-
Пошук:
Більше, ніж просто шоу.
Серійний Audi з повністю електричним приводом - більше не фантастика, а автомобіль, який можна зустріти на вулиці. А відчути його можна вже зараз: усі співробітники цього проекту з нетерпінням чекають, коли ключову доктрину компанії, концепцію «Vorsprung durch Technik», доповнить ще один аспект. Прем'єра прототипу Audi e-tron quattro concept відбулась у 2015 році на Франкфуртському автосалоні (IAA). Цей автомобіль дозволяє отримати цілком конкретне уявлення про спортивний позашляховик вищого класу з повністю електричним приводом. А також про те, в який спосіб Audi поєднує альтернативні технології привода зі спортивною й сучасною зовнішністю.
Галерея
Прискорення 0 - 100 км/год
4,6 с
Максимальна швидкість
210 км/год
Потужність
370 кВт
Технології завтрашнього дня.
Три електродвигуни, один - на передній осі, і два - на задній, забезпечують достатню для динамічного руху потужність. Сукупна потужність: 320 кВт, у режимі максимального прискорення (Boost) короткочасно доступні 370 кВт. Завдяки крутному моменту у 800 Н·м прототип Audi e-tron quattro concept розганяється з місця до 100 км/год усього за 4,6 секунди й продовжує інтенсивний набір швидкості до встановленого електронікою обмеження на позначці 210 км/год.
Світловий малюнок e-tron.
Усі функції головного освітлення концепт-кара Audi e-tron quattro забезпечує технологія Matrix Laser, що являє собою наступний етап еволюції автомобільних світлових технологій. Світловий пучок матрично-лазерних фар, що складаються з мініатюрних окремих елементів, забезпечує оптимальне освітлення дороги з високою роздільною здатністю й точним регулюванням. У нижній частині передніх фар розташовано п'ять освітлювальних елементів, що утворюють новий виразний світловий малюнок. Кожен із цих елементів складається з комбінації світлодіода з надзвичайно пласким OLED-елементом (organic light emitting diode, органічний світлодіод). OLED-елементи випромінюють рівномірне світло, можуть плавно регулюватися і вмикатися в різних комбінаціях. Прототип Audi e-tron quattro concept став першим у світі автомобілем, у передній частині якого було використано матрично-лазерні фари в поєднанні з OLED-технологією, що слугує відображенням концепції «Vorsprung durch Technik» у сфері автомобільної світлотехніки.
Обтічний.
Задня частина кузова концепт-кара Audi e-tron quattro помітно звужена. Лінія штампування продовжується на кришці багажного відсіку, надаючи їй структурованого вигляду. Уздовж цієї лінії проходить світлодіодна смуга, що з'єднує задні ліхтарі й підкреслює в такий спосіб ширину автомобіля. Як і передні фари, задні ліхтарі також поділено на дві зони. У верхній частині розташовано дев'ять пласких OLED-модулів, що виконують функцію габаритних ліхтарів. Нижче, один над одним, розташовано ще три модулі.
Аеродинаміка.
Для автомобіля з повністю електричним приводом аеродинаміка має ключове значення. Запасом ходу в понад 500 кілометрів прототип Audi e-tron quattro concept завдячує в тому числі новому дизайну автомобіля, що розроблявся з урахуванням законів аеродинаміки. Завдяки надзвичайно низькому показнику аеродинамічного опору, що становить усього 0,25, цей спортивний позашляховик тихо, легко й економно торує свій шлях крізь вітер. За своїми габаритами (довжина - 4,88 м, ширина - 1,93 м, колісна база - 2,91 м) прототип Audi e-tron quattro concept займає проміжне положення між Audi Q5 та Audi Q7. Крім того, автомобіль значно нижчий за обидві серійні моделі: його висота становить усього 1,54 м. Лінія вікон проходить дуже високо, а лінія даху рано знижується. Відповідно, задні стійки теж помітно зменшені, завдяки чому в архітектурі автомобіля добре помітні риси купе.