витрату енергії, необхідної для системи кондиціонування повітря у спекотні дні. Завдяки цьому збільшується запас ходу та зменшується рівень шкідливих викидів концепт-кару Audi Q4 e‑tron.

Ходові характеристики: система привода і підвіска
Модульна електрична платформа (MEB) пропонує широкий вибір систем приводів та рівнів потужності. У концепт-карі Audi Q4 e-tron встановлено ефективну версію електричного привода. Передня та задні осі приводяться в рух електричним двигуном - Audi Q4 оснащено приводом quattro. Між осями немає механічного з'єднання. Замість цього електронна система забезпечує оптимальний розподіл крутного моменту за частку секунди. Завдяки цьому електричний позашляховик досягає оптимального зчеплення у будь-якої погоду та на будь‑яких поверхнях.

У більшості випадків концепт-кар Audi Q4 e-tron задля максимальної ефективності використовує переважно задній електродвигун, який постійно увімкнутий. З міркувань покращення ефективності більша частина крутного моменту спрямовується на задню вісь. Якщо водій потребує більше потужності, ніж здатен забезпечити задній електродвигун, електричний повний привод використовує передній несинхронний двигун, щоб перерозподілити крутний момент залежно від потреби на передню вісь. Це також відбувається заздалегідь, ще до початку пробуксовування на вкритих льодом ділянках, або при швидкому проходженні поворотів, а також у разі виникнення тенденції до недостатнього чи надмірного повертання.

Електричний двигун у задній частині автомобіля забезпечує вихідну потужність 150 кВт та крутний момент 310 Нм. Передній двигун приводить у дію передні колеса завдяки потужності 75 кВ та 150 Нм. Потужність системи складає 225 кВт. Акумулятор у підлозі автомобіля потужністю 82 кВт/год забезпечує запас ходу понад 450 км за стандартом WLTP. Акумулятор заряджається при максимальній потужності 125 кВт. У результаті для того, щоб відновити 80 % заряду акумулятора, знадобиться не більше 30 хв часу.

Однак цей неймовірний запас ходу забезпечується не лише акумулятором з великою потужністю. Як і перший член сімейства Audi e-tron, концепт-кар Audi Q4 e-tron є багатофункціональним у плані ефективності. Починаючи з низького коефіцієнту аеродинамічного опору (Сd) на рівні 0,28 та закінчуючи оновленою системою рекуперації енергії компактний позашляховик використовує будь-яку можливість для оптимізації запасу ходу. Складна система термоменеджменту привода та акумулятора, яка задіює тепловий насос CO2, також сприяє оптимізації запасу ходу.

Спортивна і точна керованість
Ключовим чинником спортивного характеру та виняткової поперечної динаміки є розташовані низько і по центру автомобіля компоненти привода. Оптимально адаптована до габаритів Audi Q4 e-tron система високовольтного акумулятора, що має форму плаского і широкого блока, знаходиться під підлогою салону. Вага акумулятора складає 510 кг. Завдяки цьому центр ваги Audi Q4 e-tron знаходиться практично на тому ж рівні, що й у седана зі стандартною системою привода. Навантаження на осі збалансоване ідеально і розподіляється практично у співвідношенні 50:50. Передні колеса концепт-кару Audi Q4 e‑tron управляються підвіскою MacPherson з амортизаторами регульованої жорсткості. Задню частину оснащено віссю з багатоважільною підвіскою з окремими пружними елементами та амортизаторами регульованої жорсткості.

Модульна електрична платформа MEB: основа
MLB, MQB - модульна поздовжня платформа та модульна поперечна платформа. Ці модульні системи досить успішно використовуватися в автомобілях різних сегментів Audi і Volkswagen Group. Попередні платформи створювалися переважно в автомобілях, оснащених двигуном внутрішнього згоряння. Що ж нового та іншого у модульній електричній платформі? Вона ексклюзивно розроблялася для автомобілів із системами електричного приводу. Осі, приводи, колісні бази та системи взаємодії всіх компонентів обиралися та адаптувалися спеціально для електричних транспортних засобів. Розташування акумуляторів високої ємності та їх геометричну форму можна оптимізувати, не змінюючи інших елементів привода, які постійно треба брати до уваги щодо платформ MLB та MQB.

Окрім того, MEB дозволяє відкрити безмежний потенціал синергії. Ця платформа служить основою переважно для електричних автомобілів класу А з двигунами великої ємності. Вона дозволяє декільком брендам спільно розробляти найкращі технології та використовувати їх у різних електричних автомобілях. MEB особливо допомагає покращити ситуацію у сегменті компактних автомобілів, де ціна має значення.

Модельний ряд електричних автомобілів: до 2025 року з'явиться дванадцять повністю електричних автомобілів
Бренд з чотирма кільцями запустив свій модельний ряд електричних автомобілів під час світової прем'єри Audi e-tron у вересні 2018 року. До 2025 року Audi пропонуватиме своїм клієнтам дванадцять автомобілів з повністю електричним приводом на більшості найважливіших ринків по всьому світі, а доля продажів електричних транспортних засобів складатиме одну третю від загального обсягу продажів. У це портфоліо входять такі позашляховики, як e-tron, а також e-tron Sportback, який з'явиться у 2019 році. Окрім того, модельний ряд включатиме деякі моделі з класичним кузовом, наприклад Avant і Sportback. У серію ввійдуть автомобілі для всіх сегментів ринку: від компактних автомобілів до транспортних засобів преміум‑класу.

Для найкращого досвіду роботи на веб-сайті
Цей сайт використовує cookies задля забезпечення найкращого досвіду від використання кінцевим відвідувачем. Продовжуючи, Ви погоджуєтесь із використанням наших cookies (необхідні cookies). Cookie-файли, які підлягають обов’язковому затвердженню із певною метою (аналітичною, функціональною, персоналізованою), вмикаються виключно після їхньої активації. Якщо Ви надаєте згоду на використання файлів cookies, то ідентифікаційні дані будуть оброблятись нашими партнерами (постачальниками файлів cookies та постачальниками інформаційно-технологічних послуг). Відповідальність за цей сайт та файли cookies несе Porsche Austria GmbH and Co. OG. Додаткову інформацію про використані файли cookie та їх дезактивацію можна знайти в нашій Політиці щодо захисту
Усі файли cookie активовані